HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
HP? Söker members
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Clan talk
View previous topic :: View next topic  
Author Message
eberglund



Joined: 18 Nov 2003
Posts: 1848

PostPosted: Wed Feb 02, 2005 21:29 pm    Post subject: Reply with quote

www.lunarstorm.se klottra i min gb Eric_berglund
Back to top
View user's profile Send private message
[GTI]Quest
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 3997
Location: Piteå för det mesta iaf.

PostPosted: Wed Feb 02, 2005 21:56 pm    Post subject: Reply with quote

ontopic eller tråden låses.

Det spammas till höger och vänster om allt möjligt skit som inte hör hit.
Era personliga vendettor kan ni ta via PM eller irc.

Skärpning!

_________________
Are you about done with your pathetic whining?
Feel free to untwist your panties and have a nice, tall, cold, refreshing glass of shut the fuck up already.

[url=http://bullshit.shacknet.nu:8000/stream.ogg.m3u]
Back to top
View user's profile Send private message
kanzinho



Joined: 23 Mar 2003
Posts: 907
Location: Göteborg

PostPosted: Thu Feb 03, 2005 10:33 am    Post subject: Reply with quote

TheMighty. dcH- wrote:
TheMighty. kans wrote:
[KACFM]Volvo 240 wrote:
TheMighty. dcH- wrote:
Jag har joinat HP? Very Happy

Är kvar i TM, men kommer att satsa mer på HP? då vi verkligen kommer satsa, hoppas jag! Smile

TJOHO!!! Laughing Razz

Förstår inte hur du kan välja Hp? över Mighty, helt ofattbart.


Håller me dej bilen Very Happy.. Dock så ser jag att han fortfarande spelar kvar i mighty, men att han ska "satsa" med "hp?" det som förvånade mig jävligt mkt var att jag trodde att endast de spelare som redan hade en "klan" som de inte ville släppa när d gick med i mighty fick ha den klanen och att resten som "joinade" skulle ha mighty som "ända" klan och inte joina andra klaner när man joinat mighty utan klan om du förstår =)! Förstår dock inte varför man skall stanna kvar i en klan och samtidigt joina en annan klan för att spela seriösare, då släpper man mighty och går te den andra klanen, Trodde att det va stenhårt på det men tydligen inte =( tycker det e lite synd iaf! Men allt ordnar sig! PUSS (ville skriva av mig lite sry om jag tog upp något jag borde tagit internt!)


Ironi, eller? Med tanke på att du själv har en annan klan än TM som du förövrigt aldrig spelar med, du vill endast spela mot oss. Du highlitar alla på mircen och frågar om vi vill lira 3on3 mot dig och dina polare, hela tiden. Sedan så vill jag fråga vad du snackar om att "bara dom som hade klan innan fick ha kvar den, men de som joinade utan att ha klan innan får inte ha en annan". Bull shit, jag har då aldrig hört något sådant. Däremot har Ellinor och Anders sagt att "har man en annan klan får man välja, oss eller den andra". Har du gjort det? Nej, du är kvar i den andra klanen, som du spelar dubbelt så mycket med ändå. Sedan så är det väl inte din sak att säga så som du sade? Med tanke på att du inte lirat med oss på ett jävla tag och då vi nästan aldrig hör av dig. De få gånger vi/jag gjort det så är det så att du vill möta oss i TM. Om du så vill, så kan jag bli kickad från TM då du uppenbarligen inte gillar att jag gör som dig, har en andra klan. Så får du prata med Ellinor om att kicka mig, för jag lämnar då inte självmant.

Sedan så är det så att jag i princip alltid är den enda och möjligtvis två stycken till, som är online från TM. Så det slutar alltid med att jag spelar med en bunt polare. Har på senare tid spelat mycket med HP?, som jag nu joinat. Varför skall jag spela seriöst i en klan som inte tar spelet seriöst, som varken har tiden eller lusten. Hur jävla skoj är det? Jag vill spela seriöst och lira r60, hur i helvete skulle det gå med en klan på 10 spelare och bara jag och någon annan är inne.

Stefan: Fast TM spelar aldrig, är bara jag och gubbslem i topicen hela tiden, är trött på det och jag vill spela i klan. En massa matcher med kompisarna gör ingen nytta då vi inte spelar i samma klan och därför inte kan lira r60. Jag är kvar så länge jag får vara kvar i TM. Btw. KACFM kanske vill ta en match mot oss i HP? Smile


Usch jag som tyckte du var den som inte var aktiv då jag hade internet, så det kan gå, RESTEN PM! Ontopic nu, Sry HP? för allt spamm.!

_________________
carpe diem!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
dcH-



Joined: 13 Sep 2003
Posts: 1352
Location: Stockholm

PostPosted: Thu Feb 03, 2005 14:34 pm    Post subject: Reply with quote

TheMighty. kans wrote:
TheMighty. dcH- wrote:
TheMighty. kans wrote:
[KACFM]Volvo 240 wrote:
TheMighty. dcH- wrote:
Jag har joinat HP? Very Happy

Är kvar i TM, men kommer att satsa mer på HP? då vi verkligen kommer satsa, hoppas jag! Smile

TJOHO!!! Laughing Razz

Förstår inte hur du kan välja Hp? över Mighty, helt ofattbart.


Håller me dej bilen Very Happy.. Dock så ser jag att han fortfarande spelar kvar i mighty, men att han ska "satsa" med "hp?" det som förvånade mig jävligt mkt var att jag trodde att endast de spelare som redan hade en "klan" som de inte ville släppa när d gick med i mighty fick ha den klanen och att resten som "joinade" skulle ha mighty som "ända" klan och inte joina andra klaner när man joinat mighty utan klan om du förstår =)! Förstår dock inte varför man skall stanna kvar i en klan och samtidigt joina en annan klan för att spela seriösare, då släpper man mighty och går te den andra klanen, Trodde att det va stenhårt på det men tydligen inte =( tycker det e lite synd iaf! Men allt ordnar sig! PUSS (ville skriva av mig lite sry om jag tog upp något jag borde tagit internt!)


Ironi, eller? Med tanke på att du själv har en annan klan än TM som du förövrigt aldrig spelar med, du vill endast spela mot oss. Du highlitar alla på mircen och frågar om vi vill lira 3on3 mot dig och dina polare, hela tiden. Sedan så vill jag fråga vad du snackar om att "bara dom som hade klan innan fick ha kvar den, men de som joinade utan att ha klan innan får inte ha en annan". Bull shit, jag har då aldrig hört något sådant. Däremot har Ellinor och Anders sagt att "har man en annan klan får man välja, oss eller den andra". Har du gjort det? Nej, du är kvar i den andra klanen, som du spelar dubbelt så mycket med ändå. Sedan så är det väl inte din sak att säga så som du sade? Med tanke på att du inte lirat med oss på ett jävla tag och då vi nästan aldrig hör av dig. De få gånger vi/jag gjort det så är det så att du vill möta oss i TM. Om du så vill, så kan jag bli kickad från TM då du uppenbarligen inte gillar att jag gör som dig, har en andra klan. Så får du prata med Ellinor om att kicka mig, för jag lämnar då inte självmant.

Sedan så är det så att jag i princip alltid är den enda och möjligtvis två stycken till, som är online från TM. Så det slutar alltid med att jag spelar med en bunt polare. Har på senare tid spelat mycket med HP?, som jag nu joinat. Varför skall jag spela seriöst i en klan som inte tar spelet seriöst, som varken har tiden eller lusten. Hur jävla skoj är det? Jag vill spela seriöst och lira r60, hur i helvete skulle det gå med en klan på 10 spelare och bara jag och någon annan är inne.

Stefan: Fast TM spelar aldrig, är bara jag och gubbslem i topicen hela tiden, är trött på det och jag vill spela i klan. En massa matcher med kompisarna gör ingen nytta då vi inte spelar i samma klan och därför inte kan lira r60. Jag är kvar så länge jag får vara kvar i TM. Btw. KACFM kanske vill ta en match mot oss i HP? Smile


Usch jag som tyckte du var den som inte var aktiv då jag hade internet, så det kan gå, RESTEN PM! Ontopic nu, Sry HP? för allt spamm.!


För att vi båda skall få ge ett sista ord offentligt, så var jag/är jag nog den som är mest aktiv. Kan nog alla förutom du i TM (om du nu kan räknas som TMspelare) instämma om.

_________________
"Jag är inte osmart, jag har bara otur när jag tänker".
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
TheMighty. Mistress



Joined: 07 Apr 2003
Posts: 1539
Location: Stockholm

PostPosted: Thu Feb 03, 2005 15:46 pm    Post subject: Reply with quote

TheMighty och HP skall snart göra sin match no2.
gubbslem och crazysailor har haft lite privat att reda upp på hemmafronten vilket har gjort att resterande Mightysar har fått lida. Men vi är strax tillbaka fullutrustade och krigsglada varje dag snart.

TheMighty kans är en av våra trognaste ledare och jag kan bara meddela om att i en kommande match mellan HP och TheMighty får nog dcH- ta och välja EN sida Twisted Evil

_________________
Nicket gubbslem har jag lånat av en feministisk organisation.
Dock är även gubbslem en av sveriges vanligaste alger, på latin Gonyostomum semen.
All annan tolkning står för er..

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Stridhen



Joined: 24 Aug 2004
Posts: 374

PostPosted: Thu Feb 03, 2005 17:40 pm    Post subject: Reply with quote

ja förfan gubbslemm SmileSmile se bara till o fixa spelare Very Happy en match imorron skulle kanske inte vara så dumt? pm:a mig på mirc lr ngn annan i HP? ha d
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
soloeyez
Admin


Joined: 30 Dec 2002
Posts: 715
Location: Borås/Villastan

PostPosted: Fri Feb 04, 2005 0:21 am    Post subject: Reply with quote

matchen ska inte hållas på fredag kväll, lördag morgon, lördag kväll, söndag morgon.....

BTW: Hade tänkt att kröka till helgen Razz Razz

_________________
www.flaskebo.com
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Balzamon
Admin


Joined: 05 Apr 2004
Posts: 2614
Location: Borås/Brämhult

PostPosted: Fri Feb 04, 2005 2:21 am    Post subject: Reply with quote

Era foking färskingar! Att ni pallar tjöta om en match till...

Jag haxxar hs på yard/aztec med kniv på er fatta?










Very Happy (Nu förtiden måste man ju lägga upp en smiley annars blir folk arga!) Smile

_________________
What ever happend to sex, drugs and rock n' roll, now we just got aids, crack and techno.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
soloeyez
Admin


Joined: 30 Dec 2002
Posts: 715
Location: Borås/Villastan

PostPosted: Fri Feb 04, 2005 2:29 am    Post subject: Reply with quote

Blazafjong ta det lugnt...inget att brusa upp för..
Kom till Centro på lördag så ska jag bjuda på en bers Very Happy Very Happy

_________________
www.flaskebo.com
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Stridhen



Joined: 24 Aug 2004
Posts: 374

PostPosted: Fri Feb 04, 2005 11:35 am    Post subject: Reply with quote

haha din FEDE njub balz jag haxxar hs på dig genom allting Razz men match idag?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
[GTI]Zwonka
Admin


Joined: 28 Jun 2004
Posts: 2815
Location: Strawcity

PostPosted: Fri Feb 04, 2005 13:46 pm    Post subject: Reply with quote

förädaren dch- wrote:
Sedan så är det så att jag i princip alltid är den enda och möjligtvis två stycken till, som är online från TM. Så det slutar alltid med att jag spelar med en bunt polare. Har på senare tid spelat mycket med HP?, som jag nu joinat. Varför skall jag spela seriöst i en klan som inte tar spelet seriöst, som varken har tiden eller lusten. Hur jävla skoj är det? Jag vill spela seriöst och lira r60, hur i helvete skulle det gå med en klan på 10 spelare och bara jag och någon annan är inne.

Stefan: Fast TM spelar aldrig, är bara jag och gubbslem i topicen hela tiden, är trött på det och jag vill spela i klan. En massa matcher med kompisarna gör ingen nytta då vi inte spelar i samma klan och därför inte kan lira r60. Jag är kvar så länge jag får vara kvar i TM. Btw. KACFM kanske vill ta en match mot oss i HP?


jaha ja.. jag gilla dig anton men jag tycker detta e lite väl... nästan varje dag e de mins 3, 4 kanske 5 mightys inne o de brukar aldrig va problem att få folk o lira när de väl e dax för match...


*edit* hur fan kan du sitta o säga att vi inte tar de seriöst ? med tanke på de privata angelägenheter som uppstått bland några av oss så har de inte varit så jävla lätt för några av oss att va aktiva alltid...


TheMighty. går mot andra tider, mer spel, en ny lirare troligtvis o massa trevliga pcws kanske att vi möter er, vi får se ! GL HF iaf !

tjoo !
Back to top
View user's profile Send private message
He's dead jim.



Joined: 22 Sep 2004
Posts: 4
Location: Sweden/Falun

PostPosted: Fri Feb 04, 2005 14:31 pm    Post subject: hmm Reply with quote

Trist säger jag bara, fattar inte hur det kunde bli en så "big deal".

Crying or Very sad

_________________
Ain't life a bitch ?
Back to top
View user's profile Send private message
KeNTeK
Admin


Joined: 21 Jul 2004
Posts: 272
Location: Stockholm

PostPosted: Sun Feb 06, 2005 12:55 pm    Post subject: Reply with quote

TheMighty. &Balzamon wrote:
Era foking färskingar! Att ni pallar tjöta om en match till...

Jag haxxar hs på yard/aztec med kniv på er fatta?


Va kurrar dina stämband om balza? Du fick ju ansiktet fullt av mina awpskott i typ förrgår Very Happy Och ang. kniven så har du inte en chans Smile har man blivit awpad av spencer så finns det inget som stoppar mig att kniva personen i fråga Very Happy

_________________
Angel headed hipsters, burning for the ancient heavenly connection, to the stary dynamo in the machinery of the night
Back to top
View user's profile Send private message
Spencer



Joined: 08 Sep 2004
Posts: 131

PostPosted: Sun Feb 06, 2005 17:08 pm    Post subject: Reply with quote

Tack KeNTek snällt av dig, jaja men tränar awp för fullt så passa dig! Razz
Back to top
View user's profile Send private message
FusioN aka Chilling



Joined: 07 Dec 2002
Posts: 803
Location: Malmö

PostPosted: Sun Feb 06, 2005 21:36 pm    Post subject: Reply with quote

några av de skönaste snubbarna på hela maffia finns i denna klanen kan jag lätt säga, har lirat ett par gånger med dem alltid lika roligt Cool

gl hf killar, om ni inte knivar linus när ni möter TM så får ni lägga ner clanen

//FusioN

_________________
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Spencer



Joined: 08 Sep 2004
Posts: 131

PostPosted: Sun Feb 06, 2005 21:46 pm    Post subject: Reply with quote

Kentek får sköta knivningen mot balza han är bra på två saker, kniva och deffa bomb Razz
Back to top
View user's profile Send private message
Stridhen



Joined: 24 Aug 2004
Posts: 374

PostPosted: Sun Feb 06, 2005 23:34 pm    Post subject: Reply with quote

[quote="FusioN aka Chilling"]några av de skönaste snubbarna på hela maffia finns i denna klanen kan jag lätt säga, har lirat ett par gånger med dem alltid lika roligt Cool

gl hf killar, om ni inte knivar linus när ni möter TM så får ni lägga ner clanen

//FusioN[/quote

yay Smile du är jävligt s0ft du med fusion Smile jajja balz is going down!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Balzamon
Admin


Joined: 05 Apr 2004
Posts: 2614
Location: Borås/Brämhult

PostPosted: Mon Feb 07, 2005 1:08 am    Post subject: Reply with quote

Jag tycker ni är ett skönt gäng! Ni i HP? alltså.
Det som kan förbättras är väl att extrem ibland plockar fram dåliga attityden Wink .
Men för fan lägg inte ner klanen nu om det råkar gå dåligt med liret!
Bara för att vi i Mighty råkar vara mycket bättre än er så bli inte sura för det!
Det är likadant för alla maffia-klaner. Ni är inte ensamma om att känna så.

Very Happy

_________________
What ever happend to sex, drugs and rock n' roll, now we just got aids, crack and techno.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
slurp



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 2739
Location: Orsa

PostPosted: Mon Feb 07, 2005 1:12 am    Post subject: Reply with quote

TheMighty. &Balzamon wrote:

Bara för att vi i Mighty råkar vara mycket bättre än er så bli inte sura för det!
Det är likadant för alla maffia-klaner. Ni är inte ensamma om att känna så.

Very Happy


Fyfan va vi längtar efter att få spela mot er alltså Linus. Wink Very Happy


Lycka till med klanen HP?, kommer säkert gå finfint för er.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Balzamon
Admin


Joined: 05 Apr 2004
Posts: 2614
Location: Borås/Brämhult

PostPosted: Mon Feb 07, 2005 2:00 am    Post subject: Reply with quote

nws`slurp wrote:
TheMighty. &Balzamon wrote:

Bara för att vi i Mighty råkar vara mycket bättre än er så bli inte sura för det!
Det är likadant för alla maffia-klaner. Ni är inte ensamma om att känna så.

Very Happy


Fyfan va vi längtar efter att få spela mot er alltså Linus. Wink Very Happy


Lycka till med klanen HP?, kommer säkert gå finfint för er.


*Shaking* Razz


Ne jag har feta respekten för nws, vet att ni är duktiga om ni bara vill.
Porthälla är nog också ganska duktiga. Men fler kommer jag inte på Laughing .

_________________
What ever happend to sex, drugs and rock n' roll, now we just got aids, crack and techno.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Clan talk All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
Page 4 of 6

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies