HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
SlingShot är klanlös.... go get him! :D

 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Clan talk
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Kenji



Joined: 02 Jan 2003
Posts: 399
Location: Lund

PostPosted: Sun Jan 26, 2003 20:04 pm    Post subject: SlingShot är klanlös.... go get him! :D Reply with quote

Jag är då klanlös nu.... har varit med i 2 klaner och spelat länge med dem,, tränat väldigt mycket med dem....

Men så blev det så att vissa fick flickvänner och vissa hade helt enkelt inte tillräckligt med tid till klanen och cs....
*edit* Jag var inte säker på mina nicks och är det fortfarande inte... Jag har bytt nick ganska ofta och ni kanske känner igen mig ifall jag nämner mina tidigare nicks och dem är : Kenji , FikuX, intZ, och nuvarande är SlingShot. Very Happy

Mina meriter är: "Repeat : 55 på cb som bäst.. Lades dock ner på inaktivitet" , " tm8 : Lades ner pga att klanen blev inte tillräckligt seriös och inaktiviteten tog över (ingen cb rank) ."
*edit* Jag är oxå mycket aktiv.
Jag är 15 år....
Är seriös alltid när jag skall vara det...
Kämpar för klaner som har planer på att nå högt och söker bara efter klaner som kämpar och inte gnäller på att dem får möta nån gång , någon som är bättre än själv....
Jag finns i #sm så ropa på mig där ifall ni har intresse för mig! Wink


Last edited by Kenji on Sun Jan 26, 2003 20:42 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
hAcKe



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 327

PostPosted: Sun Jan 26, 2003 20:38 pm    Post subject: Reply with quote

han e duktig vi har lirat i många claner tillsammans så jag rekomenderar han.. han lirar alltid absolut inte inaktiv Laughing
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Kotten_1



Joined: 04 Dec 2002
Posts: 23
Location: Nykvarn

PostPosted: Thu Jan 30, 2003 9:37 am    Post subject: Reply with quote

SlingShot: Vi behöver 1 member till, kom gärna in på våran kanal och snacka me nån @ så får du säkert dra en tryout

Pözz Kotten
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Clan talk All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies