HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
teh end ;P

 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> World Of Warcraft
View previous topic :: View next topic  
Author Message
SilentPredator



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4882
Location: Malmö City !

PostPosted: Tue Mar 13, 2007 17:36 pm    Post subject: teh end ;P Reply with quote

Min wow tid tar slut om ungefär 2-3 dagar, har i princip bestämt mej för att lägga wow åt sidan nu, känns som det är på tiden, wow har bara blivit tråkigare o tråkigare hela tiden nu tycker jag.
har lirat sen det släpptes så jag har lirat en hel del ^^ vem vet kanske kommer tillbaka, eller inte Razz men känns som min tid är över med wow Very Happy

har tröttnat på pvpa, lvla, expa, farma, raida o allt i princip! Tar för mycket tid helt enkelt Smile
får se om jag ger nån i min guild mina 14 spellcloth o pengar, o andra diverse items Razz

en annan sak är att sommaren snart är här! orka wow då Razz och om jag kan spela wow på sommaren så lär ja säkert göra det, o just därför jag vill sluta me de nu Razz
kommer hänga kvar här o se hur de går för er andra som raidar o så Smile

får se om ja hinner lira lite nu innan tiden e över, dock så bestämde min dator idag att den skulle sluta fungera Mad så jag kan inte lira ^^ sitter på farssans nu hehe

men good luck till alla er som lirar än Very Happy

_________________
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Ice-4-Man



Joined: 18 Jun 2003
Posts: 3874
Location: Borås

PostPosted: Tue Mar 13, 2007 18:47 pm    Post subject: Reply with quote

gl hf irl!

min tid går ut den 17:e jag ska hinna ta level 40 med min paladin innan dess (är lvel 38 nu)
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
&MeGa



Joined: 19 Apr 2003
Posts: 1596

PostPosted: Tue Mar 13, 2007 18:54 pm    Post subject: Reply with quote

Ge inte bort nåt, du kommer börja spela igen ändå.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
reboot



Joined: 31 Jan 2003
Posts: 1655
Location: torsby

PostPosted: Tue Mar 13, 2007 19:14 pm    Post subject: Reply with quote

gimme Very Happy starkjobbat o sluta! Smile

Vad har du för gubbar?
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
SilentPredator



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4882
Location: Malmö City !

PostPosted: Tue Mar 13, 2007 19:23 pm    Post subject: Reply with quote

reboot wrote:
gimme Very Happy starkjobbat o sluta! Smile

Vad har du för gubbar?



Gnome rogue lvl 60 (bra 60 gear Razz)

Troll Mage lvl 70 (med rätt hyffsad blå 70 gear typ, även 2 70 epics Razz)

sen en 42 eller 43 Night Elf Hunter, 33 orc warrior, 23 Blood elf paladin, en del skit Razz

_________________
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Victor



Joined: 24 Jul 2004
Posts: 777
Location: München

PostPosted: Tue Mar 13, 2007 19:53 pm    Post subject: Reply with quote

&MeGa wrote:
Ge inte bort nåt, du kommer börja spela igen ändå.


/sign

_________________
Back to top
View user's profile Send private message
Narya/neonb



Joined: 22 Feb 2003
Posts: 1630
Location: Åkersberga!

PostPosted: Tue Mar 13, 2007 20:53 pm    Post subject: Reply with quote

Victor wrote:
&MeGa wrote:
Ge inte bort nåt, du kommer börja spela igen ändå.


/sign


2 som har erfarenhet!

_________________
Det finns saker som vi inte ser, bara för att vi inte vet att dom finns.
Nra <Core>
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
salt_katt



Joined: 25 Oct 2002
Posts: 420
Location: Stockholm

PostPosted: Tue Mar 13, 2007 20:57 pm    Post subject: Reply with quote

Gav bort min riktiga gubbe och efter det så har det inte vart så mycket spelande, spelade en månad för att inse att det igentligen sög pung =)
_________________
I love Lupus
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
patte1



Joined: 19 Dec 2003
Posts: 1712

PostPosted: Tue Mar 13, 2007 22:32 pm    Post subject: Reply with quote

Narya/neonb wrote:
Victor wrote:
&MeGa wrote:
Ge inte bort nåt, du kommer börja spela igen ändå.


/sign


2 som har erfarenhet!

3


Har själv börjat dra ner på spelandet rätt mycket, har helt enkelt inte tid längre. Sitter i ett raidguild med en casual rank och raidar någon enstaka kväll då jag inte har något bättre för mig. Annars kör jag bara lite arena då och då med en polare.
Back to top
View user's profile Send private message
Sorcerer



Joined: 20 Oct 2002
Posts: 1446
Location: Angered

PostPosted: Sat Mar 24, 2007 0:55 am    Post subject: Reply with quote

Kontot Skapat: 18/4 2005, 22:31 (har spelat mer eller mindre non-stop sedan dess)
Senast inloggad: 16/1 2007, 01:06
Kontot gick ut: 19/1 2007, 17:11

Mina huvudkaraktärer är en full T2 pala med UTB, en 60 hunter en nästan 60 rogue. Jag kan säkert få en slant för kontot, men med tanke på risken som finns om man säljer det + att det känns bra att veta att man kan fortsätta spela om suget blir för stort gör att jag låter bli.

Alla pratar om hur dom lägger WoW på hyllan för att fokusera på flickvän/karriär/nåt annat, men så har det inte varit i mitt fall... jag vet inte riktigt varför jag slutade cold turkey... eller... jo det vet jag faktiskt, men det är en lång historia... jag har funderingar på att ta upp spelet igen, men jag vet inte... WoW var mitt liv, nu har jag inte WoW och har inte hittat något annat... jo jag kör väl min MC nu när våren börjar komma men... jag hade kunnat spela WoW likt förbannat... jag vet inte, mkt tankar som snurrar kring ta upp spelandet igen eller inte, jag har ingen flickvän, spelandet har inte och skulle aldrig stört mitt jobb... fast... hmm... ähh... jag vet inte...

Oj justeja, kom bort från min poäng... Fördärva inte ditt konto på något sätt, varken genom o sälja eller göra dig av med items... visst, det är säkra sättet att veta att du inte börjar spela igen men... efter all tid du lagt ner på ditt konto, är det verkligen vad du vill göra? Överväg det mycket MYCKET noga ni som slutar spela innan ni ger bort/säljer/"förstör" era konton. Personligen låter jag mitt hellre vara ifall jag någon dag skulle vilja återuppta spelandet.

Kort o gott instämmer jag med Naraya/neonb och Ronge/Patron: ge inte bort nåt, du kommer börja spela igen ändå, och jag pekar på mig själv som nummer 4 som talar av erfarenhet (även fast jag inte börjat spela igen ännu Razz )
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger
SilentPredator



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4882
Location: Malmö City !

PostPosted: Sat Mar 24, 2007 15:23 pm    Post subject: Reply with quote

har aldrig tänkt på att sälja eller förstöra kontot ifaall jag börjar igen, man vet aldrig.

men än så länge känner jag inget sug för wow Smile känns bra utan o lira de

_________________
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> World Of Warcraft All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies