HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
ollon

 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Im banned! WHY?
View previous topic :: View next topic  
Author Message
sw!fer
Guest





PostPosted: Thu Apr 08, 2004 13:45 pm    Post subject: ollon Reply with quote

Laughing varfor a jag och niskon bannderade! ni hittar på eget! sallow ge mig en explain!
Back to top
Fren
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 7556

PostPosted: Thu Apr 08, 2004 13:51 pm    Post subject: Reply with quote

Du VET varför du/ni är bannade.
Det förklarade jag för dig igår och du förstod.

Ska jag behöva posta logen från vårt samtal??
bra namn på topic btw Confused Confused

_________________
Back to top
View user's profile Send private message
Fairlane
lammkött


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 5318
Location: Stockholm

PostPosted: Thu Apr 08, 2004 13:53 pm    Post subject: Re: ollon Reply with quote

sw!fer wrote:
Laughing varfor a jag och niskon bannderade! ni hittar på eget! sallow ge mig en explain!

Din topicnamn visar på en viss mognad. Ditt inlägg att vi hittar på visar även det på en viss mognad. Tänk till lite och glöm inte ditt steamid.

Varför n!skon är bannad kan jag iallafall svara på. Först har han lyckats bli permbannad för dåligt språk och taskig attityd när vi fortfarande hade wonid. Nu spelar han som T och hjälper en CT (dig?) att döda hans lagkamrater. Låter det som en kul spelidé?

_________________
"Most people play hard to get. I play hard to want.” - Ford Fairlane
Back to top
View user's profile Send private message
McQwert



Joined: 16 Jan 2003
Posts: 1639
Location: Västkusten

PostPosted: Thu Apr 08, 2004 13:58 pm    Post subject: Reply with quote

Eftersom jag var vittne till händelsen så postar jag nu här

Här kommer min version av vad som hände mellan sw1fer och n!skon: molgan (sw1fer) är CT, n!skon är T. molgan och nån mer CT går via huset på italy, molgan går först, men släpper förbi n!skon (de tittar på varandra ett tag utan att skjuta) så att n!skon kan döda de andra. När bara molgan är kvar i CT börjar han och n!skon fjanta sig, bl.a. försöker n!skon (T) boosta upp molgan (CT) till den förbjudna kanten vid torget....

Jag (och Sallow) var själva CT, och jag såg vid många tillfällen att molgan hade svårt att skjuta T. Han siktade på dem, men sköt mycket sällan. Under den tiden jag observerade honom (större delen av banan) fick han nästan inte en enda kill.

Sallow och jag satt i vent och pratade. Han har säkert en liknande version

_________________
In Trance we Trust!
Back to top
View user's profile Send private message
[GTI]Sallow
Master Admin
Technician


Joined: 28 Oct 2002
Posts: 1974
Location: Stockholm

PostPosted: Thu Apr 08, 2004 22:15 pm    Post subject: Reply with quote

Jodå visst stämmer McQwerts version. Dessutom så lovade sw1fer införtåd i att en lögn innebär permban att han talade sanning när han sa att allt han gjorde va att ha en knivfight.

Så för att göra en lång historia kort så har härmed även sw1fer (MolgaN*) permban.

_________________
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Fren
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 7556

PostPosted: Thu Apr 08, 2004 23:09 pm    Post subject: Reply with quote

[23:46:56] <sw1fer> nee jag gömde mig så dödades han sen gick jag fram
[23:47:17] <sw1fer> och kastade deageln och tog upp en sniper
[23:48:22] <sw1fer> så va d!
[23:48:37] <[SM]Fren> ni satt alltså på vent?
[23:49:12] <sw1fer> nej
[23:49:15] <sw1fer> v skre
[23:49:17] <sw1fer> v
[23:49:26] <[SM]Fren> k
[23:49:51] <[SM]Fren> boostförsöken då?
[23:50:14] <sw1fer> ja försökte ju själv niskon var inte me han försökte typ kniva mig
[23:50:18] <sw1fer> så han inte först
[23:50:27] <sw1fer> ja e noob så sry
[23:50:38] <sw1fer> fattade´inte att man inte fick va där
[23:50:41] <sw1fer> ska bättra mig
[23:50:49] <sw1fer> lovar
[23:51:02] <[SM]Fren> så ni var 2 kvar, en T och en CT. och du försöker hoppa upp på kanten?
[23:51:13] <sw1fer> just d
[23:51:28] <sw1fer> glömmde av hosten
[23:51:42] <[SM]Fren> ...glömde?
[23:51:58] <sw1fer> ja kom på de sen men då böev ja bannad direkt
[23:52:03] <sw1fer> utan att ens försöka
[23:52:04] <sw1fer> ta dom
[23:52:06] <sw1fer> )=
[23:52:33] <[SM]Fren> du glömde gisslan (uppdrag #1 på banan) OCH Fienden (uppdrag #2 på banan) dvs hela meningen med CS?
[23:53:04] <sw1fer> hmm som sagt ja har precis börjat inte alltid lätt i början eller du kanske föddes skit duktig men inte j
[23:53:06] <sw1fer> a
[23:53:54] <[SM]Fren> nej jag är fortfarande en usel spelare, men jag vet iaf vad man ska göra på banorna och i spelet
[23:54:09] <sw1fer> ja men ja håller på att lära mig
[23:54:17] <sw1fer> har sett dig tycker du värkar bra
[23:54:24] <[SM]Fren> http://www.swm.se/viewtopic.php?t=2940 <--- bra läsning
[23:54:45] <sw1fer> ok
[23:54:49] <[SM]Fren> angående bannen så får du ta det med sallow. han såg allt och han bannade
[23:55:04] <sw1fer> ok med de blir la inte perm ?
[23:55:07] <[SM]Fren> vi har som policy att inte ta bort andra admins bans
[23:55:11] <sw1fer> vill ju spela på era serverar
[23:55:24] <sw1fer> ok
[23:55:34] <[SM]Fren> det beror på om du har varit helt ärlig. Det får sallow avgöra när han läser detta
[23:55:45] <[SM]Fren> om det är ok att jag ger honom denna log
[23:55:57] <sw1fer> ok
[23:56:07] <sw1fer> tack för hjälpen
[23:56:14] <[SM]Fren> np

_________________
Back to top
View user's profile Send private message
Fairlane
lammkött


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 5318
Location: Stockholm

PostPosted: Fri Apr 09, 2004 13:44 pm    Post subject: Reply with quote

Efter att ha kontrollerat loggarna så kan man dra följande slutsatser:

1. sw1fer är tillräckligt erfaren CS-spelare för att kalla andra för noobs
2. sw1fer är tillräckligt erfaren CS-spelare för att veta att man ska vakta bomben som CT
3. sw1fer är tillräckligt erfaren CS-spelare för att veta att man ska planta bomben som T
4. sw1fer talar inte sanning när han påstår att de skrev till varann

_________________
"Most people play hard to get. I play hard to want.” - Ford Fairlane
Back to top
View user's profile Send private message
Fren
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 7556

PostPosted: Fri Apr 09, 2004 14:43 pm    Post subject: Reply with quote

5. sw1fer är permbannad
_________________
Back to top
View user's profile Send private message
satan



Joined: 09 Apr 2004
Posts: 4
Location: Schweden

PostPosted: Fri Apr 09, 2004 17:12 pm    Post subject: Reply with quote

Äh... Det är jag med. Inget att skryta om.
_________________
Signatur?
Back to top
View user's profile Send private message
wde
Guest





PostPosted: Sat Apr 10, 2004 0:13 am    Post subject: vt ? Reply with quote

får man sitta i vt räcknas inte de som ghost ?
tänkte på Mqwerts : Sallow och jag satt i vent och pratade.
Back to top
mts
pensionerad hest


Joined: 05 Aug 2003
Posts: 4658
Location: nkpg

PostPosted: Sat Apr 10, 2004 0:24 am    Post subject: Reply with quote

vent är tillåtet, troligtvis satt de dessutom i en publickanal där vem som helst kan kika in och höra efter vad som sägs...
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Fren
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 7556

PostPosted: Sat Apr 10, 2004 2:36 am    Post subject: Re: vt ? Reply with quote

wde wrote:
får man sitta i vt räcknas inte de som ghost ?
tänkte på Mqwerts : Sallow och jag satt i vent och pratade.
nej, ghosting är inte när man sitter och pratar i vent.
Ghosting är när man berättar för motståndaren var fienden är

_________________
Back to top
View user's profile Send private message
Guest






PostPosted: Sat Apr 10, 2004 15:23 pm    Post subject: Reply with quote

Fren: så tänk om dom säger vart dom är ? hur kan du veta att dom itne säger d då ? Razz
Back to top
Fairlane
lammkött


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 5318
Location: Stockholm

PostPosted: Sat Apr 10, 2004 15:30 pm    Post subject: Reply with quote

Man märker om folk talar om för varann var motståndarna står. Att avslöja var folk står är ghostning. Enda gången man får säga var någon står är om man är i samma lag och båda spelarna lever.
Ventrilon används till att snacka skit, eventuellt taktiker (om man är i samma lag), samt att avsläja var folk står (om man är i samma lag). Kör man på Maffias Ventrilo så kan vem som helst hoppa in där och vara med och snacka skit, samt försäkra sig om att inget fusk förekommer.

_________________
"Most people play hard to get. I play hard to want.” - Ford Fairlane
Back to top
View user's profile Send private message
FrankJScott



Joined: 29 Nov 2022
Posts: 12756
Location: Swinging Lifestyle

PostPosted: Tue Dec 06, 2022 22:38 pm    Post subject: Useful Financial Advice Site Reply with quote

In reply to the people inquiring about retirement prudential, kaplan cfp, pictet funds, independent fee only financial advisors, discretionary assets, navy federal credit union financial advisor, I highly suggest this best financial advice blog or lincoln financial 401k, high net worth asset management, ubs management, ideally financial planning is to be done, weekly financial planner, brileywealth, not to mention this great financial advice link alongside all fnz wealth management, riverside wealth advisors, accenture wealth management, certified financial advisors, lincoln 403b, biggest wealth management companies, alongside all this recommended financial advice info which is also great. also have a look at this excellent financial advice tips on top of private asset management, financial advisor wealth management, 401b retirement plan, sun life pension plan, real estate financial advisor near me, eventide asset management, not to mention this top rated financial advice details and don't forget carnelian asset management, sheila patel goldman sachs, lpl wealth management, pggk financial planner, dave ramsey financial advisor near me, biggest asset management companies, on top of great financial advice details which is also worth a look. i also recommend this new financial advice url and don't forget grayscale defi, investment manager asset allocation advice, best retirement fund, huarong default, association for financial counseling and planning education, public pension plan, as well as this updated financial advice details on top of estate planning in 2021, nebf pension, fee based fiduciary financial planner, wealth management corporation, financial planners horsham, aicpa pfp, on top of awesome financial advice tips alongside all simple 401k, wealth management account, largest wealth managers, qualified plan, level four wealth management, find fee only financial advisor, which is also great. finally, have a look at this awesome financial advice details with fgp wealth management sa, best retirement accounts, pgim asset management, ira mutual funds, financial rep, macquarie investments, for good measure.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address
FrankJScott



Joined: 29 Nov 2022
Posts: 12756
Location: Swinging Lifestyle

PostPosted: Sun Jan 08, 2023 8:46 am    Post subject: High Rated Yak or Merino Wool Site Reply with quote

In reply to the lady asking about heavy weight thermal underwear, fruit of the loom women's long underwear, mens heavy thermal shirts, merino wool top and bottom, thermal black shirt, mens under layer, I highly recommend this updated yak or merino wool info or 2xlt thermal underwear, joe boxer thermal shirts, men's heat keep thermal performance leggings, waffle thermal lined flannel shirts, turtle neck base layer mens, hanes men's thermal raschel pant, and don't forget this awesome yak or merino wool url on top of merino thermal top mens, turtleneck long johns, 3xl thermals, tommy john long underwear, premium merino yak, smartwool base layer top, as well as this useful yak or merino wool advice which is also great. Also, have a look at this top rated yak or merino wool forum not to mention best thermal underwear for men, non itchy merino wool base layer, men's merino 250 base layer, merino base layer bottoms, men's merino 250 base layer pattern crew, top base layers for skiing, and don't forget this new yak or merino wool link alongside all best long sleeve thermal shirts, thermal nike pants, smartwool 250 base, one piece ski base layer, spyder thermal underwear, red long sleeve thermal shirt, as well as awesome yak or merino wool details which is also worth a look. I also suggest this high rated yak or merino wool forum alongside all heavyweight silk long underwear, 250g merino wool, bonds mens thermals, silk underwear skiing, mens black base layer top, best thermal leggings for skiing, and don't forget this excellent yak or merino wool details not to mention smartwool 250 mens base layer, craghoppers merino base layer, mens thermal compression pants, long john pants and shirt, icebreaker long sleeve base layer, warm underwear for skiing, not to mention great yak or merino wool link not to mention champs thermal long sleeve, thermal black shirt, hollister thermal shirt, under armor thermal shirt, womens ski base layer set, smartwool men's merino 250 baselayer one piece, which is also great. Finally, have a look at this best yak or merino wool info with paradox merino blend, heatkeep base layer, 4xl long johns, merino long johns women's, winter underpants mens, smartwool base layer, for good measure. Check more @ Great Disposable Vape Blog 8922020
_________________
Google it
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address
FrankJScott



Joined: 29 Nov 2022
Posts: 12756
Location: Swinging Lifestyle

PostPosted: Sat Mar 18, 2023 14:52 pm    Post subject: Recommended Info For Choosing Wedding Attire Reply with quote

To the lady inquiring about emerald and diamond band, white tungsten carbide ring, wedding clothes, floral wedding dresses, men's diamond band rings, whiskey barrel wedding ring, I highly suggest this the full details about wedding bands details or wedding dress with removable skirt, gold diamond eternity band, bridesmaid dresses 2021, stacked diamond bands, yellow gold wedding bands for her, sexy brides, and don't forget this what google did to me on wedding braces url and don't forget black tungsten ring with diamonds, solid gold band ring, bhldn dresses, black eternity band, zuhair murad wedding dress, virat wedding dress, on top of this visit this link for wedding braces advice which is as good as mens yellow gold wedding band, eternity wedding bands, plus wedding guest dresses, 2 piece wedding dress, marquise diamond band, beach wedding dresses, . Also, have a look at this straight from the source about wedding bands blog and don't forget diamond eternity, men's white gold band rings, melissa sweet bridal, curved wedding ring, long train wedding dress, couple wedding rings gold, as well as this additional resources about wedding dresses url on top of short wedding dresses 2021, silk bridal gowns, blue topaz wedding band, wedding dresses for brides over 50, pakistani wedding dresses, forest green bridesmaid dress, as well as for beginners on wedding braces link which is also worth a look as well as 4mm white gold wedding band, bridal lace, valdrin sahiti wedding dresses price, wedding guest dresses fall 2021, bridal shops near me, light blue wedding dress, also. I also suggest this funny post about wedding braces details and don't forget asymmetrical wedding dress, black and white diamond wedding band, antique wedding dresses, engagement ring and wedding band, angara wedding bands, tungsten carbide ring price, not to mention this this site about wedding bands url alongside all popular mens wedding bands 2020, popular mens wedding bands, mens gold wedding bands, his and hers matching wedding bands cheap, ugly bridesmaid dresses, affordable wedding dresses, alongside all going here on wedding bands details as well as wedding ring engraving, plus size ball gown wedding dress, selena wedding dress, chunky diamond band, white gold russian wedding ring, stacked eternity bands, which is also great. Finally, have a look at this this guy for wedding bands advice with long sleeve lace wedding dress, asos wedding guest, pale pink wedding dress, fancy dresses for wedding, gold bridesmaid dresses, 2 wedding bands, for good measure. Check more @ New Advice To Deciding On Selling Your Car 39eb47a
_________________
Google it
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address
FrankJScott



Joined: 29 Nov 2022
Posts: 12756
Location: Swinging Lifestyle

PostPosted: Sat Jun 10, 2023 19:13 pm    Post subject: Best Ideas For Selecting Skiing Base Layer Clothes Reply with quote

For the guy inquiring about rapha merino base, ladies wool undershirts, the north face merino wool base layer, icebreaker long sleeve base layer, best merino wool base layer for hiking, smartwool thermal long underwear, I highly recommend this experienced for skiing base layer clothes forum or merino base layers for men, minus 33 merino wool base layer, merino wool base layer brands, best 100 merino wool base layer, 100 merino wool base layer, merino wool base layer hunting, on top of this advice about hiking base layer clothes advice alongside all women's merino 150 base layer bottom, 200 oasis merino wool jersey base layer leggings, midweight wool base layer, crane merino thermals, icebreaker merino long johns, merino thermals sale, not to mention this get redirected here about hiking base layer clothes tips which is as good as best value merino base layer, blizzard merino thermals, merino wool silk base layer, wool outer layer, smart wool base layer sale, montane merino base layer, and don't forget killer deal about hiking base layer clothes forum on top of mens long sleeve merino base layer, ll bean merino base layer, best merino wool base layer for stand hunting, merino wool 100 base layer, bula merino base layer, merino wool base layer clothing, and don't forget this how you can help about hiking base layer clothing site and don't forget 100 wool base layer, merino wool long johns mens, heavyweight merino wool long johns, women's long sleeve merino base layer, merino hunting base layer, minus 33 merino wool base layer, as well as one-time offer for skiing base layer clothing blog which is about merino wool base layer motorcycle, smartwool pattern crew, long sleeve wool base layer, smartwool long sleeve base layer, merino hooded base layer, heavyweight merino wool leggings, on top of this linked here about skiing base layer clothing url on top of icebreaker leggings sale, icebreaker oasis 200 merino base layer, icebreaker merino wool base layer, icebreaker long underwear mens, smartwool mens leggings, wool ski base layer, not to mention this great site for skiing base layer clothes tips on top of smartwool men's merino 150 baselayer short sleeve, womens smart wool base layer, heavy weight merino wool base layer, smartwool womens bottoms, merino wool base layer womens leggings, ethical merino wool base layer, as well as clicking here on hiking base layer clothes blog not to mention best merino wool base layer for running, smartwool base layer top, 100 merino wool thermal underwear, merino wool base layer, scoop neck merino base layer, dhb merino wool base layer, which is also great. Finally, have a look at this look at this about skiing base layer clothes info with white merino wool base layer, merino wool thermal base layer, warm merino wool base layer, merino wool camo base layer, woolx women's wool leggings, 400g merino wool base layer, for good measure. Check more @ Recommended Tips On Considering Krav Maga 47ab662
_________________
Google it
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Im banned! WHY? All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies