HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Svinfylke?

 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Clan talk
View previous topic :: View next topic  
Author Message
RatmonkeY



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 51
Location: Viva la StockHolm!

PostPosted: Sun Jan 12, 2003 21:17 pm    Post subject: Svinfylke? Reply with quote

Någon här på maffia har KANSKE sett att jag har lirat under nicket :#svinfylke - RatmonkeY . och de som har sett detta får nog som första tanke : en till jävla lotr-klan?! va fan är det för g33ks?!
Så nu måste jag nog ta o göra ett utdrag från sidan så att ingen mera kommer att missuppfatta namnet.

here ya go :

Nu ska jag ( RatmonkeY ) berätta om namnet svinfylke. Ni alla tror nog att det är nåt
jävla wannabe sagan om ringen skit. HELL NO! Det är det inte. Utan detta är en strids
strategi som "uppfanns" låååååååååångt innan Tolkien skrev Trilogin. Det var under
1300-talet tror jag. Nu undrar ni nog va vi är för g33ks som skapar en clan efter denna
strategi men efter att jag har förklarat den så looooooooooooovar jag att ingen av er
kommer att motså namnet Wink Den tappraste och modigaste av alla männen (JA INGA FRUNTIMMER HAR MED DET HÄR ATT GÖRA!) går först. Sedan de två näst tappraste efter på var sin sida. Och sedan de 3 tredje tappraste bakom de två näst tappraste på varsin sida.


TAPPRAST -----> * <----- MODIGAST
NÄST TAPPRAST ----> * * <---- OCH MODIGAST
TREDJE TAPPRAST ----> * * * <---- OCH MODIGAST
osv.

Ah! Nu är ni rätt imponerade huh? Och ja, vi använder oss av denna taktik under klan matcher!

Challange us and you´ll see!

VI är ganska så nystartade. Fast vi har självklart fått ihop en ganska snygg sida (enligt mig iaf Wink ) www.svinfylke.rocks.it och självklart en kanal där det oftast är fullt röjj och inte en massa tysta idlare Wink iaf har vi från klanen hållt på och fjanta i kanalen. Vi är fullt team just nu ( 7/7 ) så tyvärr inga trys. Men gärna lite utmaningar Very Happy

Vill ni oss något så kom in i #svinfylke och rocka loss. Wink

/RatmonkeY
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Clan talk All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies