HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
"Catch-Gamer| Vera" 7924 STEAM_0:0:2948914

 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Cheaters / Lamers
View previous topic :: View next topic  
Author Message
ShoCK_FX
Admin


Joined: 25 Nov 2003
Posts: 275

PostPosted: Tue Nov 14, 2006 15:00 pm    Post subject: "Catch-Gamer| Vera" 7924 STEAM_0:0:2948914 Reply with quote

Jag är inte helt säker på ifall denna person fuskar eller inte, så ni bör nog ta en ordentlig titt innan ni beslutar något.

Det som är klart är att denna killen spelar väldigt konstigt, vid flera tillfällen ser det klart ut som han har wh, till exempel "lyckas" han alltid rusha ut när det inte är några där. Ett annat exempel är på d2 när han springer mot b in i mörka, slänger en snabb blick åt vänster mot trppan, inget där, sen en ultrasnabb blick åt vänster innan han snabbt tittar tillbaks mot trappan och siktar, mycket riktigt så kommer det en ct smygandes där 1 sekund senare.

Som sagt, allt detta kan vara ren tur/tillfälligheter/skicklighet? så gå igenom hans demon noga innan ni beslutar något.

tack på förhand!

Code:
"Catch-Gamer| Vera" 7924 STEAM_0:0:2948914
idag kl 14-15.00
cs3.swm.se (tror jag)
Back to top
View user's profile Send private message
Maledrach
Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 904

PostPosted: Tue Nov 14, 2006 19:42 pm    Post subject: Reply with quote

Jag satt och speccade honom en dryg timme idag på dan när han lirade och det va vissa grejer som man reagerade skarpt på men inget som va helt solklart heller enligt mig, men ska säga till dom andra att ta sig en titt. Återkommer med hur vi gör.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Cheaters / Lamers All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies