HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
mirror damage!

 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Swedish maffia servers
View previous topic :: View next topic  
Author Message
_marauder



Joined: 02 Nov 2002
Posts: 1815
Location: Lund

PostPosted: Mon Sep 22, 2003 12:59 pm    Post subject: mirror damage! Reply with quote

Sökte lite.. men hittade ingen topic som tog upp det här. Slå på mig om det tagits upp tidigare (sen 1.6).

Vad hände med mirror damage? Tyckte det var helt strålande. Dels för att man slapp bli td:ad av klantiga teammates (alla har rätt att vara klantiga i början, men det är alltid jobbigt att råka ut för) och dels så fick man själv lite ont när man pangade på en teammate, vilket kändes rättvist.

Det är lättare att vara storsint och på bra humör mot andra när man slipper få ont av att de inte vet vem de ska skjuta på Smile

Kom på mig själv med att dela ut min första ATAC-bomb till en som tk:ade mig igår.. mestadels p.g.a. jag var frustrerad på all TD sen tidigare. Skämdes sen och bad om ursäkt, det var ju oavsiktligt.. Embarassed

Återinför ATAC mirrodamage!
Back to top
View user's profile Send private message
Kultur



Joined: 27 Mar 2003
Posts: 2676
Location: Malmö

PostPosted: Mon Sep 22, 2003 13:48 pm    Post subject: Reply with quote

Amen!
Det var något av de bästa som införts här på maffia!
Autoslay är också bra, men folk lägger ner ganska fort med avsiktliga ret-TDs när de själva får ta smällen!
Tycker stämningen var hur hygglig som hellst när det var mirrordamage, om man råkade klanta sig så fick man nästan alltid bara ett "Inga problem, det är ju du som tar skadan ^^"
Irritationen på servrarna sjönk avsevärt.
Åter!
in!
för!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Serpent



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4497
Location: Tierp

PostPosted: Mon Sep 22, 2003 13:52 pm    Post subject: Reply with quote

Det kanske har att göa med AMX och 1.6 tillsammans inte fungerar som förut och script/plugins måste skrivas om.
Jag vet inte men det kan vara så.
Ha tålamod ni vet att Maffia fixar det bästa åt er...Smile
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Vill ha en Kram



Joined: 17 Jan 2003
Posts: 141
Location: Borås

PostPosted: Mon Sep 22, 2003 14:05 pm    Post subject: Reply with quote

Det vet vi Serpent! =) Längtar tills dom får ordning på scriptet.

Satt och spelade lite i helgen och jag fick en chock! Alltså så många som Td:a och sen när man fråga va dom syssla med så fick man någon kommentar om sin mamma.*suck* Tog screens men det strulade när jag skulle ta på id:et*suck* Jaja som sagt längtar tills alla script faller på plats =)
Back to top
View user's profile Send private message
_marauder



Joined: 02 Nov 2002
Posts: 1815
Location: Lund

PostPosted: Mon Sep 22, 2003 14:20 pm    Post subject: Reply with quote

FLU | Serpent wrote:
Det kanske har att göa med AMX och 1.6 tillsammans inte fungerar som förut och script/plugins måste skrivas om.
Jag vet inte men det kan vara så.
Ha tålamod ni vet att Maffia fixar det bästa åt er...Smile


Vi vet.. ni är våra favorit sugar-daddys Very Happy

Ville bara få bekräftat att det är ett kompabilitesproblem eller líknande så vi vet att det kommer igång igen så småningom.
Back to top
View user's profile Send private message
Serpent



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4497
Location: Tierp

PostPosted: Mon Sep 22, 2003 14:23 pm    Post subject: Reply with quote

Jag vet inte om det är så, jag antar det eller till och med tror att det kan vara så...Smile
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Banten



Joined: 17 Apr 2003
Posts: 755

PostPosted: Mon Sep 22, 2003 14:42 pm    Post subject: Reply with quote

Jag tror det bara körs ATAC 2.5.2 på maffia?
ATAC 2.5.3 modifierad för 1.6
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Swedish maffia servers All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies