HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
war3x: cs7 och cs8.
Goto page Previous  1, 2
 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> News
View previous topic :: View next topic  
Author Message
mts
pensionerad hest


Joined: 05 Aug 2003
Posts: 4658
Location: nkpg

PostPosted: Wed Jul 21, 2004 23:42 pm    Post subject: Reply with quote

[KACFM]Volvo 240 wrote:

Vill ni knivas finns det knifeonly banor, kniven ska va last resort vapen.
vadå funmod, maffias regler gäller och där ingår gör uppdraget.

Iom "wind walker" faller ju det där argumentet med kniv. Men du har också rätt: uppdraget ska ju utföras och inget annat.
Ah, om det alltid kunde vara som det var på cs7 alldeles nyss, tre-fyra pers i klunga som wind walker och inte en smygande human så långt ögat kunde se Smile

_________________
lvl84 human ironist.
Gick i pension 080805
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Volvo 240



Joined: 13 Nov 2002
Posts: 6731

PostPosted: Thu Jul 22, 2004 0:06 am    Post subject: Reply with quote

ja med windwalk är kniv självklart ok Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
AMADEUS



Joined: 23 Jul 2004
Posts: 2

PostPosted: Fri Jul 23, 2004 13:09 pm    Post subject: fett roliga Reply with quote

WC3 servrarna är fett roliga. fortsätt med dom
Back to top
View user's profile Send private message
Fren
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 7556

PostPosted: Fri Jul 23, 2004 15:55 pm    Post subject: Reply with quote

mts wrote:
ah, du glömde en liten men ganska elementär regel:

5. det här är en funmod, börja inte grina för att du för pga att en teammate sätter kniven i din motståndare istället för att skjuta honom/henne direkt. Vill du spela seriöst är det upp till dig, men kräv inte att dina medspelare ska göra det (och lita aldrig på dem heller enligt samma regel a contrario).

Fick en rejäl dos whine (men ingen ost) för att jag sprang runt och fnissade lite igår vilket gjorde att en teammate "råkade" dö och ansåg det vara mitt fel (Skön logik i det där, inte sant??? nåja... alla är begåvade på olika sätt) för att jag inte sköt honom med min tomma usp. Att han sedan fortsatte gnälla för att T förlorade (nuke) gjorde väl inte saken bättre, lyckligtvis droppade han sen, men jag tycker att det är löjligt av "stammisar" att klaga på någon som försöker pilla lite med niiven i sina motståndare.
vet inte om jag håller med dig där. Visst är det lite fun mode över wc3, men varför egentligen? Om vi skulle köra Natural Selection på nån server, skulle det oxå vara fun mod?
Näe, jag tror samtliga strävar efter mer XP, och det får man inte genom att lalla runt. i wc3 är TP nästan annu viktigare än i CS eftersom man får grymt mycket mer XP för tasks (och att hjälpa till med dem) än frags.

Som vanligt hänvisar jag till omdömet, och om nån ber er vara lite seriösare för att vinna så får ni som vanligt köpa det. Det handlar om allas (iaf majoritetens) trevnad.

_________________
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> News All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2
Page 2 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies