HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Helt felaktigt perm bannad.

 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Swedish Maffia Forum Index -> Im banned! WHY?
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Yeahvlen
Guest





PostPosted: Tue Aug 22, 2006 0:31 am    Post subject: Helt felaktigt perm bannad. Reply with quote

Jag Yeahvlen är helt felaktigt bannad. Blev bannad för att det fanns vissa tankar om att jag använde mej av WH. Vilket jag absolut inte har gjort.
Den här typen av ban gör mej väldigt arg och fundersam, Jag tycker det är helt fel av Swm admins att banna mej när ni inte har några riktiga bevis på att jag gör mej skyldig till en permanent ban. Jag blir fusk anklagad nästan lite överallt, och jag garanterar att jag inte använder någon form av fusk!
tycker ni ska ta och kolla igenom dom demon som ni har på mej.
På gamers blev jag fuska anklagad av både admins och spelare men dom gjorde inget för dom hade inga bevis, vilket var helt rätt av dom för jag inte använt någon form av fusk.

Jag vet att jag är fusk anklagad av relativt många här på Swm. Jag nickar Yeahvlen som endel vet. Men om jag istället hade använt mej av mitt riktiga nick "spx"som är mer känt för endel som hängde med i svängarna för ett par år sedan, så hade en mängd mindre spelare inte fusk anklagat mej. det garanterar jag, Och visst spelare som kan spela cs på ett hyffsat sätt får ta emot fusk anklagelser. men den här typen som ni gjorde på mej tycker jag är helt felaktig.

Och nu undrar säkert många varför jag inte spelar på Gamgers.nu istället för här. Jo för jag och en av gamers Admins har bråkat en hel del om en personlig sak. har ingen betydelse vad det är. men jag är bannad för "bad attitude" ialla fall.. och blev kickad från en clan som klättrade uppåt på r60,

Men iallafall det är min cs story om att jag ständigt blir anklagad för fusk för att jag kan spela cs "hyffsat" och lite om mina tidigare cs händelser osv.. Jag tycker det är felaktigt gjort av SwM
Så nu vet jag inte riktigt vart man kan spela på en "seriös" cs public


Nick: Yeahvlen

STEAM_0:1:1224483
Back to top
mts
pensionerad hest


Joined: 05 Aug 2003
Posts: 4658
Location: nkpg

PostPosted: Tue Aug 22, 2006 1:06 am    Post subject: Reply with quote

Det är billabong som satt bannen, vi kollar igenom saken och återkommer i privv till dig så fort vi kan.
_________________
lvl84 human ironist.
Gick i pension 080805
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
mts
pensionerad hest


Joined: 05 Aug 2003
Posts: 4658
Location: nkpg

PostPosted: Tue Aug 22, 2006 15:47 pm    Post subject: Reply with quote

ett flertal admins har kollat demon och är ense om att du inte har rent mjöl i påsen.
Quote:
Den typiska wallhackspelaren, imo. Springer och klampar och vet precis vart alla är...


Vidare diskussion kan du ta i PM till praest[Man] eller på IRC.

_________________
lvl84 human ironist.
Gick i pension 080805
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Swedish Maffia Forum Index -> Im banned! WHY? All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies