HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
|---> jag e bannad o jag ber om ursäkt! <---|///MrShan

 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Im banned! WHY?
View previous topic :: View next topic  
Author Message
MrShan_MrShan



Joined: 01 Jul 2003
Posts: 7

PostPosted: Tue Jul 01, 2003 14:45 pm    Post subject: |---> jag e bannad o jag ber om ursäkt! <---|///MrShan Reply with quote

Hej alla maffianare! jag ber om ursäkt för det som hände för ett år sedan! för er som inte vet va som hände så kan jag förklara att jag va T fast jag trodde att jag va CT o jag skot en T som va min teammate o blev kickad o sen bannad o jag blev arg o började gnälla o svära! sen blev jag bannad från hemsidan oxå! admins har min IP nummer o har bannat mej från hemsidan så jag kunde inte skriva nåt här! fast nu e jag hemma hos en kompis o vill be om ursäkt! fast om inte admins vill avbanna mej från servrerna så kan dom åtminstånde avbanna mej från hemsidan så att vi kan prata om de! snälla gör de!!! för att jag vill bli avbannad! plz! som sagt e jag hos min kompis nu o om ni avbannar mej så kan jag dra hem o prata me er! annars kan jag aldrig se va skriver!!! plz plz plz...

(bara så nivet så e jag inte hemma o kan inte kolla mitt wonID! o jag kommer hem om en vecka! hoppas jag blir avbannad från hemsidan då!!! tack! ha de bra ///MrShan)

ha de bra alla maffianare! ///MrShan
Back to top
View user's profile Send private message
Guest






PostPosted: Tue Jul 01, 2003 23:21 pm    Post subject: Reply with quote

Jadu.. du e ju inte precis en av dom smartaste varelserna på denna jord.
Räcker det inte med en topic om detta i GD?!

Och nej, du kommer inte bli unbannad.. <b>FATTA</b>
http://www.swm.se/viewtopic.php?t=4107&highlight=mrshan
Back to top
[siLL]Urethra



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 2726
Location: Kongliga Hufvudstaden

PostPosted: Tue Jul 01, 2003 23:38 pm    Post subject: Reply with quote

MrShan_MrShan wrote:
Hej alla maffianare! jag ber om ursäkt för det som hände för ett år sedan! för er som inte vet va som hände så kan jag förklara att jag va T fast jag trodde att jag va CT o jag skot en T som va min teammate o blev kickad o sen bannad o jag blev arg o började gnälla o svära! sen blev jag bannad från hemsidan oxå! admins har min IP nummer o har bannat mej från hemsidan så jag kunde inte skriva nåt här! fast nu e jag hemma hos en kompis o vill be om ursäkt! fast om inte admins vill avbanna mej från servrerna så kan dom åtminstånde avbanna mej från hemsidan så att vi kan prata om de! snälla gör de!!! för att jag vill bli avbannad! plz! som sagt e jag hos min kompis nu o om ni avbannar mej så kan jag dra hem o prata me er! annars kan jag aldrig se va skriver!!! plz plz plz...

(bara så nivet så e jag inte hemma o kan inte kolla mitt wonID! o jag kommer hem om en vecka! hoppas jag blir avbannad från hemsidan då!!! tack! ha de bra ///MrShan)

ha de bra alla maffianare! ///MrShan


Det som hände "för ett år sedan" var lite mer exakt 2 månader sedan. Då lät det såhär:

[siLL]Urethra wrote:
MRshan wrote:
BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ på er! sug min BALLEEEE! hihaaaaaaaaaaaaa

MRshan wrote:
Maffia suger o jag bajsar på er bögjävlar! förut va maffia bra som faaan! fast nu e de bara en massa bög jävlar som slickar röv o allting!!! jag håller me Dilano o allt han sa håller jag me om fullständigt!!!! BÖÖÖÖGAAAAR! BANNA MEJ PLEAAAASEEEEEEEE! BANNAAAAAA MEEEEEEEEJ!

(Quotes för att MrShan inte ska kunna editera sitt inlägg i efterhand)

De som vill hälsa tillbaka till MrShan kan ju skriva en rad i hans gästbok...
Håll gärna en något finare ton, men säg för all del vad ni tycker...
http://medlem.spray.se/mrshan/index.html
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Im banned! WHY? All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies