HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Angående Maffia #8, superhero

 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Swedish maffia servers
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Alts!cH



Joined: 10 Sep 2003
Posts: 10

PostPosted: Wed Sep 10, 2003 15:58 pm    Post subject: Angående Maffia #8, superhero Reply with quote

Skulle ni inte kunna läggain flera lvls, vore mycket roligare, sen kanske göra om lite oxå, jag vill ha tillbaka hobgoblin Smile, den e riktigt c00l Razz
Sen skulle man kunna lägga magneto på en högre lvl, det blir liksom inga poblem att äga på servern me den!
Back to top
View user's profile Send private message
Mellow



Joined: 09 Sep 2003
Posts: 17
Location: GBG

PostPosted: Thu Sep 11, 2003 14:55 pm    Post subject: Reply with quote

Håller med helt klart med dig...
borde börjamed att ta bort aquamanfin ingen bannan som man är under vatten på (Poolen i militia).
Sen kan man ju lägga in beast och dom andra..tex finns mycket roligare hjältar en dom som e nu =(
(detta var bara ett förslag)
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Sorcerer



Joined: 20 Oct 2002
Posts: 1446
Location: Angered

PostPosted: Thu Sep 11, 2003 17:15 pm    Post subject: Reply with quote

Att lägga in fler levels innebär ändra hur mkt xp som krävs för en level, eller du kanske har lust att få 102000 xp för lvl 11 och 204000 för lvl 12? Och vadå sätta magneto på en högre level? Magneto är bra som det är, lvl 10, sista leveln som en belöning till alla dom som orkat ta sig från lvl 0 till lvl 10. Själv så tycker jag att det mesta är bra. Det som är lite småtrist är just det här med aquaman, och lite mer heros skulle inte skada... varför jag tar mig tid o skriva detta inlägg vet jag inte, eftersom jag numera bara spelar lite på helgerna... Aja byt ut aquaman mot beast, men för gudsskull ändra inte det här med levels. Det är bra som det är. Bli lvl 10 o skaffa magneto o slut gnäll.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger
Alts!cH



Joined: 10 Sep 2003
Posts: 10

PostPosted: Thu Sep 18, 2003 14:40 pm    Post subject: Reply with quote

Jag tycker att man kan ha me beast, men isf på en högre lvl... den e snabbare än flash, 175 hp och 200 armor, sen så e de lägre gravity, alltså bättre än superman och flash, TILLSAMMANS i en gubbe, sen tycker jag att man ska få kämpa för att komma upp till högsta lvln, sen an man ha magneto på lvl 10, går bra de men, fler lvls vill jag ha Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Swedish maffia servers All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies