HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Bannad utan att ha spelat

 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Im banned! WHY?
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Matruz
Guest





PostPosted: Sun Jun 27, 2004 18:45 pm    Post subject: Bannad utan att ha spelat Reply with quote

Hejsan...

Jag skulle börja spela på en maffia server idag men det gick inte för jag har tydligen blivit bannad. Det står: Reason: Blattesnack Timeleft: Permanent

Jag förstår inte hur jag kunnat bli bannad om jag inte enns spelat de senaste dagarna. Jag har varit på landet de senaste dagarna och firat midsommar, och där har vi inget internet. Så Jag kan tyvärr inte ge tidpunkt, server eller nick som användes då.

Men i vanliga fall Spelar jag under nicket: Matruz, Mitt steam ID är: STEAM_0:1:513947

Vad jag vet har jag inte tagit till något "blattesnack" det är emot mina standarder. Det måste röra sig om något missförstånd här. Och är det så att jag har sagt något skulle jag gärna vilja veta när och vad jag sa, eftersom jag inte har något minne av detta.

Tack på förhand, Matruz
Back to top
-niemela-



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 733
Location: Borås..

PostPosted: Sun Jun 27, 2004 20:08 pm    Post subject: Reply with quote

Talk to Fairlane

Wonid: STEAM_0:1:513947
Playername: Mon
Bantime: Perm (min)
Reg date: 2004-06-15 15:34
Reg by: [OBU]Fairlane
Reg description: blattesnack

Hittar honom här på forumet eller i #sm på quakenet.

_________________
*gulp* *puss* *smack* *host* *harkel*..m.m...!!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Matruz
Guest





PostPosted: Sun Jun 27, 2004 20:26 pm    Post subject: Reply with quote

Okej tack... tror jag... går jag in på Kanalen så står det att jag inte får skicka PM till admins, men jag måste ju snacka med just Fairlane *förvirrad*
Back to top
Fren
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 7556

PostPosted: Sun Jun 27, 2004 20:51 pm    Post subject: Reply with quote

Matruz wrote:
Okej tack... tror jag... går jag in på Kanalen så står det att jag inte får skicka PM till admins, men jag måste ju snacka med just Fairlane *förvirrad*
när det gäller sånna här saker går det bra att PM:a admins
_________________
Back to top
View user's profile Send private message
Fairlane
lammkött


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 5318
Location: Stockholm

PostPosted: Mon Jun 28, 2004 10:11 am    Post subject: Reply with quote

Som synes är bannen satt långt innan midsommar. Ska se om jag hittar några gamla loggar.
_________________
"Most people play hard to get. I play hard to want.” - Ford Fairlane
Back to top
View user's profile Send private message
Matruz
Guest





PostPosted: Mon Jun 28, 2004 18:41 pm    Post subject: Reply with quote

Ja det är just det som är lustigt, är jag bara bannad från en viss server eller är det alla i Maffia nätverket? Jag tror jag har spelat på någon server efter detta hände

Datorn står hos en kompis där jag sitter just nu. Han är den enda med Bredband i bekantskapskretsen så de flesta sammlas hemma hos honom för att spela. En av mina vänner går under nicket Mon, och det verkar ju som om han har lånat, eller snott, min data medans jag varit på jobbet. Fast han påstår såklart att han inte gjort nått, vilket jag har välldigt svårt att tro.
Back to top
Fairlane
lammkött


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 5318
Location: Stockholm

PostPosted: Mon Jun 28, 2004 23:05 pm    Post subject: Reply with quote

Matruz wrote:
Ja det är just det som är lustigt, är jag bara bannad från en viss server eller är det alla i Maffia nätverket? Jag tror jag har spelat på någon server efter detta hände

Bannen slår igenom på alla våra servrar.

Quote:
En av mina vänner går under nicket Mon, och det verkar ju som om han har lånat, eller snott, min data medans jag varit på jobbet. Fast han påstår såklart att han inte gjort nått, vilket jag har välldigt svårt att tro.

Med tanke på att någon spelat med ditt steamid och hetat Mon så låter det som att han inte talar helt sanning. Har inte hunnit med loggen än, men ska kolla snarast.

_________________
"Most people play hard to get. I play hard to want.” - Ford Fairlane
Back to top
View user's profile Send private message
matruz
Guest





PostPosted: Tue Jun 29, 2004 13:23 pm    Post subject: Reply with quote

Snackade med personen i fråga och han påstår fortfarande att han inte sagt nått. Men jag försvarar han inte. Jag är helt övertygat om att han har lyckats kräka ur sig någon groda. Hoppas du finner loggen så jag kan visa han svart på vitt att han har felat.

Mvh Matruz
Back to top
Fairlane
lammkött


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 5318
Location: Stockholm

PostPosted: Tue Jun 29, 2004 17:13 pm    Post subject: Reply with quote

Jag hittade inte den loggen igen, så jag lättar på bannen nu.
_________________
"Most people play hard to get. I play hard to want.” - Ford Fairlane
Back to top
View user's profile Send private message
Matruz
Guest





PostPosted: Tue Jun 29, 2004 19:48 pm    Post subject: Reply with quote

Tusen och åter tusen tack. Detta skall inte upprepas. Härmed är min dator lösenords skyddad överallt ^^

hoppas vi ses online någon gång då

mvh Matruz
Back to top
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Im banned! WHY? All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies