HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Nicole igen! LÄS!
Goto page 1, 2, 3  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion
View previous topic :: View next topic  
Author Message
magnusbear



Joined: 22 Nov 2002
Posts: 687

PostPosted: Tue Jan 07, 2003 11:02 am    Post subject: Nicole igen! LÄS! Reply with quote

Humla_liten_Boy wrote:
Tja jag e lite sugen på att kolla på SK|Nicole tror jag hon heter??..

Vet nån var man kan ladda ner cs film av henne..

Vet ej om hon finns med på ngn av bear filmerna här på Maffia eller ngt sånt??..

Skulle bli glad ngn hjälpte mig. Very Happy

http://www.swm.se/viewtopic.php?t=1376


Asso seriöst! Hur kan man vilja ha naken bilder o filmer av nicole? Är du FRUSTRERAT kåt på 15 åringar? NEJ nicole la inte upp nakenbilderna eller filmen själv, de va hennes pojkvän sen tidigare som gjorde de för att hämnas. De va en privat grej från början o sluta illa i slutet. Förstår inte varför folk ska kränga ner på alla tjejer, jag tycker de är askul att tjjejer engagerar sig i datorer. Jag menar, vad har nicole gjort för fel. OCH NEJ, hon ligger inte med folk för att hamna i stora claner.
Fattar ni hur dåligt man mår efter en sån här sak?

Hoppas ni förstår varför jag blir sur, hon va en nära kompis tidigare, och hon är väldigt mycket mognare än visa som vill se hennes naken bilder o filmer.
Back to top
View user's profile Send private message
salt_katt



Joined: 25 Oct 2002
Posts: 420
Location: Stockholm

PostPosted: Tue Jan 07, 2003 11:24 am    Post subject: Reply with quote

Jag skulle vilja se bilder på alla inte bara tjejer, (av dem på maffia comunityn) och inga bilder utan kläder tack, då får jag spö av frugan, lovat att bara titta på henne =) Btw, nån ta med en digital kamera på DK för att fota mig, har ingen själv.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
[KACFM]Old_Dog



Joined: 28 Oct 2002
Posts: 1195
Location: Gothenburg / Sweden

PostPosted: Tue Jan 07, 2003 12:23 pm    Post subject: Reply with quote

salt_katt wrote:
Jag skulle vilja se bilder på alla inte bara tjejer, (av dem på maffia comunityn) och inga bilder utan kläder tack, då får jag spö av frugan, lovat att bara titta på henne =) Btw, nån ta med en digital kamera på DK för att fota mig, har ingen själv.


Jaha, är det inte du där till vänster om ditt inlägg då`???
Back to top
View user's profile Send private message
mik-all
Anti Spam Force


Joined: 08 Oct 2002
Posts: 1654
Location: På toppen av småländska höglandet

PostPosted: Tue Jan 07, 2003 12:38 pm    Post subject: Re: Nicole igen! LÄS! Reply with quote

bear-art wrote:

Asso seriöst! Hur kan man vilja ha naken bilder o filmer av nicole? Är du FRUSTRERAT kåt på 15 åringar? NEJ nicole la inte upp nakenbilderna eller filmen själv, de va hennes pojkvän sen tidigare som gjorde de för att hämnas. De va en privat grej från början o sluta illa i slutet. Förstår inte varför folk ska kränga ner på alla tjejer, jag tycker de är askul att tjjejer engagerar sig i datorer. Jag menar, vad har nicole gjort för fel. OCH NEJ, hon ligger inte med folk för att hamna i stora claner.
Fattar ni hur dåligt man mår efter en sån här sak?

Hoppas ni förstår varför jag blir sur, hon va en nära kompis tidigare, och hon är väldigt mycket mognare än visa som vill se hennes naken bilder o filmer.



Är helt inne på din linje där Bear!!
Varför göra skillnad på killar och tjejer i spel??
Visst, inte lika många tjejer som spelar! UNDRA VARFÖR!!!

Frugan hemma har precis börjat lira lite q3 sånt gillas mkt av mig! Very Happy
Problemet är bara att jag inte får ha datorn i fred längre Razz
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Fren
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 7556

PostPosted: Tue Jan 07, 2003 12:49 pm    Post subject: Reply with quote

salt_katt wrote:
Jag skulle vilja se bilder på alla inte bara tjejer, (av dem på maffia comunityn) och inga bilder utan kläder tack, då får jag spö av frugan, lovat att bara titta på henne =) Btw, nån ta med en digital kamera på DK för att fota mig, har ingen själv.
www.gobbe.com/dk
Back to top
View user's profile Send private message
Maledrach
Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 904

PostPosted: Tue Jan 07, 2003 13:41 pm    Post subject: Reply with quote

vem skulle vilja lira cs om man höl på och frågade efter nackenbilder på alla som spelar??
tänk er själv i den situationen att alla frågar efter nackenbilder på er, hur kul tycker ni att det e??
tänker för innan ni frågar och kan ni inte tänka så har ni ingetr här att göra enligt mig
Back to top
View user's profile Send private message
Fairlane
lammkött


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 5318
Location: Stockholm

PostPosted: Tue Jan 07, 2003 14:23 pm    Post subject: Reply with quote

Skönt att se att det finns vettigt folk inom cs-världen också. Smile

Bra skrivet Bear
Back to top
View user's profile Send private message
[KACFM]Widing



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1448
Location: Vadstena

PostPosted: Tue Jan 07, 2003 15:45 pm    Post subject: Reply with quote

Maledrach wrote:
vem skulle vilja lira cs om man höl på och frågade efter nackenbilder på alla som spelar??
tänk er själv i den situationen att alla frågar efter nackenbilder på er, hur kul tycker ni att det e??
tänker för innan ni frågar och kan ni inte tänka så har ni ingetr här att göra enligt mig


Maledrach, lite dubbelmoral va i den förra topicen om Nicole så gav du själv ut internet adress där man kunde hitta bilder på Nicole. Nu i denna topic som startades av en [SM]:are så skriver du att det är för jävligt. Var står du egentligen?

Maledrach wrote:
här e en bättre

http://andreen.mine.nu/~nicole/


-------------------------------------------------------------------------------------

Btw: Jag måste säga att jag håller med dig bear. Men det humla frågade efter var ju inte porrbilder på henne och i dem länkar man hittar i den topicen så är det ju inte så farliga bilder. Så jag tycker denna topic är lite onödig. Det är iaf min åsikt. (om det nu inte stod något annant i den görsta topicen)
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Fren
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 7556

PostPosted: Tue Jan 07, 2003 16:00 pm    Post subject: Reply with quote

kanske låter oskyldigt, men om man inte vill posera på bild på internet behöver man inte.

Du har rätt att lägga upp en bild, men måste genast ta ner den om personen i fråga vill det. Annars kan man bli polisanmäld för integritetskränkning
Back to top
View user's profile Send private message
[GTI]&an_oger



Joined: 09 Nov 2002
Posts: 3404
Location: stömsund/jämtland

PostPosted: Tue Jan 07, 2003 16:55 pm    Post subject: Reply with quote

Jag håller med dig bear-art, måste erkäna att jag själv var sugen att se vad som kom up på föra topicen,
med då hade jag mer en förhopnig om att det skulle vara lite CS över bilderna.
typ den sista där hon trots allt är på lan.

Quote:

Humla_liten_Boy

jag e lite sugen på att kolla på SK|Nicole tror jag hon heter??..

Vet nån var man kan ladda ner cs film av henne..

Vet ej om hon finns med på ngn av bear filmerna här på Maffia eller ngt sånt??..

Skulle bli glad ngn hjälpte mig.

Quote:


Var en mycket oskyldig topic där humla vill se filmer och CS stuff inte massa fjortis dröm bilder som något
skäg äkel till pojkvän dumpat på nätet.

jag vill prcis som humla se CS filmer där hon spelar, samtidig som jag vill se en väldans massa filmer av andra.

vem vill inte se en full film med

[FLU] vs [SM]
Bear-art rocka lös med awp
TMPfren
[SM]neimila äga runt.
olddog när han var på fylan och jag flugor i Ts bass Very Happy

listan kan göras lång med Film önskemål.

men back to topic
håler med dig helt som sakt var,
men topicen var helt oskyldig och det enda jag vill ha sagt var att "humla"
skrev en mycket bra och vetig topic som fick endast ett vetigt reply helt enkelt resten blev sönder spamad av så kåta fjortisar helt enkelt.

synd bara att det inte kom fram någon film på henes spelande så kanske alla taskiga rykten om henes
medlemskap i clan SK. visade sig helt fel vilka jag tror dom är och alla fjortisar får sig en spark i nylet.


Last edited by [GTI]&an_oger on Tue Jan 07, 2003 18:27 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Maledrach
Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 904

PostPosted: Tue Jan 07, 2003 17:11 pm    Post subject: Reply with quote

viding jag bryr mig inte om vem som startade topicen, men jag tänkte efter när jag lakt upp den där addresen och ångrade det faktiskt men då hade jag redan lagt upp den och då var det för sent
Back to top
View user's profile Send private message
skum



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 1270
Location: Ölberga

PostPosted: Tue Jan 07, 2003 17:30 pm    Post subject: Reply with quote

hmm måste säga en sak om att visa sig naken. Det är skit kul om alla är med på det. Kommer att tänka på clan NAKEN när moongoat visa qkn, Urethra på taket på DK, Jag själv och Stoc som bada nakna på cs träffan på Djurgården i sthlm! Det är jävlit när nån postar privatbilder på nätet, utan ha frågat. Men jag kan förstå sånna som vill se bilderna på Nicole (hon e ju nått man hänger i den övre delen av granen), fast det är hennes FD som har lagt upp dom!
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
[KACFM]Old_Dog



Joined: 28 Oct 2002
Posts: 1195
Location: Gothenburg / Sweden

PostPosted: Tue Jan 07, 2003 18:30 pm    Post subject: Reply with quote

an_oger wrote:
olddog när han var på fylan och jag flugor i Ts bass Very Happy



Ummm?

Eh, vad har jag gjort nu....
Back to top
View user's profile Send private message
Fren
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 7556

PostPosted: Tue Jan 07, 2003 19:36 pm    Post subject: Reply with quote

[KACFM]Old_Dog wrote:
an_oger wrote:
olddog när han var på fylan och jag flugor i Ts bass Very Happy



Ummm?

Eh, vad har jag gjort nu....
HAHAHAHAHAHAHAHAHAH
Vi spelade piranesi och du var T.
Alla T var döda utom du då Mortal skrev en admin_tsay om att du stod i basen. Jag rushar dit och ser dig stå och glocka en begsvägg. Undrade sen vafan du höll på med och du sa något som jag tolkade som "Jag är full ffs!!" men det såg ut typ "jkafhg arrr fyutokllkl dfdsas!!" Laughing Laughing Laughing

Jag må säga att jag skrattade friskt
Back to top
View user's profile Send private message
_marauder



Joined: 02 Nov 2002
Posts: 1815
Location: Lund

PostPosted: Tue Jan 07, 2003 20:48 pm    Post subject: Re: Nicole igen! LÄS! Reply with quote

bear-art^ wrote:
Humla_liten_Boy wrote:
Tja jag e lite sugen på att kolla på SK|Nicole tror jag hon heter??..

Vet nån var man kan ladda ner cs film av henne..

Vet ej om hon finns med på ngn av bear filmerna här på Maffia eller ngt sånt??..

Skulle bli glad ngn hjälpte mig. Very Happy

http://www.swm.se/viewtopic.php?t=1376


Asso seriöst! Hur kan man vilja ha naken bilder o filmer av nicole? Är du FRUSTRERAT kåt på 15 åringar? NEJ nicole la inte upp nakenbilderna eller filmen själv, de va hennes pojkvän sen tidigare som gjorde de för att hämnas. De va en privat grej från början o sluta illa i slutet. Förstår inte varför folk ska kränga ner på alla tjejer, jag tycker de är askul att tjjejer engagerar sig i datorer. Jag menar, vad har nicole gjort för fel. OCH NEJ, hon ligger inte med folk för att hamna i stora claner.
Fattar ni hur dåligt man mår efter en sån här sak?

Hoppas ni förstår varför jag blir sur, hon va en nära kompis tidigare, och hon är väldigt mycket mognare än visa som vill se hennes naken bilder o filmer.



Håller helt med. Känns väldigt fjantigt (och kränkande) att jaga runt efter bilder på den här tjejen.

Däremot så verkar det inte som att det är det humla_liten_boy vill ha. Läser man vad det står i den quotade texten ovan så letar han efter en "cs film", inte nakenbilder/-film... Däremot är det en och annan i den första nicole-topicen som förtjänar sig en känga.. Smile
Back to top
View user's profile Send private message
[KACFM]Old_Dog



Joined: 28 Oct 2002
Posts: 1195
Location: Gothenburg / Sweden

PostPosted: Tue Jan 07, 2003 21:03 pm    Post subject: Reply with quote

[SM]Fren wrote:
[KACFM]Old_Dog wrote:
an_oger wrote:
olddog när han var på fylan och jag flugor i Ts bass Very Happy



Ummm?

Eh, vad har jag gjort nu....
HAHAHAHAHAHAHAHAHAH
Vi spelade piranesi och du var T.
Alla T var döda utom du då Mortal skrev en admin_tsay om att du stod i basen. Jag rushar dit och ser dig stå och glocka en begsvägg. Undrade sen vafan du höll på med och du sa något som jag tolkade som "Jag är full ffs!!" men det såg ut typ "jkafhg arrr fyutokllkl dfdsas!!" Laughing Laughing Laughing

Jag må säga att jag skrattade friskt


Nä?!?

Allvarligt??

Har fan INGET minne av det....

Dock så råkade jag ut för en sådan där idiot-fjortis-fylla för ett tag sedan. Eller ja, "råka" skall man väl inte säga.
Back to top
View user's profile Send private message
DiRoZ



Joined: 20 Nov 2002
Posts: 1095
Location: .::Partille::.

PostPosted: Tue Jan 07, 2003 23:55 pm    Post subject: Re: Nicole igen! LÄS! Reply with quote

bear-art^ wrote:
Humla_liten_Boy wrote:
Tja jag e lite sugen på att kolla på SK|Nicole tror jag hon heter??..

Vet nån var man kan ladda ner cs film av henne..

Vet ej om hon finns med på ngn av bear filmerna här på Maffia eller ngt sånt??..

Skulle bli glad ngn hjälpte mig. Very Happy

http://www.swm.se/viewtopic.php?t=1376


Asso seriöst! Hur kan man vilja ha naken bilder o filmer av nicole? Är du FRUSTRERAT kåt på 15 åringar? NEJ nicole la inte upp nakenbilderna eller filmen själv, de va hennes pojkvän sen tidigare som gjorde de för att hämnas. De va en privat grej från början o sluta illa i slutet. Förstår inte varför folk ska kränga ner på alla tjejer, jag tycker de är askul att tjjejer engagerar sig i datorer. Jag menar, vad har nicole gjort för fel. OCH NEJ, hon ligger inte med folk för att hamna i stora claner.
Fattar ni hur dåligt man mår efter en sån här sak?

Hoppas ni förstår varför jag blir sur, hon va en nära kompis tidigare, och hon är väldigt mycket mognare än visa som vill se hennes naken bilder o filmer.


Mkt bra skrivet grabben.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
BLizZie-



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 304
Location: Å-berga

PostPosted: Wed Jan 08, 2003 10:44 am    Post subject: Re: Nicole igen! LÄS! Reply with quote

bear-art^ wrote:
Humla_liten_Boy wrote:
Tja jag e lite sugen på att kolla på SK|Nicole tror jag hon heter??..

Vet nån var man kan ladda ner cs film av henne..

Vet ej om hon finns med på ngn av bear filmerna här på Maffia eller ngt sånt??..

Skulle bli glad ngn hjälpte mig. Very Happy

http://www.swm.se/viewtopic.php?t=1376


Asso seriöst! Hur kan man vilja ha naken bilder o filmer av nicole? Är du FRUSTRERAT kåt på 15 åringar? NEJ nicole la inte upp nakenbilderna eller filmen själv, de va hennes pojkvän sen tidigare som gjorde de för att hämnas. De va en privat grej från början o sluta illa i slutet. Förstår inte varför folk ska kränga ner på alla tjejer, jag tycker de är askul att tjjejer engagerar sig i datorer. Jag menar, vad har nicole gjort för fel. OCH NEJ, hon ligger inte med folk för att hamna i stora claner.
Fattar ni hur dåligt man mår efter en sån här sak?

Hoppas ni förstår varför jag blir sur, hon va en nära kompis tidigare, och hon är väldigt mycket mognare än visa som vill se hennes naken bilder o filmer.
Humla_liten_Boy wrote:
Vet nån var man kan ladda ner cs film av henne..

Vet ej om hon finns med på ngn av bear filmerna här på Maffia eller ngt sånt??..

Skulle bli glad ngn hjälpte mig. Very Happy
Inte hans fel...men du får det att se ut så. Confused Quota gärna dom vars text du tycker verkar stötande. Smile Du har länkat till topicen, vilket är bra. Men du har bara quotat honom och hans fråga va väl rätt harmlös. Annars håller jag med dig bear, fint o känslosamt skrivet. Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
[KACFM]Old_Dog



Joined: 28 Oct 2002
Posts: 1195
Location: Gothenburg / Sweden

PostPosted: Wed Jan 08, 2003 11:02 am    Post subject: Reply with quote

Embarassed Embarassed Embarassed
Back to top
View user's profile Send private message
JabbanTheHut



Joined: 09 Oct 2002
Posts: 108
Location: Östersund

PostPosted: Wed Jan 08, 2003 11:59 am    Post subject: Reply with quote

Asså va e det för sorts mäniskor som lägger ut naken bilder på ex. utan deras sammtycke, PUL.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion All times are GMT + 1 Hour
Goto page 1, 2, 3  Next
Page 1 of 3

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies