HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
de_aztec
Goto page 1, 2, 3  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Maps
View previous topic :: View next topic  

Vill du slippa aztec pga... ja du vet
nej tack
53%
 53%  [ 32 ]
ja tack
46%
 46%  [ 28 ]
Users Voted : 0
Total Votes : 60

Author Message
Fren
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 7556

PostPosted: Sat Dec 14, 2002 23:58 pm    Post subject: de_aztec Reply with quote

Bara en "på kul"-poll om de_aztec
Motivering varför man skulle ta bort den överflödig
Back to top
View user's profile Send private message
[GTI]Quest
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 3997
Location: Piteå för det mesta iaf.

PostPosted: Sun Dec 15, 2002 1:37 am    Post subject: Reply with quote

Här däremot har ni troligen den mest obalanserade mapen som någonsin gjorts, förutom militia...

En map som är rent tillverkad för att Ct ska vinna..

Det är mer eller mindre en ren map för CB inte för public med stats...

"My opinon"....

Klart att då man lyckas få till ett riktigt TP i Terror så är det helt oslagbart vad Ct:s blir lacka.... Very Happy Very Happy Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
milk^



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 226
Location: Trelleborg

PostPosted: Sun Dec 15, 2002 6:42 am    Post subject: Reply with quote

röstade "Ja tack, jag vill slippa" för jag är helt enkelt trött på den bara.
håller med Quest oxå.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
MuffinMan



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1906
Location: Malmö

PostPosted: Sun Dec 15, 2002 16:19 pm    Post subject: Reply with quote

Röstade Nej.
Orsak... Det är en klassiker! Hur mycket man än hatar den så måste man få spela den ibland... Jag är inte särskilt förtjust i den banan men jag är inte så desperat att jag vill ha bort den!
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Nimda
Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 2581
Location: Stockholm

PostPosted: Sun Dec 15, 2002 17:08 pm    Post subject: Reply with quote

MuffinMan wrote:
Röstade Nej.
Orsak... Det är en klassiker! Hur mycket man än hatar den så måste man få spela den ibland... Jag är inte särskilt förtjust i den banan men jag är inte så desperat att jag vill ha bort den!


WORD!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
& pySen



Joined: 20 Oct 2002
Posts: 561
Location: GBG Hisingen.

PostPosted: Sun Dec 15, 2002 17:16 pm    Post subject: Reply with quote

Lägg in den p´å 7:an som en plojmap!

Razz

Allvarligt så funkar den bara under TP. Vilket nästan aldrig händer. Då syftar jag självkalrt på T. Det ända som gäller e att storma. Annars är man KIB (Kokt i bajs)
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
vessey



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 810

PostPosted: Sun Dec 15, 2002 22:19 pm    Post subject: Reply with quote

Nimda wrote:
MuffinMan wrote:
Röstade Nej.
Orsak... Det är en klassiker! Hur mycket man än hatar den så måste man få spela den ibland... Jag är inte särskilt förtjust i den banan men jag är inte så desperat att jag vill ha bort den!


WORD!



WORD
Back to top
View user's profile Send private message
Insecurity^_^



Joined: 16 Dec 2002
Posts: 45

PostPosted: Mon Dec 16, 2002 2:04 am    Post subject: Reply with quote

asså pirran e kul men jag pingar 200 där inte så kul Wink Crying or Very sad och varför ha cs banor OMG alla t e lama o ct bara campar o väntar på t TA BORT DOM plz Embarassed //spkl
Back to top
View user's profile Send private message
Bruno



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1427

PostPosted: Mon Dec 16, 2002 6:23 am    Post subject: Reply with quote

spkl, har du lirat cs 1 vecka? CT SKALL CAMPA PÅ DE_ BANOR! T skall storma. Att d går dåligt för T e det deras eget fel för att dem oxå campar... Rushar alla T till B1 lr B2 så vinner T 8 av 10 rushar...
Back to top
View user's profile Send private message
Skrotnisse



Joined: 06 Oct 2002
Posts: 173

PostPosted: Mon Dec 16, 2002 9:25 am    Post subject: Reply with quote

ja...
varför?
1. man slipper detta tjöt som kommer _varje_ gång det INTE är aztec.... så fort det är nån annan bana ska folk spamma "votemap 3 votemap 3 votemap 3" osv osv... nu på sista tiden har jag börjat köra med hud_saytext 0 bara för att slippa detta...

2. uttjötad bana, så trött på den(samma med dust och dust2), in mer med banor som tex clan2_fire och clan1_mill...

3. så extremt ojämn... nästan varjegång man spelar den slutar det med att ct vinner hela tiden, ct köper awp och t campar.... visst, får man igång ett bra tp inom laget så vinner man, men hur ofta får man igång det?
man tjötar på alla att rusha porten, alla går med på det men ungefär 2 pers rusar genom porten, resten står kvar på andra sidan där de är "säkra"...
Back to top
View user's profile Send private message
-niemela-



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 733
Location: Borås..

PostPosted: Mon Dec 16, 2002 10:05 am    Post subject: Reply with quote

När jag är inne o spelar aztec (hela tiden) så tycker inte jag att det är några problem med T.. dom gör som dom ska varje gång.. okej att jag tar halva laget först innan dom kommer fram.. Razz Aztec är en gammal hederlig bana så den ska INTE bort.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Fren
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 7556

PostPosted: Mon Dec 16, 2002 16:15 pm    Post subject: Reply with quote

DukeSwe wrote:
spkl, har du lirat cs 1 vecka? CT SKALL CAMPA PÅ DE_ BANOR! T skall storma.


Spkl^^ wrote:
och varför ha cs banor OMG alla t e lama o ct bara campar
Back to top
View user's profile Send private message
Bruno



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1427

PostPosted: Mon Dec 16, 2002 17:39 pm    Post subject: Reply with quote

vi snackade om de_aztec inte cs_aztec... lr hur?
Back to top
View user's profile Send private message
Insecurity^_^



Joined: 16 Dec 2002
Posts: 45

PostPosted: Mon Dec 16, 2002 18:54 pm    Post subject: Reply with quote

DukeSwe ja men jag snackade om cs banor inte de banor har inget emot dom... du sa har du lirat i en vecka....... en frgåga ... om ca banor e så bra varför kör man inte praccs och cb matcher på dom då ???? //Spkl^^
Back to top
View user's profile Send private message
RatmonkeY



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 51
Location: Viva la StockHolm!

PostPosted: Mon Dec 16, 2002 19:25 pm    Post subject: Reply with quote

Tycker det e synd att vissa banor ska bli så jävla standard. Som t.ex. Aztec. Alla servrar har den och alla spelare vill spela den (ok vissa få undantag) Själv så skulle jag vilja att alla maps i cs (förutom aimmaps då) ska va med på servrarna. Fast jag VET att det inte är möjligt eftersom att alla bara gillar standard mapsen som aztec dust2 osv osv.
Banor som de_piranes blir hatade av personer som säger att det är en "n00b bana" och som bara vill lira standrard maps.
Detta sörjer jag över... Sad
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
[KACFM]Widing



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1448
Location: Vadstena

PostPosted: Tue Dec 17, 2002 12:42 pm    Post subject: Reply with quote

Ja jag vill helst slippa den. Jämt (ja ofta iaf) tjatar folk om att man ska vota de_aztec vilket till slut sker och efter ett par rundor på aztec så börjar de som blev T att tjata om att lagen är ojämna eller att man ska vota ny map. Ingen vill spela Aztec som T, alla vill bli CT även jag. Den är så inni helvetes ojämn att det inte är sant.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
FusioN aka Chilling



Joined: 07 Dec 2002
Posts: 803
Location: Malmö

PostPosted: Sun Dec 22, 2002 13:33 pm    Post subject: de_aztec Reply with quote

Varför ta bort de_aztec ???
de_aztec är en väldigt bra och öppen bana
man stå på väldigt många ställen med awp men inte campa eftersom den är så öppen.
Och om alla spammar votemap 3 (nej jag är ingen av dem) dem slutar spamma så fort man skriver snart blir det ban på dig
Om bara t har tp som jag alltid har med t när jag spelar aztec så går allt bra men då börjar ct klaga sen är det ct som vill va t och när dem väl blir det går det dåligt för dem jag tror ni förstår vad jag menar
PLEASE DO NOT REMOVE Arrow DE_AZTEC Arrow
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
FusioN aka Chilling



Joined: 07 Dec 2002
Posts: 803
Location: Malmö

PostPosted: Sun Dec 22, 2002 13:34 pm    Post subject: de_aztec Reply with quote

RatmonkeY wrote:
Tycker det e synd att vissa banor ska bli så jävla standard. Som t.ex. Aztec. Alla servrar har den och alla spelare vill spela den (ok vissa få undantag) Själv så skulle jag vilja att alla maps i cs (förutom aimmaps då) ska va med på servrarna. Fast jag VET att det inte är möjligt eftersom att alla bara gillar standard mapsen som aztec dust2 osv osv.
Banor som de_piranes blir hatade av personer som säger att det är en "n00b bana" och som bara vill lira standrard maps.
Detta sörjer jag över... Sad


Varför ta bort de_aztec ???
de_aztec är en väldigt bra och öppen bana
man stå på väldigt många ställen med awp men inte campa eftersom den är så öppen.
Och om alla spammar votemap 3 (nej jag är ingen av dem) dem slutar spamma så fort man skriver snart blir det ban på dig
Om bara t har tp som jag alltid har med t när jag spelar aztec så går allt bra men då börjar ct klaga sen är det ct som vill va t och när dem väl blir det går det dåligt för dem jag tror ni förstår vad jag menar
PLEASE DO NOT REMOVE DE_AZTEC
_________________
Dont play the game by the name so stop the name and play the game
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
FlaW



Joined: 17 Jan 2003
Posts: 3
Location: Hillared ( Sweden )

PostPosted: Mon Jan 27, 2003 2:26 am    Post subject: Reply with quote

oftats så hinner T före CT till dörrana på B1 , där e de tydligen poppis att stå med ett awp , testa själv o kom ut o de står 5-7 pers i siktar....
de e inte lätt.....
därför gillar jag den inte , men utöver det är den faktiskt ganska skön tycker jag.... Razz Razz
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
dyring



Joined: 22 Jan 2003
Posts: 1195
Location: helsingborg

PostPosted: Mon Jan 27, 2003 11:12 am    Post subject: Reply with quote

Har eg inget emot aztec, men den är spelad för mycket. Tycker ju den är klart bättre än tex de_dust. Om vi nu snackar om ojämna banor så släng ut den oxå...

Men ta bort de_aztec de_dust och kanske några till på server 4-5-6 och lägg in de_bahrain och de_volare. sen på server 1-2-3 behåll som det är... känns som en bra medelväg eller?

Har admins(vilka av er det e som bestämmer banorna) kollat något på bahrain och volare? med risk för att upprepa mig, toppenbanor, och balanserade:)

//Dyring
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Maps All times are GMT + 1 Hour
Goto page 1, 2, 3  Next
Page 1 of 3

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies