HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
HP? byter namn
Goto page Previous  1, 2
 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Clan talk
View previous topic :: View next topic  
Author Message
tutten



Joined: 16 Jan 2004
Posts: 460
Location: Örebro/Finland

PostPosted: Wed Mar 02, 2005 23:04 pm    Post subject: . Reply with quote

Jag tycker erat nya namn är bättre. Hoppas du skojade med det där sista, ingen anledning att hoppa på ett helt gäng om man ogillar en eller något liknande, det blir bara negativa följder för dig. Btw ditt uttalande låter lite HÖGER aktigt Razz
Back to top
View user's profile Send private message
KeNTeK
Admin


Joined: 21 Jul 2004
Posts: 272
Location: Stockholm

PostPosted: Wed Mar 02, 2005 23:57 pm    Post subject: Reply with quote

skojjade självklart med TM Very Happy försöker bara provocera lite så man kan dra en till match och ni åker på stryk o inte vinner med 2 runder som förra gången Very Happy Vad menar du med "höger" förresten? Smile tycker förresten att zwonka ska känna sig mest träffad Wink sabbar min eco-ace med typ 2 hp kvar i bagaget. Ska fan sätta kniven i skinkan på dig nästa gång Very Happy

PS: tutten...jag älskar TM nästan lika mycket som dynasty...fast...stridh drar ju ned på det positiva man tänker på i dynasty Laughing

_________________
Angel headed hipsters, burning for the ancient heavenly connection, to the stary dynamo in the machinery of the night
Back to top
View user's profile Send private message
tutten



Joined: 16 Jan 2004
Posts: 460
Location: Örebro/Finland

PostPosted: Thu Mar 03, 2005 0:29 am    Post subject: Reply with quote

KeNTeK wrote:
skojjade självklart med TM Very Happy försöker bara provocera lite så man kan dra en till match och ni åker på stryk o inte vinner med 2 runder som förra gången Very Happy Vad menar du med "höger" förresten? Smile tycker förresten att zwonka ska känna sig mest träffad Wink sabbar min eco-ace med typ 2 hp kvar i bagaget. Ska fan sätta kniven i skinkan på dig nästa gång Very Happy

PS: tutten...jag älskar TM nästan lika mycket som dynasty...fast...stridh drar ju ned på det positiva man tänker på i dynasty Laughing


Politik Smile
Back to top
View user's profile Send private message
soloeyez
Admin


Joined: 30 Dec 2002
Posts: 715
Location: Borås/Villastan

PostPosted: Thu Mar 03, 2005 4:14 am    Post subject: Reply with quote

Eh... Ta o kamma dig Tutten o skaffa ett riktigt nick Razz Razz Razz

BTW: Vart fick du det ifrån? Inte för att jag har något emot bröst Cool

_________________
www.flaskebo.com
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
tutten



Joined: 16 Jan 2004
Posts: 460
Location: Örebro/Finland

PostPosted: Thu Mar 03, 2005 9:26 am    Post subject: Reply with quote

KeNTeK wrote:
Är ju allmänt en glad prick så jag klagar mest för att det är kul plus att jag får ut alla mina dumma förslag på "rätt" ställe så jag inte ploppar ur mig nått korkat i skolan osv osv Smile Är väl i längden nöjd med clannamnet får jag väl säga. Spelar inte störst roll såvida man inte har äckliga namn såsom *censur* Rolling Eyes , rasist namn, omogna namn eller The Mighty Wink Razz



Wink never i got my own razor here hairless and clean is the way to be.
Alla tolkar texter olika det var så jag tolkade denna först.

det här är det bästa nicket som finns! hellre nickar jag typ morot eller banan och tutten änn ELiXXxTTzoOOEE ,HAxxOOOiiiISusuusSS,LolxlxXzZZ
Back to top
View user's profile Send private message
KeNTeK
Admin


Joined: 21 Jul 2004
Posts: 272
Location: Stockholm

PostPosted: Thu Mar 03, 2005 23:13 pm    Post subject: Reply with quote

du har så rätt så Smile alla tolkar texter på olika sätt.
Fan...så tappar man gnistan för att skriva nått elakt! utomjordligt trött....aja kan ju fastställa att jag bara har gott för TM men zwonka är fortfarande skyldig mig en ace...tills jag får tillbaka den så gillar jag han bara halv-mycket Very Happy

natti allesammans!

_________________
Angel headed hipsters, burning for the ancient heavenly connection, to the stary dynamo in the machinery of the night
Back to top
View user's profile Send private message
pihl
Senior Admin


Joined: 26 Oct 2002
Posts: 1651
Location: root

PostPosted: Sun Mar 06, 2005 19:15 pm    Post subject: Reply with quote

stridhen wrote:
men pihl vi består bara av svenskar ^^

Ja men det är väl snyggare och bättre att heta bara dynasty? Jag mena med min post att .swe ska man heta om man är en sektion i ett annat lands klan, som är t.ex. engelskt, då kan man heta dynasty.swe, men inte om man har skapat en klan från grunden.

_________________
satf - smrt.st
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Stridhen



Joined: 24 Aug 2004
Posts: 374

PostPosted: Wed Mar 09, 2005 13:05 pm    Post subject: Reply with quote

pihl wrote:
stridhen wrote:
men pihl vi består bara av svenskar ^^

Ja men det är väl snyggare och bättre att heta bara dynasty? Jag mena med min post att .swe ska man heta om man är en sektion i ett annat lands klan, som är t.ex. engelskt, då kan man heta dynasty.swe, men inte om man har skapat en klan från grunden.



ehh va??
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
miklo!
Senior Admin


Joined: 30 Nov 2002
Posts: 3179
Location: Göteborg/Lerum

PostPosted: Wed Mar 09, 2005 13:45 pm    Post subject: Reply with quote

stridhen wrote:
pihl wrote:
stridhen wrote:
men pihl vi består bara av svenskar ^^

Ja men det är väl snyggare och bättre att heta bara dynasty? Jag mena med min post att .swe ska man heta om man är en sektion i ett annat lands klan, som är t.ex. engelskt, då kan man heta dynasty.swe, men inte om man har skapat en klan från grunden.



ehh va??


Det han menar är att just ".swe" har man ofta för att man är en sektion, alltså ett annat lag från något annat land i en organisation typ. Som SK, Dom hade "SK.ger" och "SK.swe"

Comprender?

_________________
Squadron är min lekkamrat
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
KeNTeK
Admin


Joined: 21 Jul 2004
Posts: 272
Location: Stockholm

PostPosted: Wed Mar 09, 2005 14:26 pm    Post subject: Reply with quote

Tja eftersom vi för tillfället består av endast svenskar (och kommer antagligen förbli så ett tag framöver eftersom vi inte riktigt kommit ut internationellt...ännu Wink) så borde .swe fungera utan trubbel. Om vi senare ändrar det så lär det inte bli alltför stor sak av det hela utan att vi om det verkligen är nödvändigt så får vi väl skriva lite om det. Men som sagt som det ser ut just nu så har vi lite svårt att bara plocka in nån enstaka spelare från ett annat land av den anledningen att om det är 1 som inte pratar svenska så måste hela 5:an prata engelska(utgår från att alla inte plötsligt lär sig japanska Razz) och detta ses nog inte alltför positivt på...utom möjligen jag som spelat i engelska claner. Detta är anledningen till att vi har .swe i clannamnet/tagen och kommer troligen förbli så ett tag.
_________________
Angel headed hipsters, burning for the ancient heavenly connection, to the stary dynamo in the machinery of the night
Back to top
View user's profile Send private message
ade



Joined: 14 Jun 2003
Posts: 4166
Location: där gräset växer

PostPosted: Wed Mar 09, 2005 15:17 pm    Post subject: Reply with quote

tycker bara att det ser fjantigt ut. but that's just me. Rolling Eyes
_________________
WAH GWAAN?
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
dcH-



Joined: 13 Sep 2003
Posts: 1352
Location: Stockholm

PostPosted: Wed Mar 09, 2005 17:16 pm    Post subject: Reply with quote

TheMighty. dash wrote:
tycker bara att det ser fjantigt ut. but that's just me. Rolling Eyes


Du är inte ensam! Smile

_________________
"Jag är inte osmart, jag har bara otur när jag tänker".
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
KeNTeK
Admin


Joined: 21 Jul 2004
Posts: 272
Location: Stockholm

PostPosted: Wed Mar 09, 2005 20:07 pm    Post subject: Reply with quote

personligen bryr jag mig inte så mkt men anledningen är typ det jag skrev ovanför. Very Happy
_________________
Angel headed hipsters, burning for the ancient heavenly connection, to the stary dynamo in the machinery of the night
Back to top
View user's profile Send private message
Stridhen



Joined: 24 Aug 2004
Posts: 374

PostPosted: Tue Apr 05, 2005 13:50 pm    Post subject: Reply with quote

vi har nu fått in en ny spelare Wink Dynasty.swe | spM med långt uttal


SPMMMMMMM!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
dcH-



Joined: 13 Sep 2003
Posts: 1352
Location: Stockholm

PostPosted: Wed Apr 06, 2005 21:17 pm    Post subject: Reply with quote

stridhen wrote:
vi har nu fått in en ny spelare Wink Dynasty.swe | spM med långt uttal


SPMMMMMMM!


Du menar med snabbt uttal Smile

_________________
"Jag är inte osmart, jag har bara otur när jag tänker".
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Stridhen



Joined: 24 Aug 2004
Posts: 374

PostPosted: Wed Apr 06, 2005 21:59 pm    Post subject: Reply with quote

dcH- wrote:
stridhen wrote:
vi har nu fått in en ny spelare Wink Dynasty.swe | spM med långt uttal


SPMMMMMMM!


Du menar med snabbt uttal Smile


justfan ;P
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
FrankJScott



Joined: 29 Nov 2022
Posts: 12756
Location: Swinging Lifestyle

PostPosted: Sat Jun 10, 2023 17:06 pm    Post subject: Top Ideas For Deciding On Skiing Base Layer Clothing Reply with quote

To the lady asking about smartwool merino 250 color block base layer hoodie, crane merino wool base layer, coldpruf merino, merino wool base layer women's sale, womens merino wool bottoms, smartwool merino 250 leggings, I highly suggest this i was reading this on hiking base layer clothes url or merino long underwear women's, womens base layer merino wool, men's merino 250 base layer pattern crew, woolskins base layer, smartwool bottoms sizing, meriwool heavyweight, not to mention this learn more here on skiing base layer clothes forum alongside all patagonia merino base layer, women's merino base layer leggings, merino wool leggings mens, merino thermal base layer, smartwool merino 150 long underwear bottoms, best merino wool base layer for hunting, not to mention this link on hiking base layer clothing url which is as good as terramar merino woolskins base layer, merino wool ski underwear, heaviest merino wool base layer, smart wool base layers, merino blend thermals, best merino long underwear, as well as additional info for skiing base layer clothes blog alongside all howies light merino base layer, finisterre merino base layer, smartwool long sleeve mens, merino ninja suit, best merino wool thermals, ski base layer merino wool, not to mention this my latest blog post about skiing base layer clothing tips and don't forget smartwool 150 bottoms, merino base layer leggings, wool layers, mens base layer merino wool, long sleeve wool base layer, merino blend base layer, alongside all had me going for hiking base layer clothes info which is about merino thermal underwear, icebreaker merino everyday base layer, wool mens base layer, expedition weight merino wool long underwear, chapeau merino base layer, 400g merino wool base layer, on top of this on front page on skiing base layer clothing blog as well as merino 150 base layer, thermal wear merino wool, merino tech base layer, under armor merino wool, pnuma merino wool, icebreaker thermal wear, on top of this on the main page about skiing base layer clothes info as well as wool polyester blend base layer, merino wool base layer hunting, 100 merino wool base layer womens, smartwool nts mid 250 crew top, bamboo and merino wool base layer, smartwool long sleeve, alongside all great site about skiing base layer clothes forum and don't forget buy merino base layer, merino wool north face, merino wool 400 base layer, thickest merino wool base layer, plus size merino wool, merino bottoms, which is also great. Finally, have a look at this web site about skiing base layer clothing link with merino wool ski underwear, smartwool 250 base layer top, smartwool merino 250 leggings, sherpa merino thermals, merino wool base layer black friday sale, men's merino 150 base layer bottom, for good measure. Check more @ Good Tips For Deciding On Hiking Base Layer Clothing cb9e258
_________________
Google it
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Clan talk All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2
Page 2 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies