HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
okej

 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Im banned! WHY?
View previous topic :: View next topic  
Author Message
kalles



Joined: 10 Jan 2003
Posts: 7
Location: bORÅS

PostPosted: Tue Apr 06, 2004 13:06 pm    Post subject: okej Reply with quote

Amen ni får ursäkta mig för att jag överreagerar blev bara arg,jag tycker osm er = gillar man inte reglerna så kan man spela nån annan stans, men jag fattar bara inte varför jag blev bannad, går det att kolla vad jag har gjort så vore jag glad..... Very Happy

(ps. det va inte jag som svara på mig själv, det va min polare)

tack på förhand / karlie *

_________________
hela världen är en boll, och allting slutar på 42
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address Yahoo Messenger
Serpent



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4497
Location: Tierp

PostPosted: Tue Apr 06, 2004 13:07 pm    Post subject: Reply with quote

Ge oss ditt SteamID då... Hur ska vi annars kolla?
_________________
AndyMedia
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
kalles



Joined: 10 Jan 2003
Posts: 7
Location: bORÅS

PostPosted: Tue Apr 06, 2004 13:09 pm    Post subject: hehe.. Reply with quote

vet inte men jag kan inte så mkt men här är det : 1400767

sry for being noob Rolling Eyes

_________________
hela världen är en boll, och allting slutar på 42
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address Yahoo Messenger
Serpent



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4497
Location: Tierp

PostPosted: Tue Apr 06, 2004 13:40 pm    Post subject: Reply with quote

Admin @ Maffia wrote:

Wonid: STEAM_0:1:1400767
Playername: 6i
Bantime: 28800 (min)
Reg date: 2004-03-22 20:50
Reg by: praest


Reg description:
Ovardat sprak, las reglerna pa www.maffia.dk

_________________
AndyMedia
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Praest[Man]
Anti Spam Force


Joined: 01 Nov 2002
Posts: 1761

PostPosted: Tue Apr 06, 2004 13:53 pm    Post subject: Reply with quote

Kalles i annan tråd wrote:
Det är så töntigt med alla ban pga av att man tex har sagt cp när man blev dödad av en camper eller nått..Dom enda som bannar för sånt är MAFFIAs admin, Admins som är osäkra och folksköra i verkligheten men som spelar chef inne på servrarna, det är de enda stället som dom har makt på, det e SJUKT SLUTA NU OCH LÅT OSS SPELA !


Detta hjälper dig heller inte mycket.
Back to top
View user's profile Send private message
Serpent



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4497
Location: Tierp

PostPosted: Tue Apr 06, 2004 14:41 pm    Post subject: Reply with quote

Praest[Man] wrote:
Kalles i annan tråd wrote:
Det är så töntigt med alla ban pga av att man tex har sagt cp när man blev dödad av en camper eller nått..Dom enda som bannar för sånt är MAFFIAs admin, Admins som är osäkra och folksköra i verkligheten men som spelar chef inne på servrarna, det är de enda stället som dom har makt på, det e SJUKT SLUTA NU OCH LÅT OSS SPELA !


Detta hjälper dig heller inte mycket.


Nej, tvärtom. Straffet är uppe i en månad nu.
Väldigt nära Permban.
Reglerna är enkla, uppför dig eller spela inte här. Valet är ditt, inte vårat.
Vår server = Våra regler

_________________
AndyMedia
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
olof
Guest





PostPosted: Tue Apr 06, 2004 14:44 pm    Post subject: kass Reply with quote

Jag håller med kalles...han överreagerar som han skriver men det han säger är faktiskt den bittra sanningen, det är bara att ingen vill säga det för då blir man bannad, många som lirar på maffia lirar där för att man vill spela med sina kompisar över nätet, men nästan alla tycker att adminsen är töntigt löjliga när dom bannar en 2300 min eller nått bara för att man har skrivit cp en gång när man blev dödad, det e synd...... OCh snälla admins banna inte mig för att jag skrev detta...
Back to top
Diz



Joined: 14 Dec 2002
Posts: 2080
Location: Helsingborg

PostPosted: Tue Apr 06, 2004 14:50 pm    Post subject: Reply with quote

nästan alla i er bekantskapskrets kanske. Rolling Eyes

Faktum är att "nästan alla" söker sig till våra servrar just därför!
Visst, vi admins håller hårt på reglerna, men det är faktiskt det som gör maffia speciellt.
Finns inte alltför många servers som har så hängivna admins som vi har.

Faktum kvarstår; gillar ni inte reglerna/admins så kan ni spela någon annanstans.

_________________
"Aliquando et insanire iucundum est"
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Fairlane
lammkött


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 5318
Location: Stockholm

PostPosted: Tue Apr 06, 2004 14:50 pm    Post subject: Re: kass Reply with quote

olof wrote:
Jag håller med kalles...han överreagerar som han skriver men det han säger är faktiskt den bittra sanningen, det är bara att ingen vill säga det för då blir man bannad, många som lirar på maffia lirar där för att man vill spela med sina kompisar över nätet, men nästan alla tycker att adminsen är töntigt löjliga när dom bannar en 2300 min eller nått bara för att man har skrivit cp en gång när man blev dödad, det e synd...... OCh snälla admins banna inte mig för att jag skrev detta...

Ingen blir bannad 2300 minuter för att man skriver CP en gång. Man blir det när man upprepar sina misstag eller inte kan ta en tillsägelse, alternativt inte förstår varför man inte ska skriva det.
Klart man vill spela med sina kompisar, men varför vill man spela just på Maffia om man inte tycker om reglerna? Kan man inte spela med sina kompisar någon annanstans där man får kalla varann hora, fitta och cp hela tiden?
Eller är det så att kompisarna accepterar reglerna och tycker om dem, men inte du? Eller var ligger problemet?
Vi som lägger ner flera timmar varje dag och en massa pengar för att hålla igång Maffia för att få spela med våra vänner, varför räknas vi som tönigt löjliga för att vi inte gillar när folk hackar på andra människor?

Du kan vara lugn att du inte blir bannad för att du säger din åsikt så länge den framförs på ett normalt sätt.

_________________
"Most people play hard to get. I play hard to want.” - Ford Fairlane
Back to top
View user's profile Send private message
[siLL]Urethra



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 2726
Location: Kongliga Hufvudstaden

PostPosted: Tue Apr 06, 2004 15:24 pm    Post subject: Reply with quote

Jag tycker det är löjligt idiotiskt att ungar idag inte kan uttrycka sig ordentligt utan att dra in könsord, svordomar och sjukdomar i sina meningar hela tiden. Vad är problemet? Varför måste de orden användas hela tiden?
_________________
-Give a man a fire and he is warm for a day. Set a man on fire and he is warm for the rest of his life.
Back to top
View user's profile Send private message
[SM]Harvey Wallbanger
Senior Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1770

PostPosted: Tue Apr 06, 2004 18:48 pm    Post subject: Reply with quote

Varför vi bannar fula ord:
Jag har märkt att många har blivit förvånade över att dom eller att folk har blivit bannade för ord som mongo osv. (ändå glad att många har accepterat detta utan några problem, det står ju trots allt i reglerna)

Jag vill bara poängtera varför vi kör på denna linjen.
Vi vill ha bra stämmning på servrarna och den uppnår man knappast med en massa fula ord som ditt jävla mongo, fitta osv.
Självklart kan man bli förbannad om någon gör ett STORT misstag eller fel, men istället för att säga att personen är en jävla hora så kan man istället säga vad personen gjorde fel, så att han slipper stå som ett frågetecken och tänka, jaha varför blir jag kallad fitta nu för då??????? och gör samma misstag 3rundor efter.
förklara istället vad han gjorde fel så att han lär sig och blir en bättre spelare. Detta bidrar till en trevligare och vänskapligare stämmning på server och då bli alla lyckliga och glada!!!! Very Happy

Om ni nu ändå känner av någon andledning att ni måste säga just "fitta"(som om det vilar något magiskt över fula ord), tex om ni missa en kille som står 1m ifrån med ryggen mot er, så får ni skrika för kung och fosterland hemma i erat hus/lägenhet (tryck inte på voice knappen) är det ord som era familjemedlemmar inte vill höra så är det självklart att vi inte heller vill höra.

Kom ihåg att främlingar är vänner man inte känner!!!!
(förutom gubbar som säger att dom har godis i skogen........)

Så vill ni spela här så följ reglerna. Håller du inte med oss så spela helt enkelt inte här! Tycker du om att få skriva "Fitta och Damp" och tycker vi är lamers,kristna eller töntiga, gå då till en Server där det är tillåtet och mys när någon skriver lottohora till dig!
Ingen skulle bli gladare än oss som spelar här på Maffia.

Kom ihåg att:
Ni väljer vart ni vill spela, inte vi! Det finns en massa servers där ute.
Ni har inte rätt och spela här, ni har tillåtelse av oss.
Vi har lagt ner XXX antal timmar på detta, och Vi har lagt ner pengar, dessutom har vissa stammisar betalat 1000-tals kronor för att få ett ställe där dom slipper denna skiten!
Utav all denna tid vi har lagt ner på er, och alla dessa pengar så är allt vi begär ett glatt och vänskapligt humör.

_________________
And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy my brothers. And you will know I am the Lord when I lay my vengeance upon you.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Im banned! WHY? All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies