HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Trevlig och aktiv PvP guild söker medlemar

 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> World Of Warcraft
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Erazor



Joined: 31 Dec 2002
Posts: 410
Location: Home

PostPosted: Wed Feb 09, 2005 20:59 pm    Post subject: Trevlig och aktiv PvP guild söker medlemar Reply with quote

Hejsan allihop, mitt namn är John och jag är ansvarig för BoL - Brotherhood of Light. Som topicen antyder så är jag på jakt efter ytterligare tillskott till vår guild. Vi kommer spela alliance!
Vi är en svensk PvP guild som söker er som tycker om WoW och som letar efter en mycket trevlig och bra guild. För att spela med oss finns inga direkta krav, ni måste inte vara super bra, spela dygnet runt eller något liknande. Det enda som vi vill se från er sida är bra uppförande och en trevlig attityd. Det ska alltid vara trevligt att spela med medlemmar ifrån vår guild, det är viktigt med gemenskap i en guild. Man skall alltid hjälpa guilden i den mån man, medlemmar hjälps åt, ger bort items man inte behöver/inte kan använda etc. Vi kommer att anordna raids, hålla klanmöten etc, det är upp till var och en hur mycket man vill engagera sig i guilden.

Iden till denna guild kom ca 2002 då jag och ett par vänner aktivt började läsa om WoW osv. Vi är 4st huvudansvariga, vi är 18 resp 19 år gamla. Vi har spelat både Amerikanska betan och Europeiska betan, så är det någon som inte spelat så mkt men ändå vill spela tillsammans med oss så kan vi bidra med eventuell hjälp och tips. Vi kommer att bestämma vilken server vi skall spela på så fort som vi ser vilka servers som finns tillgängliga, men i dags läget så blir det Uther om den finns, i annat fall Argent Dawn, men som sagt, detta återstår att se.

Om ni är intresserade eller helt enkelt bara vill ha lite mer utförlig info kan ni kontakta mig:
E-Mail: DBHErazor@gmail.com
MSN: john_Studios@hotmail.com
ICQ: 138656109
IRC: #BoL.se @ Q-Net

Hemsida är för tillfället under utevkling, det tar lite tid då det inte är helt lätt att hitta folk som är bra på att koda i flash.

Kom ihåg, det är bara ett spel och vi spelar för att ha kul, Happy Hunting.

_________________
// Macbook Pro //
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Hedstrom



Joined: 30 Nov 2002
Posts: 347
Location: Frankrike

PostPosted: Wed Feb 09, 2005 23:27 pm    Post subject: Reply with quote

Lustigt... så heter min guild med fast vi lirar PvE..... eller de är inte så lustigt iofs =P
_________________
---------------------------------------------------------- May the HT be with you/me/everyone ----------------------------------------------------------
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
SilentPredator



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4882
Location: Malmö City !

PostPosted: Thu Feb 10, 2005 0:33 am    Post subject: Reply with quote

Hmm..ja e kanske intresserad Smile ..har också lirat både Amerikanska och Europeiska betan..får bara se om farssan tillåter att ja köper detta spel (iom att de kostar..även om ja payar Smile ) ..ja tycker ja e rätt duktig i WoW nu osså Smile ..är ju självklart NE Very Happy
_________________
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Erazor



Joined: 31 Dec 2002
Posts: 410
Location: Home

PostPosted: Thu Feb 10, 2005 19:09 pm    Post subject: Reply with quote

Du är mycket välkomen Predator, kika in på IRCn eller skicka mig ett mail så kan vi talas vid.
_________________
// Macbook Pro //
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> World Of Warcraft All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies