HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Ape söker riktigt seriösa spelare (igen)
Goto page Previous  1, 2, 3
 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Clan talk
View previous topic :: View next topic  
Author Message
[APE]beaT!



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 476
Location: stockholm

PostPosted: Tue Feb 17, 2004 16:19 pm    Post subject: Reply with quote

[fB]Sigma wrote:
men snälla....släpp detta...vill ni sitta o klaga på varandra (även om ni säger att ni inte klagar) i en topic som handlar om att ape söker members....


Nej jag tänker inte släppa det här. Om någon tar upp om att vi nu har ändrat oss och blivit någon slags "fjortisklan" (det är så som jag uppfattar det du säger) tänker jag inte bara skita i det hela. Du tar upp det i vår ansökan om members, då vill jag även att folk får en bra förklarning till varför du tycker som du gör.Du får helt enkelt ta konsekvenserna

Angående forum saken så håller jag med hacke. Det var ett dåligt exempel från dig.

Angående mix vet jag inget om för jag har inte lirat med er. Men om vi nu tar en mix oseriöst för det är ju en mix tappar vi väl inte charmen för det. För när vi mötte er i SM league måste du väl själv erkänna att ni efter ett tag när ni latja med kniv inte heller tog matchen seriöst. ett till dålig exempel.

Så snälla berätta... vad är er maffia syn för så vidare jag vet så går ingen runt i ape i er servers och svär/lamar. Så vidare jag vet så lirar vi knappt nuförtiden på maffias servers.

Så finns det en sak jag undrar om er. Ni snackar om att vara trevliga o grejs. Tycker du det är speciellt trevligt att bli helt ignorerad? Kan kan ta er som exmpel. Man driver in på en maffia server där man ser ett par goa männsikor lira (bla FB) De skriver till varann och verkar ha det trevligt. Man slänger upp ett "hej, "hur är det" ...Inget svar och ni fortsätter ha det trevligt. Hänt flert tal gånger.
Så när vi snckar om charm så kan du/ni ta och fundera på det.

_________________
| AMD64 [P3] | 3,2 [0,6]gHz | 1GB[256]RAM | 19 [17] tum | 160 [100] GB HD | Audigy 2 <- Slå den datorn om du kan....
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
miklo!
Senior Admin


Joined: 30 Nov 2002
Posts: 3179
Location: Göteborg/Lerum

PostPosted: Tue Feb 17, 2004 16:49 pm    Post subject: Reply with quote

Det är ju kanske just det att ni knappt lirar på maffia längre..? Det skulle jag tro. Folket som tjötar med varann inne på cs-servern är dem som tjötar på IRCen oftast. Jag ser knappt att "ni" frågar hur det är med folk inne på IRCen. Oftast är det bara att "ni" frågar efter hjälp...

Sorry för spam f.ö. Rolling Eyes

_________________
Squadron är min lekkamrat
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
[APE]beaT!



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 476
Location: stockholm

PostPosted: Tue Feb 17, 2004 16:55 pm    Post subject: Reply with quote

SAC | MiX wrote:
Det är ju kanske just det att ni knappt lirar på maffia längre..? Det skulle jag tro. Folket som tjötar med varann inne på cs-servern är dem som tjötar på IRCen oftast. Jag ser knappt att "ni" frågar hur det är med folk inne på IRCen. Oftast är det bara att "ni" frågar efter hjälp...

Sorry för spam f.ö. Rolling Eyes


Men hur ofta ser ni bear-art vara inne på maffias servers och inne på irc och "tjöta". Han tappar väl inte sin charm för det, eller vem som helst.
Tycker inte man borde tappa charmen för man inte är och chattar med folk....

_________________
| AMD64 [P3] | 3,2 [0,6]gHz | 1GB[256]RAM | 19 [17] tum | 160 [100] GB HD | Audigy 2 <- Slå den datorn om du kan....
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Oskar-



Joined: 07 Oct 2002
Posts: 3248
Location: Dekadensen

PostPosted: Tue Feb 17, 2004 16:59 pm    Post subject: Reply with quote

KrosuZ wrote:
bland annat de som volt tar upp ca 2-3 inlägg upp.... ni skriver lite för mkt privata saker i forumet.... finns som sagt pm... IRC, MSN, e-mail, SMS, telefon osv...

Andra är att jag lirat några mix med fåtal ape med... inge dålig skills eller så men efter en tids spelande blir de oseriösa.... ok man är inte seriös på en mix men de finns ju en viss gräns....


du menar den där 5on5en jag och volt, och du och nån till lirade.. Jag trodde vi hade en överenskommelse om att lira oseriöst iaf vi andra.. sedan vet jag inte varför du tog upp detta nu men...

_________________
"A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness" - Hank fucking Moody.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
1772Gurra



Joined: 07 Oct 2002
Posts: 434

PostPosted: Tue Feb 17, 2004 17:00 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
smörar?? ok är de jag som smörar eller är de vår klan [FreezeBitch] eller är de hela SM Communty???

isf vem smörar jag/vi för??


angående att vi i ape tycker att alla smörar tror jag nog att du
missuppfattat lite Krosuz , sYPER är inte med i ape han skrev alltså sin egen åsikt och representerade inte hela ape.
Back to top
View user's profile Send private message
...



Joined: 07 Dec 2002
Posts: 201
Location: uddevalla

PostPosted: Tue Feb 17, 2004 17:09 pm    Post subject: Reply with quote

SAC | MiX wrote:
Det är ju kanske just det att ni knappt lirar på maffia längre..? Det skulle jag tro. Folket som tjötar med varann inne på cs-servern är dem som tjötar på IRCen oftast. Jag ser knappt att "ni" frågar hur det är med folk inne på IRCen. Oftast är det bara att "ni" frågar efter hjälp...

Sorry för spam f.ö. Rolling Eyes



sista gång jag snackade i sm så blev man perm bannad i sm vet inte om dom har tagit bort bannen på de ip än?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Yahoo Messenger MSN Messenger
Fairlane
lammkött


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 5318
Location: Stockholm

PostPosted: Tue Feb 17, 2004 17:19 pm    Post subject: Reply with quote

v0lt wrote:
sista gång jag snackade i sm så blev man perm bannad i sm vet inte om dom har tagit bort bannen på de ip än?


1. Det försvinner automatiskt efter ett tag
2. Något mer än bara snackat måste du nog gjort för att bli bannad?!

_________________
"Most people play hard to get. I play hard to want.” - Ford Fairlane
Back to top
View user's profile Send private message
...



Joined: 07 Dec 2002
Posts: 201
Location: uddevalla

PostPosted: Tue Feb 17, 2004 17:24 pm    Post subject: Reply with quote

Fairlane wrote:
v0lt wrote:
sista gång jag snackade i sm så blev man perm bannad i sm vet inte om dom har tagit bort bannen på de ip än?


1. Det försvinner automatiskt efter ett tag
2. Något mer än bara snackat måste du nog gjort för att bli bannad?!

'
jag haxxor kanske 10-15 meningar
inte direkt efter varandra utan som vanligt fast haxxor =p
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Yahoo Messenger MSN Messenger
[APE]hotshot



Joined: 05 Nov 2002
Posts: 288

PostPosted: Tue Feb 17, 2004 17:25 pm    Post subject: Reply with quote

KrosuZ wrote:
bland annat de som volt tar upp ca 2-3 inlägg upp.... ni skriver lite för mkt privata saker i forumet.... finns som sagt pm... IRC, MSN, e-mail, SMS, telefon osv...

Varför tar inte du detta med oss i priv då?

Quote:
lägger inte heller en förbannelse över hela ape kanske finns en o annan filur som håller sin standard.....

jag skulle inte kalla det förbannelse.
KrosuZ wrote:

tycker bara ni tappat greppet lite... eller så har nws.se bara fallit i mina ögon så snabbt....

det håller jag med om
KrosuZ wrote:

APE ni har helt enkelt tappat min maffia syn på er.....

Det kan jag hålla med om
KrosuZ wrote:

smörar?? ok är de jag som smörar eller är de vår klan [FreezeBitch] eller är de hela SM Communty???

Jag tycker att 4/5delar av Community. Men jag tycker om den.
isf vem smörar jag/vi för??
KrosuZ wrote:

jag försöker vara snäll, trevlig med andra ord sprida glädje men om ni kallar de för o smöra så varsegod.... ni får som sagt tycka vad ni vill men ni tappar iaf bara status hos mig...

det finns en gräns mellan att smöra och att vara trevlig

PS alla åsikter är ifrån mig personligen. KAPIRT ?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
kanzinho



Joined: 23 Mar 2003
Posts: 907
Location: Göteborg

PostPosted: Wed Feb 18, 2004 3:04 am    Post subject: Reply with quote

Vad spelar det för roll egentligen? jag menar varför klaga överhuvudtaget på allt här inne! sköt erat, följ reglerna, ha det skoj så löser det sig göbbar Wink
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
insecurity^^



Joined: 17 Feb 2004
Posts: 17
Location: uddevalla

PostPosted: Wed Feb 18, 2004 6:29 am    Post subject: dd Reply with quote

DASH. alltid är en överdrift, jag sa 1 natt.
_________________
legshot
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Bonafide



Joined: 13 Dec 2002
Posts: 1173
Location: Hemma (på riktigt)

PostPosted: Wed Feb 18, 2004 12:21 pm    Post subject: Re: hmm Reply with quote

insecurity^^ wrote:
areyz, om jag suttit o snackat en hel natt med heaton och även lirat med han, tillåts jag säga emil då? Smile


grattis ! nu fick du sagt det ! . får jag röra vid ditt smalben sen?


ontopic: tycker inte det e nåt "fel" på ape , dom e väl sköna på sitt sätt?

Jag själv e väl kanske inte super omtyckt på maffia heller , men jag säger vad jag själv tycker o tänker o inte bara glider med strömmen som nån jävla pantburk!

så lycka till ape , ni hittar säkert nårra sköna snubbar som vill spela med er , ett litet tips är ju att ni kanske börjar spela lite mixxar me folk o på så sätt "letar try´s" istället för o leta på ett forum

_________________
homosexualls are gays
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Oskar-



Joined: 07 Oct 2002
Posts: 3248
Location: Dekadensen

PostPosted: Wed Feb 18, 2004 18:11 pm    Post subject: Re: hmm Reply with quote

areyz! wrote:
insecurity^^ wrote:
areyz, om jag suttit o snackat en hel natt med heaton och även lirat med han, tillåts jag säga emil då? Smile


grattis ! nu fick du sagt det ! . får jag röra vid ditt smalben sen?


ontopic: tycker inte det e nåt "fel" på ape , dom e väl sköna på sitt sätt?

Jag själv e väl kanske inte super omtyckt på maffia heller , men jag säger vad jag själv tycker o tänker o inte bara glider med strömmen som nån jävla pantburk!

så lycka till ape , ni hittar säkert nårra sköna snubbar som vill spela med er , ett litet tips är ju att ni kanske börjar spela lite mixxar me folk o på så sätt "letar try´s" istället för o leta på ett forum


tackar areyz Very Happy Vi håller på med trys redan.. ser redan nu att det inte går att söka på maffia.. vi kan pröva din väg.. mycket mixx Smile

_________________
"A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness" - Hank fucking Moody.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Clan talk All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3
Page 3 of 3

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies