HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
-eNu-

 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Clan talk
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Torak|



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 910
Location: Katrineholm

PostPosted: Sun Jan 12, 2003 23:31 pm    Post subject: -eNu- Reply with quote

hmmm man moste väll göra en sån härn då

Memberz:

Hylsa - CL
lira på maffia ganska mycket spelade mest förr men gick då under namnet Knasen 16 år

Torak - Vcl

jaa..d et e ju jag de Very Happy hmm det enda jag vet om mig skälv e att jag ofta skriver ALLA på HUMMER!!! 15 år

Hedstrom - WA (typ)

jaa. denna grabben ahr ju lirat här ganska mycket har varit med i Laxkompaniet t.ex. 22 år

daHl - Solider

Fragar bara mäst alltid.. farligt aim.. spelat på maffia mycket för gick då under nicket FoxOne.... senaste clan #oc.no 15 år

Bomberman - Solider

Har ganska heta awp skills.. har typ aldrig lirat på maffia förr IRL vänn till mig torak.. (och personlig chuför) 18 år

Nice X9 - Solider

IRL vän det oxå... ganska bra aim.. lirar inte så mycket på maffia än.. 17 år

Spook - Solider/Maskot

Spook va först med fult ut men nu vill han inte lira så mycket längre så han e typ maskot.. för han e ju så jävla skön att snacka med Very Happy



-eNu- Söker kanske 1 till member det beror på om spook vill ta platsen som maskot eller om han e bered att satsa lite mer och bli en member fult ut...

Vi ställer gärna upp på pcw på kvälarna eller efter 17.00 / helger vi ahr ingen server pga att vi har lite problem med ip:t utåt...men vi kan starta stabli listed...

Besök #enu för mer info...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Clan talk All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies