HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Den *officiella* Premier League-tråden.
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Rex0z



Joined: 09 Dec 2002
Posts: 2805
Location: Eksjö

PostPosted: Wed Feb 07, 2007 12:57 pm    Post subject: Reply with quote

Men serilst hur bra är Arsenal? http://www.partanen.net/perjantai/index.php?flash=56 Razz
Back to top
View user's profile Send private message
Nimda
Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 2581
Location: Stockholm

PostPosted: Wed Feb 07, 2007 14:53 pm    Post subject: Reply with quote

Tvingades av två manur-fans till kompisar att se v Spurs. efter gunners tapp mot boro så ville man inte se ett så uddlöst spurs.
Trodde först att van der sar gjorde en av sina vanliga falla-ihop-fejkningar men den näsan blev rätt hårt tillbankad.
Roligaste från matchen var bilderna på flabbande giggs och rooney när o'shea stod i mål. surt sa räven om manurs andremålis förresten.
Manur sju poäng före chelski (målskillnaden innebär i praktiken en poäng) verkar ha avgjort ligan. Gunners vinner CL!

_________________
Se An Inconvenient Truth!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
KrosuZ
Senior Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4892
Location: Lund

PostPosted: Mon Feb 12, 2007 22:21 pm    Post subject: Reply with quote

Ska mycket till för Arsenal att ta hem ligan i år... en tredje plats är de vi kan få som mest.

Söndagens match mot Wigan var undebar.... 0-1 vänds till 2-1 och ett antal flera målchanser på slutet... Nu behlver man inte alls vara allt för nervörs när gunners ligger under med ett mål i pausen de vänder alltid Razz

_________________
IRC: #FreezeBitch @ QuakeNet
URL: www.FreezeBitch.se


-"Varning för kaktusar"-
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
[gobbe]LocStock



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1391
Location: Northern Heights Helsingborg

PostPosted: Mon Feb 12, 2007 23:59 pm    Post subject: Reply with quote

Jag blir så trött på Arsenal....varför ska dom konstant släppa in första målet, det blir så onödigt att de måste kvittera. Gör 3 mål första 20 o spela avslappnat resten av matchen istället.
Sen gillar jag inte att båda Henry o Clichy verkar försöka filma till sig straffar, jag hånar mina polare som hejjar på United för att de Har Ronaldo som filmar konstant o då ska fan inte arsenalspelare göra likadant!!

Sen ska fan Lehmann ha en jävla örfil som han håller på i match efter match....alla hans gula kort e så jääävla onödiga...är han 37 elller är han 5 år?? Jag hade fan skällt ut pajasen om jag hade vart tränare.

Men 3 poäng e ju alltid kul iofs!

_________________
You´re cr...You´re crazy....I like you.....but you´re crazy!!
Back to top
View user's profile Send private message
KrosuZ
Senior Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4892
Location: Lund

PostPosted: Tue Feb 13, 2007 22:37 pm    Post subject: Reply with quote

[gobbe]LocStock wrote:
Jag blir så trött på Arsenal....varför ska dom konstant släppa in första målet, det blir så onödigt att de måste kvittera. Gör 3 mål första 20 o spela avslappnat resten av matchen istället.
Sen gillar jag inte att båda Henry o Clichy verkar försöka filma till sig straffar, jag hånar mina polare som hejjar på United för att de Har Ronaldo som filmar konstant o då ska fan inte arsenalspelare göra likadant!!

Sen ska fan Lehmann ha en jävla örfil som han håller på i match efter match....alla hans gula kort e så jääävla onödiga...är han 37 elller är han 5 år?? Jag hade fan skällt ut pajasen om jag hade vart tränare.

Men 3 poäng e ju alltid kul iofs!


visst är deras taktik nerkittlande och man vill bara be Wenger att sätta dit 3-0 i första halvlek och sedan försvara á l'Italiens-fotboll... men frågan är om det blir så mycket roligare fotboll? Razz

Klart är lite less på Lehmans humör, men det verkar vara lite typiska tyska målvaktsdrag... Kahn är ju inte så lugn han heller Razz

Givetvis är det tråkigt med filmning osv. det jag stör mig mest på är att Arsenal anfallet försöker hela tiden se till att Henry ska göra de avgörande... Klart avgudar ajg Henry, som fotbollseplare, men va fan ta lite intiativ och försök sätta dit den själv.... Kommer ihåg någon situation där Clichy blev framspelade hade i princip helt öppet mål, men passar vidare till en Henry, som jag tror hade sämst position av alla på hela planen förutom Lehman Smile

Tycker Arsenal-spelarna ska få lite motiveringar att våga trycka till lite mer själv och inte alltid passa fram Henry...

Nog med det ska avsluta med en hyllning till den tjeck som för en gång skull fick in bollen. Nu är oskulden tagen även i Premier League....

Keep up the good work Rosicky

_________________
IRC: #FreezeBitch @ QuakeNet
URL: www.FreezeBitch.se


-"Varning för kaktusar"-
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
SilentPredator



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4882
Location: Malmö City !

PostPosted: Sat Mar 03, 2007 15:50 pm    Post subject: Reply with quote

Sån jävla orättvis seger Mancheter United fick, fy fan asså! Liverpool som låg och tryckte på mest i matchen och hade flest chanser, men så får Man U. den jävla frisparken!
Plus att Liverpool fick ett mål som skulle varit mål bortdömt, jävla skit asså Evil or Very Mad

Nää fan va jag är irriterad, deppig och arg nu! ( Smile)

_________________
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
[gobbe]LocStock



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1391
Location: Northern Heights Helsingborg

PostPosted: Sat Mar 03, 2007 17:03 pm    Post subject: Reply with quote

SilentPredator wrote:
Sån jävla orättvis seger Mancheter United fick, fy fan asså! Liverpool som låg och tryckte på mest i matchen och hade flest chanser, men så får Man U. den jävla frisparken!
Plus att Liverpool fick ett mål som skulle varit mål bortdömt, jävla skit asså Evil or Very Mad

Nää fan va jag är irriterad, deppig och arg nu! ( Smile)


För det första så fick inte United frispark gratis...Liverpool begick ett fel o drog därmed på sig en frispark.

Sen så var det inte ett korrekt mål eftersom det var OFFSIDE när sista passningen slogs.

Varför var det orättvist förresten? Om nu Liverpool dominerade så mycket så borde dom ju med lätthet gjort massa mål o avgjort matchen. Det lag som gör fler mål än motståndaren vinner i fotboll...så har det alltid varit...inget orättvist med det.

_________________
You´re cr...You´re crazy....I like you.....but you´re crazy!!
Back to top
View user's profile Send private message
SilentPredator



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4882
Location: Malmö City !

PostPosted: Sat Mar 03, 2007 17:21 pm    Post subject: Reply with quote

[gobbe]LocStock wrote:
SilentPredator wrote:
Sån jävla orättvis seger Mancheter United fick, fy fan asså! Liverpool som låg och tryckte på mest i matchen och hade flest chanser, men så får Man U. den jävla frisparken!
Plus att Liverpool fick ett mål som skulle varit mål bortdömt, jävla skit asså Evil or Very Mad

Nää fan va jag är irriterad, deppig och arg nu! ( Smile)


För det första så fick inte United frispark gratis...Liverpool begick ett fel o drog därmed på sig en frispark.

Sen så var det inte ett korrekt mål eftersom det var OFFSIDE när sista passningen slogs.

Varför var det orättvist förresten? Om nu Liverpool dominerade så mycket så borde dom ju med lätthet gjort massa mål o avgjort matchen. Det lag som gör fler mål än motståndaren vinner i fotboll...så har det alltid varit...inget orättvist med det.


Jag sa aldrig att de fick en gratis frispark.

Va är det sant? De som gör flest mål vinner? Jävlar, visste jag inte.
Självklart att man kan vinna orättvist, händer ofta runt om i världen.
Sen verkar du ha nått problem med mig för du verkar gilla som fan att nagga på mina inlägg hela tiden.
Men, Man U. vann, men inte rättvist, för Liverpool hade matchen, tror de flesta som såg matchen kunde se det rätt klart.

_________________
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
KrosuZ
Senior Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4892
Location: Lund

PostPosted: Sat Mar 03, 2007 18:34 pm    Post subject: Reply with quote

SilentPredator wrote:
[gobbe]LocStock wrote:
SilentPredator wrote:
Sån jävla orättvis seger Mancheter United fick, fy fan asså! Liverpool som låg och tryckte på mest i matchen och hade flest chanser, men så får Man U. den jävla frisparken!
Plus att Liverpool fick ett mål som skulle varit mål bortdömt, jävla skit asså Evil or Very Mad

Nää fan va jag är irriterad, deppig och arg nu! ( Smile)


För det första så fick inte United frispark gratis...Liverpool begick ett fel o drog därmed på sig en frispark.

Sen så var det inte ett korrekt mål eftersom det var OFFSIDE när sista passningen slogs.

Varför var det orättvist förresten? Om nu Liverpool dominerade så mycket så borde dom ju med lätthet gjort massa mål o avgjort matchen. Det lag som gör fler mål än motståndaren vinner i fotboll...så har det alltid varit...inget orättvist med det.


Jag sa aldrig att de fick en gratis frispark.

Va är det sant? De som gör flest mål vinner? Jävlar, visste jag inte.
Självklart att man kan vinna orättvist, händer ofta runt om i världen.
Sen verkar du ha nått problem med mig för du verkar gilla som fan att nagga på mina inlägg hela tiden.
Men, Man U. vann, men inte rättvist, för Liverpool hade matchen, tror de flesta som såg matchen kunde se det rätt klart.


Se så till Staffans försvar, så när det gäller fotboll hatar Staffan alla som inte hejjar eller gillar Arsenal. Du är olyckligt lottad att hejja på en av Arsenals största rivaler, bara bita i de sura äpplet Razz

till SP försvar givetvis finns det många matcher, som avgörs på orättvisst sätt. Därför burkar man hänvisa att bollen är rund. Allt kan hända.

För att sedan fortsätta en dispyt så förstår jag fortfarande inte varför Arsenal ska spela med Senderos. Tidigare säsonger har jag inte bryt mig om honom, möjligen för att han inte fått så mycket speltid som denna säsongen. Men de senaste fyra matcherna har han fanimej varit involverad till samtliga mål mot Arsenal. Finalen mot Chelski missade han makeringen på Drogba två ggr, FA-cupen samma mot Blackburm idag mot Reading nickade han fint in bollen på Fabregas som gjorde självmålet...

Hade inte Arsenal övertaget fram till Senderos bytes in istället för Hleb? Jo de hade dem för strax efter Senderos kom in på plan och hans första touch på bollen fick Reading sitt 2-1 mål.....

Givetvis är jag glad att Arsenal vann, men är så less på Senderos så de inte finns ord till de.....

Go Gunners 2 match mindre spelade och en poäng efter Liverpool

Även om det var svårt idagen toppmöte Liv - Man så hejjade jag på United... ser ingen chans att Arsenal ska ta titeln i år så bryr mig inte så mkt om United vinner med 100 eller 5 poäng över Arsenal eller Chealse så länge bara Chelsea och Liverpool missar att ta poäng nu i slutet så blir jag glad... Näpp nu får vi hoppas att den gamla Arsenalbacken Campell stoppar alla bollar från drogba och de andra spelarna i miljardförlust laget

_________________
IRC: #FreezeBitch @ QuakeNet
URL: www.FreezeBitch.se


-"Varning för kaktusar"-
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
[gobbe]LocStock



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1391
Location: Northern Heights Helsingborg

PostPosted: Sat Mar 03, 2007 20:46 pm    Post subject: Reply with quote

Det har verkligen inget att göra med vilket lag folk håller på, alla får hålla på vad dom vill...det jag stör mig på som är ett konstant fenomen med SPs posts i fotbollstopics är att det aldrig baseras på fakta utan bara på betraktarens uppfattning om vad som borde ha skett eller bör ske.

Fotboll är inte, har aldrig varit o kommer aldrig att bli en rättvis sport. Man hör detta gnället varenda gång någon vars favvelag förlorar o det är en person som har en uppfattning om hur det borde ha gått. So what om Liverpool förde matchen o hade 80-20 i bollinnehav?? Gör mål då!! För så länge Liverpool inte gör mål medan United gör det så kan du inte gnälla på nånting annat än Liverpools oförmåga att döda matchen. Det kvittar om ett lag har 99-1 i bollinnehav...gör du inga mål så är det inte orättvist om laget förlorar!!

Det är orättvist att två personer med samma ålder o samma kläder där den ena blir nekan på krogen för att han är t ex invandrare medan den andra personen får komma in....DET är orättvisa. Det är däremot INTE orättvisa om ett fotbollslag misslyckas med att göra mål....det är ingen rättighet dom har att få göra mål bara för att dom för en match o dom som tittar på matchen tycker att det laget ska vinna.

_________________
You´re cr...You´re crazy....I like you.....but you´re crazy!!
Back to top
View user's profile Send private message
mik-all
Anti Spam Force


Joined: 08 Oct 2002
Posts: 1654
Location: På toppen av småländska höglandet

PostPosted: Mon Mar 05, 2007 15:29 pm    Post subject: Reply with quote

Orättvisa finns inte i fotboll!
Matchen mellan Fools och Man Utd är ett bevis på detta.

5 meterskillen Crouch´s oförmåga att sätta dit bollen blev fallet den här gången, Gerrards oförmåga att spela bra mot klassmotstånd en annan faktor.

Johnny boy visade vart hjärtat sitter och stänker dit den på övertid, jag rös över hela kroppen!

Btw.
Mind the gap!!

Wink

_________________
Hela bollen måste ligga stilla
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
mik-all
Anti Spam Force


Joined: 08 Oct 2002
Posts: 1654
Location: På toppen av småländska höglandet

PostPosted: Mon Mar 05, 2007 15:32 pm    Post subject: Reply with quote

Nimda wrote:
Trodde först att van der sar gjorde en av sina vanliga falla-ihop-fejkningar men den näsan blev rätt hårt tillbankad.


Den här posten är egentligen så gammal John att jag skall vara överseende men serru det blir lite svårt när man som Arsenal-supporter dissar en målis när man själv har Jens Lemon i sin egen kasse!

Ajabaja, inte kasta sten i glashus!!!

Kjamz, Micke!

_________________
Hela bollen måste ligga stilla
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Rex0z



Joined: 09 Dec 2002
Posts: 2805
Location: Eksjö

PostPosted: Sat May 05, 2007 14:41 pm    Post subject: Reply with quote

UNITED UNITED UNITED nu är det kusligt nära seger i ligan!
Back to top
View user's profile Send private message
pihl
Senior Admin


Joined: 26 Oct 2002
Posts: 1651
Location: root

PostPosted: Sat May 05, 2007 15:34 pm    Post subject: Reply with quote

Rex0z wrote:
UNITED UNITED UNITED nu är det kusligt nära seger i ligan!

Måste hålla med dig om att det går oerhört bra för united just nu (i den nuvarande matchen, inte i ligan...) - westham that is.

3-0 mot Bolton just nu!

_________________
satf - smrt.st
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
miklo!
Senior Admin


Joined: 30 Nov 2002
Posts: 3179
Location: Göteborg/Lerum

PostPosted: Sun May 06, 2007 15:38 pm    Post subject: Reply with quote

Han snackar ju om Manchester UTD Pihlly. Rolling Eyes Razz

Ikväll hoppas jag stenhårt på att Arsenal slår Chelski!

Glory glory Man united...

_________________
Squadron är min lekkamrat
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Rex0z



Joined: 09 Dec 2002
Posts: 2805
Location: Eksjö

PostPosted: Sun May 06, 2007 17:58 pm    Post subject: Reply with quote

YES! bra gjort av Arsenal att ta poäng av chealsea!
Back to top
View user's profile Send private message
KrosuZ
Senior Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4892
Location: Lund

PostPosted: Sun May 06, 2007 22:46 pm    Post subject: Reply with quote

Jo de var väl bra, tråkigt att inte Arsenal kunde skvätta in fler mål eller iaf hålla nollan med 10 mot 11....

Ett mirakel hände också Chelsea var förvänadsvärt starka i slutet på Ashburton Grove, de som brukar va Arsenals grej Razz

ja ja får väl bli en fjärde plats i år igen....

men nästa år då........ som man säger får väl hoppas att van Persie och Henry är spelklara hela nästa säsong för har inte allt för stora förhopppningar på att Adebayor ska klara sig ensam ännu ett år, trevligt är iaf att Lehman stannar kvar en säsong till.

_________________
IRC: #FreezeBitch @ QuakeNet
URL: www.FreezeBitch.se


-"Varning för kaktusar"-
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
mik-all
Anti Spam Force


Joined: 08 Oct 2002
Posts: 1654
Location: På toppen av småländska höglandet

PostPosted: Wed May 16, 2007 12:48 pm    Post subject: Reply with quote

KrosuZ wrote:

men nästa år då........ som man säger får väl hoppas att van Persie och Henry är spelklara hela nästa säsong för har inte allt för stora förhopppningar på att Adebayor ska klara sig ensam ännu ett år, trevligt är iaf att Lehman stannar kvar en säsong till.


Hela arsenal får ta och blomma ut nu om man skall kunna pressa för en ligaseger. Personligen tror jag inte det händer men det är mest önsketänkande från en Man UTD-kille. Det känns fortfarande som om Gunners inte riktigt håller måttet i alla lagdelar.
Envisa rykten om att Henry kan vara på väg bort, för få andra spelare som verkligen lever upp till hypen det innebär att vara en gunner. Seriöst, har Hleb och Rosicky gjort bra ifrån sig på regelbunden basis, nää...
Ljungan måste läggas i läkvatten (om han nu är kvar) och sluta dra på sig skada efter skada.

Mitt eget lag då? Mjodå det ser rätt ok ut. Envisa rapporter om att Hargo äntligen verkar vara på gång, dyrt som f-a-n men ungefär samma deg som gick iväg för Carrick och det var värt varje pund.
Transferdårarna vrålar Torres, Malouda, Ribery men jag tror mer på Hargo, Bale och eventuellt någon schysst ytter, typ Nani.

USSR kommer naturligtvis bomba in ett par nya namn, blir inte jätteförvånad om Torres hamnar där och förstör sin karriär han också.

Liverfool kommer säkerligen köpa in några fler spansktalande killar, det är man bra på nu. Diving Steve kommer förlänga sitt kontrakt och då kommer alla pool-fans vråla att NUUUU! NUUU! vinner vi ligan! Precis som man gjort de senaste 17 åren!!

Kramar
Micke

_________________
Hela bollen måste ligga stilla
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
SilentPredator



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4882
Location: Malmö City !

PostPosted: Wed May 23, 2007 20:37 pm    Post subject: Reply with quote

snälla...ge milan mer tur..herre jävlar asså..skojj sen att den även tog på en milan spelares hand/arm innan den gick in...fan asså, lack som faan på det nu!

Liverpool har typ dominerat den mesta tiden och så fårmilan de skitet i slutet..skulle inte ens varit frispark :S

Jaja...detta vänder Liverpool enkelt!

_________________
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
SilentPredator



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4882
Location: Malmö City !

PostPosted: Wed May 23, 2007 21:59 pm    Post subject: Reply with quote

Vad ska man säga...Inte ens domare när ja spelar fotboll är så dåliga med klockan som denna idioten var..blåser av 92.46 när han egentligen ska blåa 93.30...najs! ... I mina ögon förtjänar inte Milan guldet, visst andra målet var snyggt, men det första ska inte vara mål...

Skönt att vi fick ett mål iallafall

LIVERPOOL <3 <3 <3 Forever

_________________
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Next
Page 11 of 15

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies