HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Bannad

 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Im banned! WHY?
View previous topic :: View next topic  
Author Message
&Zen



Joined: 08 May 2003
Posts: 96
Location: Ulricehamn

PostPosted: Thu Jun 05, 2003 8:03 am    Post subject: Bannad Reply with quote

Hej på er!

Som rubriken säger så är jag bannad från alla SM-servrar. Jag har ett svagt minne av att jag var ute på en SM-server precis i början när jag skaffade CS och blev bannad. Detta var innan jag lärde mig hur saker och ting går till på era servrar (jag hade inte spelat så mycket spelat på nätet innan dess), och antagligen lagt till med lite dåliga ovanor när jag spelat på mer oseriösa servrar. man blir ju som man umgås...
Men nu har jag glidit omkring på SM-forumet i några månader och tycker att ni är ett skönt gäng och jag skulle gärna vilja spela med/mot er.
Finns det någon möjlighet att få en permbann lyft?

Ha det gott
//Zen

edit: Jag lyckas inte få upp bilder på wonid och anledning till ban så jag tar det manuellt:

WONid: 3492477

[Banned] You have been banned from this server
[Banned] Reason: HLBM: Upprepade stndigt: \gg money i consollen alla\
[Banned] Time left: Permanent

edit 2: Oups. Postade i fel forum. Var snäll och flytta den till "Im banned. Why?"
Back to top
View user's profile Send private message
Serpent



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4497
Location: Tierp

PostPosted: Thu Jun 05, 2003 9:28 am    Post subject: Reply with quote

Quote:
Wonid: 3492477
Playername: Prillan
Bantime: Perm (min)
Reg date: 2003-03-23 04:38
Reg by: Fall



Inte så länge sedan tycker jag iaf...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Guest






PostPosted: Thu Jun 05, 2003 9:49 am    Post subject: Reply with quote

hmm. Inte mitt nick. Har bara hetat olle.goop (i början) och nu för tiden heter jag Zen.
Det kan vara så att en kompis varit ute med min nyckel... Jaja. Det är väl bara att knalla iväg och köpa ett nytt cs... eller?
Jag är inte den som uppför mig så illa att jag blir bannad.
Det finns ingen möjlighet att få en andra chans? Jag kommer att uppföra mig.
Jag lovar Smile

MVH
//Zen
Back to top
Serpent



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4497
Location: Tierp

PostPosted: Thu Jun 05, 2003 10:02 am    Post subject: Reply with quote

Hej Zen.

Du verkar vara en kille som går att resonera med till skillnad från många andra här på forumet.
Då kan du oxå förstå hur vi tänker och vi gör lika i alla lägen, vi kan inte veta vem som spelade med din nyckel eller vem som talar sanning eller inte. Vi vet bara att ditt WONid har betett sig illa och därför har vi bannat det.
Jag hoppas att du kan köpa en ny nyckel och att det inte ska kännas allför hemskt med 130Kr eller vad det nu kostar.

Hoppas det löser sig för dig och att du förstår vår sits.


- Väl mött på servrarna inom en snar framtid...



//Serpent.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Guest






PostPosted: Thu Jun 05, 2003 10:46 am    Post subject: Reply with quote

Jag tänkte nog att du skulle resonera så. Det skulle nog jag gjort också...
Det är ju tråkigt att jag måste lägga ut pengar på min kompis dumhet men det är det värt eller? Jag har ju inte hunnit spela så mycket på SM-servrarna, men efter vad man har läst på forumet så blir man ju sugen Smile

Ha det gott.
//Zen
Back to top
Serpent



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4497
Location: Tierp

PostPosted: Thu Jun 05, 2003 10:52 am    Post subject: Reply with quote

Anonymous wrote:
Jag tänkte nog att du skulle resonera så. Det skulle nog jag gjort också...
Det är ju tråkigt att jag måste lägga ut pengar på min kompis dumhet men det är det värt eller? Jag har ju inte hunnit spela så mycket på SM-servrarna, men efter vad man har läst på forumet så blir man ju sugen Smile

Ha det gott.
//Zen


Jag kan garantera att det är värt de ynka kronorna, vi välkommnar dig som vilken annan och samma regler gäller för dig som för andra.
Om din kompis fått dig bannad kanske han ska betala spelet åt dig eller åtminstånde en del...


//Serpent.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
&Zen



Joined: 08 May 2003
Posts: 96
Location: Ulricehamn

PostPosted: Thu Jun 05, 2003 11:01 am    Post subject: Reply with quote

Det ska han få göra Twisted Evil

Jag glömde logga in när jag skrev förra mezzet men du var ju inte dummare än att du förstod att det var jag Wink

Vi ses på nån server inom kort. Garanterat.
Ha de'!
//Zen
Back to top
View user's profile Send private message
Serpent



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4497
Location: Tierp

PostPosted: Thu Jun 05, 2003 11:07 am    Post subject: Reply with quote

Zen wrote:
Det ska han få göra Twisted Evil

Jag glömde logga in när jag skrev förra mezzet men du var ju inte dummare än att du förstod att det var jag Wink

Vi ses på nån server inom kort. Garanterat.
Ha de'!
//Zen


Ha det...
Smile
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
PeTTy is d:)



Joined: 21 Jan 2003
Posts: 1328

PostPosted: Thu Jun 05, 2003 12:41 pm    Post subject: Reply with quote

skönt med såna som verkligen man kan resonera med och att man förstår. gl hf. det är värt o lira på maffia Wink
Back to top
View user's profile Send private message
Serpent



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4497
Location: Tierp

PostPosted: Thu Jun 05, 2003 13:24 pm    Post subject: Reply with quote

Petty wrote:
skönt med såna som verkligen man kan resonera med och att man förstår. gl hf. det är värt o lira på maffia Wink


Håller helt med.
Skönt när det kommer en sådan då och då...
Smile
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
&Zen



Joined: 08 May 2003
Posts: 96
Location: Ulricehamn

PostPosted: Thu Jun 05, 2003 14:42 pm    Post subject: Reply with quote

En gör så gött en kan Wink

Nä, skämt åsido, jag ser ingen mening med att irritera folk genom att skrika ut mina åsikter i tid och otid. Det är bara slöseri med min och andras tid. Om jag genom ett inlägg förolämpat/sårat/förargat någon så har jag misslyckats.(om personen ifråga inte har förtjänat det).

Ha en fortsatt bra dag

//Zen
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Im banned! WHY? All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies