HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Ber om ursäkt.

 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Swedish Maffia Forum Index -> Cheaters / Lamers
View previous topic :: View next topic  
Author Message
br4ve



Joined: 27 Mar 2006
Posts: 2
Location: Boras

PostPosted: Sat Jun 17, 2006 17:50 pm    Post subject: Ber om ursäkt. Reply with quote

Hej allesammans. Smile

Vill bara klargöra en sak, har en polare som spelade på mitt account idag och blev bannad för fusk(ni kan kolla ip adressen). Jag fick reda på det nyss, vill bara be om ursäkt för det som hände men man rår ju inte över vissa människor. iofs så delade vi på accounten så det är lika mkt mitt fel som hans. Bannen får ju självklart stå kvar tills jag fixat ett eget account men jag ville bara klargöra att jag inte hade nått med saken att göra och att det inte händer igen. Hoppas att jag är välkommen in när jag fixat ett eget account.


Mvh
br4ve

_________________
If you see me running try to keep up.
Back to top
View user's profile Send private message
brave
Guest





PostPosted: Sat Jun 17, 2006 18:19 pm    Post subject: Reply with quote

"bra" låt dom kolla ip adressen vid tiden av bannen och kolla min ip adress så ser dom nog att det inte stämmer. Du måste vara en sur en antagligen eftersom jag plockat dig med awp några ggr? Sad
Back to top
brave
Guest





PostPosted: Sat Jun 17, 2006 19:17 pm    Post subject: Reply with quote

men du måste skoja med mig, kolla ip adressen från vart killen spelade och kolla på mitt ip adress sen kan ju den riktiga killen komma och förklara vad som hände själv. ip adressen borde väl säga allt.
Back to top
[WDB]Rullstol
Senior Admin


Joined: 09 Jan 2003
Posts: 1169

PostPosted: Sat Jun 17, 2006 20:05 pm    Post subject: Reply with quote

Fan nu är jag trött på alla dina jäkla inlägg NIReedinho. Sluta fjanta dig i varenda topic och låt oss ADMINS sköta detta. Skärp till dig, har inte hur mycket tålamod som helst!!!!
Nu har jag rensat väck alla andras inlägg som för mig inte är värda vatten i denna fråga.
Ingen annan än Br4ve och admins som skall skriva i denna topicen. Har ni alla som inte ens vågar logga in förstått detta ???

Rullis

_________________
Back to top
View user's profile Send private message
br4ve



Joined: 27 Mar 2006
Posts: 2
Location: Boras

PostPosted: Sat Jun 17, 2006 20:25 pm    Post subject: Reply with quote

Tackar så mkt Rullis. Iaf så var det en kille som heter blast eller nått liknande som blev bannad, han heter i vanliga fall bl4ster på swm.se han kan nog skriva ett par rader här för att intyga att det inte var jag som lira när bannen sattes sen kan ju ni alltid kolla från vilken ip adressen han spelade ifrån?

Nireedinhooo, haha lol! Razz


mvh
br4ve

_________________
If you see me running try to keep up.
Back to top
View user's profile Send private message
anonym
Guest





PostPosted: Sat Jun 17, 2006 21:12 pm    Post subject: Reply with quote

När vi ändå pratar om ip och andras datorer.. ironin..
"nirredinho" har slutat spela på era servers för länge sen pga antalet fuskare. ni får gärna banna honom från mig ^^


iaf för att inte byta ämne, tycker ändå folk ska ha rätt till och diskitera andra användare.. han har ju åkt fast och det är ju ett stort bevis i att han fuskat.
Back to top
brave
Guest





PostPosted: Sun Jun 18, 2006 2:02 am    Post subject: Reply with quote

Men "anonym" förfan dom får ju kolla ip adressen och sen titta på min ip adress som jag har lirat ifrån några år nu. Sen ta mig fan kan jag skaffa bevis att det inte var jag som lirade vid den tidpunkten som bannen sattes.
sen att du kan vara en sur liten skit för att jag jag ägde dig eller vad som helst men jag kan intyga att det inte var jag som lirade när killen bannades. Jag ber inte om att få bannen upphävt men jag vill bara påpeka att det inte var jag som lirade då sen vill jag fråga vafan har du med saken att göra? nu är jag full men du är ju fan patetisk som inte äns vågar logga in när du skriver, måste vara bra jobbigt och ödsla tid på sånt som du inte har med att göra. Som jag sa innan, låt adminsen kolla ip adressen för det var verkligen inte jag som spelade vid den tiden. Om dom perm bannar mig för det, så okej, men jag vill inte ses som en cheater och har all rätt att försvara mig, sen behöver vi inte dina åsikter här, för dom är inte värda 5 öre.

mvh br4ve
Back to top
woody
Admin


Joined: 04 Aug 2003
Posts: 1532

PostPosted: Sun Jun 18, 2006 9:14 am    Post subject: Reply with quote

*suck*.......
_________________

http://digg3r.blogspot.com/
Back to top
View user's profile Send private message
Cat
Master Admin
Personnel


Joined: 08 Apr 2003
Posts: 2330
Location: Såsen.

PostPosted: Sun Jun 18, 2006 14:35 pm    Post subject: Reply with quote

anonym wrote:
När vi ändå pratar om ip och andras datorer.. ironin..
"nirredinho" har slutat spela på era servers för länge sen pga antalet fuskare. ni får gärna banna honom från mig ^^


iaf för att inte byta ämne, tycker ändå folk ska ha rätt till och diskitera andra användare.. han har ju åkt fast och det är ju ett stort bevis i att han fuskat.


Nej. Vad som sägs här är mellan admin och den bannade. Inget för dig att diskutera här. Så är det.

Däremot så tänker jag slänga in en IP-ban på dig om du inte slutar att lägga dig i här.

_________________
Discgolf äger mig.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Swedish Maffia Forum Index -> Cheaters / Lamers All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies