HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
WH

 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Counter-Strike
View previous topic :: View next topic  
Author Message
soloeyez
Admin


Joined: 30 Dec 2002
Posts: 715
Location: Borås/Villastan

PostPosted: Sun Mar 19, 2006 9:33 am    Post subject: WH Reply with quote

Hade tänkt att prova på wh.
Finns det servrar som tillåter wh?
Kan man ladda ner bootar till 1.6?
Finns det risk att fusket ligger kvar efter avinstallation med tanke på VAC-bann?
Förstår om ingen vill/får förklara hur man istallerar ett wh, så det får väll jag ta googla efter.

Varför nu detta!? Det är självklart inte så att jag tänkt sattsa på en fuskkarriär, utan bara sätta mig in hur en wh-spalare spelar. Hur lätt och tråkigt det egentligen kommer att bli.

Sen ska jag ska nog inte göra en "Fren" i repris Wink

_________________
www.flaskebo.com
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
reboot



Joined: 31 Jan 2003
Posts: 1655
Location: torsby

PostPosted: Sun Mar 19, 2006 12:41 pm    Post subject: Re: WH Reply with quote

soloeyez wrote:
Hade tänkt att prova på wh.
Finns det servrar som tillåter wh?
Kan man ladda ner bootar till 1.6?
Finns det risk att fusket ligger kvar efter avinstallation med tanke på VAC-bann?
Förstår om ingen vill/får förklara hur man istallerar ett wh, så det får väll jag ta googla efter.

Varför nu detta!? Det är självklart inte så att jag tänkt sattsa på en fuskkarriär, utan bara sätta mig in hur en wh-spalare spelar. Hur lätt och tråkigt det egentligen kommer att bli.

Sen ska jag ska nog inte göra en "Fren" i repris Wink


Finns det servrar som tillåter wh? Du kan skapa en egen och spela mot bottar?
Kan man ladda ner bootar till 1.6? Ja självklart.. Smile
Finns det risk att fusket ligger kvar efter avinstallation med tanke på VAC-bann? Dem har uppdaterad VAC nu, direkt när du en gång connectat till en server med fusk finns det en chans att banen kommer senare. Evnt. direkt
Förstår om ingen vill/får förklara hur man istallerar ett wh, så det får väll jag ta googla efter. Sök på fusket och du vet sen hur man startar det, installation behövs ej. .exe filen..
Skickar PM med en länk Very Happy

/Gustav
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
soloeyez
Admin


Joined: 30 Dec 2002
Posts: 715
Location: Borås/Villastan

PostPosted: Sun Mar 19, 2006 14:18 pm    Post subject: Reply with quote

Tror det är lite säkrare att köra mot bottar.
Vet att det fanns något i stil med podbot till 1.3.
Försökte googla efter det men lyckades bara hitta till 1.5

Ingen som har en direktlänk som funkar prima i 1.6?

reboot wrote:


Finns det risk att fusket ligger kvar efter avinstallation med tanke på VAC-bann? Dem har uppdaterad VAC nu, direkt när du en gång connectat till en server med fusk finns det en chans att banen kommer senare. Evnt. direkt
/Gustav

Men det är alltså inga problem att ta bort när jag vill avinstallera senare?

_________________
www.flaskebo.com
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Fatwreck
Senior Admin


Joined: 14 Dec 2002
Posts: 867
Location: Vännäs

PostPosted: Sun Mar 19, 2006 14:24 pm    Post subject: Reply with quote

Jag har för mig att det finns nån server där man får fuska, var nån typ ogc server där allihop fuskar..
I alla fall så finns zbot till 1.6 och finns att ladda ner här http://www.zbot.biff-brothers.se/
Där står det lite allmänt om botten också.

_________________
#Citrus.se @ quakenet
live fat, or die trying
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
soloeyez
Admin


Joined: 30 Dec 2002
Posts: 715
Location: Borås/Villastan

PostPosted: Sun Mar 19, 2006 14:27 pm    Post subject: Reply with quote

Fatwreck wrote:
Jag har för mig att det finns nån server där man får fuska, var nån typ ogc server där allihop fuskar..
I alla fall så finns zbot till 1.6 och finns att ladda ner här http://www.zbot.biff-brothers.se/
Där står det lite allmänt om botten också.


danke

_________________
www.flaskebo.com
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Cat
Master Admin
Personnel


Joined: 08 Apr 2003
Posts: 2330
Location: Såsen.

PostPosted: Sun Mar 19, 2006 20:37 pm    Post subject: Reply with quote

pojkar.
Innan ni går för långt i snacket om fusk och wh så vill jag påminna om att swm.se inte på något sätt bidrar till att sprida fusk.
Minsta länk eller antydan om hur man kan fuska kommer att tas som fusk, och fusk resulterar i perm.
Gå inte över den fina gränsen. Smile

_________________
Discgolf äger mig.
Back to top
View user's profile Send private message
soloeyez
Admin


Joined: 30 Dec 2002
Posts: 715
Location: Borås/Villastan

PostPosted: Mon Mar 20, 2006 16:47 pm    Post subject: Reply with quote

Cat wrote:
pojkar.
Innan ni går för långt i snacket om fusk och wh så vill jag påminna om att swm.se inte på något sätt bidrar till att sprida fusk.
Minsta länk eller antydan om hur man kan fuska kommer att tas som fusk, och fusk resulterar i perm.
Gå inte över den fina gränsen. Smile


Nejda, försöte vara så tydlig som möjligt i första posten om varför. Wink

_________________
www.flaskebo.com
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Oskar-



Joined: 07 Oct 2002
Posts: 3248
Location: Dekadensen

PostPosted: Mon Mar 20, 2006 18:45 pm    Post subject: Reply with quote

Vill man prova fusk "seriöst" så prova det på någon tysk server utan CD/VAC.

Jag tar inget ansvar om det dock händer någonting när du gör detta. Personligen så gjorde jag så att jag blev VAC bannad precis innan jag slutade, detta med mening självklart - så att jag vet att jag inte ska börja igen.

_________________
"A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness" - Hank fucking Moody.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
soloeyez
Admin


Joined: 30 Dec 2002
Posts: 715
Location: Borås/Villastan

PostPosted: Tue Mar 21, 2006 23:09 pm    Post subject: Reply with quote

Provade mot bootarm, men fann ingen större glädje med wh. Riktigt tråkigt faktiskt.

Mja köra på en tysk server är väll inte så bra. Alltid någon stackare blir lidande då.

_________________
www.flaskebo.com
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Oskar-



Joined: 07 Oct 2002
Posts: 3248
Location: Dekadensen

PostPosted: Wed Mar 22, 2006 7:24 am    Post subject: Reply with quote

.... vem fan bryr sig? Du ska nog se att de kommer slå på fusk efter ett tag, tyskar är onda, de kan bara fuska. Cool
_________________
"A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness" - Hank fucking Moody.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Victor



Joined: 24 Jul 2004
Posts: 777
Location: München

PostPosted: Wed Mar 22, 2006 7:45 am    Post subject: Reply with quote

Oskar- wrote:
.... vem fan bryr sig? Du ska nog se att de kommer slå på fusk efter ett tag, tyskar är onda, de kan bara fuska. Cool


word tyskar = fly för livet, ME GERMAN I WIN KK.

_________________
Back to top
View user's profile Send private message
FrankJScott



Joined: 29 Nov 2022
Posts: 12756
Location: Swinging Lifestyle

PostPosted: Sat Apr 08, 2023 19:10 pm    Post subject: Great Suggestions On Considering ¸ÞÀÌÀúÅäÅä»çÀÌÆ® Reply with quote

To the man inquiring about magnum 4d toto, toto site, magnum 4d toto, toto official website, lotto 4d today, sports toto winning history, I highly recommend this check this out about ¸ÔÆ¢°ËÁõ tips or today 4d winning number, sports toto my lucky number, spore pool 4d result, toto lottery ticket, lotto today 4d, lotto 4d today, as well as this learn more here about ¸ÞÀÌÀú»çÀÌÆ® forum not to mention toto 4d i perm price, buying magnum 4d online, magnum 4d number, sp0rt toto, sport toto result live, www spore pool 4d result, as well as this find out more about »ç¼³ÅäÅä»çÀÌÆ® blog which is as good as toto menu a bclc, golden 4d result, steve lukather website, sport toto result today, sports toto more like this, magnum 4d toto, alongside all at yahoo on ÅäÅä»çÀÌÆ® link on top of sp0rt toto 4d, nfl toto result, sports toto check winning prize, new win toto, sport toto 6d result, toto 4d 9 1 2021, alongside all this read this about ¸ÔÆ¢°ËÁõ link and don't forget sporttoto4d, magnum 4d, sports toto opening hours, toto 4d i box, sportstoto malaysia, lotto 4d online, as well as great post to read about ¸ÞÀÌÀú»çÀÌÆ® blog which is about singapore pools toto, sport toto winning prize, magnum 4d past result, lotto 4d online, spore pool 4d result, sports toto result check, not to mention this published here about ¸ÞÀÌÀúÅäÅä»çÀÌÆ® tips as well as 4d today lotto, lotto 4d 6d, sport toto prize, magnum 4d singapore, sport toto big winning, 5d toto lucky number, not to mention this continued for ÅäÅä»çÀÌÆ® site on top of magnum 4d result, toto 4d today lucky number, 4d singapore lotto, toto bc lotto, saudaratoto live, singapore 4d lucky number today, not to mention basics about ¸ÞÀÌÀú»çÀÌÆ® site not to mention magnum 4d damacai toto, magnum 4d lotto, sport toto 4d 6d, magnum 4d result, toto 4d all, 4d lotto 6d, which is also great. Finally, have a look at this from this source on ¸ÞÀÌÀú»çÀÌÆ® url with latest magnum 4d, magnum 4d toto damacai, lucky number today 4d, lotto 4d result today, toto result singapore pool today, 4d bet online, for good measure. Check more @ Recommended Reasons To Picking Business Massages 93dd85_
_________________
Google it
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address
FrankJScott



Joined: 29 Nov 2022
Posts: 12756
Location: Swinging Lifestyle

PostPosted: Sat Apr 15, 2023 18:30 pm    Post subject: Best Hints For Selecting ??? Reply with quote

In reply to the guy inquiring about neuromuscular massage, chiropractic massage, neck and back massager, massage matters, massage home service near me, chakra massage, massage salon, lymph drainage massage, home service massage, rolfing massage, thai massage open today near me, thai massage tipperary, asia massage, thai massage keilor road, may may thai massage, writing off business travel expenses, spa and massage, thai massage bedfordview, best thai massage near me, post natal massage, I recommend this for a business travel, shiatsu neck and shoulder massager, thai massage stafford road, thailand massage price, best foot massager, massage reflexology full body oil near me, esalen massage, post natal massage, best thai massage spa near me, bangkok thai massage near me, shiatsu massage near me, magic massage, muscle massager, turkish massage, lymph drainage massage, thai massage thailand, jirapa thai massage and spa, pregnant massage, thai massage pattaya, essential massage, also. See More [url=https://scort.vip/forum/viewtopic.php?p=116044#p116044]Handy Info On Considering ????? 84_93a2
_________________
Google it
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Counter-Strike All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies