HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
kan man bli unbannad på nåt sätt?

 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Im banned! WHY?
View previous topic :: View next topic  
Author Message
c0sm0



Joined: 14 Jan 2003
Posts: 1

PostPosted: Wed May 07, 2003 15:43 pm    Post subject: kan man bli unbannad på nåt sätt? Reply with quote

´precis när jag började spela cs spelade jag på SM..det var en gubbe som skrek i micken att jag skulle hoppa på han så jag gjorde det..jag visste inget om skywalk så det var en som tog kort på mig..så jag blev bannad..


finns det nåt sätt att bli unbannad? eller måste man köpa nytt CD-key?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Fairlane
lammkött


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 5318
Location: Stockholm

PostPosted: Thu May 08, 2003 9:14 am    Post subject: Reply with quote

Först och främst måste du ge oss ett wonid för att vi ska ha en chans att kolla på händelsen.

Vilken bana var det frågan om?
Back to top
View user's profile Send private message
Serpent



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4497
Location: Tierp

PostPosted: Thu May 08, 2003 10:25 am    Post subject: Re: kan man bli unbannad på nåt sätt? Reply with quote

c0sm0 wrote:
´precis när jag började spela cs spelade jag på SM..det var en gubbe som skrek i micken att jag skulle hoppa på han så jag gjorde det..jag visste inget om skywalk så det var en som tog kort på mig..så jag blev bannad..


finns det nåt sätt att bli unbannad? eller måste man köpa nytt CD-key?


När jag började spela var jag noga med att läsa reglerna innan jag spelade på en server...

t ex: Om jag aldrig spelat ett sällskapsspel som låt oss säga Monopol, då sätter inte jag igång och stoppar Hotell på Normalmstorg bara för att det fysiskt går, utan jag kollar HUR spelet ska spelats dvs efter vilka regler.

Du borde veta att du inte får Skywalka, jag tycker hela bortförklaringen är tveksam, men det är vad jag tycker.....
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Volvo 240



Joined: 13 Nov 2002
Posts: 6731

PostPosted: Thu May 08, 2003 12:22 pm    Post subject: Re: kan man bli unbannad på nåt sätt? Reply with quote

FLU|Serpent wrote:
c0sm0 wrote:
´precis när jag började spela cs spelade jag på SM..det var en gubbe som skrek i micken att jag skulle hoppa på han så jag gjorde det..jag visste inget om skywalk så det var en som tog kort på mig..så jag blev bannad..


finns det nåt sätt att bli unbannad? eller måste man köpa nytt CD-key?


När jag började spela var jag noga med att läsa reglerna innan jag spelade på en server...

t ex: Om jag aldrig spelat ett sällskapsspel som låt oss säga Monopol, då sätter inte jag igång och stoppar Hotell på Normalmstorg bara för att det fysiskt går, utan jag kollar HUR spelet ska spelats dvs efter vilka regler.

Du borde veta att du inte får Skywalka, jag tycker hela bortförklaringen är tveksam, men det är vad jag tycker.....
va får man inte ha hotel på Norrmanlstorg Confused de har ja allti haft iaf.......

Edit (Serp): Inte på en gång då du inte har pengar, dumstrut!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Im banned! WHY? All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies