HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Angående nyheterna på cs6

 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Swedish maffia servers
View previous topic :: View next topic  
Author Message
McQwert



Joined: 16 Jan 2003
Posts: 1639
Location: Västkusten

PostPosted: Sun Mar 23, 2003 19:51 pm    Post subject: Angående nyheterna på cs6 Reply with quote

Okej, så när jag loggade in i eftermiddag fick jag se:

1) Framför varje namn står det SE eller NO. jag antar att detta har med att göra var man kommer ifrån (SverigE, NOrge), det var iaf den rimligaste förklaring jag kunde komma på...

Då kommer jag till frågan: Vad är detta bra för egentligen? Jag bryr mig inte så mycket var spelaren kommer ifrån, bara han kan göra sig förstådd med tillgängliga språk. jag antar att admins har ett bra svar på den frågan.
Dessutom ser det inte vackert ut med en dum "tag" framför namnet Smile

2) När man blir skjuten skvätter det mängder med blod från en. Det ser iofs ganska lustigt ut.

MEN: Problemet är att blodet hindras inte av väggar eller golv eller andra objekt. Om man går runt i något rum på nedre våningen nånstans och det kommer blod från taket vet man genast att någon är på den övre våningen. Samma sak om man ser att det kommer blod sprutandes från en vägg, då kan man snabbt skutta fram och skjuta den stackaren som sitter och slickar sina sår och inte är det minsta beredd. Ser ut som vi har fått ett nytt slags WH
jag säger inte att det här med blod är en dålig idé, men det måste fixas buggar med det för att det ska gå att använda.

Dessutom kan ju små barn bli rädda Very Happy

Over and out!
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Swedish maffia servers All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies