HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Den *officiella* UEFA Champions League & UEFA Cup-tråden
Goto page 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion
View previous topic :: View next topic  
Author Message
KrosuZ
Senior Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4892
Location: Lund

PostPosted: Wed Sep 13, 2006 12:34 pm    Post subject: Den *officiella* UEFA Champions League & UEFA Cup-tråden Reply with quote

Jepp nu är även en sådan fotbollstråd skapad.

Finns ju Sv. Cup, Royal League, Allsvenskan och Premier League-trådar.

De första matcherna i 1:a omgången i UEFA CL 06/07 spelades igår. Idag ska mitt favorit lag lira borta mot Hamburg.

Dessvärre saknar Arsenal T. Henry, men och andra sidan har vi många andra talaner. Har dock gått lite trögt i ligan med tre matcher spelade och två poäng.

Får hoppas att det blir en riktigt målgivande match för Arsenal ikväll....

Inter misslyckades igår även om Zlatan har visat prov på att vara en stor lirar i premiärmatchen i Serie.

ska säkerligen bli en spännande säsong i CL.

_________________
IRC: #FreezeBitch @ QuakeNet
URL: www.FreezeBitch.se


-"Varning för kaktusar"-
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
[gobbe]LocStock



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1391
Location: Northern Heights Helsingborg

PostPosted: Wed Sep 13, 2006 13:03 pm    Post subject: Reply with quote

Ja champions league är alltid kul. Det e kul att betta på matcherna oxå för dom ger ganska bra odds, speciellt på bortaplan o det e ju alltid kul att få in lite sånna matcher. Mina förhoppningar för årets champions league är att Arsenal går långt...tror dock inte att de kan komma till final som förra året....det kan kanske räcka dit med lite flyt. Min andra förhoppning är att Chelsea INTE vinner champions league. Vilket annat lag som helst får lov att vinna men inte Chelsea...då har dom misslyckats tre år i rad o då kommer lite huvuden att börja rulla o det jävla korthuset kanske börjar rasa!!

Nu tänkte jag ge mig på att tippa vilka lag som går vidare från varje grupp:

Grupp A : Barcelona och Chelsea. Det kan inte finnas några andra lag som går vidare i denna gruppen. Inte på dessa lags bekostnad

Grupp B: Bayer München och Inter. Sporting kan hota i enstaka matcher men räcker inte hela gruppspelet.

Grupp C: Galatasaray och PSV. Jag tror Liverpool kommer att floppa i CL iår

Grupp D: Roma och Valencia. Tror inte att de andra lagen e starka nog att klara av Roma o Valencia. Shaktar kan nog bli svårspelade på hemmaplan dock.

Grupp E: Lyon och Real Madrid. Lite som grupp A här....jag ser det som ganska otroligt att något annat lag ska kunna utmana här

Grupp F: Man Utd och FCK. Jag drar till med en chansning o tror på att FCK klarar av att gå vidare. Dom ser taggade ut i de matcher jag sett innan.

Grupp G: Arsenal och Porto. Tveksamt om det blir Hamburg eller Porto men jag tror Porto drar det längsta stråt

Grupp H: Milan och Anderlecht. Denna gruppen anser jag vara ganska öppen bakom Milan så det kan egentligen bli vilket lag som helst. Men jag chansar på Anderlecht.

Ja detta var vad jag tror...kanske inte så många överraskningar men det blir ju så i gruppspelet iom seedningsgrupperna....det e ju oftast två lag som e ganska mycket starkare än de två övriga i varje grupp.

Några tusen e satsade på kvällens matcher så det blir spännande! Jag tänker inte säga hur de e satsade för då kan ni inte håna mig i morgon!!!

_________________
You´re cr...You´re crazy....I like you.....but you´re crazy!!
Back to top
View user's profile Send private message
KrosuZ
Senior Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4892
Location: Lund

PostPosted: Tue Oct 17, 2006 23:02 pm    Post subject: Reply with quote

Några rätt Staffan hittills Razz iof de mest självklara grupperna Razz

Tråkigt att se Arsenal förlora idag, lite små tråkigt att dessutom få se Henry:s mål bortdömt pga hands? Föstod inte riktigt vad som hände blev så uppspelt att Arsenal gjorde 1-1 Razz

_________________
IRC: #FreezeBitch @ QuakeNet
URL: www.FreezeBitch.se


-"Varning för kaktusar"-
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Rex0z



Joined: 09 Dec 2002
Posts: 2805
Location: Eksjö

PostPosted: Wed Oct 18, 2006 2:28 am    Post subject: Reply with quote

Sjukt rolig match idag mellan Manchester United - FC Köpenhamn.
Riktigt bra första halvlek där FCK bjöd upp till fight ett par gånger.
Måste också bara skriva att Juhnino gjorde ett sånt sjukt snyggt mål på frispark, den killen har nog fan magiska fötter!!

_________________
I read somewere that their period attract bears, the bears can smell the menstruation.
Back to top
View user's profile Send private message
Nimda
Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 2581
Location: Stockholm

PostPosted: Thu Nov 02, 2006 1:27 am    Post subject: Reply with quote

Hur Rosicky kunde träffa cskas målvakt när denne var utanför målet och Rosicky själv hade heeeelt öppet mål förstår jag inte. Så mycket chanser som bara "skulle" vara mål vet jag inte om jag sett i samma match tidigare. Hängande huvud vid slutsignalen.


Hurra för Allbäck! Köpenhamn vann! Manur förlorade!

_________________
Se An Inconvenient Truth!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
KrosuZ
Senior Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4892
Location: Lund

PostPosted: Fri Nov 03, 2006 0:42 am    Post subject: Reply with quote

Nimda wrote:
Hur Rosicky kunde träffa cskas målvakt när denne var utanför målet och Rosicky själv hade heeeelt öppet mål förstår jag inte. Så mycket chanser som bara "skulle" vara mål vet jag inte om jag sett i samma match tidigare. Hängande huvud vid slutsignalen.


Hurra för Allbäck! Köpenhamn vann! Manur förlorade!


Skojar du.... Vet inte hur många ggr jag hoppade upp ur sofffan och blev tvungen o sätta mig ner med skricket i halsen..

En annan chans var när Hleb osjälviskt passade bakåt till en springande Henry som naturligtvis skjuter utanför......

Var nog en av få matcher jag sett chanser till 5 eller 6 - 0 men slutresultatet blir 0-0

Hade en i korridoren som var på Parken i onsdags..... ett sånt liv de blev i den 73:e minuten....

_________________
IRC: #FreezeBitch @ QuakeNet
URL: www.FreezeBitch.se


-"Varning för kaktusar"-
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
KrosuZ
Senior Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4892
Location: Lund

PostPosted: Thu Nov 23, 2006 0:50 am    Post subject: Reply with quote

Helt underbar match igår (tisdag) 0-1 i pausen tänkte kan ju inte bli, som mot Moskva i tidigare omgången hemma, de får inte bli så bara. Vilken match det blev i andra halvlek bara väntade på 4-1.

Staffan många rätt, men en hel del uppstickare du inte räknat med nice. Får väl se om Barcelona går vidare efter nästa omgång. W. Bremen har ju en chans att fortsätta tillsammans med köplaget Chelsea.

Får väl hoppas att Benfica klarar att trycker ner United på Old Trafford i nästa möte. Att Levski Sofia skulle klara trycka ner Chelsea på jorden är nog för stora förhoppningar. Förmodligen kommer Chelsea och W. Bremen gå vidare, Tur i oturen får Chelsea sällskap med Barca. Får dessutom hoppas att Hamburg SV kan få några poäng i sista omgången då de kan tvåla till PFC CSKA Moskva,

5-6 December sitter jag framför TV och kollar på fotboll.......

_________________
IRC: #FreezeBitch @ QuakeNet
URL: www.FreezeBitch.se


-"Varning för kaktusar"-
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
eberglund



Joined: 18 Nov 2003
Posts: 1848

PostPosted: Thu Nov 23, 2006 12:19 pm    Post subject: Reply with quote

När får man reda på vilka kanaler respektive match sänds på? Måste se Barcelona - Bremen. Forza Barca.
Back to top
View user's profile Send private message
Nimda
Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 2581
Location: Stockholm

PostPosted: Thu Nov 23, 2006 12:47 pm    Post subject: Reply with quote

matcherna måste tablåläggas hos kanalerna. Viasat har fram till 3:e och canal+ till 29:e.
_________________
Se An Inconvenient Truth!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
[siLL]MediuM



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 2434

PostPosted: Thu Nov 23, 2006 16:51 pm    Post subject: Reply with quote

BARCA FOR THE WIN!!!!!!!!!!!!
_________________
Kreditkort. Billiga linser
Back to top
View user's profile Send private message
KrosuZ
Senior Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4892
Location: Lund

PostPosted: Thu Nov 23, 2006 23:13 pm    Post subject: Reply with quote

Nimda wrote:
matcherna måste tablåläggas hos kanalerna. Viasat har fram till 3:e och canal+ till 29:e.


Huh?

Vad jag vet iaf är att Viasatsport har TV-rättigheterna till UEFA Champions Leauge i Sverige (ev. norden).

De flesta matcherna vissas på Viasatsport-kanalerna 1, 2 3 och även x-tra 1, x-tra 2 och x-tra 3. Nu när det är gruppspel har matcherna visats på Tis och Ons. Oftast visas en match vid 18.30 tiden och resterande sju matcher vid 20.40?

Nu när det är sista omgången den 5-6 december kommer samtliga matcher sändas 20.45 (Barca-Bremen kommer sändas på tisdagen)

Hur uppläget blir med kanalerna vet jag inte nu ska det spelas 8 matcher samtidigt, men på onsdagarna brukar TV6 visa någon Sverige vänlig match hittils många Inter med Zlatan, men även FCK mot United. ev kommer TV3 sända någon match. Det blir väl som John säger vi får väl se när tablåerna dyker upp

Själv är jag comhem-kund och har Viasatsport 1, 2 och 3 samt TV3 och TV6 så Porto mot Arsenal lär gå på någon av dessa kanaler, troligtvis Barca-Bremen också. Givetvis hoppas jag på samma som förra året men är rädd att denna gång kommer inte mitt ena favorit lag komma med. Bara bra för i år kommer Arsenal ta hem segern, som vi förenkelt blev snuvade på i maj....

Go GUNNERS!!!

_________________
IRC: #FreezeBitch @ QuakeNet
URL: www.FreezeBitch.se


-"Varning för kaktusar"-
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Nimda
Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 2581
Location: Stockholm

PostPosted: Fri Nov 24, 2006 4:31 am    Post subject: Reply with quote

canal+ har nåt chipsavtal som gör att de också får sända cl. det finns ån klausul kring det där men jag har inte full koll. har själv bara viasat 1 så...
_________________
Se An Inconvenient Truth!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
KrosuZ
Senior Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4892
Location: Lund

PostPosted: Fri Nov 24, 2006 11:03 am    Post subject: Reply with quote

Nimda wrote:
canal+ har nåt chipsavtal som gör att de också får sända cl. det finns ån klausul kring det där men jag har inte full koll. har själv bara viasat 1 så...


De jag hittar är att finalen som sändes på TV6 i maj (Arsenal-Barcelona) sändes även live i Canal Digitals-nät via någon combobox. Hur de ligger till i årets upplaga av Champions League 06/07 misstänker jag vara likadan. Som jag förstod hade däremot franska Canal+ rättigheter till Champions League.

Canal+Sport FAQ wrote:
Vilka sporträttigheter har CANAL+?
Allsvenskan, Elitserien, Premier League, Serie A, NHL och SM i rallycross.
Kanal 5 som ägs av samma ägare som Canal+ (på något vänster) har ju även rättigheter till Royal League


Fotboll på Viasatsport wrote:
2007

20-21 feb UEFA Champions League, Åttondelsfinal, match 1:2
6-7 mars UEFA Champions League, Åttondelsfinal, match 2:2
3-4 april UEFA Champions League, Kvartsfinal, match 1:2
10-11 april UEFA Champions League, Kvartsfinal, match 2:2
24-25 april UEFA Champions League, Semifinal, match 1:2
1-2 maj UEFA Champions League, Semifinal, match 2:2
23 maj UEFA Champions League, Final




Givetvis kan ju canal+ köpa rättigheter av Viasat att sända finalen, men tror att Viasat ska ha fullständiga rättigheter för hela CL 06/07 säsongen, så har ni Viasatsport eller TV3 ev. TV6 kan ni säkerligen se finalen 23 Maj

_________________
IRC: #FreezeBitch @ QuakeNet
URL: www.FreezeBitch.se


-"Varning för kaktusar"-
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
miklo!
Senior Admin


Joined: 30 Nov 2002
Posts: 3179
Location: Göteborg/Lerum

PostPosted: Sat Dec 02, 2006 16:04 pm    Post subject: Reply with quote

Hittade en bild på inters hemsida. någon som kan säga vilket år och vem snubben i ljusblåa dräkten är? Razz


malmoe.JPG
 Description:
 Filesize:  153.95 KB
 Viewed:  404 Time(s)

malmoe.JPG



_________________
Squadron är min lekkamrat
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
[gobbe]LocStock



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1391
Location: Northern Heights Helsingborg

PostPosted: Thu Dec 07, 2006 14:56 pm    Post subject: Reply with quote

Ja å var det dax för summering av vilka lag som gick vidare...jag tippade ju ibörjan av denna tråden aå det kan ju vara skoj att se hur det gick.

Grupp A: Chelski och Barca gick vidare som jag tippade, ingen chock direkt även om det var tight på slutet för barca.

Grupp B: Bayern o Inter vidare här precis som jag tippade.....även här var det ganska klart även om Inter började lite knackigt.

Grupp C: Här kom ju första plumpen i protokollet. Jag sa att Liverpool skulel floppa, istället går dom vidare ganska enkelt. Förstår inte vad jag tänkte för det är en jävligt svag grupp o inget lag kan hota egentligen. Psv gick oxå vidare som jag tippade dock.

Grupp D: Roma o Valencia vidare som jag tippade....oxå en svag grupp där inget lag direkt kunde hota dessa två lag.

Grupp E: Lyon o Real vidare, även här som jag tippade. Lyon går igenom gruppspelet obesegrade vilket är jävligt starkt...speciellt med två möten mot Real. Lyon kommer att gå långt precis som förra året.

Grupp F: Här gick ju United o Celtic vidare...inte FCk som jag tippade. Det var en chansning som inte gick hem....FCK spelade dock bra o vann mot United o Celtic vilket får anses som jäkligt bra. Dom tog 7 p o slutar tyvärr sist i gruppen.

Grupp G: Arsenal o Porto vidare....än en gång precis som jag tippade. Blev lite drama på slutet men det löste ju sig med krysset igår som förmodligen var århundradets säkraste kryss. CSKA verkade ha skärpt till sig denna säsongen o seglade upp som ett litet hot, men ruskisarna får kämpa vidare i UEFAcuppen.

Grupp H: Milan o Lille vidare...som jag skrev i början så var det helt öppet bakom Milan..dock kom Anderlecht som jag tippade sist vilket var mindre lyckat. Men Lille gör det bra o kniper andraplatsen.

Summering...jag har 13 rätt av 16 vilket väl får anses som ganska bra. Dock var det ju mest favoriter som gick vidare så det var ju inga fotbollschocker som aftonbladet hade utryckt det. Inför lottningen till nästa omgång så vill jag att Arsenal drar Lille eller PSV och att Chelski får Real Madrid så dom åker ut! Då blir livet genast mycket roligare!!!!

_________________
You´re cr...You´re crazy....I like you.....but you´re crazy!!
Back to top
View user's profile Send private message
SilentPredator



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4882
Location: Malmö City !

PostPosted: Fri Dec 08, 2006 12:53 pm    Post subject: Reply with quote

Liverpool all the way! Cool
_________________
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
KrosuZ
Senior Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4892
Location: Lund

PostPosted: Fri Dec 15, 2006 13:14 pm    Post subject: Reply with quote

[gobbe]LocStock wrote:
Summering...jag har 13 rätt av 16 vilket väl får anses som ganska bra. Dock var det ju mest favoriter som gick vidare så det var ju inga fotbollschocker som aftonbladet hade utryckt det. Inför lottningen till nästa omgång så vill jag att Arsenal drar Lille eller PSV och att Chelski får Real Madrid så dom åker ut! Då blir livet genast mycket roligare!!!!


Grattulera inte fyskam... satt och tänkte göra detta med, men gick åt andra tankar och nu är det ju över Smile Skulle nog göra några förändringar skulle nog gett Liverpool en större chans ev. dessutom skulle jag nog inte heller lägga så mycket krut på FCK heller även, som du skriver att de gjorde ett helt klart godkänt intryck i årets gruppspel i CL. Skulle ev. byt plats på CSKA Moskvar och Porto så redan där skulle jag istället få mina avdragande poäng Smile.

Jepp och då till lottning kan jag göra dig Glad Staffan även mig själv, som är ett Arsenal fan....

Tyvärr Silent kanske jag inte gör dig lika glad för misstänker att det kommer bli de sista matcherna Liverpool får spela i säsongens upplaga av CL. Evil or Very Mad

Så här ser lottningen ut

Champions Leauge lottdragning till åttondelsfinal wrote:
FC Porto (Por) vs. Chelsea FC (Eng)

Celtic FC (Sko) vs. AC Milan (Ita)

PSV Eindenhoven (Ned) vs. Arsenal FC (Eng)

LOSC Lille Métropole (Fra) vs. Manchester United FC (Eng)

AS Roma (Ita) vs. Olympique Lyonnais (Fra)

FC Barcelona (Spa) vs. Liverpool FC (Eng)

Real Madrid CF (Spa) vs FC Bayern München (Tys)

FC Internazionale Milano (Ita) vs Valencia CF (Spa)


Om man ska börja från toppen hoppas jag givetvis på att Porto går vidare, men förmodar tyvärr att Chelgaski (som en vidare utveckling på vad staffans skrev) tar hem det Sad.
För att sedan gå vidare är det ett lite svårare för har ingen större förankring till något av lagen, men tror nog vilket fall här att AC Milan går vidare av dessa lagen (nästa år Celtic kanske Razz).
Tredje paret är det inte så svårt att räkna ut att jag vill att Arsenal FC går vidare, sorry PSV Razz.
I det då fjärde paret hoppas jag givetvis på att Lille går vidare, men även här tror jag nog att film Ronaldos United går vidare.
Till de femte paret har jag senare tid favoriserat mig för Lyon och inte endast på grund av att Kim spelar där, tyvärr tror jag nog inte Roma håller här.
Vet inte riktigt men det känns som denna match kommer bli lite av stormötet mellan mästarna 04/05 och mästarna 05/06. I detta fall kommer ett flertal Oscar röster gå till de senare mästarna FC Barcelona, Liverpool får helt enkelt tänka lite mer på sin hemmamarknad i ligan och FA-cupen Razz.
När vi snackar om mästarna mot mästarna har vi nog här en annan favorit till åttondelsfinalens tungviktsmatcher. Är ingen större favorit till Real Madrid och är inte så insatt i tyskfotboll, men eftersom Bayern har Kahn, som är snarlik Lehmann i humör får det nog bli en favorisering till FC Bayern München tror de till och med tar hem segern i denna final (åttondels).
Sist men inte minst lite av de lag som kanske kommit lite av skymundan, men fortfarande verkar vissa framfötterna. Här är det lite som i Celtic/Milan mötet har ingen direkt favorit, men som den MFF-are jag är kan jag inte gömma undan min beundran till Zlatan, så det får helt enkelt bli en Inter vinst.

För att sedan tänka vidare in i framtiden så kommer det nog bli tufft för samtliga lag att gå vidare till semin. Ev.kanske det kommer en liten uppstickare som Lille eller Celtic vidare kanske Porto isf kan det bli riktigt spännande.

_________________
IRC: #FreezeBitch @ QuakeNet
URL: www.FreezeBitch.se


-"Varning för kaktusar"-
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
[gobbe]LocStock



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1391
Location: Northern Heights Helsingborg

PostPosted: Fri Dec 15, 2006 14:09 pm    Post subject: Reply with quote

Ok....nu har jag sett lottningen. Jag tror det går som följer:

FC Porto - Chelski : Porto kan inte hota Chelski över två möten tror jag så Chelski går vidare.

Celtic FC - Milan : Milan är inne i en dålig form just nu men dom kommer att slå ut Celtic, det e dessutom långt till åttondelarna så Milan hittar formen tills dess.

PSV Eindhoven - Arsenal : Svår match att tippa. PSV är riktigt bra och kan mycket väl slå ut Arsenal, men jag tror gammal är äldst o att Arsenal går vidare på sin rutin av att spela mycket i europa på senare år.

Lille - ManU : Ser inget som kan hota United här...de går enkelt vidare.

Roma - Lyon : Svårtippat. Men Lyon är riktigt riktigt bra o alla frisparkar dom får på offensiv planhalva är en målchans iom att dom har Juninho. Jag tippar Lyon över ett dubbelmöte.

Barcelona - Liverpool : Inte en chans att Liverpool klarar detta. Iofs sa jag det det året dom vann men dom klarar aldrig det igen. Här går Barca vidare.

Real Madrid - Bayern München : Ja, vad ska man säga om denna matchen? Real är ju riktigt bra i sina bästa stunder men jag tror Bayern är ett jämnare och stabilare lag och slår ut Real över ett dubbelmöte.

Inter - Valencia : Ännu ett lurigt möte att tippa. Både inter och Valencia är riktigt bra lag, men jag tror att Inter är starkast o de kan konsten att spela "italienskt" o spela defensivt. Iofs har Valencia David Villa o han kan sänka vilket lag som helst. Ähh..jag byter o säger Valencia!

Så ja...det var mina predictions. Får se om jag får fortsätta som kung av betting här på forumet.

_________________
You´re cr...You´re crazy....I like you.....but you´re crazy!!
Back to top
View user's profile Send private message
SilentPredator



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4882
Location: Malmö City !

PostPosted: Fri Dec 15, 2006 16:06 pm    Post subject: Reply with quote

Jag tror på Liverpool! They can do it again! Very Happy
_________________
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
[gobbe]LocStock



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1391
Location: Northern Heights Helsingborg

PostPosted: Fri Dec 15, 2006 17:59 pm    Post subject: Reply with quote

SilentPredator wrote:
Jag tror på Liverpool! They can do it again! Very Happy


Kan du inte försöka skriva nånting åtminstone lite seriöst iaf? T ex varför du tror att Liverpool vinner allt. Vad som gör Liverpool bättre än Barca o lite sånt och inte bara ....Liverpool e röda, jag gillar rött därför vinner dom allt.

Bara en liten tanke...

_________________
You´re cr...You´re crazy....I like you.....but you´re crazy!!
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion All times are GMT + 1 Hour
Goto page 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
Page 1 of 8

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies