HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Citrus pumpar 1 års gränsen
Goto page 1, 2  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Clan talk
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Moxx



Joined: 07 Oct 2002
Posts: 1112

PostPosted: Wed Feb 02, 2005 1:15 am    Post subject: Citrus pumpar 1 års gränsen Reply with quote

Precis.
Nu på fredag, den 4 februari har citrus funnits i 1 år.

Ville bara tacka alla feta members, för att det har gått så bra.
Helt otroligt vad tiden går fort!

Crew:
Moxx
sec
Fatwreck
Razza
Mr.sigge
Linedance
tussilago

Tackar ju även forna members som:
Eldboll
Slurp
Chef
Kulor
BombeN
SmileSmile


Last edited by Moxx on Fri Feb 04, 2005 18:03 pm; edited 2 times in total
Back to top
View user's profile Send private message
Steen



Joined: 27 Oct 2002
Posts: 649
Location: Åkersberga

PostPosted: Wed Feb 02, 2005 7:44 am    Post subject: Reply with quote

99 år till, sen ska ni skjutas fram på skottkärror.
_________________
www.tattarna.se
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
slurp



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 2739
Location: Orsa

PostPosted: Wed Feb 02, 2005 10:38 am    Post subject: Reply with quote

Lolololol!
Grattis, och tack för min tid i Citrus Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
nws`Eldboll



Joined: 21 Jan 2003
Posts: 279
Location: "Borta"

PostPosted: Wed Feb 02, 2005 17:08 pm    Post subject: Reply with quote

Jaaa, fenomenet citrus.
Jag tror alla här på maffia har bildat en uppfattning om gossarna i fråga, och de flesta av dom är förmodligen positiva.
Ett gäng unga killar som gärna spelar en counter-strikematch eller två, för att ha så roligt som möjligt!

Men... Under den vackra fasaden och de trevliga pojkarna döljer sig något.
Något så hemskt, att ingen i klanen vågar göra ett uttalande om det, i räddsla för sitt eget liv!
Ett nät av svek, hat, lögner, fusk och ren ondska cirkulerar både dag som natt över irc och i den välbesökta ventrilokanalen!
Jag vet att många länge har misstänkt detta och jag är här för att avslöja det som ingen, INGEN, tidigare haft ryggrad till att göra!
Personen som jag pratar om... Är självklart Moxx!

MOXX, REN ONDSKA!

För ett tag sedan tillhörde även jag denna klan, Citrus. Jag förfördes lätt, som så många, av honom. Denna mörkrets tyrann. Moxx.
Han lockade mig med lovord om kändiskap, framgång och CPLresor!
Dumdristig som jag var på den tiden svalde jag lögnen utan att tänka efter.
Och snart var man fast.
Varje match, pcw som r60, var man tvungen att ljuga. Ljuga och stå bakom Moxx rygg när han gång på gång fuskade värre än någon annan.
Många av er undrar säkert varför jag inte bara lämnade klanen, lämnade Moxx och allt elände. Men så enkelt var det inte.
När man väl var fast, så var man fast. Tanken att man kanske, kanske på något sätt skulle kunna få komma ditt... Till CPL!
Tanken höll en kvar, trots lögnerna och det eviga fuskandet.

Jag vet att många av er har undrat "Hur gör han egntligen? Ena stunden suger han as och nästa gör han crazyass moves värre än Heaton!".
Jag har avslöjat svaret...!

En annan sak som jag vet många undrar över är Citrus forna meddlemar.
Vart tog dom vägen?
För inte alls så länge sedan uppdaterades topicen i Citrus irckanal och alla kunnde läsa om deras nya förvärv. "Fatie".
Men bara veckor senare så försvann personen i fråga, språlöst.
Hade han inte tid med cs längre? Hade han skaffat flickvän? Eller var det helt enkelt så, att han inte tyckte om Moxx metoder när det gällde att vinna?
Troligtvis.
Efter detta så syntes han aldrig till igen. Borta, precis som om någon skulle ha röjt honom ur vägen för att skydda sig själv... Och sin hemlighet!

Nu ställer ni säkert alla frågan: "Men, hur fan lyckades du och alla andra nws:are lyckas komma undan Moxx vrede?".
Ja, sanningen är att vi inte har kommit undan. Det kommer vi nog aldrig göra.
Vi har lyckats fly till okänd ort och är nu bosatta i en källare utan fönster och utan dörr. Vi lever på okänd födda som då och då slängs ner genom ett hål i taket.
Men jag antar att detta inte är våran sista hållplats... Moxx kommer forsätta jaga oss, för att sedan på något sätt lyckas ta tillbaka sin oskyldighet.

Men nu kan jag iallafall bli jagad med ett gott samvete... För sanningen har kommit fram!

_________________
,;(' ');,
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Tolle



Joined: 22 Dec 2002
Posts: 3395
Location: Borås, Sweden

PostPosted: Wed Feb 02, 2005 17:29 pm    Post subject: Reply with quote

Väl skrivet eldboll. Nu till frågan. Fuskar Moxx på Counterstrike eller är det mer ironi etc. som pågått på maffia under ett bra tag?
_________________
Toalettpapper binder samman människor i samhället.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Chef



Joined: 03 Jun 2003
Posts: 186
Location: Linköping

PostPosted: Wed Feb 02, 2005 17:59 pm    Post subject: Reply with quote

Tolle wrote:
Väl skrivet eldboll. Nu till frågan. Fuskar Moxx på Counterstrike eller är det mer ironi etc. som pågått på maffia under ett bra tag?


Moxx har alltid fuskat och kommer alltid att göra det. Jämt fuskar han! Till och med på maffia.
Back to top
View user's profile Send private message
r0st



Joined: 11 Jan 2003
Posts: 81
Location: Under sängen

PostPosted: Wed Feb 02, 2005 18:00 pm    Post subject: Reply with quote

Han fuskar med städningen också. Sopar skräp under mattan m.m.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Moxx



Joined: 07 Oct 2002
Posts: 1112

PostPosted: Wed Feb 02, 2005 18:08 pm    Post subject: Reply with quote

Chef wrote:
Tolle wrote:
Väl skrivet eldboll. Nu till frågan. Fuskar Moxx på Counterstrike eller är det mer ironi etc. som pågått på maffia under ett bra tag?


Moxx har alltid fuskat och kommer alltid att göra det. Jämt fuskar han! Till och med på maffia.


trodde inte ni skulle säga det Sad


Ni hänger ut mig gubbar, betyder den forna klanen ingenting för er? :'(
Back to top
View user's profile Send private message
slurp



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 2739
Location: Orsa

PostPosted: Wed Feb 02, 2005 18:11 pm    Post subject: Reply with quote

Fuck, we're d00med :/
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
&tussilago



Joined: 01 Feb 2004
Posts: 2233

PostPosted: Wed Feb 02, 2005 22:06 pm    Post subject: Reply with quote

Men hallå! Moxx fuskar inte alls! Han är renare än den mest avslickade toalettstol!

Vilka befängda anklagelser! Vet hut pôjk och snyt dig! Inte komma här med amsagor om vår ärade, fina, allsmäktiga, underbara, söta, rara, puttinutti, gullesnutti, moxx.

*hmpf*

Nu ska jag gå och rejsa lite med mina nya, fina, BMW jag fick av moxx.
Back to top
View user's profile Send private message
Tolle



Joined: 22 Dec 2002
Posts: 3395
Location: Borås, Sweden

PostPosted: Thu Feb 03, 2005 0:20 am    Post subject: Reply with quote

verkar som om det inte var ironi alls ändå. Nws, ni är ju skötsamma grabbar. Varför hänger ni ut Moxx utan någon bevisning? Dessutom vore det bäst om beviset etc. skickas till admins privat då ni även vet att den senaste tiden på maffia så har många blivit uthängda och flamade. Jag tror i och för sig inte att Moxx tar åt sig speciellt mycket då han verkar mycket oberoende av vad vissa tycker om honom. Jag tycker bra om Moxx och även fastän han "kanske" fuskat på SMs servrar så gillar jag honom inte mindre för det. Däremot skulle jag inte vilja spela ihop med honom oavsett om vi sitter i samma mix eller som motstånd.

Tills dess att det finns en bevisning för anklagelserna så är Moxx oskyldig. Ni kan säkerligen ha anledning till varför ni påstår att han fuskar, vad vet jag?

_________________
Toalettpapper binder samman människor i samhället.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Kitano
Admin


Joined: 26 Apr 2004
Posts: 828

PostPosted: Thu Feb 03, 2005 0:34 am    Post subject: Reply with quote

Tolle wrote:
verkar som om det inte var ironi alls ändå. Nws, ni är ju skötsamma grabbar. Varför hänger ni ut Moxx utan någon bevisning? Dessutom vore det bäst om beviset etc. skickas till admins privat då ni även vet att den senaste tiden på maffia så har många blivit uthängda och flamade. Jag tror i och för sig inte att Moxx tar åt sig speciellt mycket då han verkar mycket oberoende av vad vissa tycker om honom. Jag tycker bra om Moxx och även fastän han "kanske" fuskat på SMs servrar så gillar jag honom inte mindre för det. Däremot skulle jag inte vilja spela ihop med honom oavsett om vi sitter i samma mix eller som motstånd.

Tills dess att det finns en bevisning för anklagelserna så är Moxx oskyldig. Ni kan säkerligen ha anledning till varför ni påstår att han fuskar, vad vet jag?


du skämtar väl nu? Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Tolle



Joined: 22 Dec 2002
Posts: 3395
Location: Borås, Sweden

PostPosted: Thu Feb 03, 2005 0:40 am    Post subject: Reply with quote

Kitano wrote:
Tolle wrote:
verkar som om det inte var ironi alls ändå. Nws, ni är ju skötsamma grabbar. Varför hänger ni ut Moxx utan någon bevisning? Dessutom vore det bäst om beviset etc. skickas till admins privat då ni även vet att den senaste tiden på maffia så har många blivit uthängda och flamade. Jag tror i och för sig inte att Moxx tar åt sig speciellt mycket då han verkar mycket oberoende av vad vissa tycker om honom. Jag tycker bra om Moxx och även fastän han "kanske" fuskat på SMs servrar så gillar jag honom inte mindre för det. Däremot skulle jag inte vilja spela ihop med honom oavsett om vi sitter i samma mix eller som motstånd.

Tills dess att det finns en bevisning för anklagelserna så är Moxx oskyldig. Ni kan säkerligen ha anledning till varför ni påstår att han fuskar, vad vet jag?


du skämtar väl nu? Rolling Eyes

Ser det så ut? har inte använt en enda smiley, fast det brukar jag inte göra så ofta ändå Razz Vad tycker du låter knepigt av det jag skrivit?

_________________
Toalettpapper binder samman människor i samhället.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
slurp



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 2739
Location: Orsa

PostPosted: Thu Feb 03, 2005 1:02 am    Post subject: Reply with quote

Tolle, vi skojjar. Hänger med Moxx i vent varje dag i princip. Eller ja, iaf de
andra grabbarna då jag inte har tillgång till vent mera än på helgerna Smile

Puss.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Tolle



Joined: 22 Dec 2002
Posts: 3395
Location: Borås, Sweden

PostPosted: Thu Feb 03, 2005 1:18 am    Post subject: Reply with quote

nws`slurp wrote:
Tolle, vi skojjar. Hänger med Moxx i vent varje dag i princip. Eller ja, iaf de
andra grabbarna då jag inte har tillgång till vent mera än på helgerna Smile

Puss.

Då var min första tanke rätt då ändå Very Happy Inte skojja så med mig, kan ju bli tårögd Very Happy

_________________
Toalettpapper binder samman människor i samhället.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Moxx



Joined: 07 Oct 2002
Posts: 1112

PostPosted: Thu Feb 03, 2005 10:13 am    Post subject: Reply with quote

Nämen det är lugnt..
Nws bor i en källare utan dörr eller fönster och får mat genom ett hål..

HAHAHAHA!HAHA!HAHA!HAHA!
GL HF TOLLE! Smile Smile
Back to top
View user's profile Send private message
Balzamon
Admin


Joined: 05 Apr 2004
Posts: 2614
Location: Borås/Brämhult

PostPosted: Fri Feb 04, 2005 2:16 am    Post subject: Reply with quote

Tolle wrote:
verkar som om det inte var ironi alls ändå. Nws, ni är ju skötsamma grabbar. Varför hänger ni ut Moxx utan någon bevisning? Dessutom vore det bäst om beviset etc. skickas till admins privat då ni även vet att den senaste tiden på maffia så har många blivit uthängda och flamade. Jag tror i och för sig inte att Moxx tar åt sig speciellt mycket då han verkar mycket oberoende av vad vissa tycker om honom. Jag tycker bra om Moxx och även fastän han "kanske" fuskat på SMs servrar så gillar jag honom inte mindre för det. Däremot skulle jag inte vilja spela ihop med honom oavsett om vi sitter i samma mix eller som motstånd.

Tills dess att det finns en bevisning för anklagelserna så är Moxx oskyldig. Ni kan säkerligen ha anledning till varför ni påstår att han fuskar, vad vet jag?


AMEN JOHANNES! HAHA!

Moxx är det snällaste som någonsin skapats. Men han är en mes, han vågar ej pimpla öl med mig. Evil or Very Mad

_________________
What ever happend to sex, drugs and rock n' roll, now we just got aids, crack and techno.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
soloeyez
Admin


Joined: 30 Dec 2002
Posts: 715
Location: Borås/Villastan

PostPosted: Fri Feb 04, 2005 2:56 am    Post subject: Reply with quote

Hahaha skrattade så åt tolle..nästan HALL of FAME av dennes tröghet..
_________________
www.flaskebo.com
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Tolle



Joined: 22 Dec 2002
Posts: 3395
Location: Borås, Sweden

PostPosted: Fri Feb 04, 2005 9:21 am    Post subject: Reply with quote

haha, sicka svin ni är! Very Happy
_________________
Toalettpapper binder samman människor i samhället.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
&tussilago



Joined: 01 Feb 2004
Posts: 2233

PostPosted: Fri Feb 04, 2005 17:10 pm    Post subject: Reply with quote

*ger Johannes en stor kram* Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Clan talk All times are GMT + 1 Hour
Goto page 1, 2  Next
Page 1 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies