HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Permbannad för cheat :/

 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Swedish Maffia Forum Index -> Im banned! WHY?
View previous topic :: View next topic  
Author Message
cYpE
Guest





PostPosted: Tue Dec 13, 2005 23:51 pm    Post subject: Permbannad för cheat :/ Reply with quote

Hej, jag skulle sätta mig ned o lira lite på maffia, men var tydligen permbannad för cheat. Jag har inte ens cheat på min dator, men däremot min lillebrorsa som för övrigt är dum i huvudet hade tydligen varit inne o spelat på mitt acount som han ibland gör (med fusk, denna ggn.). Men som sagt det var inte JAG, snälla jag ber er upphäva detta. // tack på förand
Back to top
miklo!
Senior Admin


Joined: 30 Nov 2002
Posts: 3179
Location: Göteborg/Lerum

PostPosted: Wed Dec 14, 2005 0:02 am    Post subject: Reply with quote

Hmm, skulle din bror nu ha spelat på ditt account med fusk så är det ditt ansvar. Vi häver verkligen inte en ban pga av att någon från ditt account har gått emot våra regler, som för övrigt är väldigt enkla.

Tip of the day, be han köpa dig ett nytt half-life.

_________________
Squadron är min lekkamrat
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
cYpE
Guest





PostPosted: Fri Dec 16, 2005 17:25 pm    Post subject: cpbrorsa Reply with quote

Hej igen! hehe alltså jag tror inte du förstår våran konflikt här hemma, min lillebrorsa cpar alltid med mig, men morsan tar hans sida bara för att han är mindre. Så han kommer aldrig köpa mig ett nytt acount hur mkt jag än slår honom. Jag fattar självklart att det är mitt ansvar, men jag lovar att han aldrig ens kommer in på min dator igen. Jag ber verkligen om en hävelse.
Back to top
Ice-4-Man



Joined: 18 Jun 2003
Posts: 3874
Location: Borås

PostPosted: Fri Dec 16, 2005 18:08 pm    Post subject: Re: cpbrorsa Reply with quote

cYpE wrote:
Hej igen! hehe alltså jag tror inte du förstår våran konflikt här hemma, min lillebrorsa cpar alltid med mig, men morsan tar hans sida bara för att han är mindre. Så han kommer aldrig köpa mig ett nytt acount hur mkt jag än slår honom. Jag fattar självklart att det är mitt ansvar, men jag lovar att han aldrig ens kommer in på min dator igen. Jag ber verkligen om en hävelse.


http://www.swm.se/viewtopic.php?t=1044
*HOST*
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
cYpE
Guest





PostPosted: Fri Dec 16, 2005 18:11 pm    Post subject: Reply with quote

mm vet inte hur jag ska förklara vad det han gör är. Han är allmänt jobbig mot mig ;D
Back to top
[WDB]Rullstol
Senior Admin


Joined: 09 Jan 2003
Posts: 1169

PostPosted: Fri Dec 16, 2005 18:37 pm    Post subject: Reply with quote

När du läst igenom och förstått våra regler är du välkommen att argumentera för din sak. Din ban kvarstår då du är ansvarig för ditt account. Sen när du visar på intelligent språkbruk så gör du inte saken bättre.

Rullis

_________________
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Swedish Maffia Forum Index -> Im banned! WHY? All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies