HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Wobbles lilla dagbok [för den ointresserade][SM FAMILY IN SIMS 2]
Goto page 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Wobble



Joined: 26 Apr 2003
Posts: 606
Location: Tomelilla *OMG!*

PostPosted: Fri Sep 17, 2004 11:09 am    Post subject: Wobbles lilla dagbok [för den ointresserade][SM FAMILY IN SI Reply with quote

Japp tänkte eftersom jag inte har nått internet så tänkte man ja man kan ju berätta lite vad man gör på dagarna o så för "massan" som bryr sig *så att säga inte en kotte mer eller mindre Very Happy*


Sitter nu på komvux i tomelilla och har haft lektion i religion och matte idag. skall ha Eng 1220 så man sitter och kollar runt på internet och ja allmänt fördriver tiden. Fick min min 3 telefon igår och satt ju ett ex antal timmar med den och försökte bli någelunda smartare på den konstiga telfonen där jag inte förstår så himla mycket av ännu.

Tro o häpna hittade även förhoppningsvis bredband som man kan skaffa så jag testade o beställde bostream 0,5mb hem till moi. Har innte kunnat skaffa ex telia adsl innan pga utbyggnaderna av telestationerna inte e klara etc etc men enligt bostream så skall jag kunna få det så nu får man hoppas på det bästa Very Happy.

Går annars o ja längtar efter bredband och SM i allmänthet. Kom på att man tappar mycket av alla roliga människor man sitter och pratar med på IRC och msn etc etc.

har skrivit en lista på saker jag skall göra när jag får bredband igen . Änså länge har jag kommit upp i 153 olika punkter på saker som jag skall göra direkt när nätet kommer typ allt ifrån att sitta på IRC till att slå Thor på stjärten i Cs till att ladda ner dittan o dattan. *GE MIG BREDBAND! Very Happy*

I denna förbaskade håla [Tomelilla] finns det asså seriöst inte ett shit o göra för en vanlig människa. Det enda som finns o göra typ är att gå ut kolla på när den ena efter den andra traktorn passerar förbi och kolla när alla små moppe bönder åker runt på sina trimmade cresent mopeder och ser allmänt tuffa ut *asg*

nja nu får man dra ner på detta. Drar in ett inlägg igen på måndag o ja tvingar er alla o läsa om min helg Very Happy

tills dess ha det gött alla

o du Fairlane du får palla dig till DH. måste ju ha nån o sitta o hänga på *MOHAHA*


Last edited by Wobble on Tue Sep 28, 2004 7:37 am; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Wobble



Joined: 26 Apr 2003
Posts: 606
Location: Tomelilla *OMG!*

PostPosted: Mon Sep 20, 2004 10:45 am    Post subject: Reply with quote

Hopp nu e det måndag. Det va den helgen det. Hatar min förbannade "#¤% cykel skräp. Cyklade ja till plugget imorse försenad som vanligt. Very Happy. och kom la halvvägs när höger trampa ramlar av. Hmm siken skit så nu skall jag försöka cykla 3 km med 1 trampa *asg*. Hur fasen skall det gå till ?. en fruktansvärt bra fråga.

fördrvier min tid mycket med Sims 2 nu faktiskt. Syrran fick ett ryck o införskaffade det så man va ju tvungen o testa och j a det e redigt skoj faktiskt. Very Happy. har lyckas med otrohet och grejjor o sex på allmäna platser.

Fruktansvärt beroende framkallande spel om man säger så verklige Razz.
Är ledig imorrn fyy fasen vad gött Very Happy. sims 2 hela dagen *se va dva det jag sa om beroende. RÄDDA MIG tillbaka till CS!*

Fick även ett irreterade mail från bostream där det kortfattat stog
"vi kan inte installera ADSL på din adress pga att eran telestation inte är utbyggt för det ännu etc etc etc"

Den här förbannade hålan e ADSL-fri .. HUR FASEN KLARAR SIG NORMALA MÄNNISKOR HÄR!..

hmm nepp om man skulle se om man kan "trampa" hem med cykel helvetet. Funderar starkt på att lämna skiten där den står och ja hoppas på att nån liten utstött 12 årig unge kommer o tar den *ändå inget o ha*

Om 65 dagar, 20 timmar och 20 minuter e det Dreamhack Winter Very Happy

MOHAHA
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
ELKER / Laneby



Joined: 31 Jan 2003
Posts: 153

PostPosted: Mon Sep 20, 2004 13:03 pm    Post subject: Reply with quote

Haha ägz0r tråd :>>>
_________________
www.Laneby.com
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
eberglund



Joined: 18 Nov 2003
Posts: 1848

PostPosted: Mon Sep 20, 2004 15:26 pm    Post subject: Reply with quote

Sims 2 är sjukt kul ju Very Happy Min frus mage(på spelet Razz) började växa och växa och jag trodde hon började bli fet men helt plötsligt en dag ploppade det ut ett barn.Hihi
Back to top
View user's profile Send private message
Wobble



Joined: 26 Apr 2003
Posts: 606
Location: Tomelilla *OMG!*

PostPosted: Wed Sep 22, 2004 16:47 pm    Post subject: Reply with quote

Jajamensan härt sitter jag hos syrrans kille på han *host*75mhz*host* OCH DET GÅR SÅÅÅ FORT!.. känns som man speedar fram i ultrarapid typ haha.. ne det e det sämsta skit jag nånsin suttit vid.. här existerar inte Win98 , Xp , 2000 etc etc här gäller 3.11!! *mohahaha*
Har fått hem Sims2 nu och ikväll blir det lira lira lira etc etc.. tills man e så less på spelet att man bara måste fortsätta spela det Very Happy

Måste ju hålla med High Times^ ELKER
denna tråden e den bästa på SM forum Very Happy.

Blir nog bannemej fete fest hos moi i helgen Very Happy .. nån som kommer eller?.. bara o palla er ner till tomelilla *HAHA skit håla!*
lovar det bjuds på fina kvinns och alkoholen strömmar som vatten ur kranen.

Nja får la ta o sluta här nu .. återkommer ju såklart imorron ifrån Komvux efter som alla vet att mitt så kallade sociala liv går ut på att onanera , Spela CS på SM och att peta naveludd. men det säger ni itne till nån det hoppas jag.. Very Happy


Adios amigos and signoritas *eller nåt*
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Wobble



Joined: 26 Apr 2003
Posts: 606
Location: Tomelilla *OMG!*

PostPosted: Thu Sep 23, 2004 10:38 am    Post subject: Reply with quote

Japp då sitter man här igen på KOmvux och så klart har man glömt av att man skall ha läst ett visst stycke tills idag *ovanlgit*. så här sitter man nyvaken och läser engelsk litteratur vilket jag måste säga är SÅÅÅ spännande.. *yeah right*. Skall ha mig ett fjortis lan ihelgen nu .. alltså därifrån jag kommer kallar man fjortis lan då man sitter 5-8 personer o lanar UTAN internet uppkoppling. Men vad gör man när man har extremt mycket fritid. folket på gymmet tror snart säkert att jag går på bola eftersom jag är där 2 gånger om dagen 6 dagar i veckan Very Happy. men som sagt det finns verkligen inget o göra här i tomelilla *trust my word!!*

Men det blir uber fet fest ihelgen iallfall. Så där kan man ju döda några timmar iallafall på lördagen.

Joo från en sak till en annan . Skall ju ta o hämta ut Sims 2 idag *wie*.
Skall ju bli intressant om det spelet verkligen är värd 521:- *fattig man*
har även slängt in en förhandsbokning på HL2 , BF2 samt BF1942. dom 2 första dröjer ett tag men BF1942 kommer nog på måndag / tisdag. har det redan orginal men det till syrran så hon kan börja lira det på nätet när man väl får bredband här nere *typ när grisar kan flyga och månen ramlar ner*


ne nu får jag allt gå tillbaka till min roliga Engelska litteratur.

Men jag gör som alltid skriver nått bös imorron med för er 222 personer som tycker denna verkar intressant Very Happy

Adios
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Tolle



Joined: 22 Dec 2002
Posts: 3395
Location: Borås, Sweden

PostPosted: Thu Sep 23, 2004 10:42 am    Post subject: Reply with quote

Fortsätt skriva! Jag läser gärna Wink
_________________
Toalettpapper binder samman människor i samhället.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Wobble



Joined: 26 Apr 2003
Posts: 606
Location: Tomelilla *OMG!*

PostPosted: Tue Sep 28, 2004 7:36 am    Post subject: Estonia + SM familjen i SIMS 2 Reply with quote

Jajamensan här sitter jag igen tisdagen den 28 september 2004. idag är det 10 år sen MS Estonia sjönk. Min morfar hade köpt biljetten och skulle åka den kvällen från Tallinn till Stockholm men tack vare att det kom in en stor beställning på fabriken så stannade han kvar i 1 timme extra och missade båten med 5-10 minuter ungefär. Där kan man verkligen inse vilken tur man hade rätt utsagt.

Annars gör jag inte så mycket sitter och pluggar till Psykologi C prov om 1 timme ungefär den e bara på sådär 150-160sidor men det går. *Gode gud help me*.

Sims 2 har gjort så att man sover på dagarna och spelar på nätterna. har tillomed skapat för skoj skull en SM familj med Fren , Sara, Fairlane etc etc. Kan säga som så att fren och lupus kanske skulle ägna sig åt andra saker än att sitta vid datorn och bli smäll feta och stå och grov hångla framför alla *magen vrids 12 varv*.
Den mest ja *normala* i sällskapet måste nog allt vara Harvey grabben är träningsnarkoman rakt igenom han tränar o tränar och tränar o så han har äv en dom mest rubbade saker han vill göra. Som ex nu så vill han
"lära sig matlagning del 7"
"hångla med Lupus"
"myspys med lupus"
"Skaffa BARN!!! med Fall"
Asså helt enkelt killen e ju rubbad.. *hehe*.
För att göra det hela lite ja mer personligt så lade jag till mig själv så klart. Vilket ja inte va det mest smartaste jag kunde göra efter som innom 3-4 dagar så hade jag fått maffia pisk av Sara, Lupus, Harvey, DcH- OCH Nimda *Asså seriöst han kan la inte slåss?*.
Så det enda min gubbe gör nu e att han verkar vara kär i den ENDA växten i huset som fortfarande lever och han har ett psyke som påminner om krossat glas.
Nu får man ju ta o berätta om den kvinnliga delen i huset oxå *Måste u säga att jag har byggt ett FÖRBANNAT stort hus med 25 datorer"ifall nån går sönder"*

Sara bara sitter och kollar in Fall och Nimda medans gubbslem bara spelar dator och mer eller mindre somnar mitt i det så kallade stora rummet
In Love *japp han e ett fruntimmer han e boråsare Very Happy* Oxå en helt rubbad Sim som har sniffat för mycket lim på sin fritid. Han har tvångsbetende rakt igenom. kan dra några exempel. Ex. Han vaknar äter frukost bäddar säng lägger sig i säng igen somnar går upp äter frukost. Går ut simmar. går upp äter frukost går ut simmar ännu mer går in äter MIDDAG *wow* och sen ut och simmar igen. *Hmm vad kan man säga Question *

Funderar seriöst på om man skulle ta o skaffa endas dubbelsängar så man får lite BB action i det hela. För nu finns det bara 1 dubbel säng och där sover Fall och Fairlane mer eller mindre hela tiden annars så slåss dom med dom som sover där Very Happy

Nu får det räcka med Sims2 för den här gången =).

Är för övrigt ledig imorgon och kommer sova sova *med andra ord SIMS 2 SIMS 2 SIMS 2 SIMS 2*

Until then take care then bye bye now..

=)


Adios amigos


Last edited by Wobble on Tue Sep 28, 2004 7:53 am; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
[GTI]Quest
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 3997
Location: Piteå för det mesta iaf.

PostPosted: Tue Sep 28, 2004 7:45 am    Post subject: Reply with quote

Intressanta kåserier du.. Wink

Kanske du skulle söka som skribent till maffia just för att skriva kåserier om ditt o datt..

_________________
Are you about done with your pathetic whining?
Feel free to untwist your panties and have a nice, tall, cold, refreshing glass of shut the fuck up already.

[url=http://bullshit.shacknet.nu:8000/stream.ogg.m3u]
Back to top
View user's profile Send private message
Wobble



Joined: 26 Apr 2003
Posts: 606
Location: Tomelilla *OMG!*

PostPosted: Tue Sep 28, 2004 7:46 am    Post subject: Reply with quote

FLU | Quest wrote:
Intressanta kåserier du.. Wink

Kanske du skulle söka som skribent till maffia just för att skriva kåserier om ditt o datt..


Kalla mig dummare än normalt men
"kåserier"? Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
[GTI]Quest
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 3997
Location: Piteå för det mesta iaf.

PostPosted: Tue Sep 28, 2004 7:50 am    Post subject: Reply with quote

någonstans mitt mellan en artikel och en krönika..
Man spånar på om lite allt möjligt runt sig själv eller någon annan person, sak etc etc.. Wink

_________________
Are you about done with your pathetic whining?
Feel free to untwist your panties and have a nice, tall, cold, refreshing glass of shut the fuck up already.

[url=http://bullshit.shacknet.nu:8000/stream.ogg.m3u]
Back to top
View user's profile Send private message
Wobble



Joined: 26 Apr 2003
Posts: 606
Location: Tomelilla *OMG!*

PostPosted: Tue Sep 28, 2004 7:52 am    Post subject: Reply with quote

FLU | Quest wrote:
någonstans mitt mellan en artikel och en krönika..
Man spånar på om lite allt möjligt runt sig själv eller någon annan person, sak etc etc.. Wink


Ok kanske man skulle kolla upp om det e möjligt. Kom just på att jag hade glömt o tillverkga dig i Sims 2 Very Happy *hehe*.

Frågan e vem skall man ta o fjeska för då Very Happy =)

du kan gärna PM
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
n3uro
2007 Gulddonator
2007 Gulddonator


Joined: 14 Jan 2003
Posts: 2643
Location: Borås, Sweden

PostPosted: Tue Sep 28, 2004 10:37 am    Post subject: Reply with quote

Så har du med mig också din Rackare! Smile
_________________
Vila I Frid mamma

Gun Andersén. 1955 - 2006-11-19
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Wobble



Joined: 26 Apr 2003
Posts: 606
Location: Tomelilla *OMG!*

PostPosted: Tue Sep 28, 2004 12:36 pm    Post subject: Reply with quote

In love wrote:
Så har du med mig också din Rackare! Smile


Självklart. tänkte man behöver ju en liten galning i spelet Very Happy.


är tillbaka på komvux nu för att ha en relgion lektion hurray :S
senaste nytt!

Sara väntar barn ..*I spelet alltså*.. fråga e bara vem e fadern ?. för det e så att jag la till ett teleskop i spelet och hon e den enda som har använt det och ja det har kommit massa roliga ljus och utomjordingar lite då o då.
Men ja hon brukar även leka runt lite med Fall och Nimda. Frågan e kommer det bli en grön konstig unge eller en data missbrukare?.
Fairlane har förresten blivit en gammling nu. Han åldrades rätt snabbt och han har även nu dom senaste 4-5 dagarna ägnat mer tid åt baren än åt datorn *vart är världen på väg igentligen?*

Annars flyter det på som vanligt. In love går omkring i underkläder hela tiden. Gubbslem slår på allt o alla.
Fairlane slår alla som försöker sno hans dubbelsäng. *han är även den ENDA som ingen är vän med*. Mortal har blivit UBER tjock och hans största förhåga är att lukta illa?. ändå skiter han i dushen och badkaret och poolen och bubbelpoolen.

Nimda och In Love har börjat visa äckligt mycket intresse förvarandra. Senast jag såg dom 2 kvittren så låg dom omslingrade i varandra i soffan brevid krukväxten urban *japp tänkte döpa han till det för han e den enda levande växten kvar i huset*

En uppdatering på Sims läget kommer på torsdag möjligvis imorron onsdag beroende på data tillgång


Annars skall jag bara slappa idag och ta det lungt. kolla på tv och drömma om fast internet Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
n3uro
2007 Gulddonator
2007 Gulddonator


Joined: 14 Jan 2003
Posts: 2643
Location: Borås, Sweden

PostPosted: Tue Sep 28, 2004 13:22 pm    Post subject: Reply with quote

Ok. Vem av Nimda och In Love är bruden? Jag?
_________________
Vila I Frid mamma

Gun Andersén. 1955 - 2006-11-19
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
[FB]Sara



Joined: 07 Jul 2003
Posts: 1345
Location: Sthlm

PostPosted: Tue Sep 28, 2004 19:26 pm    Post subject: Reply with quote

hahaha! ååååh jag måste köpa sims 2 Very HappyVery Happy men jag e rädd för att bli hooked på det igen Razz och så har jag inge tid..

haha.. bruden som e jag, better be good looking ! *morr * Shocked Mad Laughing
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Volvo 240



Joined: 13 Nov 2002
Posts: 6731

PostPosted: Tue Sep 28, 2004 19:36 pm    Post subject: Reply with quote

sims2 e faktsikt ganska kul, mö roligare än ettan iaf.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
p o d



Joined: 10 May 2003
Posts: 331
Location: Kalix

PostPosted: Tue Sep 28, 2004 21:43 pm    Post subject: Reply with quote

ricktigt underhållande Very Happy
hmm men vem kan vara pappan hmm.... spännande det här
väntar redan på i morgon..
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
patte1



Joined: 19 Dec 2003
Posts: 1712

PostPosted: Tue Sep 28, 2004 21:54 pm    Post subject: Reply with quote

döp ungen till patroN Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
Wobble



Joined: 26 Apr 2003
Posts: 606
Location: Tomelilla *OMG!*

PostPosted: Thu Sep 30, 2004 7:59 am    Post subject: Reply with quote

Ja nu sitter man här igen på torsdags morgonen och skall boka biljett till Dh .

4000!! biljetter såldes slut på 40!!! fucking minutas!... skall boka ändå. fast bokningssystemet e totalt överbelastat så att säga.
Skall ha förbaskat fucking matte prov idag. vilket ja hmm e lika kul och upphetsande som en rot fyllning på julafton.


Sims 2 NEWS!

ja ytterligare en vecka har gått i spelet sen vi lämnade dom sist.
Sara är still gravid. tycker mest om att gå omkring i underkläder och att slåss med gubbslem och att GROV hångla med mortal *dom e lika tjocka Very Happy*. Wobble har på nått konstigt sätt fått den mest vältränade kroppen i huset *kondition i topp*, den som däremot inte har konditionen i topp är Mortal. han har en sån ölmage att man kanske borde köpa ett släp till honom så han kan gå lite mer upprätt. Nimda har varit mer konstig än vanligt. förra veckan satt han mest vid datorn och va ute o simmade men denna veckan har han bara gjort 1 sak. har tillomed TVINGAT han o äta så han inte faller o dör. Han har bara suttit från att han går upp till att han går o lägger sig med att sitta o spela piano *japp jag vet va tvungen o inskaffa det då ALLA simmar *inklusive mortal och fall* ville ha ett*

Börjar mer o mer fundera på vem e det som är fadern till Saras putande mage... Vi har som sagt 6 kanditater *mer eller mindre ALLA utom gubbslem och mortal*... eftersom jag har itne en aning vem som den kommande fadern är så e det bara o vänta o se. Kommer även att lägga upp film och bilder från huset och alla personer i huset så ni får en inblick på hur dom har det. Har nu satt slut på Falls och Fairlanes tyranni när det gäller vem / vilka som sover i dubbel sängen för nu har alla fått en dubbelsäng *tänkte då mest på sara o den kommande snorpalten. Razz
För övrigt så vrids min mage fortfarande ut och in då dom kallade hångel scenerna mellan lupus och nimda och fall och mortal *även ibland kommer sara och gubbslem o lägger sig i men har bara sett detta 1 gång*. Asså vad e det för sjuka individer ?. grov hångla framför skärmen när en normal data nörd försöker sitta o äta lite mat framför dumburken. blir ju så man får uppkast istället.
Nu till lite mer penga problem / nyheter
Wobble , Mortal och Sara har skaffat sig varsit jobb men sara är ju av naturliga skäl mammaledig tills vidare. Wobble jobbar som fotbollsspelare i div3 lag eller nått i den stilen har iallafall nästan max i fysik. Mortal jobbar innom medicin som medicins tekninker av nått slag och Sara har nog det mest roligaste jobbet då hon jobbar som försökskanin Twisted Evil . Nån det har varit välldigt tyst om i själva spelet är In Love och Gubbslem. varför detta vet jag inte men dom är nog dom enda som lever ett "normalt" liv i huset. alltså så att säga äter, skiter, sover. In love har denna veckans konstigaste saker han vill ha uppfyllt.
1. Ha 2 förhållande samtidigt
2. Myspys på allmän plats
3. Hångla med Wobble ? -*WTF!!!!*-
3. Komma upp i nivå 6 i städning
Gubbslem har en rätt komisk sak på hennes saker hon vill uppfylla
1. Att Sara dör
2. Att förlova sig med nimda
medans Mortal tro det eller ej har den konstigaste sak HAN inte vill skall se.
1. bli smal?!?!?
2. få kronfogden på sig
3. spy / må illa.
Angånde kronofogden har vissa simmar (eller ja alla har skitit) i att betala räkningarna som kommer så kronofogden har kommit 3 ggr och tagit med sig 1 soffa 1 dator och 1 stol.

Det inträffade en lite mer skrämmande sak under veckan. En vacker morgon när Nimda skulle göra varma mackor så tog det eld i spisen och alla simmar kom springandes och skrek och hade sig fram tills brandkåren kom och släckte elden. Sen när alla hade skingrats så satt Nimda kvar där på golvet och hade gått i barndom asså med andra ord han satt på torsken *mentalt förvirrad* han satt där o sög på sin lille tumme och skrek o hade sig tills den snälla kram doktorn kom och tog hand om honom med en magisk snurrande trä skiva av nått slag.

Det vi väntar mest på e ju så klart Saras inkommande snorpalt. kommer det vara en hon ? vad skall hon heta i såfall? . vad skall palten heta om det e en kille?. Vems stackars namn skall vi föreviga i spelet när nerkomsten e här ?. Oh god have mercy!!..



För övrigt kom min matte lärare fram nu o fråga när jag skulle göra provet ??. trodde jag skulel göra det kl 1ooo men skall kolla om man kan göra det nu istället Very Happy

Ses imorron igen tror jag då kommer det förhoppningsvis en uppdatering på Sara och hennes tjockis mage och Nimdas & Co hångel historier. Skall även se om jag kan få med mig en skiva med lite bilder och filmer jag kan lägga upp här så ni kan se vilka personerna i huset är.

Until then take care now bye bye then Wink
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion All times are GMT + 1 Hour
Goto page 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
Page 1 of 8

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies