HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
DreamKrök för n00bs
Goto page Previous  1, 2
 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> DreamKrök
View previous topic :: View next topic  
Author Message
[SM]Harvey Wallbanger
Senior Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1770

PostPosted: Tue Aug 12, 2003 17:24 pm    Post subject: Reply with quote

THATS THE SPIRIT!!!

[nu e de jul]
Nu är det Jul igen å nu är det Jul igen
Och däremellan kommer påska!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
&Korean_Hap



Joined: 16 Jan 2003
Posts: 1546
Location: Helsingborg

PostPosted: Tue Aug 12, 2003 19:45 pm    Post subject: Reply with quote

& [FreezeBitch]KrosuZ wrote:
Tollezone wrote:
Lite skumt känns det att jag som 18 åring ska sitta och dricka med 74 åringar...



äää... har ju partat me Korean_Hap förr?? Razz

Ääää... fy fan vilket påhopp!! Very Happy Laughing Cool

Ska bara få be att tala om att det kommer massa folk som e äldre än mig till DK. Fairlane och Wobin_Hood för att nämna 2!
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
[FreezeBitch]Lupus
2006 Gulddonator
2006 Gulddonator


Joined: 05 Oct 2002
Posts: 3655
Location: Södermalm

PostPosted: Tue Aug 12, 2003 19:59 pm    Post subject: Reply with quote

Jag vill bara säga att jag alltid är en lugn och sansad snubbe. Om någon känner för att ta det lite lugnare är det bara att hålla sig nära mig. Jag brukar ha intensivt trevligt först, för att sedan dra mig tillbaka så att jag håller mig pigg och fräsch till lördagen. Se bara senast i Stockholm, när ni andra söp er drängfulla tog jag lite ansvar och vaktade micronvågsugnen så att den inte skulle gå sönder när ni inte kunde ta vara på er själva.

Så, vill ni ha ett lugnt DK, häng med Lupus och gör som Lupus gör, då går allt bra.
Back to top
View user's profile Send private message
&[FreezeBitch]GreenGi



Joined: 15 Jan 2003
Posts: 690
Location: Höganäs,Sweden

PostPosted: Tue Aug 12, 2003 21:08 pm    Post subject: Reply with quote

Jag tror att jag inte kommer att göra som luppe gör utan jag kommer att chansa lite vilt & härja runt lite bland alla maffianer.
Kommer nog mesta delen av kvällen ha minst 1 öl i handen.
Jag e ju oxå lite n00b på det här men jag tror att det kommer att bli trevligt som F*n & Lockstock känner jag lite nu så jag tror att han & jag kanske gör några flyingelbows eller så står jag bara & skrattar för att det e som dom säger:
"Skadeglädje den enda sanna glädje" Laughing Laughing Cool Razz Wink Rolling Eyes Laughing


//GreenGiant
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
rejealt^flummig



Joined: 11 Nov 2002
Posts: 150
Location: Å-berga

PostPosted: Tue Aug 12, 2003 21:51 pm    Post subject: Reply with quote

jag e öppen för alla slags förslag.. Jag va på dk sthlm förra gng det va skit kul o då va det nervöst nu vet jag hur det komemr börja (ungefär) o hur det kommer sluta(ungefär igen)..

Rectum ska ni inte bli rädda för när ni ser honom han e stor o ser jätte stark(som han säkert e) men är världens goaste när det gäller att vara snäll!

Lockstock hahaha den lilla gobben han e osså underbar han snackade ja du vad det va vet jag inte men han försökte få ut sig iaf att jag va reko när han va ninja full.. Alpha blev känd i mina ögon då han somna med nåra jordnötsringar i munnen så sexigt ut..

O nu ska vi inte glömma Karlos i siLL ojojojoj när han däckar gör han det med måtta.. O sen min lilla pärla i d hela BLizZie- som har en tendens till att däcka innan dk har startat... Men jag har fått en uppgift Leo o den ska jag uppnå..

Sen längtar jag oerhört till dk för att träffa alla glada o goda vänner igen nåra har jag skrivit om resten ser ni själva sen..

alla noobs på detta dk släpp bara loss o bry er inte att Fren(Peter) börjar jubla när han tagit Lupus på tk o snott deffkitt(alpha gjorde så förra dk)

hehe hoppas ni kommer trivas för det kommer iaf jag göra.. *over and out*
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
KrosuZ
Senior Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4892
Location: Lund

PostPosted: Wed Aug 13, 2003 17:09 pm    Post subject: Reply with quote

MuffinMan wrote:
[siLL]RectuM wrote:
ja e alltid snäll mot alla o bjuder gärna på mig själv.


Det minns jag mycket väl! En svängom fick jag allt. Har nog aldrig varit räddare i hela mitt liv Very Happy
Vi får göra om det! Man lever bara en gång!



he he he he japp fick se mitt liv passera när Rectum skulle ge mig en kram efter 60 varvs raggande på 14isar i Omringe

han går mot mig snavvar o jag ser bara Rectum leende o känner mitt lidande.... men nån me super skills förmodligen Nimda eller nån sån... fångar/dämpar o jag som e så liten blev inte helt body slamad Razz under Rectum som ser mkt farlig ut men är froooom som ett lamm
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> DreamKrök All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2
Page 2 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You can attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies