HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Nystartad clan!

 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Clan talk
View previous topic :: View next topic  
Author Message
fillebus



Joined: 18 Sep 2004
Posts: 627
Location: Lomma

PostPosted: Sun Feb 13, 2005 17:25 pm    Post subject: Nystartad clan! Reply with quote

Jag och en annan startade en clan i fredags som heter SiC. är någon intresserad av att möta oss får ni gärna kontakta mig, vi hörs sålänge!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Cat
Master Admin
Personnel


Joined: 08 Apr 2003
Posts: 2330
Location: Såsen.

PostPosted: Sun Feb 13, 2005 17:49 pm    Post subject: Re: Nystartad clan! Reply with quote

fillebus wrote:
Jag och en annan startade en clan i fredags som heter SiC. är någon intresserad av att möta oss får ni gärna kontakta mig, vi hörs sålänge!


Hur kontaktar vi er om intresse finnes?
Hur bra är ni?
Droppar ni?
När kan ni?
Vad står SIC för?
Är ni 5 eller 849 pers?
Möter ni en clan i 5on5 eller även i 1on1, 2on2, 3on3, 4on4 osv osv?
Har ni en IRC-kanal?
Har ni server?
Hur gamla är ni?

Smile

_________________
Discgolf äger mig.
Back to top
View user's profile Send private message
EtaC



Joined: 16 Oct 2002
Posts: 222

PostPosted: Sun Feb 13, 2005 19:25 pm    Post subject: Re: Nystartad clan! Reply with quote

Cat wrote:
fillebus wrote:
Jag och en annan startade en clan i fredags som heter SiC. är någon intresserad av att möta oss får ni gärna kontakta mig, vi hörs sålänge!


Hur kontaktar vi er om intresse finnes?
Hur bra är ni?
Droppar ni?
När kan ni?
Vad står SIC för?
Är ni 5 eller 849 pers?
Möter ni en clan i 5on5 eller även i 1on1, 2on2, 3on3, 4on4 osv osv?
Har ni en IRC-kanal?
Har ni server?
Hur gamla är ni?

Smile


jag gissar på att dom är 2 personer med tanke på att det var han och en annan Wink

_________________
AMAGAD!
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
fillebus



Joined: 18 Sep 2004
Posts: 627
Location: Lomma

PostPosted: Sun Feb 13, 2005 19:39 pm    Post subject: Re: Nystartad clan! Reply with quote

Cat wrote:
fillebus wrote:
Jag och en annan startade en clan i fredags som heter SiC. är någon intresserad av att möta oss får ni gärna kontakta mig, vi hörs sålänge!


Hur kontaktar vi er om intresse finnes?
Hur bra är ni?
Droppar ni?
När kan ni?
Vad står SIC för?
Är ni 5 eller 849 pers?
Möter ni en clan i 5on5 eller även i 1on1, 2on2, 3on3, 4on4 osv osv?
Har ni en IRC-kanal?
Har ni server?
Hur gamla är ni?

Smile



Tjena Cat! klappa katten å sånt va Razz, till frågorna du ställde nu då


Du var mig en frågvis katt Razz

Aja till frågorna du ställde nu då

Ni kan kontakta mig på msn eller mail på philip_lomma@hotmail.com

Hmm. hur bra vi e e svårt att säga... Jag själv började spela i höstas nångång och har alltså inte spelat sålänge, jag vet inte riktigt hur länge de andra har spelat. Men idag spelade jag rett bra Very Happy

vad menar du med "droppar ni"???

När vi kan är ju olika men eftersom alla går i skola så blir det ju på eftermiddagar och kvälla om ingen har något prov etc.

SiC står för "said in context" och det betyder: en litterär term som används av proffesionella författare efter att de gjort något grammatiskt inkorrekt, men vill ha med det iallafal. Fast det är inte så vi har tagit det ifrån utan det är helt enkelt en låt som Slipknot har gjort Very Happy

Just nu är vi 4 personer men vi försöker få fler.

Vi kan möta en klan hursomhelst... Razz

IRC kanal??? men jag ahr en fråga, hur får man en egen clan kanal på maffias vent???

server har vi inte.

jag är 16 år, (går bla i hp? spencer och stridhens klass Sad Razz den andra jag bildade klanen med är 15, de två andra vet jag inte Razz

Ja, det var svaren på dina frågor, hoppas du/ni är nöjd Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Cat
Master Admin
Personnel


Joined: 08 Apr 2003
Posts: 2330
Location: Såsen.

PostPosted: Sun Feb 13, 2005 22:17 pm    Post subject: Reply with quote

Se där! Det var ju inte alls svårt!

Japp, det är jag som är "hej alla, klappa katten och GL, HF!" på SMs servrar.

Hade min klan bara spelat några pcws så hade vi velat möta er!
En IRC-kanal är inte så svårt att fixa, det är bara att hoppa in i en med ett passande namn, vänta och idla lite och wopaa så har ni er egen kanal. Läs mer på www.quakenet.org

"Droppar ni" frågade jag för att jag ville veta om ni klarade av en och annan motgång, dvs, väl inne på servern så hatar jag när några fåniga nötter bara säger "ni var ju värsta lol" när dom förlorar och sticker.

Att få en ventrillo-kanal på maffia är lite knepigare för en helt färsk klan. skicka ett mail till ventrillo@maffia.dk och förklara vilka ni är, hur många, och allt sånt, och spela mycket på SMs servar!
Det är lättare att få en kanal där när man vet vilka som ska ha den och att klanen inte bara försvinner efter en vecka eller två.

GL HF!

_________________
Discgolf äger mig.
Back to top
View user's profile Send private message
fillebus



Joined: 18 Sep 2004
Posts: 627
Location: Lomma

PostPosted: Sun Feb 13, 2005 22:31 pm    Post subject: Reply with quote

Cat wrote:
Se där! Det var ju inte alls svårt!

Japp, det är jag som är "hej alla, klappa katten och GL, HF!" på SMs servrar.

Hade min klan bara spelat några pcws så hade vi velat möta er!
En IRC-kanal är inte så svårt att fixa, det är bara att hoppa in i en med ett passande namn, vänta och idla lite och wopaa så har ni er egen kanal. Läs mer på www.quakenet.org

"Droppar ni" frågade jag för att jag ville veta om ni klarade av en och annan motgång, dvs, väl inne på servern så hatar jag när några fåniga nötter bara säger "ni var ju värsta lol" när dom förlorar och sticker.

Att få en ventrillo-kanal på maffia är lite knepigare för en helt färsk klan. skicka ett mail till ventrillo@maffia.dk och förklara vilka ni är, hur många, och allt sånt, och spela mycket på SMs servar!
Det är lättare att få en kanal där när man vet vilka som ska ha den och att klanen inte bara försvinner efter en vecka eller två.

GL HF!



Hej cat!

ska nog försöka fixa en "irc" då hur det nu går till Razz
ok, nu när jag vet vad du menar med "droppa" betyder så kan jag säga såhär.... Jag droppar inte men de andra tror jag inte heller gör det, en kan ha tendenser till det men efter ett snack så ska han vara på rätt spår igen Razz

Ok, jag försåt det med sm ventrilo, tyvär är det bara jag som spelar på sm men jag försöker få de andra att börja göra det också.

Jaja, vi sess på servrana ha det!! /SiC-Fillebus
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
RyxiaN



Joined: 02 Oct 2003
Posts: 84
Location: Borås

PostPosted: Wed Feb 16, 2005 21:32 pm    Post subject: Reply with quote

kan man trya?
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Spencer



Joined: 08 Sep 2004
Posts: 131

PostPosted: Wed Feb 16, 2005 22:19 pm    Post subject: Reply with quote

fille du vet att vi alltid har velat möta din förra klan B.C.F. och därför vill vi möte er också säg bara till så kommer vi!
Back to top
View user's profile Send private message
fillebus



Joined: 18 Sep 2004
Posts: 627
Location: Lomma

PostPosted: Wed Feb 16, 2005 22:53 pm    Post subject: Reply with quote

Spencer wrote:
fille du vet att vi alltid har velat möta din förra klan B.C.F. och därför vill vi möte er också säg bara till så kommer vi!



MMM jag vet, men [B.C.F.] ffs tro man vill va med i den Razz men visst kan vi mötas nån dag, men vi är just nu bara 4 medlemmar så det får bli 4vs 4, aja, vi kan prata om det mer sen.

Stay (SiC)
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
fillebus



Joined: 18 Sep 2004
Posts: 627
Location: Lomma

PostPosted: Wed Feb 16, 2005 22:54 pm    Post subject: Reply with quote

RyxiaN wrote:
kan man trya?


Självklart kan du trya!!!!

Ta min msn philip_lomma@hotmail.com

Om du inte har msn brukar jag vara inne på maffias vent, leta efter namnet SiC-Fillebus där, vi hörs!!!

Stay (SiC)
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Stridhen



Joined: 24 Aug 2004
Posts: 374

PostPosted: Thu Feb 17, 2005 13:43 pm    Post subject: Reply with quote

HAHHAHAHAHA FIIIIIIIILLE! elajtz0o0o0r fillejönkz0o0o0r Very Happy vi ska ju mötas idag ;P 24-0 till sic vs HP? Sad
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
fillebus



Joined: 18 Sep 2004
Posts: 627
Location: Lomma

PostPosted: Thu Feb 17, 2005 16:28 pm    Post subject: Reply with quote

stridhen wrote:
HAHHAHAHAHA FIIIIIIIILLE! elajtz0o0o0r fillejönkz0o0o0r Very Happy vi ska ju mötas idag ;P 24-0 till sic vs HP? Sad


Hehe Razz jag vet inte om det går idag...... tyvär, men nån dag ska vi iaf mötas!!!!

Stay (SiC)
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
KeNTeK
Admin


Joined: 21 Jul 2004
Posts: 272
Location: Stockholm

PostPosted: Thu Feb 17, 2005 18:51 pm    Post subject: Reply with quote

gick bara och väntade på att stridh o spenc skulle lägga sig i Smile aja hoppas det blir en fin clan! Säker på att stridh o spenc gärna vill möta er så bara att fixa ett datum antar jag Razz
_________________
Angel headed hipsters, burning for the ancient heavenly connection, to the stary dynamo in the machinery of the night
Back to top
View user's profile Send private message
fillebus



Joined: 18 Sep 2004
Posts: 627
Location: Lomma

PostPosted: Thu Feb 17, 2005 19:34 pm    Post subject: Reply with quote

KeNTeK wrote:
gick bara och väntade på att stridh o spenc skulle lägga sig i Smile aja hoppas det blir en fin clan! Säker på att stridh o spenc gärna vill möta er så bara att fixa ett datum antar jag Razz


hehe, jo, de tror att de kommer vinna hur lätt som helst Razz menmen de får tro vad de vill Razz

Om SiC vinner över HP? kommer jag garva ihjäl mig och stridh och spencer ska inte få en dag i skolan utan att få reda på att dom förlorade Razz

Stay (SiC)
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
RyxiaN



Joined: 02 Oct 2003
Posts: 84
Location: Borås

PostPosted: Thu Feb 17, 2005 20:47 pm    Post subject: Reply with quote

vad var eran IRC? #SiC?
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Stridhen



Joined: 24 Aug 2004
Posts: 374

PostPosted: Fri Feb 18, 2005 13:47 pm    Post subject: Reply with quote

LOOOOOL fille men fixa spelare nu så vi kan mötas fast det kmr nog ite bli så lång match
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
fillebus



Joined: 18 Sep 2004
Posts: 627
Location: Lomma

PostPosted: Fri Feb 18, 2005 14:37 pm    Post subject: Reply with quote

stridhen wrote:
LOOOOOL fille men fixa spelare nu så vi kan mötas fast det kmr nog ite bli så lång match


jajajajajjajajajajaja jävla tjat på dig då!!!!, nä jag vet det är inte ens lönt att ni försöker möta oss, ni kommer aldrig vilja lira cs mer

Stay (SiC)
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
[siLL]MediuM



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 2434

PostPosted: Sun Feb 20, 2005 15:53 pm    Post subject: Reply with quote

gl
_________________
Kreditkort. Billiga linser
Back to top
View user's profile Send private message
fillebus



Joined: 18 Sep 2004
Posts: 627
Location: Lomma

PostPosted: Sun Feb 20, 2005 17:24 pm    Post subject: Reply with quote

[siLL]MediuM wrote:
gl


Tack tack Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Clan talk All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies