HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
[DH] Har Öppnat,Members Sökes!

 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Clan talk
View previous topic :: View next topic  
Author Message
karo



Joined: 31 Jul 2004
Posts: 8

PostPosted: Sat Oct 08, 2005 16:10 pm    Post subject: [DH] Har Öppnat,Members Sökes! Reply with quote

Jag Har Blivit Bannad En Gång Så Jag Gort Ny Account Här Men Strunt Jag Undrar Vill Du Joina Clan Vi E 5 St
Skillade:2 pro 3 lite bra Smile
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address MSN Messenger
Cat
Master Admin
Personnel


Joined: 08 Apr 2003
Posts: 2330
Location: Såsen.

PostPosted: Sat Oct 08, 2005 16:50 pm    Post subject: Re: [DH] Har Öppnat,Members Sökes! Reply with quote

karo wrote:
Jag Har Blivit Bannad En Gång Så Jag Gort Ny Account Här Men Strunt Jag Undrar Vill Du Joina Clan Vi E 5 St
Skillade:2 pro 3 lite bra Smile


Så här på rak hand. Nej.
Du är bannad av en anledning. Du blev permad en gång innan, köpte nytt cs, började lira här och allt var frid och fröjd. Vi gav dig en chans till då du kanske hade mognat lite. Vi hade fel. Sad

Din ban står kvar. Utvisning lixom.

Quote:
Wonid: STEAM_0:0:9017028
Playername: Karo
Bantime: Perm (min)
Reg date: 2005-10-07 19:29
Reg by: [GTI]Cat

_________________
Discgolf äger mig.
Back to top
View user's profile Send private message
reboot



Joined: 31 Jan 2003
Posts: 1655
Location: torsby

PostPosted: Sat Oct 08, 2005 17:38 pm    Post subject: Re: [DH] Har Öppnat,Members Sökes! Reply with quote

karo wrote:
Jag Har Blivit Bannad En Gång Så Jag Gort Ny Account Här Men Strunt Jag Undrar Vill Du Joina Clan Vi E 5 St
Skillade:2 pro 3 lite bra Smile


Hejsan, hoppas det går bättre denna gång och att du vet hur du kontaktar dem som du tagit med i clanen. Sist jag såg dig starta en ny clan, dvs. för några dagar sedan frågade du runt med alla du såg om dem ville joina din clan och när dem joinat visste du säkert inte ens hur du skulle kontakta dem igen.
Kan du berätta lite mer om clanen som du skapat, för att få folk intresserade krävs det att man ger lite info ex:

-Nick,Namn,Ålder på dem i laget.
-Ventrilo?
-IRC kanal?
-När startades clanen?
-Hur bra är ni?
-Satsar ni på liga osv. Berätta så mycket du kan för att få detta till en intressant topic som folk vill läsa.

Efter att ha följt dig hur du försökte hitta folk sist och hur bra du var på att hålla kontakten med dem undrar jag även, vart hittade du dessa 5 personer som du spelar med?
Ska vara ärlig mot dig, nästa gång kanske du lär dig. Den lilla texten som du skrev och med stor bokstav i varje nytt ord lockar ingen på detta forum att vilja gå med i din clan. Ge oss information!

/Gustav
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Fren
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 7556

PostPosted: Sun Oct 09, 2005 4:18 am    Post subject: Reply with quote

Karo.
Det kanske låter vansinnigt elakt eller korkar av mig, men att söka efter klanmedlemmar på ett community du blivit perm bannad från kanske inte är det bästa.
Jag hade inte i hela helsingfors joinat din klan om jag visste att du var perm bannad där jag oftast spelar.

Du är permbannad för att, som Cat sa, du fick en andra chans men du tog den inte.
Du har betett dig som den 13(?)-åring du är. VANSINNIGT omoget.
Kontinuerligt använt dig av ett språk vi absolut inte accepterar här.
Du har whinat så småfåglarna störtat.
Du har totalt trampat på admins förtroende. Det känns som ett slag i ansiktet.

Men lycka till med klanen.

_________________
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Clan talk All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies