HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
IDOL 2007
Goto page Previous  1, 2, 3, 4  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion
View previous topic :: View next topic  
Author Message
n3uro
2007 Gulddonator
2007 Gulddonator


Joined: 14 Jan 2003
Posts: 2643
Location: Borås, Sweden

PostPosted: Wed Sep 05, 2007 21:58 pm    Post subject: Reply with quote

jaja, dom kan dra åt helvete i alla fall. Att förlöjliga människor på det viset uppskattas inte.

Ifall jag kommer in nästa år och dom dissar mig så stämmer jag dom för förtal och trakasserier, eftersom alla vet hur bäst jag är på allt /sarcasm off.

_________________
Vila I Frid mamma

Gun Andersén. 1955 - 2006-11-19
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Diz



Joined: 14 Dec 2002
Posts: 2080
Location: Helsingborg

PostPosted: Wed Sep 05, 2007 22:01 pm    Post subject: Reply with quote

Just so you know... Nästa avsnitt är från skellefteå (en håla, you need not know of it ) Twisted Evil håll koll på alla wannabes från mina hemtrakter.... Rolling Eyes
_________________
"Aliquando et insanire iucundum est"
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
[siLL]RectuM
Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1411
Location: Eastside Stockholm , Snakenothing

PostPosted: Wed Sep 05, 2007 22:38 pm    Post subject: Reply with quote

haha idol e ju bara kul att se i början när alla tonårsdrömmar slås i krash. Ja tycker de e bra att dom e hårda.
Kommer ens mamma o säger att man e världens bästa sångerska o i själva verket sjunger som en friterad gråsparv så e de ju lika bra att få veta de.
Då slipper föräldrarna alla pinsamma små sångstunder på dop o bröllop e.c
Ja skulle vilja veta vem som puchade på den asiatiska killen i slutet av Onsdagens program att gå dit.
De måste vart en hämd.
Ja vill oxo påpeka att jag är världens kanske sämsta på att sjunga men sen sjunger ja ENBART på väldigt speciella tillställningar , som på våran singstarfest vi ska arrangera i helgen. Men då e de tävlingsDanne som sjunger.

_________________
Im the pain in your ass.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
SuriCaTe^
Admin


Joined: 27 May 2003
Posts: 157
Location: Falkenberg

PostPosted: Wed Sep 05, 2007 22:50 pm    Post subject: Reply with quote

miklo! wrote:
Nähä? Vadå, får inte alla gå in eller?

Fick tag på efternamnet iaf, hittade inget på sidan. Så det kan stämma i allafall...


haha nej nej! jag fick sjunga för 3st sångpedagoger! det fick alla, sen skickade dom vidare folket till dom andra Razz det va lite kasst faktiskt! Smile
Back to top
View user's profile Send private message
SilentPredator



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4882
Location: Malmö City !

PostPosted: Wed Sep 05, 2007 23:05 pm    Post subject: Reply with quote

[siLL]RectuM wrote:
haha idol e ju bara kul att se i början när alla tonårsdrömmar slås i krash. Ja tycker de e bra att dom e hårda.
Kommer ens mamma o säger att man e världens bästa sångerska o i själva verket sjunger som en friterad gråsparv så e de ju lika bra att få veta de.
Då slipper föräldrarna alla pinsamma små sångstunder på dop o bröllop e.c
Ja skulle vilja veta vem som puchade på den asiatiska killen i slutet av Onsdagens program att gå dit.
De måste vart en hämd.
Ja vill oxo påpeka att jag är världens kanske sämsta på att sjunga men sen sjunger ja ENBART på väldigt speciella tillställningar , som på våran singstarfest vi ska arrangera i helgen. Men då e de tävlingsDanne som sjunger.


han asiatiska killen var ju grym Very Happy svenska William Hung typ Laughing

_________________
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
[SSRF]Snudge_B



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 1897

PostPosted: Thu Sep 06, 2007 14:30 pm    Post subject: Reply with quote

[siLL]RectuM wrote:
Ja vill oxo påpeka att jag är världens kanske sämsta på att sjunga men sen sjunger ja ENBART på väldigt speciella tillställningar , som på våran singstarfest vi ska arrangera i helgen. Men då e de tävlingsDanne som sjunger.
Bara ni inte kör den hos Kenneth på Hildebergsvägen, för då ringer jag störningsjouren direkt!!! Laughing Laughing
_________________
- You know, like numchuck skills, bowhunting skills, computer hacking skills... Girls only want boyfriends who have great skills.
Back to top
View user's profile Send private message
Fren
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 7556

PostPosted: Thu Sep 06, 2007 15:24 pm    Post subject: Reply with quote

[SSRF]Snudge_B wrote:
[siLL]RectuM wrote:
Ja vill oxo påpeka att jag är världens kanske sämsta på att sjunga men sen sjunger ja ENBART på väldigt speciella tillställningar , som på våran singstarfest vi ska arrangera i helgen. Men då e de tävlingsDanne som sjunger.
Bara ni inte kör den hos Kenneth på Hildebergsvägen, för då ringer jag störningsjouren direkt!!! Laughing Laughing
Det gör du visst inte. Du masar din söta lilla pojkstjärt till festen med en kall pilsner i näven och samstämmer.

OM vi hade haft festen där vill säga.

_________________
Back to top
View user's profile Send private message
[siLL]RectuM
Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1411
Location: Eastside Stockholm , Snakenothing

PostPosted: Thu Sep 06, 2007 23:13 pm    Post subject: Reply with quote

du e mycke välkommen till den gamla DK lokalen i helgen vid 18.00 snåret. Fest o sång ska de bli.
_________________
Im the pain in your ass.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
[SSRF]Snudge_B



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 1897

PostPosted: Fri Sep 07, 2007 12:48 pm    Post subject: Reply with quote

[siLL]RectuM wrote:
du e mycke välkommen till den gamla DK lokalen i helgen vid 18.00 snåret. Fest o sång ska de bli.
Tackar så vänligast för inbjudan, men nu verkar det som om jag äntligen blir farsa denna helg, så någon fyllesång är inte aktuell, men jag kommer gärna nästa gång. Jag är kung på singstar. Wink Razz
_________________
- You know, like numchuck skills, bowhunting skills, computer hacking skills... Girls only want boyfriends who have great skills.
Back to top
View user's profile Send private message
n3uro
2007 Gulddonator
2007 Gulddonator


Joined: 14 Jan 2003
Posts: 2643
Location: Borås, Sweden

PostPosted: Fri Sep 07, 2007 15:18 pm    Post subject: Reply with quote

[SSRF]Snudge_B wrote:
[siLL]RectuM wrote:
du e mycke välkommen till den gamla DK lokalen i helgen vid 18.00 snåret. Fest o sång ska de bli.
Tackar så vänligast för inbjudan, men nu verkar det som om jag äntligen blir farsa denna helg, så någon fyllesång är inte aktuell, men jag kommer gärna nästa gång. Jag är kung på singstar. Wink Razz


ALLA är kung på singstar. Wink Tror det har något med alkoholhalten att göra. Very Happy

_________________
Vila I Frid mamma

Gun Andersén. 1955 - 2006-11-19
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Fren
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 7556

PostPosted: Fri Sep 07, 2007 18:26 pm    Post subject: Reply with quote

n3uro wrote:
[SSRF]Snudge_B wrote:
[siLL]RectuM wrote:
du e mycke välkommen till den gamla DK lokalen i helgen vid 18.00 snåret. Fest o sång ska de bli.
Tackar så vänligast för inbjudan, men nu verkar det som om jag äntligen blir farsa denna helg, så någon fyllesång är inte aktuell, men jag kommer gärna nästa gång. Jag är kung på singstar. Wink Razz


ALLA är kung på singstar. Wink Tror det har något med alkoholhalten att göra. Very Happy
och för att lite snyggt glida över till ämnet:
Är alla fulla på Idol-uttagningarna???

_________________
Back to top
View user's profile Send private message
ShoCK_FX
Admin


Joined: 25 Nov 2003
Posts: 275

PostPosted: Sat Sep 08, 2007 10:26 am    Post subject: Reply with quote

Fren wrote:
n3uro wrote:
[SSRF]Snudge_B wrote:
[siLL]RectuM wrote:
du e mycke välkommen till den gamla DK lokalen i helgen vid 18.00 snåret. Fest o sång ska de bli.
Tackar så vänligast för inbjudan, men nu verkar det som om jag äntligen blir farsa denna helg, så någon fyllesång är inte aktuell, men jag kommer gärna nästa gång. Jag är kung på singstar. Wink Razz


ALLA är kung på singstar. Wink Tror det har något med alkoholhalten att göra. Very Happy
och för att lite snyggt glida över till ämnet:
Är alla fulla på Idol-uttagningarna???


Ja jag tror det, annars skulle man väl inte skämma ut sig sådär?
Back to top
View user's profile Send private message
[siLL]RectuM
Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1411
Location: Eastside Stockholm , Snakenothing

PostPosted: Sat Sep 08, 2007 13:17 pm    Post subject: Reply with quote

jo da , de måste vara någon form av medfödd dumhet. För faaaaan va folk sjunger dåligt. Men sen tror ja de e mycke vadslagningar asså. JA skulle aldrig i mitt liv ställa mig på en sån uttagning även att ja nog faktiskt kan sjunga snäppet bättre än dom som var sämst.
FÖRUTOM om ja hade slagit vad.

_________________
Im the pain in your ass.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
n3uro
2007 Gulddonator
2007 Gulddonator


Joined: 14 Jan 2003
Posts: 2643
Location: Borås, Sweden

PostPosted: Sat Sep 08, 2007 16:59 pm    Post subject: Reply with quote

Fren wrote:
n3uro wrote:
[SSRF]Snudge_B wrote:
[siLL]RectuM wrote:
du e mycke välkommen till den gamla DK lokalen i helgen vid 18.00 snåret. Fest o sång ska de bli.
Tackar så vänligast för inbjudan, men nu verkar det som om jag äntligen blir farsa denna helg, så någon fyllesång är inte aktuell, men jag kommer gärna nästa gång. Jag är kung på singstar. Wink Razz


ALLA är kung på singstar. Wink Tror det har något med alkoholhalten att göra. Very Happy
och för att lite snyggt glida över till ämnet:
Är alla fulla på Idol-uttagningarna???


Det verkar som det. Smile

_________________
Vila I Frid mamma

Gun Andersén. 1955 - 2006-11-19
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
SilentPredator



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4882
Location: Malmö City !

PostPosted: Tue Sep 11, 2007 20:08 pm    Post subject: Reply with quote

många bra från malmö idag iaf tyckte jag (som man fick se iaf) Very Happy

hon som spela munspel måste ju ha varit en sån som slagit vad me hennes kompisar eller nått för de var ju inte alls seriöst Razz

_________________
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
KrosuZ
Senior Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4892
Location: Lund

PostPosted: Wed Sep 12, 2007 2:03 am    Post subject: Reply with quote

själv hade vår kurs idag singstar tävling och de gick så där bra för mig kom bara till semifinal med 8012p mot 8120p...
_________________
IRC: #FreezeBitch @ QuakeNet
URL: www.FreezeBitch.se


-"Varning för kaktusar"-
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
[GTI]Zwonka
Admin


Joined: 28 Jun 2004
Posts: 2815
Location: Strawcity

PostPosted: Wed Sep 12, 2007 7:02 am    Post subject: Reply with quote

haha jag såg bara lite igår, men den snubben som körde någon hiphop-låt som han bara drog rakt av typ talande måste ju varit en aning efterbliven... Razz

tjoo!
Back to top
View user's profile Send private message
SilentPredator



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4882
Location: Malmö City !

PostPosted: Wed Sep 12, 2007 12:55 pm    Post subject: Reply with quote

[GTI]Zwonka wrote:
haha jag såg bara lite igår, men den snubben som körde någon hiphop-låt som han bara drog rakt av typ talande måste ju varit en aning efterbliven... Razz

tjoo!


Haha jaa den killen verkade rätt skum, "f*ck, motherf*cker,c*ck" osv haha ^^

_________________
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
FrankJScott



Joined: 29 Nov 2022
Posts: 12756
Location: Swinging Lifestyle

PostPosted: Tue Dec 20, 2022 10:59 am    Post subject: High Rated Essay Writing Service Advice Reply with quote

for the people inquiring about writer near me, write papers for money, best dissertation writing services, content copywriting services, topessaywriting, sales page copywriting, I highly recommend this best essay writing service blog or check writing paper, thesis write up, blog writing services, linkedin resume writers cost, coursework writing help, copywriting online, and don't forget this top essay writing service tips as well as legal writing services, assignment masters, linkedin resume writers cost, buy english essays online, research writer, cheap essay writing service, on top of this recommended essay writing service advice which is also great. also have a look at this great essay writing service forum not to mention research paper writing service, seo web copywriting, application for writing, diagnostic writing, creative copywriting, write my research paper cheap, alongside all this high rated essay writing service site alongside all custom coursework writing, professional business proposal, copywriting sites, buy dissertation online, lor writing services, thesis writing services, as well as top essay writing service advice which is also worth a look. i also recommend this top rated essay writing service site and don't forget essaybox, content writing websites, transcription writing, write my personal statement, thesis writing help, grademiners, not to mention this updated essay writing service site not to mention write my research paper cheap, write my admission essay, buy thesis online, bio writing, online dissertation writing service, seo copywriting agency, and don't forget top essay writing service tips and don't forget custom thesis writing service, professional paper writers, best content writing services, professional personal statement writers, seo content writing, law dissertation writing service, which is also great. finally, have a look at this recommended essay writing service url with online essay writer, hirewriters, creative copywriting, mypaperwriter, copywriting experience, copywriting services, for good measure.
_________________
Google it
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address
FrankJScott



Joined: 29 Nov 2022
Posts: 12756
Location: Swinging Lifestyle

PostPosted: Thu Jan 05, 2023 9:41 am    Post subject: Best Ecommerce Site Advice Reply with quote

For the man talking about flutter ecommerce website, b2b ecommerce sites, creating a website on shopify, big ecommerce companies, launching an ecommerce site, website to sell digital products, I highly recommend this new ecommerce site advice or wix site e commerce, ecommerce website design inspiration, fiverr shopify website, unique ecommerce websites, wordpress ecommerce website price, magento web design company, on top of this top ecommerce site tips alongside all magento design services, ecommerce web services, best online store platform for small business, online store platform, wordpress woocommerce website, biggest woocommerce sites, as well as this top ecommerce site info which is also great. Also, have a look at this excellent ecommerce site tips alongside all ecommerce solutions development, best multi vendor ecommerce platform, magento website cost, dropshipping shopify reddit, magento website development, shopify close store, and don't forget this updated ecommerce site advice alongside all build online store website, redbubble shopify, site search ecommerce, magento website maintenance, ecommerce website maintenance services, magento design agency, on top of awesome ecommerce site site which is also worth a look. I also suggest this top rated ecommerce site forum with ecommerce solution, build a retail website, ecommerce website designer near me, holiday selling ecommerce tips, ecommerce conversion tips, website ecommerce murah, also.

For the lady asking about on top of family gentle dental care, avon gentle dentist, gentle dental dentist, charlotte gentle dental, bloomington gentle dentist, gentle dental customer service, on top of this new gentle dentistry link as well as gentle dental prices, nearest gentle dental, gentle sedation dentistry, gentle dental cleaning, gentle dental germantown avenue, amherst gentle dentistry, alongside all recommended gentle dentistry link and don't forget gentle dental richmond, gentle dentistry silverdale, gentle dental south, filson dental bayport, gentle care cosmetic & family dentistry, family & cosmetic gentle dentistry, which is also great. Finally, have a look at this updated gentle dentistry details with gentle care dental clinic, gentle dentistry maraval, gentle teeth dentist, gentle touch dental hygiene services, gentle touch family dental care, family and cosmetic gentle dentistry, for good measure. Check more @ High Rated Englanderline Details eb47ab6

_________________
Google it
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Page 3 of 4

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies