HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Alla maffia's bilar!
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 20, 21, 22  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Oskar-



Joined: 07 Oct 2002
Posts: 3248
Location: Dekadensen

PostPosted: Fri Aug 31, 2007 16:04 pm    Post subject: Reply with quote

&[FreezeBitch]GreenGi wrote:
[gobbe]LocStock wrote:
Squadron- wrote:
En bild från Vallåkra Träffen 2007 !


FYFAN.....du var alltså på Vallåkraträffen?? Hahahahahahahaha....som Helsingborgsbo så har man inte mycket till övers för det jävla packet som åker dit.


Så säger en som inte är intresserad av bilhobby eller förstår sig på det.
Välj vilket...
Tror folk säger samma sak om alla som åker & besöker tex roskilde eller något liknade.
(jag har inget emot något av dom olika evenemangen).
Utan det är olika smak & tycke, men att uttala så ja det säger väl allt eller?

--->Squadron du skulle varit i Hbg förra vallåkra då var det riktigt skoj.
Då var det lite mer folk kändes det som jämför med i år.
Sen är vallåkra träffen i sig inte så skoj utan det är kvällarna/nätterna innan vallåkra träffen som är riktigt skoj.
Man träffar hur mkt folk med samma intresse & ser massa snygga bilar.
Om du inte var här på kvällen mellan lördagen & söndagen så har du missat något kan väl säga.


//GG


Jag älskar bilar, men jag skrattar åt folk som "pimpar" sina 5-10 år gamla Volvos och saabar, alternativt väldigt slitna BMWs och tror att de är hur coola som helst.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Squadron-
2006 Silverdonator
2006 Silverdonator


Joined: 11 Dec 2002
Posts: 1842
Location: Göteborg

PostPosted: Fri Aug 31, 2007 16:16 pm    Post subject: Reply with quote

Oskar- wrote:
&[FreezeBitch]GreenGi wrote:
[gobbe]LocStock wrote:
Squadron- wrote:
En bild från Vallåkra Träffen 2007 !


FYFAN.....du var alltså på Vallåkraträffen?? Hahahahahahahaha....som Helsingborgsbo så har man inte mycket till övers för det jävla packet som åker dit.


Så säger en som inte är intresserad av bilhobby eller förstår sig på det.
Välj vilket...
Tror folk säger samma sak om alla som åker & besöker tex roskilde eller något liknade.
(jag har inget emot något av dom olika evenemangen).
Utan det är olika smak & tycke, men att uttala så ja det säger väl allt eller?

--->Squadron du skulle varit i Hbg förra vallåkra då var det riktigt skoj.
Då var det lite mer folk kändes det som jämför med i år.
Sen är vallåkra träffen i sig inte så skoj utan det är kvällarna/nätterna innan vallåkra träffen som är riktigt skoj.
Man träffar hur mkt folk med samma intresse & ser massa snygga bilar.
Om du inte var här på kvällen mellan lördagen & söndagen så har du missat något kan väl säga.


//GG


Jag älskar bilar, men jag skrattar åt folk som "pimpar" sina 5-10 år gamla Volvos och saabar, alternativt väldigt slitna BMWs och tror att de är hur coola som helst.


Min volvo är 9år gammal, TACK FÖR DEN! Sad

Bild tagen i Onsdags, på Onsdagsträffen vid Siba, Järnbrott.



Siba.JPG
 Description:
Senaste bilden
 Filesize:  163.56 KB
 Viewed:  281 Time(s)

Siba.JPG



_________________
miklo är min lekkamrat

"Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker"

http://www.garaget.org/Squadron
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger MSN Messenger
[GTI]Zwonka
Admin


Joined: 28 Jun 2004
Posts: 2815
Location: Strawcity

PostPosted: Fri Aug 31, 2007 17:07 pm    Post subject: Reply with quote

Oskar- wrote:
&[FreezeBitch]GreenGi wrote:
[gobbe]LocStock wrote:
Squadron- wrote:
En bild från Vallåkra Träffen 2007 !


FYFAN.....du var alltså på Vallåkraträffen?? Hahahahahahahaha....som Helsingborgsbo så har man inte mycket till övers för det jävla packet som åker dit.


Så säger en som inte är intresserad av bilhobby eller förstår sig på det.
Välj vilket...
Tror folk säger samma sak om alla som åker & besöker tex roskilde eller något liknade.
(jag har inget emot något av dom olika evenemangen).
Utan det är olika smak & tycke, men att uttala så ja det säger väl allt eller?

--->Squadron du skulle varit i Hbg förra vallåkra då var det riktigt skoj.
Då var det lite mer folk kändes det som jämför med i år.
Sen är vallåkra träffen i sig inte så skoj utan det är kvällarna/nätterna innan vallåkra träffen som är riktigt skoj.
Man träffar hur mkt folk med samma intresse & ser massa snygga bilar.
Om du inte var här på kvällen mellan lördagen & söndagen så har du missat något kan väl säga.


//GG


Jag älskar bilar, men jag skrattar åt folk som "pimpar" sina 5-10 år gamla Volvos och saabar, alternativt väldigt slitna BMWs och tror att de är hur coola som helst.


5-10 år är för det första inte särskilt gammalt för en bil, för det andra så är det få av dem ungdomar som faktiskt är duktiga på styling och bilmek som har råd att ha nyare bil, hela styling-kulturen om man kan kalla det det består ju typ av 18-20 åringar, iaf dem jag känner Razz

Nästa sommar blir det en ny uppsättning fälgar till min pärla, troligtvis svarta Smile tjoo!
Back to top
View user's profile Send private message
mts
pensionerad hest


Joined: 05 Aug 2003
Posts: 4658
Location: nkpg

PostPosted: Fri Aug 31, 2007 17:29 pm    Post subject: Reply with quote

ska pimpa tjejens golf med en stereo Shocked
blir nog en blaupunkt, golfar gllar blaupunkt.

_________________
lvl84 human ironist.
Gick i pension 080805
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
&[FreezeBitch]GreenGi



Joined: 15 Jan 2003
Posts: 690
Location: Höganäs,Sweden

PostPosted: Tue Sep 25, 2007 11:39 am    Post subject: Reply with quote

Oskar- wrote:
&[FreezeBitch]GreenGi wrote:
[gobbe]LocStock wrote:
Squadron- wrote:
En bild från Vallåkra Träffen 2007 !


FYFAN.....du var alltså på Vallåkraträffen?? Hahahahahahahaha....som Helsingborgsbo så har man inte mycket till övers för det jävla packet som åker dit.


Så säger en som inte är intresserad av bilhobby eller förstår sig på det.
Välj vilket...
Tror folk säger samma sak om alla som åker & besöker tex roskilde eller något liknade.
(jag har inget emot något av dom olika evenemangen).
Utan det är olika smak & tycke, men att uttala så ja det säger väl allt eller?

--->Squadron du skulle varit i Hbg förra vallåkra då var det riktigt skoj.
Då var det lite mer folk kändes det som jämför med i år.
Sen är vallåkra träffen i sig inte så skoj utan det är kvällarna/nätterna innan vallåkra träffen som är riktigt skoj.
Man träffar hur mkt folk med samma intresse & ser massa snygga bilar.
Om du inte var här på kvällen mellan lördagen & söndagen så har du missat något kan väl säga.


//GG


Jag älskar bilar, men jag skrattar åt folk som "pimpar" sina 5-10 år gamla Volvos och saabar, alternativt väldigt slitna BMWs och tror att de är hur coola som helst.


Då undrar jag så här: vad kör du för bil själv?
Har du ingen bil så tycker jag inte att du har någon som helst rätt att skratta åt någon annan.Personen som äger bilen kanske har slitit som sören för att bara få råd till den.
Jobbar man själv & sparar så är man mkt mer rädd om saken man köper jämfört med om du bara får den.
Men det är bara som jag tycker, att ha en bil är en väldigt skön frihet som bara blir dyrare & dyrare tyvärr Crying or Very sad

En bil som är ca.5år gammal med lite motor får du ge en ca.100 000-150 000kr.
Sen beror det på vad du är ute efter men visst jag hittade en Lada för 19 900kr som är obesiktigad.
Men man vill kanske ha något med lite mer kvalitet då måste du upp i dom pengarna som jag skrev innan på en bil som är 2002-2003.
Alla är kanske inte så sugna att ta lån på så mkt pengar eller har råd med att köpa en bil för dom pengarna.
Sen kostar det att hålla bilen också det är inte bara att köpa.
Låt säga så här:
Du har råd att lägga 100 000-150 000kr på en bil.
Då kan du få en häftig Nissan Skyline GT-R R32 för ca.100 000kr eller där runt omkring iaf.
Men det handlar inte bara om att köpa bilen utan man ska ha råd att hålla den också.
Försäkring ca.8000-10000kr om året.
Reservdelar betydligt dyrare än normal bilen & oftast mkt längre väntetid på att få tag i på en reservdel.(beställning från Japan om du har otur).
Bilen är helt underbar men om något händer så får du räkna med att det dyrt som sören.
Så då kanske man får ha 2st bilar en vardagsbil/vinterbil & en sommarbil.
Då blir det ännu dyrare.
Jag tror att många börjar med en hyfsat billig bil & jobbar sig uppåt.(det beror nog på hur mkt man är villig att lägga på en bil.)

Jag själv började med en gammal Saab 900gls från -82 för 5000kr.
Det var rätt mkt pengar för mig då 1995-1996 någon gång.Då hade jag inget fast jobb utan låg i lumpen.
Den funkade bra till & från lumpen.
Det jag vill ha sagt med det är att bara för att du inte tycker bilen är snygg eller att du skrattar åt dom, så betyder bilen mkt för dom kanske & dom är stolta över den.

//GG

_________________
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
[GTI]Zwonka
Admin


Joined: 28 Jun 2004
Posts: 2815
Location: Strawcity

PostPosted: Tue Sep 25, 2007 12:54 pm    Post subject: Reply with quote

Bra skrivet Green!

Jag håller med dig fullt ut, även om jag skrattar gott åt dem som lägger ner tid och pengar på en gammal 240 eller liknande... Mest för att jag hatar volvo Smile Men jag tycker att det är ens hobby och då tar det tid och man får lägga så mycke pengar man önskar så länge man själv tycker att det är värt det och man får ut något av det (brudar, priser mm).

Hur som, jag började med en saab 9000i -88 som jag köpte för 6000 när jag var sjutton år! efter det blev det en bmw 325 -87 vidare till en Chevrolet Monza -76 (tror jag) sålde den, hade ingen bil tills jag fick fast jobb och köpte en saab 9000 cse -93, fick annat jobb, sålde den och köpte en golf 2 -91 och en Oldsmobile Starfire -78. Golfen sålde jag senare till min lillabror för en billig peng och starfiren står kvar i mammas garage som ett skelett... för exakt 2 månader sedan idag köpte jag en Audi a3 -04 och den gick lös på 140000... fan va mycke pengar man lagt på bilar genom åren ! Razz

Idag fick jag lämna min pärla på verkstad för en kontroll-lampa lös om avgasreningen... visade sig att något som heter noks (stavning?) sensor var sönder... men dem gjorde en goodwill förfrågan eftersom bilen gått så få mil och garantin precis gått ut så jag får det åtgärdat utan kostnad!

tjoo!
Back to top
View user's profile Send private message
Oskar-



Joined: 07 Oct 2002
Posts: 3248
Location: Dekadensen

PostPosted: Tue Sep 25, 2007 12:59 pm    Post subject: Reply with quote

Jag själv har inget körkort (det är dock på g Smile ), men jag har trots detta en egen uppfattning om bilar.

Visst har folk slitit för sina bilar, men att få en bil är väl samma sak egentligen? Bara det att någon annan har slitit för den.

Att man blir mer rädd om en sak om man själv har slitit för den stämmer nog, då kopplar man bilen till hur mycket arbete du själv faktiskt har lagt ned för att få den. Men jag anser dock inte att det är något fel att få en bil, jag kanske misstolkade dig, men fick uppfattningen att du inte gillade bilar som gåvor.

Sen har alla olika uppfattningar om bilar, men alla siktar vi mot olika mål i livet, exempelvis jobb, och då blir det ofta att man skaffar olika bilar.

Nog förstår jag väl att en bil som jag nämnde kan betyda mycket för de som har dem, men som jag sade, alla tittar vi på olika saker när det kommer till bilar.


Last edited by Oskar- on Tue Sep 25, 2007 14:00 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
&[FreezeBitch]GreenGi



Joined: 15 Jan 2003
Posts: 690
Location: Höganäs,Sweden

PostPosted: Tue Sep 25, 2007 13:09 pm    Post subject: Reply with quote

Oskar- wrote:
Jag själv har inget körkort (det är dock på g Smile ), men jag har trots detta en egen uppfattning om bilar.

Visst har folk slitit för sina bilar, men att få en bil är väl samma sak egentligen? Bara det att någon annan har slitit för den.

Att man blir mer rädd om en sak om man själv har slitit för den stämmer nog, då kopplar man bilen till hur mycket arbete du själv faktiskt har lagt ned för att få den. Men jag anser dock inte att det är något fel att få en bil, jag kanske misstolkade dig, men fick uppfattningen att du inte gillade bilar som gåvor.

Sen har alla olika uppfattningar om bilar, men alla siktar vi mot olika mål i livet, exempelvis jobb, och då blir det ofta att man skaffar olika bilar.

Nog förstår jag väl att en bil som jag nämnde kan betyda mycket för dem som har dem, men som jag sade, alla tittar vi på olika saker när det kommer till bilar.


Känns som att vi förstår varandra rätt bra ändå förutom på att det är klart att jag hade gillat om jag hade fått en bil. Cool
Det var bara en lite parantes att om man jobbar för en sak som värderar man den högre jämför om man har fått en sak.
Det var mer generellt än just bilar Very Happy
Alla har vi olika drömmar här i livet & olkiia mål vad vi vill ha ut av livet.
Vi är överns helt klart.

//GG

_________________
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Squadron-
2006 Silverdonator
2006 Silverdonator


Joined: 11 Dec 2002
Posts: 1842
Location: Göteborg

PostPosted: Thu Sep 27, 2007 6:19 am    Post subject: Reply with quote

Ny har jag inhandlat 3" system med sportkat, skall bara få på det och sedan uppdatera databoxen, så borde effekten hamna på en 255kusar Smile

Bigofar en bild från igår på träffen-.

http://www.garaget.org/?car=16177&image=594089

_________________
miklo är min lekkamrat

"Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker"

http://www.garaget.org/Squadron
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger MSN Messenger
[WDB]Rullstol
Senior Admin


Joined: 09 Jan 2003
Posts: 1169

PostPosted: Thu Sep 27, 2007 8:42 am    Post subject: Reply with quote

[GTI]Zwonka wrote:

Idag fick jag lämna min pärla på verkstad för en kontroll-lampa lös om avgasreningen... visade sig att något som heter noks (stavning?) sensor var sönder... men dem gjorde en goodwill förfrågan eftersom bilen gått så få mil och garantin precis gått ut så jag får det åtgärdat utan kostnad!


Knacksensor på ren svenska då =) Har du fått reda på varför den lyser ??
Den brukar ju inte strula om man inte håller på och tankar andra bränslen med högre respektive jättelåga oktanantal.
Däremot om man börjar leka med E85 så kan den börja bråka lite Very Happy

Oskar, vet inte om jag skall skratta eller gråta åt ditt inlägg. Den svenska avundsjukan slår till igen.

Jag ser hellre en person som vårdar sin bil och lägger pengar på utseendet på den än att göra som jag gör med min nuvarande pendlar-bil.
Den har aldrig blivit tvättad, knivhugg i huven, EXTREMT fula klistermärken på sidorna där det står Junkyard. Passar iofs in på skicket på bilen.
MEN Hellre ett brinnande intresse för sin bil än att någon sitter och gnäller när personen själv knappt är gammal nog att köra....

Rullis

_________________
Back to top
View user's profile Send private message
Fairlane
lammkött


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 5318
Location: Stockholm

PostPosted: Thu Sep 27, 2007 10:35 am    Post subject: Reply with quote

[GTI]Rullstol wrote:

Knacksensor på ren svenska då =) Har du fått reda på varför den lyser ??
Den brukar ju inte strula om man inte håller på och tankar andra bränslen med högre respektive jättelåga oktanantal.
Däremot om man börjar leka med E85 så kan den börja bråka lite Very Happy

Nu gissar jag vilt, men skulle det inte kunna vara en NOx sensor (om det nu finns något sådant?) Jag förstår inte riktigt varför en knacksensor skulle tända en varningslampa för avgasreningen. NOx, låter mer som något som har med avgaserna att göra, men om det finns en särskild sensor för det har jag som sagt ingen aning om.

_________________
"Most people play hard to get. I play hard to want.” - Ford Fairlane
Back to top
View user's profile Send private message
[GTI]Zwonka
Admin


Joined: 28 Jun 2004
Posts: 2815
Location: Strawcity

PostPosted: Thu Sep 27, 2007 11:47 am    Post subject: Reply with quote

Fairlane wrote:
[GTI]Rullstol wrote:

Knacksensor på ren svenska då =) Har du fått reda på varför den lyser ??
Den brukar ju inte strula om man inte håller på och tankar andra bränslen med högre respektive jättelåga oktanantal.
Däremot om man börjar leka med E85 så kan den börja bråka lite Very Happy

Nu gissar jag vilt, men skulle det inte kunna vara en NOx sensor (om det nu finns något sådant?) Jag förstår inte riktigt varför en knacksensor skulle tända en varningslampa för avgasreningen. NOx, låter mer som något som har med avgaserna att göra, men om det finns en särskild sensor för det har jag som sagt ingen aning om.


Det var en sensor för avgasreningen sa dem och det var ju den lampan som lös med, så knacksensorn förstår jag inte hur det kan vara, men jag har dålig koll Razz Har aldrig haft en så ny bil innan så jag har behövt bry mig om lysande lampor, var något sönder så kunde jag ju fixa de själv, på audin vet jag inte om jag ens kan byta glödlampor....

tjoo!
Back to top
View user's profile Send private message
Oskar-



Joined: 07 Oct 2002
Posts: 3248
Location: Dekadensen

PostPosted: Thu Sep 27, 2007 19:17 pm    Post subject: Reply with quote

[GTI]Rullstol wrote:
[GTI]Zwonka wrote:

Idag fick jag lämna min pärla på verkstad för en kontroll-lampa lös om avgasreningen... visade sig att något som heter noks (stavning?) sensor var sönder... men dem gjorde en goodwill förfrågan eftersom bilen gått så få mil och garantin precis gått ut så jag får det åtgärdat utan kostnad!


Knacksensor på ren svenska då =) Har du fått reda på varför den lyser ??
Den brukar ju inte strula om man inte håller på och tankar andra bränslen med högre respektive jättelåga oktanantal.
Däremot om man börjar leka med E85 så kan den börja bråka lite Very Happy

Oskar, vet inte om jag skall skratta eller gråta åt ditt inlägg. Den svenska avundsjukan slår till igen.

Jag ser hellre en person som vårdar sin bil och lägger pengar på utseendet på den än att göra som jag gör med min nuvarande pendlar-bil.
Den har aldrig blivit tvättad, knivhugg i huven, EXTREMT fula klistermärken på sidorna där det står Junkyard. Passar iofs in på skicket på bilen.
MEN Hellre ett brinnande intresse för sin bil än att någon sitter och gnäller när personen själv knappt är gammal nog att köra....

Rullis


Svenska avundsjukan? Damn, brukar vara jag som använder den linen mot andra. Skämt åtsido, så lär jag knappast någonsin i mitt liv behöva bli avundsjuk på beggade volvos etcetera.

Förresten, kanske skall ta och förtydliga mig själv återigen, att jag inte klankade ner på deras intresse för bilen, utan snarare att jag inte riktigt kunde förstå deras bilsmak. Enligt mig skall inte bilar behöva pimpas och donas med utseendemässigt, (förutom kanske M-sportpaket och AMG-stylingen för BMW respektive Mercedes) de skall vara snygga från början.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
miklo!
Senior Admin


Joined: 30 Nov 2002
Posts: 3179
Location: Göteborg/Lerum

PostPosted: Thu Sep 27, 2007 19:44 pm    Post subject: Reply with quote

Hehe, har avbrutit att skriva två långa inlägg här efter att jag läst kommentarer.

Ska bli kul och se din första bil Oscar Wink

_________________
Squadron är min lekkamrat
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Oskar-



Joined: 07 Oct 2002
Posts: 3248
Location: Dekadensen

PostPosted: Thu Sep 27, 2007 19:51 pm    Post subject: Reply with quote

miklo! wrote:
Hehe, har avbrutit att skriva två långa inlägg här efter att jag läst kommentarer.

Ska bli kul och se din första bil Oscar Wink


Hehe, ser faktiskt fram emot det själv också. Roligt att köra fort. Smile
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Bolero



Joined: 27 Feb 2003
Posts: 731
Location: Skåne

PostPosted: Sat Oct 13, 2007 0:48 am    Post subject: Reply with quote

Jag och jag vill gärna se hur länge du har ditt körkort kvar.


Inget vettigt resonemang alls enligt mig.


Jag har nu tagit en bild på min nya bruksbil Volvo v70 2,4T:

klicka på bilden för större.


Mvh

_________________
www.garaget.org/bolero
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
ade



Joined: 14 Jun 2003
Posts: 4166
Location: där gräset växer

PostPosted: Sat Oct 13, 2007 9:23 am    Post subject: Reply with quote

Bolero wrote:
Jag och jag vill gärna se hur länge du har ditt körkort kvar.


Inget vettigt resonemang alls enligt mig.


Jag har nu tagit en bild på min nya bruksbil Volvo v70 2,4T:

klicka på bilden för större.


Mvh


att man tycker det ær roligt att køra fort behøver nødvændigtvis inte betyda att man bryter hastighetsgrænserna. Idea

_________________
WAH GWAAN?
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Volvo 240



Joined: 13 Nov 2002
Posts: 6731

PostPosted: Sat Oct 13, 2007 9:43 am    Post subject: Reply with quote

Oskar- wrote:


Jag älskar bilar, men jag skrattar åt folk som "pimpar" sina 5-10 år gamla Volvos och saabar, alternativt väldigt slitna BMWs och tror att de är hur coola som helst.
Folk som pimpar sina bilar öht tror de är hur coola som helst.. Allra roligast är det när de inte gjort nåt med motorn öht på sin Toyota Starlet men ett fett kjolpaket.

Tycker du en 5-10 årig bil är gammal eller?


Håller med GG men förstår inte vad han menar när han säger att man måste upp till en 02-03a för att få kvalitet. Det stämmer ju inte öht. Kvaliten var bäst sådär 87-98. Moderna bilar verkar spendera en hel del tid på verkstaden, Volvo V50 tex, huga.

Morsans Mercedes -88 och Volvo 740 GLE -87 har inte stått en minut på verkstaden.. go figure.

Och det där med pengar.. i vintras hade jag utan problem kunna köpa en bil i 60.000 kronorsklassen men det gjorde jag inte, vet ni varför? För det finns knappt några bilar som ser hyggliga ut däruppe. Visst Volvo 960 och en och annan jänk finns ju men var inte så sugen på det.

Lade 20k och köpte min 760 -90 som jag är helt otrolgit nöjd med. Slår allt annat jag kört komfort och utseendemässigt är den en dröm, både exteriört och interiört. Och all utrustning en modern bil har, har den dessutom.

Enda kruxet är att jag undrar hur det blir att köra med automat på vintern.

Jaja nog om det, nu skall jag till Volvo-museet, cyas.


Last edited by Volvo 240 on Sat Oct 13, 2007 10:06 am; edited 5 times in total
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
miklo!
Senior Admin


Joined: 30 Nov 2002
Posts: 3179
Location: Göteborg/Lerum

PostPosted: Sat Oct 13, 2007 9:52 am    Post subject: Reply with quote

Ja, säger det igen. Squadron, du är ta mig fan hur cool som helst! (Verkar du ju tro iaf)

Cool

Schysst åk bolero. den kan röra lite på sig iaf Smile

_________________
Squadron är min lekkamrat
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Bolero



Joined: 27 Feb 2003
Posts: 731
Location: Skåne

PostPosted: Sat Oct 13, 2007 23:40 pm    Post subject: Reply with quote

miklo! wrote:
Ja, säger det igen. Squadron, du är ta mig fan hur cool som helst! (Verkar du ju tro iaf)

Cool

Schysst åk bolero. den kan röra lite på sig iaf Smile



Får chippa den är slö som få ;D Har ju dubbelt upp i effekt i min sommarbil Very Happy

_________________
www.garaget.org/bolero
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 20, 21, 22  Next
Page 11 of 22

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies