|
View previous topic :: View next topic |
Vilket Elitserielag hejar du på. |
Frölunda |
|
20% |
[ 19 ] |
Inget. Jag hejar på ett lag i en annan division eller liga. |
|
13% |
[ 12 ] |
Djurgården |
|
12% |
[ 11 ] |
Inget. Jag bryr mig inte om hockey/sport. |
|
12% |
[ 11 ] |
Luleå |
|
8% |
[ 8 ] |
Färjestad |
|
6% |
[ 6 ] |
Modo |
|
6% |
[ 6 ] |
Brynäs |
|
4% |
[ 4 ] |
HV 71 |
|
4% |
[ 4 ] |
Linköping |
|
3% |
[ 3 ] |
Mora |
|
3% |
[ 3 ] |
Malmö |
|
2% |
[ 2 ] |
Skellefteå |
|
1% |
[ 1 ] |
Timrå |
|
1% |
[ 1 ] |
|
Users Voted : 1 |
Total Votes : 91 |
|
Author |
Message |
Fairlane lammkött

|
Posted: Mon Sep 25, 2006 9:44 am Post subject: |
|
|
AIK är såklart det lag som man väljer. Antingen är man AIKare eller så är man det inte. Folk som håller på Hammarby i fotboll och Leksand i hockey, eller MFF i fotboll och Färjestad i hockey är bara fejksupporters.
Jag kan köpa att man håller på IFK i fotboll och Frölunda i hockey eftersom valmöjligheten är begränsad, men är man AIKare, Hammarbyare eller Djurgårdare i fotboll så får man inte välja andra lag i hockey. MFFare kan väl hålla på MIF.  _________________ "Most people play hard to get. I play hard to want.” - Ford Fairlane |
|
Back to top |
|
 |
Mole^^

|
Posted: Mon Sep 25, 2006 12:35 pm Post subject: |
|
|
MoDo all the way! |
|
Back to top |
|
 |
Fren Master Admin Personnel

|
Posted: Mon Sep 25, 2006 17:43 pm Post subject: |
|
|
Fairlane wrote: | AIK är såklart det lag som man väljer. Antingen är man AIKare eller så är man det inte. Folk som håller på Hammarby i fotboll och Leksand i hockey, eller MFF i fotboll och Färjestad i hockey är bara fejksupporters.
Jag kan köpa att man håller på IFK i fotboll och Frölunda i hockey eftersom valmöjligheten är begränsad, men är man AIKare, Hammarbyare eller Djurgårdare i fotboll så får man inte välja andra lag i hockey. MFFare kan väl hålla på MIF.  | Är det inte egentligen så att ALLA innerst inne är AIKare? Jag har för mig det.
Och då menar jag alla i hela världen. _________________
 |
|
Back to top |
|
 |
Fairlane lammkött

|
Posted: Mon Sep 25, 2006 19:34 pm Post subject: |
|
|
Fren wrote: | Är det inte egentligen så att ALLA innerst inne är AIKare? Jag har för mig det.
Och då menar jag alla i hela världen. |
Jag tror att du har rätt. Möjligen är Stefan Batan ett undantag för han hejar på sitt eget ego istället. _________________ "Most people play hard to get. I play hard to want.” - Ford Fairlane |
|
Back to top |
|
 |
Kneeo

|
Posted: Mon Sep 25, 2006 20:40 pm Post subject: |
|
|
S.K.E.L.L.E.F:T.E.Å....Let's go!
Var förresten och såg Lule borta, vilken bitter förlust det blev. Men rolig resa dock  _________________
Jag sökte jobb som Exorcist men platsen var redan besatt.. |
|
Back to top |
|
 |
Volvo 240

|
Posted: Tue Sep 26, 2006 22:31 pm Post subject: |
|
|
Frölunda, eftersom jag gillade de bäst när ja var på finalen Frölunda-Luleå påskafton 1996. Tyvärr vann luleå  |
|
Back to top |
|
 |
ishimura
|
Posted: Tue Sep 26, 2006 22:49 pm Post subject: |
|
|
Could not care more less.  |
|
Back to top |
|
 |
ade

|
Posted: Thu Sep 28, 2006 0:25 am Post subject: |
|
|
frölunda _________________ WAH GWAAN? |
|
Back to top |
|
 |
[GTI]Quest Master Admin Personnel

Joined: 01 Oct 2002 Posts: 3997 Location: Piteå för det mesta iaf.
|
Posted: Fri Sep 29, 2006 14:46 pm Post subject: |
|
|
Maledrach wrote: | [GTI]Quest wrote: | Finns bara ett lag, LULEÅ!!!!!!!! |
du bor ju inte ens där  |
eeyyyyy ingen slåss med en björn hörru  _________________ Are you about done with your pathetic whining?
Feel free to untwist your panties and have a nice, tall, cold, refreshing glass of shut the fuck up already.
[url=http://bullshit.shacknet.nu:8000/stream.ogg.m3u] |
|
Back to top |
|
 |
dyyylan
|
Posted: Sat Sep 30, 2006 10:10 am Post subject: |
|
|
Modo |
|
Back to top |
|
 |
[siLL]Dexer Admin

|
Posted: Mon Oct 02, 2006 13:17 pm Post subject: |
|
|
HEjja Brynäs  |
|
Back to top |
|
 |
Quickis 2006 Bronsdonator

|
Posted: Mon Oct 02, 2006 19:10 pm Post subject: |
|
|
jag håller på alla moståndare till dif eller kopierna.
Annars är det ju det riktiga AIK som gäller  |
|
Back to top |
|
 |
[siLL]RectuM Admin

Joined: 01 Oct 2002 Posts: 1411 Location: Eastside Stockholm , Snakenothing
|
Posted: Wed Oct 04, 2006 21:52 pm Post subject: |
|
|
ja hejjar så klart på Djurgården o ja kommer gå en hel del i vinter mycke med min dotter som tyckte de va sjukt kul att kolla på alla "gubbar" på isen o äta popcorn.
Som sagt Dif har ett väldigt kul lag i år med mycke juniorer direkt från difs juniorlag. De kommer bli en intressant säsong där vi spelade riktigt bra i försäsongen och började starkt , nu har de tappats en hel den på dom senaste 3 matcherna men de finns massor med kämparglöd o de e inga utspelningar de handlar om utan de kunde lika gärna ha vart vi som vunnit (möljigtvis inte mot skellefteå senast , men de måste va de där AIK spöket som håller fast på dom gulsvarta färjerna).
Ja tror helt klart på en finalplats , men vinner tror ja MODO gör. _________________ Im the pain in your ass. |
|
Back to top |
|
 |
[siLL]Dexer Admin

|
Posted: Sat Oct 21, 2006 16:54 pm Post subject: |
|
|
Oj då!
Timrå åkte på pisk av Brynäs idag !
Hurra!  _________________ En siLL simmar aldrig ensam ! |
|
Back to top |
|
 |
Zirape
|
Posted: Sat Oct 21, 2006 17:34 pm Post subject: |
|
|
fan brynäs har börjat bra denna säsong |
|
Back to top |
|
 |
woody Admin

|
Posted: Sat Oct 21, 2006 19:18 pm Post subject: |
|
|
Fren wrote: | Fairlane wrote: | AIK är såklart det lag som man väljer. Antingen är man AIKare eller så är man det inte. Folk som håller på Hammarby i fotboll och Leksand i hockey, eller MFF i fotboll och Färjestad i hockey är bara fejksupporters.
Jag kan köpa att man håller på IFK i fotboll och Frölunda i hockey eftersom valmöjligheten är begränsad, men är man AIKare, Hammarbyare eller Djurgårdare i fotboll så får man inte välja andra lag i hockey. MFFare kan väl hålla på MIF.  | Är det inte egentligen så att ALLA innerst inne är AIKare? Jag har för mig det.
Och då menar jag alla i hela världen. |
Jag föredrar juh Hockey på Elitserie nivå......  _________________
http://digg3r.blogspot.com/ |
|
Back to top |
|
 |
FrankJScott
Joined: 29 Nov 2022 Posts: 6793 Location: Swinging Lifestyle
|
Posted: Thu Jan 19, 2023 11:31 am Post subject: New Online Marketing Details |
|
|
To the person talking about 360 advertising agency, television advertising agency, small business marketing agency, mlm network marketing, media sales agency, gut ad agency, I highly suggest this awesome marketing agency details or web design real estate, hubspot inbound marketing, tanmay bhat ad agency, brand strategy consulting, reckitt benckiser media agency, web design company, alongside all this best web service details alongside all collins brand agency, online ad companies, web development wordpress, seo consulting company, strategy consulting firms, advertising agency services list, and don't forget this awesome web service url which is also great. Also, have a look at this awesome online service blog and don't forget top digital marketing consultants, stone consulting, programmatic advertising companies, mckenzie consulting, business intelligence consulting, interactive advertising agency, as well as this recommended marketing agency info on top of corporate video production service, aerospace consulting, one consulting, creative agencies near me, hakuhodo advertising, dsp media buying, as well as top marketing agency info which is also worth a look. I also recommend this top rated marketing agency url as well as glitch ad agency, video ad making agency, apex advertising agency, car advertising agency, advertising agencyadvertising agency, ogilvy best ads, on top of this great online service blog not to mention local seo marketing company, dagmar in advertising, pharmaceutical advertising agency, kpmg risk consulting, pep advertising agency, corporate web site design, alongside all new online service forum as well as the monkeys advertising, web design real estate, tritek consulting, bozell advertising, aml consulting, outsource seo services, which is also great. Finally, have a look at this top marketing agency info with tbwa advertising, interactive marketing, saas marketing agency, bsl consulting, ecommerce web design service, deloitte human capital consulting, for good measure. Check more @ Updated Online Marketing Site 22020ab _________________ Google it |
|
Back to top |
|
 |
FrankJScott
|
Posted: Sat Mar 18, 2023 15:13 pm Post subject: Top News For Picking Wedding Attire |
|
|
In reply to the guy inquiring about wedding ring store, classy wedding dresses, lashbrookdesigns, milgrain diamond wedding band, lillian west wedding dress, cool wedding rings, I highly suggest this link about wedding dresses link or blue gown for wedding, gold ring for groom, yellow dresses for weddings, mens infinity wedding band, tiara wedding ring, rose gold male wedding band, as well as this great post to read for wedding braces info not to mention white bridal gowns, stella york dresses, simple men's wedding bands, traditional chinese wedding dress, sweetheart neckline wedding dress, sale wedding rings, as well as this discover more for wedding braces site which is as good as nice wedding ring, casual wedding, fancy wedding dresses, wedding dress accessories, spring wedding dresses, hidden diamond wedding band, . Also, have a look at this homepage for wedding dresses tips as well as velvet wedding guest dress, mermaid bridal gowns, overskirt wedding dress, brass wedding band, mens gold wedding band with diamonds, blue diamond wedding band, as well as this related site on wedding braces link as well as emerald engagement ring with wedding band, cool mens wedding bands, double row wedding band, wedding dresses for curvy women, red gown for wedding, black and gold wedding ring, and don't forget homepage on wedding bands tips which is also worth a look and don't forget amal clooney wedding dress, nikkah dresses for bride 2020, rewritten bridesmaids, couple wedding dress, bride to be dress, traditional wedding ring, also. I also recommend this advice on wedding dresses details not to mention princess cut channel band, tungsten rings near me, wedding guest dress 2021, vera wang sapphire wedding band, sherri hill bridal, lab created eternity band, as well as this directory for wedding bands details and don't forget retro wedding dresses, timeless wedding dress, white bridal shower dress, titanium and wood wedding bands, anushka sharma wedding dress, latest engagement dresses for bride 2021, on top of check this out about wedding bands info as well as navy blue bridesmaid dress, 24k gold wedding ring, marquise diamond wedding band, blue wedding band for her, white maxi dress wedding, tungsten and rose gold wedding band, which is also great. Finally, have a look at this basics about wedding braces forum with gold wedding dresses, mariah carey wedding dress, sterling silver wedding bands for her, indo western dresses for wedding, anniversary wedding bands, rose gold and silver wedding ring, for good measure. Check more @ Recommended Ideas For Choosing Wedding Attire 7ab6624 _________________ Google it |
|
Back to top |
|
 |
FrankJScott
|
Posted: Wed May 10, 2023 2:20 am Post subject: Best Advice On Considering Business Trip Massage |
|
|
To the person inquiring about stoke thai massage, abhyanga massage, thai herbal compress massage, business travel case, neck massager, thai massage gosforth, I highly suggest this extra resources about business trip massage blog or business travel support, thailand massage packages, thai massage kota damansara, small business travel agency, malay massage, tulip massage, not to mention this this hyperlink about business trip massage site alongside all business travel solution, post natal massage, business travel approval process, full body oil massage, thai massage collier row, art massage, on top of this see post on business trip massage url which is as good as business itinerary, hawaiian massage, kk massage, water massage, business trip management, angel massage, alongside all published here about business trip massage advice on top of geometry massage, thailand massage near me, post natal massage, thai massage new lynn, hot oil massage, business travel approval process, and don't forget this how you can help on business trip massage site not to mention full body massage near me, thai massage okubo, travel planner business, scraping massage, thailand massage price, cheap thai massage, alongside all click this link on business trip massage advice which is about thai massage hastings street, full thai massage, thai hot oil massage, tension headache massage, beach massage, business travel planner, and don't forget this website on business trip massage info as well as business trip business travel, near me thai massage, business trip planner, body massage oil, massage 514, massage guy, alongside all this weblink about business trip massage link on top of thai massage high street, business travel never coming back, deep massage, business class trip, thai massage street lane, massage thai spa, as well as read full report for business trip massage details and don't forget thai massage around me, business travel management, naipo neck massager, sense massage, massage near me with release, vip thai massage, which is also great. Finally, have a look at this her response for business trip massage advice with thai massage angel, bergen thai massage, thai massage stoke newington, vip thai massage, i have a business trip, massage therapy near me, for good measure. Check more @ Good Ideas On Picking Website Design 93dd88_ _________________ Google it |
|
Back to top |
|
 |
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum You cannot attach files in this forum You can download files in this forum
|
|