HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Bannad för fusk av någon konstig anledning :(

 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Swedish Maffia Forum Index -> Im banned! WHY?
View previous topic :: View next topic  
Author Message
xtndr



Joined: 23 Apr 2005
Posts: 4

PostPosted: Wed Jun 14, 2006 20:49 pm    Post subject: Bannad för fusk av någon konstig anledning :( Reply with quote

Kära admins på trevliga swm.se !


Jag satt glad och svettig framför min dator på era underbara servrar.
Jag var nere i kloaken på de_clan1_mill eller vad den heter Razz och hoppade lite ( obs lite ) visste tyvärr inte att man inte fick bunnyjumpa eller vad det också nu heter Very Happy . Jag blev bannad för fusk ?!
Det är den delen jag gärna vill klarna ut att för det första så tror jag inte min dator skulle palla fusk =D då jag har en väldigt tråkig o dålig dator Sad
Har prövat fusk, måste jag erkänna men dock på en kompis dator verkade hel ball men inget för mig då jag är en väldigt seriös spelare.
Hoppas jag ni kan ta bort bannen från mitt steam id som är :


STEAM_0:0:3751512
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Cat
Master Admin
Personnel


Joined: 08 Apr 2003
Posts: 2330
Location: Såsen.

PostPosted: Wed Jun 14, 2006 20:52 pm    Post subject: Reply with quote

Vi kollar en extra gång på ditt fall.
Ha tålamod och surfa gärna runt på forumet så länge, det finns en hel del bra och en hel drös mindre bra läsning.

_________________
Discgolf äger mig.
Back to top
View user's profile Send private message
[GTI]Zwonka
Admin


Joined: 28 Jun 2004
Posts: 2815
Location: Strawcity

PostPosted: Wed Jun 14, 2006 21:19 pm    Post subject: Reply with quote

kära xtnder.

Jag och fler admins med mig har tittat på demot innan du blev bannad och vi är eniga om att du fuskar.
Flera gånger tycker jag att det är väldigt uppenbart att du fuskar. Men om du är en seriös lirare som du säger så kanske du kan gå med på något annat community för cs lir där dem inte tycker att du fuskar, men säkrast kanske är att du spelar med bottar på din egen dator om den klarar det.

ha de !

tjoo !
Back to top
View user's profile Send private message
marcel
Guest





PostPosted: Wed Jun 14, 2006 21:25 pm    Post subject: OK! Reply with quote

Seriöst nu blir jag trött på ert skitsnack.
" jag tycker du fuskar " hit och dit
har du någon gång hört talats om " skills " det är när JAG SPELAR BRA !?!
Om det ändå kunde vara så lätt att jag hade fuskat så att jag kunde ersänna det som min bror tydligen gjorde, men nu är det så att jag inte är en såkallad fuskare!
snälla ge mig en chans att visa att jag kan spela dåligt med?
får la typ höja sensen till 30 då kanske jag ligger med - på maffia.
Och kom inte och förnedra mig för att jag har en dålig dator hörudu.
jag har spelat cs i 7 år nu så kom inte och snacka cs med mig är du snäll.
Återigen ge mig en chans snälla
Mvh xtndr
Back to top
Cat
Master Admin
Personnel


Joined: 08 Apr 2003
Posts: 2330
Location: Såsen.

PostPosted: Wed Jun 14, 2006 21:47 pm    Post subject: Reply with quote

Japp, skitsnack från vår sida.
Verkligen.

Vi har hört talas om "skill", du besitter dom inte, annars hade du inte behövt fuska. Right?
Att sen priva andra admins och kalla dom saker gör inte din förhandlingsposition bättre.
Att din bror fixade ditt konto med fusk... där har vi ett praktexempel på skitsnack. Ditt konto, ditt ansvar. Be din bror om ett nytt då.

Till detta tillkommer att du erkänner att du fuskar/har fuskat och att detta blir då andra gången som du får en permban för detta.

Vi har demo på att du fuskar. Case closed.

_________________
Discgolf äger mig.
Back to top
View user's profile Send private message
xtndr



Joined: 23 Apr 2005
Posts: 4

PostPosted: Thu Jun 15, 2006 7:01 am    Post subject: Ni är sorgliga Reply with quote

Okej..
orkar inte snacka mer om det lawyerN^^
asså näe.. orkar inte.. Hur länge är bannen i ? så jag vet när jag kan komma tillbaka och " fuska " igen ? Och ja min bror ska definitivt få betala ett nytt account till mig men. Vi säger så här Dödsstraff förhindrar att mördaren/våldsverkaren ( jag ) fortsätter att begå samma brott igen. Man räddar många oskyldiga liv genom att inskaffa dödsstraff.
Man måste även sätta sig in i dom anhörigas ställe, tänk att en person du håller kär råkar ut för en mördares hand, vilket straff skulle du vilja att denne fick?
En av våra lagar säger att alla människor har rätt till liv, men har man inte förbrukat den rätten när man har tagit en annan människas liv?
Man skulle kunna se det såhär, vi som lever nu idag, vi är morgondagens offer. Om någon tog ditt liv, berövade dig friheten att leva och få uppleva hur ditt liv skulle se ut några år framöver, vilket straff skulle du vilja att denne fick? Skulle du vilja att mördaren kom undan med 6 – 10 års fängelse med permissioner, bra mat, tv och lön? Vem bestämmer att priset på en annan människas liv är 6 – 10 år? Ge mig en chans till please.

mvh xtndr
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
[GTI]Zwonka
Admin


Joined: 28 Jun 2004
Posts: 2815
Location: Strawcity

PostPosted: Thu Jun 15, 2006 7:34 am    Post subject: Reply with quote

xtndr min vän.

Jag tycker det är lite väl att jämföra din ban med ett dödsstraff...
Tänk att min polare Billabong upptäcks med fusk, då skulle jag bitchslapa honom och säga att det var dumt, och han skulle inte få spela mer med varken mig eller maffia.

Om du skaffar ett nytt account och fortsätter o spela med dina "skills" på maffia så kommer även det att bli bannat, eller om du spelar med din mammas systers account, så bannar vi det med.

Vi tycker inte om fuskare.

Alltså jag fattar inte ditt jidder om priset på en annan människas liv och om det skulle vara värt 6-10 år i fängelse ?? va fasen har det med din ban o göra ?

Bannen sitter på livstid. Livstid kan du tolka som du vill, men för mig betyder det resten av tiden av din vistelse på cs-servrar!

tjoo !
Back to top
View user's profile Send private message
marcel
Guest





PostPosted: Thu Jun 15, 2006 7:44 am    Post subject: nej Reply with quote

HAHA !
Du förstår nog inte riktigt vad jag menar.
Ni typ agerar som domare i en tingsrätt/domstol
Ska ni inte börja döpa bäbisar och dopa folk till riddare också ?
Läs först skriv sen.


Tack o hej leverpastej. Twisted Evil
Back to top
[GTI]Zwonka
Admin


Joined: 28 Jun 2004
Posts: 2815
Location: Strawcity

PostPosted: Thu Jun 15, 2006 9:07 am    Post subject: Reply with quote

men lilla gubben, det är ju det vi är, vi är både domare, åklagare, och försvarare.

vi har bevis, det har inte du.

tjoo!
Back to top
View user's profile Send private message
Cat
Master Admin
Personnel


Joined: 08 Apr 2003
Posts: 2330
Location: Såsen.

PostPosted: Thu Jun 15, 2006 18:40 pm    Post subject: Reply with quote

Fast sen ska du inte jämföra det här med en demokrati.
För det är det inte.

Vi kan helt godtyckligt bestämma vem och vilka som ska få spela här, utan att du kan säga ett skit om det.
Du har ingen rätt att spela här, du har vårt tillstånd. Som vi nu har dragit tillbaka.

Du är alltså inte välkommen här. Ditt konto har åkt dit för fusk. Två gånger. Det är numera spärrat här och upptäcker vi att du skaffar ett nytt så spärrar vi det oxå.

_________________
Discgolf äger mig.
Back to top
View user's profile Send private message
woody
Admin


Joined: 04 Aug 2003
Posts: 1532

PostPosted: Fri Jun 16, 2006 18:42 pm    Post subject: Reply with quote

Öhhh Det är våra servrar vi har satt regler vi bestämmer ? Det är inte en rättighet att spela här utan ett privilegium.


Basta på Diskutionen.

//Woody

_________________

http://digg3r.blogspot.com/
Back to top
View user's profile Send private message
BillaBonG^
2006 Bronsdonator
2006 Bronsdonator


Joined: 02 Mar 2004
Posts: 382
Location: Falkenberg

PostPosted: Fri Jun 16, 2006 19:50 pm    Post subject: Reply with quote

Stänga denna topic?
_________________
Alexander johansson a.k.a BILLABONG
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Swedish Maffia Forum Index -> Im banned! WHY? All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies