HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
TheMigthy. välkomnar BEARYSTYLE!!!!
Goto page Previous  1, 2
 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Clan talk
View previous topic :: View next topic  
Author Message
kanzinho



Joined: 23 Mar 2003
Posts: 907
Location: Göteborg

PostPosted: Wed Dec 29, 2004 11:35 am    Post subject: Reply with quote

Jahaja Razz! har ni hunnit spela ihop er tillräckligt bra me beary nu eller? Very Happy jag kommer snart ! datorn kommer la om några dagar! internet komma la igång runt då med kan jag gissa! Fulaste e bara att jag saknar ett operativsystem heh! men jag får gå hem och leta efter en licens i någon låda som va te förra datorn! heh! puss
_________________
carpe diem!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
TheMighty. Mistress



Joined: 07 Apr 2003
Posts: 1539
Location: Stockholm

PostPosted: Thu Dec 30, 2004 23:44 pm    Post subject: Reply with quote

TheMighty. kans wrote:
Jahaja Razz! har ni hunnit spela ihop er tillräckligt bra me beary nu eller? Very Happy jag kommer snart ! datorn kommer la om några dagar! internet komma la igång runt då med kan jag gissa! Fulaste e bara att jag saknar ett operativsystem heh! men jag får gå hem och leta efter en licens i någon låda som va te förra datorn! heh! puss


kANS!
Så fort du kommer tillbaka ska du få alla de heta uppdateringarna live förstår du. Skynda skynda, vi vill höra din elita taktiker förstår du... Very Happy

_________________
Nicket gubbslem har jag lånat av en feministisk organisation.
Dock är även gubbslem en av sveriges vanligaste alger, på latin Gonyostomum semen.
All annan tolkning står för er..

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
He's dead jim.



Joined: 22 Sep 2004
Posts: 4
Location: Sweden/Falun

PostPosted: Fri Dec 31, 2004 0:15 am    Post subject: Lussekatten Reply with quote

ett kort litet föredrag om lussekatten.

Är gul till färgen, hårlös (förhoppningsvis, då många upplever den som ”äcklig” vid förekomst av hårstrån), föds i stora kullar i början av december men överlever sällan vintern. Katten påträffas oftast ihoprullad i en S-form, men kan även inta andra snirkliga poser. Skiljer sig från andra arter i kattfamiljen bl.a. genom att vara accepterad som människoföda (t.om. bland vegetarianer). En annan markant skillnad är att lussekatten till skillnad från andra kattor är ett bakverk, en vetebulle med tillsats av saffran i degspadet - ibland med russin som garnering eller i degen. Av tradition serveras lussekatten till kaffet vid Lucia.


Föresten välkommen magnus aka manglarn, berran, mangesson. Wink

_________________
Ain't life a bitch ?
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Clan talk All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2
Page 2 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies