HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Drömmar
Goto page 1, 2  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion
View previous topic :: View next topic  
Author Message
[gobbe]tjusju



Joined: 10 Nov 2002
Posts: 385
Location: UDDEVALLA korpens stad

PostPosted: Fri Dec 31, 2004 11:58 am    Post subject: Drömmar Reply with quote

I natt har jag drömt väääldigt konstigt.
Jag drömde att Jolbo rektum fren tussilago och jag.
Blev utkastade ur ett flygplan ala kommandosoldater med fallskärmar och grejer, fast klart danne hade en storblommig klänning på sig (vet ej varför).
Området vi blev utkastade i var orust, vi var tvungna att ta oss fram till en väg och bebyggelse. På vägen blev jolbo hungrig och fångade en gädda med bara tänderna och åt upp den rå. vi klampade fram över berg och genom träsk och tillslut kom vi fram till vägen där en ! rysk armelastbil hämtade upp oss sen vaknade jag dätta är en sann dröm jag minns att jag skrattade när jag såg dannes fina blommiga klänning


oo jag måste sluta äta kebeb så sent

_________________
nya innesporten är motorvägsbowling
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
woody
Admin


Joined: 04 Aug 2003
Posts: 1532

PostPosted: Fri Dec 31, 2004 12:05 pm    Post subject: Reply with quote

Hmmm Får man fråga om du tog fel på en piller burk och godis skålen inan du la dig Razz Razz Razz
_________________

http://digg3r.blogspot.com/
Back to top
View user's profile Send private message
&tussilago



Joined: 01 Feb 2004
Posts: 2233

PostPosted: Fri Dec 31, 2004 12:30 pm    Post subject: Reply with quote

Vadå? Hände inte det där eller? Shocked *går och letar i minnet*
Back to top
View user's profile Send private message
dcH-



Joined: 13 Sep 2003
Posts: 1352
Location: Stockholm

PostPosted: Fri Dec 31, 2004 12:46 pm    Post subject: Reply with quote

haha, vem är danne? Smile
_________________
"Jag är inte osmart, jag har bara otur när jag tänker".
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Fren
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 7556

PostPosted: Fri Dec 31, 2004 12:51 pm    Post subject: Reply with quote

TheMighty. dcH- wrote:
haha, vem är danne? Smile
rectuM antar jag.

27, du glömde biten med att jag räddar världen med bara händerna

_________________
Back to top
View user's profile Send private message
[gobbe]tjusju



Joined: 10 Nov 2002
Posts: 385
Location: UDDEVALLA korpens stad

PostPosted: Fri Dec 31, 2004 12:55 pm    Post subject: haha Reply with quote

ja just det jag har faktist nått svagt minne av minor med färg i och fren som blev blå som en smurf
_________________
nya innesporten är motorvägsbowling
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Balzamon
Admin


Joined: 05 Apr 2004
Posts: 2614
Location: Borås/Brämhult

PostPosted: Fri Dec 31, 2004 13:22 pm    Post subject: Reply with quote

Haha! Kan verkligen tänka mig hur söt danne skulle vara i blommig klänning. Danne är väl lite kvinnlig av sig eller? Rykten säger att han gillar att ha på sig string trosor också... Very Happy
_________________
What ever happend to sex, drugs and rock n' roll, now we just got aids, crack and techno.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Fren
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 7556

PostPosted: Fri Dec 31, 2004 13:24 pm    Post subject: Re: haha Reply with quote

[gobbe]tjusju wrote:
ja just det jag har faktist nått svagt minne av minor med färg i och fren som blev blå som en smurf
smurfar pwnz0rX
_________________
Back to top
View user's profile Send private message
Volvo 240



Joined: 13 Nov 2002
Posts: 6731

PostPosted: Fri Dec 31, 2004 13:32 pm    Post subject: Reply with quote

ja drömde att jag blev ihjälskjuten i skogen här utanför av amerikanska soldater, och när ja börja rulla ner för backen å fortfarande levde så sprang de fram och spruta en spruta i mig Confused
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Makrillo
Senior Admin


Joined: 04 Apr 2004
Posts: 2400
Location: Halmstad

PostPosted: Fri Dec 31, 2004 13:42 pm    Post subject: Reply with quote

Taskiga soldater det där Volvo.
Back to top
View user's profile Send private message
Wobble



Joined: 26 Apr 2003
Posts: 606
Location: Tomelilla *OMG!*

PostPosted: Fri Dec 31, 2004 13:49 pm    Post subject: Re: Drömmar Reply with quote

[gobbe]tjusju wrote:
I natt har jag drömt väääldigt konstigt.
Jag drömde att Jolbo rektum fren tussilago och jag.
Blev utkastade ur ett flygplan ala kommandosoldater med fallskärmar och grejer, fast klart danne hade en storblommig klänning på sig (vet ej varför).
Området vi blev utkastade i var orust, vi var tvungna att ta oss fram till en väg och bebyggelse. På vägen blev jolbo hungrig och fångade en gädda med bara tänderna och åt upp den rå. vi klampade fram över berg och genom träsk och tillslut kom vi fram till vägen där en ! rysk armelastbil hämtade upp oss sen vaknade jag dätta är en sann dröm jag minns att jag skrattade när jag såg dannes fina blommiga klänning


oo jag måste sluta äta kebeb så sent


2 frågor.. vad heter pillrena och vart köper man dom ? Very Happy

_________________
"FreezeBitch Lupus" Sa---> Om någon ska bli månadens maffian ska det vara Wobble, allt annat är bajs. Nu när jag sagt det, så blir det så, eller hur?


US ARMY I AGUSTI!... LOVE YOU MAFFIANS!
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Volvo 240



Joined: 13 Nov 2002
Posts: 6731

PostPosted: Fri Dec 31, 2004 14:40 pm    Post subject: Reply with quote

Makrillo wrote:
Taskiga soldater det där Volvo.

Ja som fan, kommer inte ens ihåg va ja hade gjort dom, bara att mitt flyktförsök misslyckades Sad
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
[FB]Sara



Joined: 07 Jul 2003
Posts: 1345
Location: Sthlm

PostPosted: Mon Jan 03, 2005 0:10 am    Post subject: Reply with quote

igår natt drömde jag att dash hånglade med ellinors syster?
eeh... det e det enda jag minns sen att jag pratade med systern på mirc efter att ha pratat med en nån på telefon, nån som va 9 år gammal !?!? AAH!! jag hatar sånt här
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Balzamon
Admin


Joined: 05 Apr 2004
Posts: 2614
Location: Borås/Brämhult

PostPosted: Mon Jan 03, 2005 1:17 am    Post subject: Reply with quote

Inatt drömmde jag om dig Sara....
_________________
What ever happend to sex, drugs and rock n' roll, now we just got aids, crack and techno.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Mole^^



Joined: 30 Apr 2003
Posts: 1215
Location: Borås...

PostPosted: Mon Jan 03, 2005 2:27 am    Post subject: Reply with quote

TheMighty. Balzamon wrote:
Inatt drömmde jag om dig Sara....



ååååååååååååååååååååååååååh... själv så drömde man att man var i en Stuga i Fjällen och drack med polarna, sedan kom min kärlek in och vi mysade... det var häääääääääääääääääärligt.... och mjukt Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
[FB]Sara



Joined: 07 Jul 2003
Posts: 1345
Location: Sthlm

PostPosted: Mon Jan 03, 2005 15:41 pm    Post subject: Reply with quote

TheMighty. Balzamon wrote:
Inatt drömmde jag om dig Sara....


var jag e en sköldpadda ? Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Diz



Joined: 14 Dec 2002
Posts: 2080
Location: Helsingborg

PostPosted: Mon Jan 03, 2005 17:07 pm    Post subject: Reply with quote

Jag har senaste nätterna drömt väääldigt mysko mardrömmar...

I förrgårnatt drömde jag att jag skrev tenta, allt gick bra och jag lämnade fram tentan lycklig och glad. Men sekunden jag lämnat in tentan inser jag "HJÄÄÄÄLP!!! Jag har inte kollat igenom svaren!!! Inte heller har jag räknat poäng eller kollat enheter och värdesiffror!!! Shocked (Jag har endel tvångstankar innefattandes tentor och förgkoder... don't ask Rolling Eyes)
Iaf jag har värsta paniken och är övertygad om att jag kommer att måste göra omtenta. På väg ut från skolan möter jag Alyson Hannigan (willow i buffyserien och flöjt-tjejen i american pie filmerna) och hälsar på henne. Ute på skolgården ser jag att någon står brevid min cykel och har satt dit ytterligare ett lås (förutom de tre jag redan har). Jag frågar tjejen ifråga vad hon gör vid min cykel, varvid hon påstår att det är hennes. "Intedå" svarar jag "och jag kan bevisa det", nu vänd mot Alyson som kommit fram till oss. Alyson ler mot mig och jag bara _vet_ att vi är bästa kompisar nu. ...och sen vaknar jag Sad

Igårnatt drömde jag en ännu värre dröm, men då denna är hyfsat privat (och innebär risk att jag blir inspärrad på dårhuset Shocked ) så berättar jag bara vad som ingick i den...
Drömmen innefattade:
    ett bröllop
    två otroligt fula läderpännor i olika storlekar (alla gäster på bröllopet fick en var)
    två gamla klasskamrater
    en dator
    middagsgäster
    en fotbollsmatch med tvåmannalag som utspelade i en dubbelsäng (ja, det var verkligen fotboll)
    en tidning med bikinitjejer i
    två klankamrater
    mosade köttbullar
    OC-miljöer och skådespelare
    en 70 cm Neutral k*k med tillhörande dildo (not a good thing Surprised)


och för er som tänkt kommentera:
nej, jag hade inte sex i drömmen, och nej, det var ingen erotisk dröm Wink

_________________
"Aliquando et insanire iucundum est"
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Diz



Joined: 14 Dec 2002
Posts: 2080
Location: Helsingborg

PostPosted: Mon Jan 03, 2005 17:07 pm    Post subject: Reply with quote

Jag har senaste nätterna drömt väääldigt mysko mardrömmar...

I förrgårnatt drömde jag att jag skrev tenta, allt gick bra och jag lämnade fram tentan lycklig och glad. Men sekunden jag lämnat in tentan inser jag "HJÄÄÄÄLP!!! Jag har inte kollat igenom svaren!!! Inte heller har jag räknat poäng eller kollat enheter och värdesiffror!!! Shocked (Jag har endel tvångstankar innefattandes tentor och förgkoder... don't ask Rolling Eyes)
Iaf jag har värsta paniken och är övertygad om att jag kommer att måste göra omtenta. På väg ut från skolan möter jag Alyson Hannigan (willow i buffyserien och flöjt-tjejen i american pie filmerna) och hälsar på henne. Ute på skolgården ser jag att någon står brevid min cykel och har satt dit ytterligare ett lås (förutom de tre jag redan har). Jag frågar tjejen ifråga vad hon gör vid min cykel, varvid hon påstår att det är hennes. "Intedå" svarar jag "och jag kan bevisa det", nu vänd mot Alyson som kommit fram till oss. Alyson ler mot mig och jag bara _vet_ att vi är bästa kompisar nu. ...och sen vaknar jag Sad

Igårnatt drömde jag en ännu värre dröm, men då denna är hyfsat privat (och innebär risk att jag blir inspärrad på dårhuset Shocked ) så berättar jag bara vad som ingick i den...
Drömmen innefattade:
    ett bröllop
    två otroligt fula läderpännor i olika storlekar (alla gäster på bröllopet fick en var)
    två gamla klasskamrater
    en dator
    middagsgäster
    en fotbollsmatch med tvåmannalag som utspelade i en dubbelsäng (ja, det var verkligen fotboll)
    en tidning med bikinitjejer i
    två klankamrater
    mosade köttbullar
    OC-miljöer och skådespelare
    en 70 cm Neutral k*k med tillhörande dildo (not a good thing Surprised)


och för er som tänkt kommentera:
nej, jag hade inte sex i drömmen, och nej, det var ingen erotisk dröm Wink även om drömmen med Alyson gärna fått vara det Very Happy Razz Twisted Evil

_________________
"Aliquando et insanire iucundum est"
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
n3uro
2007 Gulddonator
2007 Gulddonator


Joined: 14 Jan 2003
Posts: 2643
Location: Borås, Sweden

PostPosted: Tue Jan 04, 2005 3:38 am    Post subject: Reply with quote

dubbelposteN Smile

Jag drömde att jag var Shadow i Final Fantasy VI, och fightades med Cloud, Squall och Tidus.

Sad Jag vann. Sad

Sen, hörde jag min låt melody of sorrow i bakgrunden, och jag befann mig på en stor kyrkogård, som såg ut som kyrkogården dom har i usa till minne av vietnamsoldaterna. Sen såg jag att alla gravstenar hade mitt namn på. Då blev jag skiträdd, och började gallskrika. då kom Mel gibson, iklädd sin "Patrioten" klädsel och tröstade mig med att ingenting varar för evigt. (Han snackade svenska, och lät som Långben. )

Helt plötsligt var jag i ett flygplan, och åkte på 10000m höjd. Helt plötsligt ser jag Kefka och Chrono (Från Final Fantasy VI resp Chrono Trigger), då byttes låten till Final Fantasy VII (inte VI) s Bosstheme, och helt plötsligt var jag utanför flygplanet, och flög utan flygplan, så att säga. Och vi dödade kefka, för min hund (Som var angelo från FF VIII) bet honom i strupen.

Sen gick jag och chrono och käkade en bigmac på donken och drack jordgubbsmilkshake och snackade tv-spelshistoria. Sen vaknade jag av att toaletten spolades. Smile Jag vaknade 01:17. Smile

Jag vettefan hur jag kom ihåg allt så detaljerat. Smile

_________________
Vila I Frid mamma

Gun Andersén. 1955 - 2006-11-19
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
toffeln



Joined: 17 Nov 2002
Posts: 507
Location: Stockholm

PostPosted: Wed Jan 05, 2005 19:38 pm    Post subject: Reply with quote

Jag har typ glömt bort hur man sover, Confused låter kanske lite konstigt men jag har sovit ungefär 2-3 timmar per natt de senaste veckorna och sedan vaknat utan att kunna somna igen. Inatt drömde jag iaf att jag spolade ner en döing i toan som sedan orsakade stopp i alla toaletter i hela världen så det vart översvämning och sen en "waterworld" som filmen med kevin costner (tror jag)..
_________________
Be men, or be more than men. Be steady to your purposes and firm as a rock. This ice is not made of such stuff as your hearts may be; it is mutable and cannot withstand you if you say that it shall not.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion All times are GMT + 1 Hour
Goto page 1, 2  Next
Page 1 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies