HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Stammis träff
Goto page 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Balzamon
Admin


Joined: 05 Apr 2004
Posts: 2614
Location: Borås/Brämhult

PostPosted: Mon Feb 07, 2005 1:51 am    Post subject: Stammis träff Reply with quote

Jag fick min idé av Fairlane.


Vad sägs om att boka en dag och tidpunkt i veckan för att lira ihop på servrarna? Med ventrilo och hela köret. Och sätta password på en server så att endast de som är med på "träffen" kan lira då och att de garanterat får vara med och lira. Det kanske låter lite själviskt då andra som inte råkar hänga på forumet inte får vara med men hey, en timma eller två i veckan?
Självklart måste en admin vara med eller i alla fall tajma med password.

"Vadå måste vi boka tid för att lira på servrarna?"
Nej men jag tror nästan alla här tycker det är roligare att lira med en [FreezeBitch]mts eller vad det nu kan vara än K1ll3r m4cH1ne 2005 3l1tz0r som skriker "JÄVLA TEAMFLASH" i micen.


Finns det intresse för det?
Skriv!

_________________
What ever happend to sex, drugs and rock n' roll, now we just got aids, crack and techno.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Tolle



Joined: 22 Dec 2002
Posts: 3395
Location: Borås, Sweden

PostPosted: Mon Feb 07, 2005 2:00 am    Post subject: Reply with quote

Vi hade det så tidigare för V.I.P's (på den tiden även jag var V.I.P Very Happy) men det fungerade inte så speciellt bra. Men naturligtvis tycker jag detta vore en mycket bra idé. Om intresset blir mycket högt och fler än 30 spelare är intresserade så kanske det kan bli tal om att ha ett par servrar med lösenord, enbart för stammisar? Då kan man byta över till en annan snabbt och smidigt om man tycker om majoriteten av folket som spelar där. Äsch, jag är nog för trött nu. Sov gott!
_________________
Toalettpapper binder samman människor i samhället.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Balzamon
Admin


Joined: 05 Apr 2004
Posts: 2614
Location: Borås/Brämhult

PostPosted: Mon Feb 07, 2005 2:03 am    Post subject: Reply with quote

Tolle wrote:
Vi hade det så tidigare för V.I.P's (på den tiden även jag var V.I.P Very Happy) men det fungerade inte så speciellt bra. Men naturligtvis tycker jag detta vore en mycket bra idé. Om intresset blir mycket högt och fler än 30 spelare är intresserade så kanske det kan bli tal om att ha ett par servrar med lösenord, enbart för stammisar? Då kan man byta över till en annan snabbt och smidigt om man tycker om majoriteten av folket som spelar där. Äsch, jag är nog för trött nu. Sov gott!


30 personer låter nästan lite mycket i mina öron. Nästan alldeles på tok för mycket.
Jag tycker det räcker med en 15. Så det fyller en server.

Och när jag säger stammis menar jag inte VIPs. Utan en som jag kanske, en bland alla andra så att säga. För det är la jag? Shocked

_________________
What ever happend to sex, drugs and rock n' roll, now we just got aids, crack and techno.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
ninjja



Joined: 10 Jun 2004
Posts: 703
Location: Stockholm/Tyresö

PostPosted: Mon Feb 07, 2005 2:22 am    Post subject: Reply with quote

jag är på
Back to top
View user's profile Send private message
miklo!
Senior Admin


Joined: 30 Nov 2002
Posts: 3179
Location: Göteborg/Lerum

PostPosted: Mon Feb 07, 2005 2:41 am    Post subject: Reply with quote

Men det kommer inte bli orättvist mot folk som bara älskar att spela med freezebitcharna och siLLarna och SSRFarna och gobbarna och kacfmarna och GTIarna, men som inte får chansen? Vem ska avgöra vilka som ska få passet i såfall? De som är trevligast? Eller de som har bäst kontakt med admins? Eller "VIP"-klanerna? Typ FB...
Jag vill inte låta negativ på något sätt. Vill bara veta av ren nyfikenhet.

15 pers av maffias alla stammisar låter lite lite i mina öron dock.

Finns ju servrar som spelas 15vs15. Sen kanske inte maffias servrar klarar av de. Men tänkte ju BaRa lIxOm!

Fast å andra sidan bara för att vara lite negativ. De var ju snack om en sån där skillserver. Att man skulle sätta pass på den för maffias alla eliter. Men det förkastade man ju. Och de hade jag tyckt var skitbra, men då vare många som tyckte de lät uselt!

Men som sagt, bara för att vara negativ någon gång! Wink

Mike

_________________
Squadron är min lekkamrat
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
ade



Joined: 14 Jun 2003
Posts: 4166
Location: där gräset växer

PostPosted: Mon Feb 07, 2005 3:58 am    Post subject: Reply with quote

mIx! wrote:
Fast å andra sidan bara för att vara lite negativ. De var ju snack om en sån där skillserver. Att man skulle sätta pass på den för maffias alla eliter. Men det förkastade man ju. Och de hade jag tyckt var skitbra, men då vare många som tyckte de lät uselt!

Men som sagt, bara för att vara negativ någon gång! Wink

Mike


men nu är det bara snack om ett par timmar iveckan, det var det inte när vi pratade om att ha en skillserver. för övrigt så tycker jag att det låter som skitskön ide.

_________________
WAH GWAAN?
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
M.Y.S | Delerium



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 1035

PostPosted: Mon Feb 07, 2005 4:52 am    Post subject: Reply with quote

jag e på Very Happy
_________________
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
n3uro
2007 Gulddonator
2007 Gulddonator


Joined: 14 Jan 2003
Posts: 2643
Location: Borås, Sweden

PostPosted: Mon Feb 07, 2005 5:18 am    Post subject: Reply with quote

Fint initativ pojkar, uppskattas av mig. Smile
_________________
Vila I Frid mamma

Gun Andersén. 1955 - 2006-11-19
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
malakai



Joined: 18 Nov 2002
Posts: 1176
Location: Borås

PostPosted: Mon Feb 07, 2005 5:26 am    Post subject: Reply with quote

De va kul när vi körde Splattermatch! då va vi väl typ 10 i varje lag med bara gooa gubba!? De va väl lupus eller nån som drog igågn hela kalaset..
_________________
Det har kommit upp nånslags tråd-träd ovanför tråden i tråden och jag hittar inte sidbläddraren!!

"Hur gör man två kilo fett attraktivt? Sätt dit en bröstvårta"
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Volvo 240



Joined: 13 Nov 2002
Posts: 6731

PostPosted: Mon Feb 07, 2005 5:27 am    Post subject: Reply with quote

Låter skoj. Dock så hatar jag ventrilo när det ska spelas för det är så saaaaatans irriterande, men men.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Dude
swm:s byfyllo


Joined: 02 Oct 2002
Posts: 5883

PostPosted: Mon Feb 07, 2005 8:23 am    Post subject: Reply with quote

malakai wrote:
De va kul när vi körde Splattermatch! då va vi väl typ 10 i varje lag med bara gooa gubba!? De va väl lupus eller nån som drog igågn hela kalaset..


Splattermatcherna var underbara!
Back to top
View user's profile Send private message
Erazor



Joined: 31 Dec 2002
Posts: 410
Location: Home

PostPosted: Mon Feb 07, 2005 8:40 am    Post subject: Reply with quote

Låter som en skoj ide Balz Smile
_________________
// Macbook Pro //
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
kanzinho



Joined: 23 Mar 2003
Posts: 907
Location: Göteborg

PostPosted: Mon Feb 07, 2005 9:25 am    Post subject: Reply with quote

låter hur ball som helst!
_________________
carpe diem!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
mts
pensionerad hest


Joined: 05 Aug 2003
Posts: 4658
Location: nkpg

PostPosted: Mon Feb 07, 2005 9:57 am    Post subject: Re: Stammis träff Reply with quote

TheMighty. &Balzamon wrote:

Nej men jag tror nästan alla här tycker det är roligare att lira med en [FreezeBitch]mts eller vad det nu kan vara än K1ll3r m4cH1ne 2005 3l1tz0r som skriker "JÄVLA TEAMFLASH" i micen.

OBS! jag skriker "orka teamflash nabbalzam0n din mamma" istället vilket jag tycker låter mycket trevligare och artigare tycker jag liksom dårå. Razz

_________________
lvl84 human ironist.
Gick i pension 080805
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
FLU|Swedish Cop



Joined: 05 Jan 2003
Posts: 1452
Location: Stockholm

PostPosted: Mon Feb 07, 2005 10:16 am    Post subject: Re: Stammis träff Reply with quote

TheMighty. &Balzamon wrote:
Jag fick min idé av Fairlane.


Vad sägs om att boka en dag och tidpunkt i veckan för att lira ihop på servrarna? Med ventrilo och hela köret. Och sätta password på en server så att endast de som är med på "träffen" kan lira då och att de garanterat får vara med och lira. Det kanske låter lite själviskt då andra som inte råkar hänga på forumet inte får vara med men hey, en timma eller två i veckan?
Självklart måste en admin vara med eller i alla fall tajma med password.

"Vadå måste vi boka tid för att lira på servrarna?"
Nej men jag tror nästan alla här tycker det är roligare att lira med en [FreezeBitch]mts eller vad det nu kan vara än K1ll3r m4cH1ne 2005 3l1tz0r som skriker "JÄVLA TEAMFLASH" i micen.


Finns det intresse för det?
Skriv!



Passa dig nu!! Om 5 timmar är du inne i svarta boken!!

_________________
Swedish cop - Framröstad till Världens bästa Counter Strike-spelare 1978

http://martinmelin.blogg.se/
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
kanzinho



Joined: 23 Mar 2003
Posts: 907
Location: Göteborg

PostPosted: Mon Feb 07, 2005 10:19 am    Post subject: Re: Stammis träff Reply with quote

FLU|Swedish Cop wrote:
TheMighty. &Balzamon wrote:
Jag fick min idé av Fairlane.


Vad sägs om att boka en dag och tidpunkt i veckan för att lira ihop på servrarna? Med ventrilo och hela köret. Och sätta password på en server så att endast de som är med på "träffen" kan lira då och att de garanterat får vara med och lira. Det kanske låter lite själviskt då andra som inte råkar hänga på forumet inte får vara med men hey, en timma eller två i veckan?
Självklart måste en admin vara med eller i alla fall tajma med password.

"Vadå måste vi boka tid för att lira på servrarna?"
Nej men jag tror nästan alla här tycker det är roligare att lira med en [FreezeBitch]mts eller vad det nu kan vara än K1ll3r m4cH1ne 2005 3l1tz0r som skriker "JÄVLA TEAMFLASH" i micen.


Finns det intresse för det?
Skriv!



Passa dig nu!! Om 5 timmar är du inne i svarta boken!!


Shiiiit, balza jag sörger för dig!
Du anar inte hur ond den boken är!!!

_________________
carpe diem!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
dcH-



Joined: 13 Sep 2003
Posts: 1352
Location: Stockholm

PostPosted: Mon Feb 07, 2005 10:58 am    Post subject: Reply with quote

Låter som en jättebra idé Linus! Smile
_________________
"Jag är inte osmart, jag har bara otur när jag tänker".
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
santos_deluxe
2006 Silverdonator
2006 Silverdonator


Joined: 14 Jul 2004
Posts: 1694

PostPosted: Mon Feb 07, 2005 11:05 am    Post subject: Reply with quote

Den dan jag räknas som stammis ska jag vara med och spela och skrika, PENIS VULVA i micken så fort nån från FB dödar mig, (för dom suger på tetris.. OCH CÅWNTERSTRAJK)
Back to top
View user's profile Send private message
kanzinho



Joined: 23 Mar 2003
Posts: 907
Location: Göteborg

PostPosted: Mon Feb 07, 2005 11:27 am    Post subject: Reply with quote

deluxe wrote:
Den dan jag räknas som stammis ska jag vara med och spela och skrika, PENIS VULVA i micken så fort nån från FB dödar mig, (för dom suger på tetris.. OCH CÅWNTERSTRAJK)


vadå den dagen? du är en stammis i allra högsta grad i mina ögon iaf!

_________________
carpe diem!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
[FreezeBitch]Lupus
2006 Gulddonator
2006 Gulddonator


Joined: 05 Oct 2002
Posts: 3655
Location: Södermalm

PostPosted: Mon Feb 07, 2005 12:08 pm    Post subject: Reply with quote

Vadå grabbar, det vore väl förvisso nice att spela med lite sköna snubbar på en server en fast tid i veckan, men det gör det väl knappast lättare att få in nytt folk såsom det snackades om i någon annan topic...

Dessutom blir det som vanligt väldigt knepigt att bestämma vilka som är "the shit" och får vara med...

JAG tycker det är en bättre idé att ni bestämmer en fast tid eller två i veckan som speltid och att alla då satsar på att ösa in på en helt öppen server, borde ju inte vara något bekymmer att komma in ett gäng, eller hur? Man har ju hört hur snacket går om att det alltid är massa tomma servrar...

Och OM det nu är typ 3 pers som inte lirat på maffia förut och då får ta del av den underbara stämning och det bra spel ni siktar efter... ja.. what's the harm in that? Vore väl helt perfekt, eller?


PS. Splattermatcherna var underbara, men det blir svårt att hitta folk av rätta (gamla Very Happy) virket... DS.

_________________
_______________________________________________
- Av var och en efter förmåga, åt var och en efter behov. (låter vettigt)
- Min frihet slutar där din börjar (låter vettigt)
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion All times are GMT + 1 Hour
Goto page 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
Page 1 of 7

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies