HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Nu gjorde jag dumt...

 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Swedish Maffia Forum Index -> Im banned! WHY?
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Guest






PostPosted: Thu May 27, 2004 23:21 pm    Post subject: Nu gjorde jag dumt... Reply with quote

Jag har ju då blivit bannad i 28000 timmar eller vad det nu stod.

Jag blev bannad pga detta:

Jag skrev ett din mammaskämt till en kompis jag spelade med, det var inga grova svordomar eller könsord. Jag vet att detta är fel forum för den typen av skämt, men är en så lång ban verkligen nödvändig???

Ska inte sticka under stolen med detta heller:
Min bror har tidigare blivit bannad på denna server , men det löste sig för det var nåt missförstånd, vet inte vad det handlade om, men han har nämnt det för mig. Kan nog inte bevisa att det var min bror för vi spelar ju från samma dator o bör väl ha samma ID.

Jag spelar ofta på sm och gillar det, vill inte vara bannad så länge...Sad

Ursäkta mig så mycket om jag ställt till det, men det var inte meningen att vara dum i huvvet. Kunde inte låta bli att nämna det skämtet, såg det nyligen på david letterman show, o han gillar man ju.

STEAM_0:1:2035578
Back to top
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Swedish Maffia Forum Index -> Im banned! WHY? All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies