HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Mitt hjärta blöder
Goto page 1, 2  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Swedish maffia servers
View previous topic :: View next topic  
Author Message
[SBLH]kefflu



Joined: 05 Jan 2003
Posts: 9

PostPosted: Sun Jan 05, 2003 18:52 pm    Post subject: Mitt hjärta blöder Reply with quote

Snälla alla som klagar på att folk använder svordomar! Slutaaaa låt folk säga kuk då o då, ingen får sömn problem av att höra det ok! Tio åringar sitter o spelar cs som går ut på mord o våld, men sen blir folk förolämpade av attt man säger svettfitt homo! Hykleri är det! Jag skrattar gott när jag dödar nån o han kallar mej för horbarn hahaha det är kul. Däremot om en tjej spelar så kallar man inte henne för hora! Thats red! Of course this is only one mans opinion! Cool
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
vessey



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 810

PostPosted: Sun Jan 05, 2003 18:57 pm    Post subject: Reply with quote

ursäkta, men var tvungen


LOL
Back to top
View user's profile Send private message
BLizZie-



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 304
Location: Å-berga

PostPosted: Wed Jan 08, 2003 18:41 pm    Post subject: Re: Mitt hjärta blöder Reply with quote

kefflu wrote:
Snälla alla som klagar på att folk använder svordomar! Slutaaaa låt folk säga kuk då o då, ingen får sömn problem av att höra det ok! Tio åringar sitter o spelar cs som går ut på mord o våld, men sen blir folk förolämpade av attt man säger svettfitt homo! Hykleri är det! Jag skrattar gott när jag dödar nån o han kallar mej för horbarn hahaha det är kul. Däremot om en tjej spelar så kallar man inte henne för hora! Thats red! Of course this is only one mans opinion! Cool
Men cs är inte på riktigt ska du se...Men att nån kallar nån annan för ho*a , k*k, fi**a kanske sårar nån på riktigt. Dummaste jämförelsen jag hört för att sen säga hyckleri... suck! Tror du att alla tycker att det är roligt o bli kallad för ho*barn? Fortsätt spela på andra servrar om du tycker att det är ok att sitta hemma o skriva ho*rbarn till andra. Om nån nu orkar skriva det överhuvudtaget så måste dom ju vara ute efter att provocera den andra...till slut blir det bråk o då haglar svordomar värre än nånsin och det utvecklas till dålig stämning vilket leder till att servrarna töms rätt fort på vettiga spelare.
Tänk efter lite så kanske du tycker att det här verkar vettigt, läs det många ggr så det sjunker in.

Vad har det här med server 8 o göra förresten?
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
[GTI]Quest
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 3997
Location: Piteå för det mesta iaf.

PostPosted: Wed Jan 08, 2003 19:25 pm    Post subject: Reply with quote

Kefflu det finns hur många topics som helst om att visa inte tycker att det är rätt att man inte får säga vissa saker på servrarna...
Men än har ingen gett admins EN bra anledning varför reglerna ska ändras inkl. din som inte heller ger nån som helst legetim anledning varför man ska sitta o säga Fi*** K** Ho**, eller använda handikapp som ett skällsord..

Jag har bara en fråga att ställa dig som jag skulle vilja ha svar på..
Kallar du din morsa (eller andra tjejer/kvinnor) fitta eller hora??

Ifall du gör det så måste du ha en skruv lös...

Att vi (människor) ska vara så fruktansvärt respektlösa mot andra att vi inte ens kan vara hövdliga och trevliga...det är trots allt bara ett spel..

Alla dessa ord ni använder är direkt kränkade mot individen i sig...

Quest nya ordspråk
"Jag är ingen kuk för att jag sköt dig, jag är troligen din överman för denna gång"


Last edited by [GTI]Quest on Wed Jan 15, 2003 20:57 pm; edited 2 times in total
Back to top
View user's profile Send private message
Skrotnisse



Joined: 06 Oct 2002
Posts: 173

PostPosted: Wed Jan 08, 2003 19:33 pm    Post subject: Re: Mitt hjärta blöder Reply with quote

kefflu wrote:
Snälla alla som klagar på att folk använder svordomar! Slutaaaa låt folk säga kuk då o då, ingen får sömn problem av att höra det ok! Tio åringar sitter o spelar cs som går ut på mord o våld, men sen blir folk förolämpade av attt man säger svettfitt homo! Hykleri är det! Jag skrattar gott när jag dödar nån o han kallar mej för horbarn hahaha det är kul. Däremot om en tjej spelar så kallar man inte henne för hora! Thats red! Of course this is only one mans opinion! Cool


nästan hall of shame på denna....
man kallar inte en tjej som spelar för hora sa du?
om vi säger att det står "fiskfilé killed keffly with ak47" och du säger "men j*vla h*ra", hur i *censur* ska du veta att det inte är en tjej?
Back to top
View user's profile Send private message
[KACFM]Old_Dog



Joined: 28 Oct 2002
Posts: 1195
Location: Gothenburg / Sweden

PostPosted: Mon Jan 13, 2003 10:36 am    Post subject: Reply with quote

Kära ungdomar, om ni skall spela detta spel kom då ihåg en sak:

MAKE LOVE, NOT WAR!!!
Back to top
View user's profile Send private message
Nimda
Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 2581
Location: Stockholm

PostPosted: Mon Jan 13, 2003 11:57 am    Post subject: Reply with quote

oldie: pacifist?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
[KACFM]Old_Dog



Joined: 28 Oct 2002
Posts: 1195
Location: Gothenburg / Sweden

PostPosted: Mon Jan 13, 2003 11:59 am    Post subject: Reply with quote

Jag? Självklart!!!

Säg mig nu ärligt! Vem skulle inte heller ****** än att kriga??

MAKE LOVE, NOT WAR!!!
Back to top
View user's profile Send private message
Fenan
2006 Gulddonator
2006 Gulddonator


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 3348
Location: Örebro

PostPosted: Mon Jan 13, 2003 20:07 pm    Post subject: Reply with quote

vad är det som e så ballt å skriva k*uk då?

varför inte skrika k*uk rätt ut istället. Måste du SKRIVA "k" "u" "k" å trycka enter?

bli arg på dig själv för att du gjorde fel, slå sönder tangentbordet (fenan), kasta ut musen genom ventilen (galactus) eller gör ngt drastiskt med ditt hem - typ städa. Men SKRIV INTE NED vad du tycker om folk i spelet.
Back to top
View user's profile Send private message
milk^



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 226
Location: Trelleborg

PostPosted: Tue Jan 14, 2003 1:24 am    Post subject: Reply with quote

håller med fenan.
om man nu ändå ska behöva yttra sig till 14-16 spelare kan man ju likaväl gå fram till morsan o säga de..
eller de kanske inte är så bra? Wink
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
[SSRF]Galactus



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 1076
Location: LångtbortiJymden

PostPosted: Tue Jan 14, 2003 2:28 am    Post subject: Reply with quote

Fan vad jobbigt att åka hem till morsan varje gång man blir lack i cs Razz Razz Laughing Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
Serpent



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4497
Location: Tierp

PostPosted: Tue Jan 14, 2003 10:57 am    Post subject: Reply with quote

Öppna Notepad och skriv det där...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Skrotnisse



Joined: 06 Oct 2002
Posts: 173

PostPosted: Tue Jan 14, 2003 11:02 am    Post subject: Reply with quote

[KACFM]Old_Dog wrote:
Jag? Självklart!!!

Säg mig nu ärligt! Vem skulle inte heller ****** än att kriga??

MAKE LOVE, NOT WAR!!!


beror på om det är reality eller om det är på datorn.. .Wink

och fenans ide är bra, slå sönder tangentbordet... då har man orsak till att köpa nytt.. =)
Back to top
View user's profile Send private message
[SBLH]kefflu



Joined: 05 Jan 2003
Posts: 9

PostPosted: Wed Jan 15, 2003 16:56 pm    Post subject: LOL back Reply with quote

Well you all stated your point clearly but I still think it suuuucks! "Yeah lets kill and maim, but ohh my god dont swear cause then I wont be able to sleep and I will have problems concerning my social life"
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Fenan
2006 Gulddonator
2006 Gulddonator


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 3348
Location: Örebro

PostPosted: Wed Jan 15, 2003 19:40 pm    Post subject: Reply with quote

MEN LOL!!!

VAD FÅR DU UT av att skriva "j*vla f!tta" i CS under en match? INGENTING. Skriv INTE det då. Gör du det, så bye bye. Du behöver inte spela här hos oss, du får göra det för vi låter dig göra det.
Back to top
View user's profile Send private message
[GTI]Quest
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 3997
Location: Piteå för det mesta iaf.

PostPosted: Wed Jan 15, 2003 20:48 pm    Post subject: Re: LOL back Reply with quote

[SBLH]kefflu wrote:
Well you all stated your point clearly but I still think it suuuucks! "Yeah lets kill and maim, but ohh my god dont swear cause then I wont be able to sleep and I will have problems concerning my social life"


Kom inte dragandes med nå socialt liv här..

Osocial är man om man förolämpar människor på det sättet..
Att ni för i h****** aldrig fattar vad som är fel...det är inte spelet som drar linjerna hur fan man får bete sig eller inte bete sig.....

DET ÄR DIN EGEN HJÄRNA OCH DITT SUNDA FÖRNUFT..(ps.hjärnan la jag med för att den används oftast att tänka med)......

Tänk hur du själv vill bli behandlad..och hur du själv reagera då du bli kallad din jävla f****,Noob osv osv
Back to top
View user's profile Send private message
[KACFM]Old_Dog



Joined: 28 Oct 2002
Posts: 1195
Location: Gothenburg / Sweden

PostPosted: Wed Jan 15, 2003 20:59 pm    Post subject: Reply with quote

Det är ingen stil på ungdomen av idag!

När JAG var liten då var man tvungen att ta med sig glaserade äpplen varje dag till skolfröken!!=)

Sedan skulle man alltid vänta på att trafikljuset slog om till grönt innan man gick över gatan också. Förutom detta skulle man också ge sin plats på spårvagenen åt gamla damer och herrar.

Razz Razz Very Happy Very Happy

Om vi skall vara allvarliga så är det ju faktiskt så att jag kallar inte mina polare i verkliga livet för miffon, cp'n eller något liknande.

Precis likadant är det på maffia's servrar. Jag försöker vara trevlig mot alla där också, inte för min egen skull, men för andras. Det handlar bara om empati, omtänksamhet och respekt.

Då jag är en "gammal" man finns det faktiskt inte särskilt många svordomar och dylikt som berör mig, jag har ju trots allt supit mer sprit, ****** fler brudar och vaknat upp i fler fylleceller än alla andra på maffia tillsammans.

Laughing Laughing Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
[GTI]Quest
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 3997
Location: Piteå för det mesta iaf.

PostPosted: Wed Jan 15, 2003 21:03 pm    Post subject: Reply with quote

[KACFM]Old_Dog wrote:
Det är ingen stil på ungdomen av idag!

När JAG var liten då var man tvungen att ta med sig glaserade äpplen varje dag till skolfröken!!=)

Sedan skulle man alltid vänta på att trafikljuset slog om till grönt innan man gick över gatan också. Förutom detta skulle man också ge sin plats på spårvagenen åt gamla damer och herrar.

Razz Razz Very Happy Very Happy

Om vi skall vara allvarliga så är det ju faktiskt så att jag kallar inte mina polare i verkliga livet för miffon, cp'n eller något liknande.

Precis likadant är det på maffia's servrar. Jag försöker vara trevlig mot alla där också, inte för min egen skull, men för andras. Det handlar bara om empati, omtänksamhet och respekt.

Då jag är en "gammal" man finns det faktiskt inte särskilt många svordomar och dylikt som berör mig, jag har ju trots allt supit mer sprit, ****** fler brudar och vaknat upp i fler fylleceller än alla andra på maffia tillsammans.

Laughing Laughing Laughing


Gröna madrassen du med old..... Laughing Laughing Laughing

Visst e den hård.....
Back to top
View user's profile Send private message
[KACFM]Old_Dog



Joined: 28 Oct 2002
Posts: 1195
Location: Gothenburg / Sweden

PostPosted: Wed Jan 15, 2003 21:47 pm    Post subject: Reply with quote

Ja, Quest. Något så djävla obekvämt måste dom verkligen ha ansträngt sig för att hitta...=))
Back to top
View user's profile Send private message
[GTI]Quest
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 3997
Location: Piteå för det mesta iaf.

PostPosted: Wed Jan 15, 2003 22:20 pm    Post subject: Reply with quote

Det värsta var ju att man fick ju varken snusa eller röka... Evil or Very Mad Evil or Very Mad

Offtopic så det skriker om det men F** så mycke roligare....
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Swedish maffia servers All times are GMT + 1 Hour
Goto page 1, 2  Next
Page 1 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies