HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Dagbok -- WoW
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> World Of Warcraft
View previous topic :: View next topic  
Author Message
SilentPredator



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4882
Location: Malmö City !

PostPosted: Wed Nov 23, 2005 21:28 pm    Post subject: Reply with quote

Micke wrote:
Kommer förmodligen att lägga ner nu. Tar iallafall några månaders pause. Ska hålla mig till det gammla: CS, måste läsa mer och några nya singel player spel som kommer då & då.
Kommer ändå att fortsätta skriva!


/slap
/cry
/beg
/slap

_________________
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
&tussilago



Joined: 01 Feb 2004
Posts: 2233

PostPosted: Wed Nov 23, 2005 21:58 pm    Post subject: Reply with quote

Idag:
Gjorde klart lite småquests med min warrior alt. (lvl 57) idag och gjorde bl.a. questen då man ska skaffa 3 Toxic droppings från Toxic Horrors i Felwood. Lyckas få 2 Essence of water-drops på ~6-7 mobs. Precis när jag fick sista quest-item så fick jag en essence of water. Det är visserligen hög droprate (~7%) men ändå Smile Till saken hör också att jag behövde exakt 2 Essence of water till för min +healing enchant på min staff (till prästen, min main) Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
Micke



Joined: 06 Sep 2004
Posts: 712

PostPosted: Wed Nov 23, 2005 23:14 pm    Post subject: Reply with quote

Narya/NeonB håller med din avatar till 100%!
Alla gnomes måste dö även lilla Silentpredators tumblefoot! Fan asså jävla gnomes e så små och fula och springer eller går som fjollor

_________________
WSAD! QE! (SPACE)
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
GhosteN
2006 Bronsdonator
2006 Bronsdonator


Joined: 28 Aug 2003
Posts: 935
Location: Gbg

PostPosted: Wed Nov 23, 2005 23:15 pm    Post subject: Reply with quote

hehehe, halva guilden blev "suspended" förut för att vi starta en AV med en horde-guild och döda inte varan utan tog varandras bossar och gjorde questsen. bara 3 timmar dock Smile, jag joina sent och crasha nånn minut innan GMs kom in och gjorde sitt så jag klarade mej ^^
_________________
To be is to do. -Sokrates-
To do is to be. -Sartre-
Do be do be do. -Baloo-
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
SilentPredator



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4882
Location: Malmö City !

PostPosted: Wed Nov 23, 2005 23:46 pm    Post subject: Reply with quote

Micke wrote:
Narya/NeonB håller med din avatar till 100%!
Alla gnomes måste dö även lilla Silentpredators tumblefoot! Fan asså jävla gnomes e så små och fula och springer eller går som fjollor


Hah vi äger, finns inget skönare än o slakta hordes och veta hur jävla sura dom blir för det! (blir själv lack när gnomer dödar mej med min troll mage ^^ förnedrande!)

Gnomer är även coolast i Nightslayer!

_________________
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Micke



Joined: 06 Sep 2004
Posts: 712

PostPosted: Fri Nov 25, 2005 9:14 am    Post subject: Reply with quote

SilentPredator wrote:
Micke wrote:
Narya/NeonB håller med din avatar till 100%!
Alla gnomes måste dö även lilla Silentpredators tumblefoot! Fan asså jävla gnomes e så små och fula och springer eller går som fjollor


Hah vi äger INTE, finns inget TRÅKIGARE än att bli slaktad av hordes och veta hur jävla GLADA dom blir för det! (blir själv lack när gnomer dödar mej med min troll mage ^^ förnedrande! // VILKET DOM INTE KAN!)

Gnomer är ABSOLUT FULAST i Nightslayer!



Bra tobbe äntligen börjar du fatta! Razz

_________________
WSAD! QE! (SPACE)
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
SilentPredator



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4882
Location: Malmö City !

PostPosted: Mon Nov 28, 2005 15:56 pm    Post subject: Reply with quote

Jippi, loggar in me min rogue, får ett whisper om ja vill komma till Kazzak raid, och säger ja, ledaren (en annan rogue) gör en deal med mej att om den dära cloaken droppas, så ska han få den eller om Empyrean Demolisher droppas ska jag få den, bra deal tycker jag o säger ja. En kort stund innan vi börjar joinar en annan rogue från ledarens guild raiden osså, som också vill ha empyrean så klart >(. Vi blev 20st, tog kazzak lätt, vipps empyrean droppas! Den andra roguen rollar 21 på den, "yess" tänker jag "oddsen bör ju stå på min sida att ja vinner den" ..ja hade fel..rollar 10!!!!! Och typ lite innan vi börja hade ja sagt till ledaren att ja skulle rolla mellan 1-10 om macen o loosa den...hade rätt >( ..riiiiiktigt jävla surt va de! direkt när ja såg "10" så gick ja iväg från datorn o börja boxxa på massa hårda väggar o annat skit i min vrede ^^ ..tur atty mina föräldrar ej var hemma..har lite ont i händerna nu..men men..blev lack! Ledaren för den raiden lova o invita mej fler gånger..visst..men då e där säkert nya rogues som osså vill ha empyrean o kommer ta den om den droppas!

känner inte för o lira WoW alls just nu

pisse dag!

_________________
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Micke



Joined: 06 Sep 2004
Posts: 712

PostPosted: Thu Dec 08, 2005 16:31 pm    Post subject: Reply with quote

Suttit och kollat på några Eryx filmer. Och jag ser att han har 120 energy. Vilka saker kan ge plus i energy? Dock vet jag att där finns en talent som get 10+.
_________________
WSAD! QE! (SPACE)
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
eberglund



Joined: 18 Nov 2003
Posts: 1848

PostPosted: Thu Dec 08, 2005 16:36 pm    Post subject: Äntligen, ny class i patch 1.9 Det var på tiden. Reply with quote

Oppss.html

Last edited by eberglund on Thu Dec 08, 2005 16:39 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
ishimura



Joined: 02 May 2003
Posts: 2281

PostPosted: Thu Dec 08, 2005 16:37 pm    Post subject: Reply with quote

Micke wrote:
Suttit och kollat på några Eryx filmer. Och jag ser att han har 120 energy. Vilka saker kan ge plus i energy? Dock vet jag att där finns en talent som get 10+.


Sista talenten i Assassinationträdet ger +10 energy och 5 pieces setbonus på Nightslayer är +10 energy.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Narya/neonb



Joined: 22 Feb 2003
Posts: 1630
Location: Åkersberga!

PostPosted: Thu Dec 08, 2005 17:00 pm    Post subject: Reply with quote

och 3 + 117 = 120! Smile
_________________
Det finns saker som vi inte ser, bara för att vi inte vet att dom finns.
Nra <Core>
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
patte1



Joined: 19 Dec 2003
Posts: 1712

PostPosted: Thu Dec 08, 2005 20:17 pm    Post subject: Reply with quote

Narya/neonb wrote:
och 3 + 117 = 120! Smile

true story
Back to top
View user's profile Send private message
ishimura



Joined: 02 May 2003
Posts: 2281

PostPosted: Sat Dec 10, 2005 14:39 pm    Post subject: Reply with quote

Värsta jävla dagen igår..

Planerat LAN med Narya, min speltid gick ut i Onsdags så vi skulle dra till vårat lokala centurm här i Åkersberga för att köpa ett Gamecard.
Ingen av de 3 affärerna som brukar ha GC hade det.

Så vi drog ända till TÄBY(oLoLolOOllOl!!!111) för att köpa ett, kallt som fan och inte en enda het babe på vägen men vi fick tag i ett GC.

Väl hemma så är wow-europe.com nere i ca 3-4 timmar, Narya messar GM online och får svar om att den alldeles strax ska vara uppe.
Ca 1h senare är den uppe och då är självklart Account Management nere, försöker att komma in på den i ca 1h och lyckas till slut få in koden.

Loggar in och ska fixa min imbarobe, drar till Desolace och börjar farma Satyrer, får crap pull och dör, säger till mig själv; Om det är lång corpserun så går jag fan och lägger mig.
Så var fallet och jag somnade nog strax efter 02.00.


Vilken jävla pissdag. Sad /cry
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
GhosteN
2006 Bronsdonator
2006 Bronsdonator


Joined: 28 Aug 2003
Posts: 935
Location: Gbg

PostPosted: Wed Dec 14, 2005 2:28 am    Post subject: Reply with quote

Gjorde en ny gubbe igår på Laughing Skull tror jag servern heter. Rogue på horde siden, lvl18 äv så länge.
Nånn som spelar på den servern här?

_________________
To be is to do. -Sokrates-
To do is to be. -Sartre-
Do be do be do. -Baloo-
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
&MeGa



Joined: 19 Apr 2003
Posts: 1596

PostPosted: Wed Dec 14, 2005 14:59 pm    Post subject: Reply with quote

GhosteN wrote:
Gjorde en ny gubbe igår på Laughing Skull tror jag servern heter. Rogue på horde siden, lvl18 äv så länge.
Nånn som spelar på den servern här?
Lightning's Blade har jag en 10 Orc Shaman på. Derkekmann! KEK!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
SilentPredator



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4882
Location: Malmö City !

PostPosted: Wed Dec 14, 2005 19:05 pm    Post subject: Reply with quote

GhosteN wrote:
Gjorde en ny gubbe igår på Laughing Skull tror jag servern heter. Rogue på horde siden, lvl18 äv så länge.
Nånn som spelar på den servern här?


jag har typ bara hört dåliga saker från den servern :/ ..tycker du ska testa Dentarg, väldigt bra realm me många schysta människor! plus att jag spelar där Very Happy och Lathund..fast han lirar typ aldri mer där nu Sad

_________________
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
eberglund



Joined: 18 Nov 2003
Posts: 1848

PostPosted: Wed Dec 14, 2005 20:05 pm    Post subject: Reply with quote

GhosteN wrote:
Gjorde en ny gubbe igår på Laughing Skull tror jag servern heter. Rogue på horde siden, lvl18 äv så länge.
Nånn som spelar på den servern här?


Min svenska guild har alts där, jag också ^^ spelar iof mest på min NE rouge atm..
Back to top
View user's profile Send private message
GhosteN
2006 Bronsdonator
2006 Bronsdonator


Joined: 28 Aug 2003
Posts: 935
Location: Gbg

PostPosted: Thu Dec 15, 2005 3:19 am    Post subject: Reply with quote

Anledningen att jag har en gubbe där är att Duke och Prolle gjorde nya gubbar där, om ni kommer ihåg vilka dom är Smile båda spelade väl i OBU förr.
jeje, lvl22 ni iaf.

_________________
To be is to do. -Sokrates-
To do is to be. -Sartre-
Do be do be do. -Baloo-
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
FrankJScott



Joined: 29 Nov 2022
Posts: 12756
Location: Swinging Lifestyle

PostPosted: Thu Jan 05, 2023 10:07 am    Post subject: Awesome Ecommerce Site Advice Reply with quote

To the guy asking about woocommerce website, dropshipping shopify stores, magento security tips, magento designers, freelance ecommerce website developer, shopify store price, I highly recommend this updated ecommerce site advice or woocommerce wix, all shopify stores, ecommerce site search engine, magento website designers, building e commerce website, shopify store sell, and don't forget this best ecommerce site advice not to mention shopify store website, multivendor ecommerce website wordpress, best ecommerce tips, shopify site maintenance, best multi vendor ecommerce platform, fiverr shopify store, not to mention this top rated ecommerce site tips which is also great. Also, have a look at this recommended ecommerce site advice as well as top 1000 shopify stores, top ecommerce companies 2020, ecommerce website development packages, own ecommerce website, wix ecommerce store, magento web design, on top of this top ecommerce site blog alongside all shopify store rankings, ecommerce maintenance, magento designer, shopify user accounts, best storefront websites, magento ecommerce web development, on top of high rated ecommerce site url which is also worth a look. I also suggest this high rated ecommerce site info with shopify tips for success, best online shopping platform, magento website developers, shopify biggest stores, dropshipping shopify reddit, shopify store design tips, also.

To the man asking about as well as gentle dental palm beach, best gentle dentist near me, gentle dental glendale, gentle tooth, gentle dental south, gentle dental family dentistry, and don't forget this new gentle dentistry advice and don't forget a gentle dental, gentle dentistry briarcliff, gentle sedation, gentle family, gerber gentle family dental, gentle lady dentist, as well as new gentle dentistry advice as well as kathy percosky dentist, advanced gentle dentistry, gentle dental prices, gentle dental website, gentle dental hours, gentle family, which is also great. Finally, have a look at this high rated gentle dentistry tips with gentle dental office, gentle sedation, gentle dentistry maraval, gentle dental germantown avenue, jax gentle dentistry, gentle dental on rancho, for good measure. Check more @ Top Side Tables Advice 922020a

_________________
Google it
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address
FrankJScott



Joined: 29 Nov 2022
Posts: 12756
Location: Swinging Lifestyle

PostPosted: Thu Jan 19, 2023 11:10 am    Post subject: Excellent Online Marketing Info Reply with quote

For the people inquiring about brand strategy consulting, ad age top agencies, ux web design, ims consulting, video marketing production, funnel inbound marketing, I highly recommend this recommended web service info or professional seo agency, bbdo ad agency, bvk advertising, digital marketing company, advertising design company, ad marketing agency, alongside all this excellent online service blog alongside all inbound marketing funnel, brand agencies, direct marketing companies, full service ad agency, wpp advertising agency, orange in advertising, alongside all this useful online service info which is also great. Also, have a look at this top marketing agency forum not to mention protiviti consulting, sr consulting, the best advertising agency, outsourced web development, mnp consulting, big three consulting, on top of this excellent online service link and don't forget ecommerce web design service, marketing services consulting, rgs online marketing, ooh advertising companies, computer consulting, outsourcing seo services, on top of new online service info which is also worth a look. I also recommend this useful online service link as well as bonafide consulting, list of political advertising agencies, full service advertising agency, mural consulting, car top advertising companies, digital network marketing, on top of this excellent web service site and don't forget rbt consulting, martin advertising agency, brand strategy framework, online advertising companies list, branding agency, sustainable creative agency, on top of high rated online service blog not to mention outsourcing web design, an advertising agency in a large city, tiktok advertising agency, shopify web design, arnold ad agency, amazon advertising dashboard, which is also great. Finally, have a look at this useful online service advice with largest media buying agencies, innovative marketing, dentsu digital marketing, content marketing agency, marketing consulting company, big three consulting, for good measure. Check more @ Updated Online Marketing Details 7ab6624
_________________
Google it
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> World Of Warcraft All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
Page 6 of 7

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies