HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Dags för ny gubbe, MEN...

 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> World Of Warcraft
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Sorcerer



Joined: 20 Oct 2002
Posts: 1446
Location: Angered

PostPosted: Wed Jun 15, 2005 9:28 am    Post subject: Dags för ny gubbe, MEN... Reply with quote

Ja, jag är sugen på att starta en mage eller priest, helst mage. Sida spelar ingen större roll. MEN-et är att jag tröttnat på att spela ensam, och så lämpligt har man precis fått gå med i en guild på burning legion (Frost Of Svea) med folk som inte är så värst långt ifrån en rent lvl-mässigt... högsta är lvl 48.

Men jag är som sagt sugen på att testa en ny gubbe, därför om någon, minst EN person känner samma sak så säg till, server och sida spelar inte mig någon roll så länge vi ALLA kan komma överens om vi skulle bli FLER, däremot så ser jag helst att denna nya karaktär startas på en low populated server så man slipper köa... måste köa minst 10-15 min varje gång jag ska in på burning legion. Jag kommer heller inte att spela ensam. Är det nu tex. en som vill starta en ny gubbe så kommer jag bara spela samtidigt som denne kan spela, spela ensam kan jag göra med min lvl 36 pala (just nu).

Så känner någon sig sugen på att prova en gubbe? Ta kontakt med mig på valfritt sätt (mail, pm, reply, icq, aim, yahoo, msn, sms, irc) så kommer vi överens om ngt.

För att vara övertydlig: Jag kommer inte starta nån ny gubbe förräns minst en person anmält sitt intresse.

_________________
http://mybigcock.istheshit.net/
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger
patte1



Joined: 19 Dec 2003
Posts: 1712

PostPosted: Wed Jun 15, 2005 15:48 pm    Post subject: Re: Dags för ny gubbe, MEN... Reply with quote

Sorcerer wrote:
Ja, jag är sugen på att starta en mage eller priest, helst mage. Sida spelar ingen större roll. MEN-et är att jag tröttnat på att spela ensam, och så lämpligt har man precis fått gå med i en guild på burning legion (Frost Of Svea) med folk som inte är så värst långt ifrån en rent lvl-mässigt... högsta är lvl 48.

Men jag är som sagt sugen på att testa en ny gubbe, därför om någon, minst EN person känner samma sak så säg till, server och sida spelar inte mig någon roll så länge vi ALLA kan komma överens om vi skulle bli FLER, däremot så ser jag helst att denna nya karaktär startas på en low populated server så man slipper köa... måste köa minst 10-15 min varje gång jag ska in på burning legion. Jag kommer heller inte att spela ensam. Är det nu tex. en som vill starta en ny gubbe så kommer jag bara spela samtidigt som denne kan spela, spela ensam kan jag göra med min lvl 36 pala (just nu).

Så känner någon sig sugen på att prova en gubbe? Ta kontakt med mig på valfritt sätt (mail, pm, reply, icq, aim, yahoo, msn, sms, irc) så kommer vi överens om ngt.

För att vara övertydlig: Jag kommer inte starta nån ny gubbe fö
rräns minst en person anmält sitt intresse.


psst. horde på burning legion! Skitskoj!
Back to top
View user's profile Send private message
Sorcerer



Joined: 20 Oct 2002
Posts: 1446
Location: Angered

PostPosted: Wed Jun 15, 2005 18:07 pm    Post subject: Reply with quote

Nu har jag och zmasken precis börjat på The Maelstrom, alliance nick Securis och Majestra, vi är lvl 7. Inga fler som är intresserade nu innan vi blir för höga lvls? Tänkte att vi kanske kunde få upp ett maffia guild men så många blir det nog inte som vill vara med...
_________________
http://mybigcock.istheshit.net/
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger
Mole^^



Joined: 30 Apr 2003
Posts: 1215
Location: Borås...

PostPosted: Wed Jun 15, 2005 18:54 pm    Post subject: Reply with quote

Sorcerer wrote:
Nu har jag och zmasken precis börjat på The Maelstrom, alliance nick Securis och Majestra, vi är lvl 7. Inga fler som är intresserade nu innan vi blir för höga lvls? Tänkte att vi kanske kunde få upp ett maffia guild men så många blir det nog inte som vill vara med...


Jag är lvl8 Warlock på samma server.. messa mig när ni ser mig online "Linina"
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Victor



Joined: 24 Jul 2004
Posts: 777
Location: München

PostPosted: Wed Jun 15, 2005 19:30 pm    Post subject: Reply with quote

hahahahaha jag och Forz lirar på the maelstorm som horde Very HappyVery HappyVery HappyVery Happy hoppas ni gillar att bli gankade -.-
_________________
Back to top
View user's profile Send private message
Mole^^



Joined: 30 Apr 2003
Posts: 1215
Location: Borås...

PostPosted: Wed Jun 15, 2005 19:39 pm    Post subject: Reply with quote

Corn wrote:
hahahahaha jag och Forz lirar på the maelstorm som horde Very HappyVery HappyVery HappyVery Happy hoppas ni gillar att bli gankade -.-


GL HF... Cio kommer skydda oss Razz Twisted Evil
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
SilentPredator



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4882
Location: Malmö City !

PostPosted: Thu Jun 16, 2005 23:19 pm    Post subject: Reply with quote

du skulle börjat på Bloodfeather massa skandinavier där! O ja o mina polare startade en guild där när servern var ny...o den har blivit rätt stor nu =) ..iaf en hel del lvl 30-40 där nu Very Happy ..o en av mina kompisar e lvl 50 Smile .
_________________
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> World Of Warcraft All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies