HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Visst är det underbart!!! Eller??????
Goto page Previous  1, 2, 3
 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion
View previous topic :: View next topic  
Author Message
doid^



Joined: 19 Feb 2003
Posts: 5

PostPosted: Wed Feb 19, 2003 14:15 pm    Post subject: ok Reply with quote

ifall de lät så ber ja så hemst mycket om ursäkt!

hmm skulle inte gå in här och kaxa mer kommer förmodlingen inte gör det heller när man får såna på hopp så ja mena inget ialla med det ja skrev om er och bla bla SORRY
Back to top
View user's profile Send private message
Sigma



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 633
Location: Lomma

PostPosted: Wed Feb 19, 2003 14:20 pm    Post subject: Reply with quote

Smile hoppas du fått dig en tankeställare. Hoppas du inte använder såna ord IRL och i cs längre, framförallt inte på maffia servrarna. Smile
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
SlaDjaN



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 44

PostPosted: Wed Feb 19, 2003 14:30 pm    Post subject: Reply with quote

Ok kan väl börja att säga att jag vet att doid inte är socialt missanpassad..
Umgås rätt så mycket med han så jag vet vem doid e som person.. "Visst han kan väl vara LITE kaxig ibland men vem e inte det ".. Och jag kan ju inte säga att några av era påståenden stämmer översens med det jag har uppfattat om doid som person.. Men men alla gör väl sina misstag och jag tycker att han har bett om ursäkt så det räcker.. Very HappyD Så nu kan väl alla vara glada och bara lira videra elllr spamma videra Very HappyD

//Ha det... Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
[SSRF]Snudge_B



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 1897

PostPosted: Wed Feb 19, 2003 14:30 pm    Post subject: Re: Va ska man säga? Reply with quote

doid^ wrote:
oj de blev en sak till.. [snudge B] måste man spelat på maffia i flera år för att få spela där eller. och lugna ner ditt språk lite..peace
Nej du kan ha spelat i en dag här och vara världens trevligaste person, det som störde mig var att lasermannen ifrågasatte varför alla (och framförallt Quest) la sig i diskutionen. Då menar jag att i detta fallet talar quest för åtminståne 99% av alla som spelar här. Och det är så här saker och ting sköts här. Alla lägger sig i. Gillar man det inte, så finns det andra servrar att spela på. Att jag kallade Lasermannen fär n00b, beror främst på att han håller på som en n00b. Det har inget med hans CS-skills att göra. Jag har inte sett honom spela, och om det är nån som spelar CS som en n00b så är det jag. Däremot hans sociala skills ÄR n00biga. Så var det med det.
Back to top
View user's profile Send private message
doid^



Joined: 19 Feb 2003
Posts: 5

PostPosted: Wed Feb 19, 2003 14:38 pm    Post subject: snudge Reply with quote

ärligt du kan inte säga något om min eller någons social förmåga som du inte har träffat bara fölr att quest tog upp social har ni andra pojkar hakat upp er på det och tycker det är en bra grej att komma med så ja e väldigt tacksam om ni håller mina sociala skills utanför den här diskutionen


fan de börjar ju bli person angrepp ffs"
Back to top
View user's profile Send private message
Fren
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 7556

PostPosted: Wed Feb 19, 2003 14:40 pm    Post subject: Reply with quote

Det var ett förbanat tjat om ålder, mognad, namn osv.

Jag dödar detta med att säga:

doid: Du fattar uppenbarligen inte förstått anledningen till varför vi har satt våra regler så du är inte välkommen här.

Lasermannen: Du har en svag syn på människan och hennes rätt all leva och må bra. Inte heller kan du respektera våra regler.
Du är inte heller välkommen.


Last edited by Fren on Wed Feb 19, 2003 14:41 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
1772Gurra



Joined: 07 Oct 2002
Posts: 434

PostPosted: Wed Feb 19, 2003 14:41 pm    Post subject: Reply with quote

diod om du nu hade damp, varför skulle du säga elaka saker om personer som har den sjukdomen? Det vore som att hata nazister fast man går runt och säger heil hitler..
Back to top
View user's profile Send private message
[GTI]Quest
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 3997
Location: Piteå för det mesta iaf.

PostPosted: Wed Feb 19, 2003 14:48 pm    Post subject: Re: social Reply with quote

doid^ wrote:
http://www.clanflu.tk tex de är väl info om dom sjäölva och deras verksam het..
eller javet inte vad ni kallar det men-..

blir lite irreterad när nii säger att je e socialt missanpassad jag har varit elevrådsorförande på ett gymnasium med 1500 elever på det är ett bevis på social anpassning tycker jag.. så quest ja tycke rinte om dej pga dina dåliga antaganden dom är precis likna mogna som alla andra här inne.


Okej att du har varit elevråds orförande,då vet du att du sitter inte och är störsk/otrevlig eller nedlåtande mot de andra som sitter med i elevrådet. (dvs man är hövdlig och artig för att överdriva)

Om det inte har gått fram ska jag ta detta en sista gång.
Med social missanpassning menar jag :
En person som ser ner på andra som har ett handikapp eller är av en annan religion/hudfärg annan kultur.

Det finns ytterliggare exempel men jag ids inte sitta o skriva mer än så..
Då tar vi det med var du skrev...
Du bad om ursäkt för det du skrivit(bra för övrigt) men du lade till att du hade "fått" damp när du gjorde det...
Du blev tillrättavisad och istället för att inse din dumhet så käfta du emot..
Det är vad jag kallar social missanpassning...

Och jag sa åt dig redan inne hos maffia på mirc att du skulle undvika att att denna diskution med mig....
Nu ger jag upp detta jag har inte mycket mer att tillföra här...tycker detta har tjafsats om nog länge nu...

Ordspråk "Om jag inte tog lärdom av det jag fick veta igår skulle jag inte vara den person jag är idag"
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3
Page 3 of 3

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies