HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
TMCS upplöses.
Goto page 1, 2, 3  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Clan talk
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Sg



Joined: 05 Dec 2002
Posts: 1250

PostPosted: Mon Jan 20, 2003 11:06 am    Post subject: TMCS upplöses. Reply with quote

Vi i TMCS har bestämmt oss. Vi upplöses. Detta beror på många faktorer.
Dels har vi inte så mycket tid att ta oss an cb pcw osv. Dels har (hade) vi inte tillräkligt många skillade membs i klanen. Däremot har jag "Ult3gra" bestämmt mig för att iallafall ha en publicclan. Vet ej om resten av de andra TMCS membsen väljer samma väg men det är så vi kommer att göra iallfall. Publicclanen kommer förmodligen att vara mer öppen för nya spelare som vill in i klanen än tidigare. Mer som en kul grej med andra ord.
Tycker ärligt talat att puplic "maffia servrarna" är roligare att spela än pcw, cb osv.
JAja inget mer att skriva här nu tror jag.
PS. Grattis IX som ägde oss totalt på dust2 och dust. All ära åt er? En fråga varför spelar ni så mycket bättre på pcw än på maffia? (förstår att tp har en del i spelet men jag tyckte ni aimade bra och allt som gör en spelare bra var bättre på pcw än på maffia!)


Ult3gra
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
[SSRF]Gossen



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 452

PostPosted: Mon Jan 20, 2003 12:47 pm    Post subject: Reply with quote

Det är alltid trist när klaner går i graven... Crying or Very sad
Back to top
View user's profile Send private message
[SM]Harvey Wallbanger
Senior Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1770

PostPosted: Mon Jan 20, 2003 13:45 pm    Post subject: Re: TMCS upplöses. Reply with quote

Ult3gra wrote:
PS. Grattis IX som ägde oss totalt på dust2 och dust. All ära åt er? En fråga varför spelar ni så mycket bättre på pcw än på maffia? (förstår att tp har en del i spelet men jag tyckte ni aimade bra och allt som gör en spelare bra var bättre på pcw än på maffia!)


Nerver underestimate the power of Team Play.
Det är en otrolig kraft när man får många att attackera samma mål samtidigt, och jag kan förstå att det känns som om folk aimar bättre, men i självaverket är det bara att 3 från clanen skjuter på en istället för en enda. Spela mer pcw/cw så märker du skillnaden.

Ult3gra wrote:
Vi i TMCS har bestämmt oss. Vi upplöses. Detta beror på många faktorer.Dels har vi inte så mycket tid att ta oss an cb pcw osv. Dels har (hade) vi inte tillräkligt många skillade membs i klanen.

Om ni inte hade tid då, hur skall ni ha tid i den nya clanen?
och var det stor skill skillnad på er??? isåfall kommer man väl inte till en bättre clan än vad ni var i nu? plus att dom bättre clanerna vill att spelare som dom tar in har CW erfarenheter.
Och vad har att man inte har skillade membs i clanen att göra med att man löses upp, det finns claner med både sämre och bättre skill att öva upp laget och TPet mot. En clan blir inte bra över en dag, oavsett hur skillade spelare man har med.

Ult3gra wrote:
Tycker ärligt talat att puplic "maffia servrarna" är roligare att spela än pcw, cb osv.

Då har du inte spelat en jämn CW my friend! Very Happy

och WTF?!?! är en public clan?!?!?!?!?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Sg



Joined: 05 Dec 2002
Posts: 1250

PostPosted: Mon Jan 20, 2003 14:16 pm    Post subject: Reply with quote

Hehe asså vi har spelat 2 cb (noob girls och RSS) och ett antal pcw. Och vad jag menar angående publicclanen tänkte jag skälv skapa en och det innebär (vad jag har hört) att man inte spelar pcw eller cb eller liknande utan bara spelar för gemenskapens skull på pub servrar (spelar själv BARA på maffia 1-5). Mest på skoj med andra ord. Vad det gäller vårat tp så är det så att vi har inte tid att skaffa någon. (alla i tmcs spelar på skolan-Mest lol)
Jaja hoppas detta svarar på några av era frågor.
Vill ju inte att ni ska förstå fel Wink
Ult3gra
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
[SM]Harvey Wallbanger
Senior Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1770

PostPosted: Mon Jan 20, 2003 15:08 pm    Post subject: Reply with quote

Ult3gra wrote:
Och vad jag menar angående publicclanen tänkte jag skälv skapa en och det innebär (vad jag har hört) att man inte spelar pcw eller cb eller liknande utan bara spelar för gemenskapens skull på pub servrar (spelar själv BARA på maffia 1-5). Mest på skoj med andra ord.


Men jag fattar inte!?!? en public-clan?!?!?! WTF?! Är det roligare att spela public om man har en tag framför sitt namn?!?!? för något annat kan det väl ändå inte vara?

Man spelar eller har en clan för att mäta sig mot andra, inte mot sig själva Razz, man har en clan för att en samling skall spela ihop, inte var och en för sig!
Man spelar i en clan för att man skall fungera som ett lag (TP) mot ett annat lag.

Är det roligare och spela public med en tag framför sitt namn?
varför inte bara spela på sitt egna nick? Varför ha en clan tag när man inte är en riktig clan?
Jag tror någonstans är det en fjortis som har missuppfattat rejält med vad en clan är.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Sg



Joined: 05 Dec 2002
Posts: 1250

PostPosted: Mon Jan 20, 2003 15:15 pm    Post subject: Reply with quote

Har funderat på det oxo. En av anledningarna (om jag ska vara ärlig) är även att det ska vara lättare att se sina stats. (blir lättare då) Detta kan låta som att jag är statskåt men om man inte spelar några pcw kan man ju spela mot sig själv och se på statsen om man får bättre kills per death. osv. Du behöver inte hålla med mig om du inte vill. Wink
Ult3gra
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
[SM]Harvey Wallbanger
Senior Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1770

PostPosted: Mon Jan 20, 2003 15:21 pm    Post subject: Reply with quote

Ult3gra wrote:
Har funderat på det oxo. En av anledningarna (om jag ska vara ärlig) är även att det ska vara lättare att se sina stats. (blir lättare då)

vad är svårare och slå in sitt nick i sök funktionen?

Ult3gra wrote:
Detta kan låta som att jag är statskåt men om man inte spelar några pcw kan man ju spela mot sig själv och se på statsen om man får bättre kills per death. osv. Du behöver inte hålla med mig om du inte vill. Wink

Jo visst är det kul, men det kan man ju göra utan att ha en clan tagg?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
slurp



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 2739
Location: Orsa

PostPosted: Mon Jan 20, 2003 15:22 pm    Post subject: Re: TMCS upplöses. Reply with quote

Ult3gra wrote:
Vi i TMCS har bestämmt oss. Vi upplöses. Detta beror på många faktorer.
Dels har vi inte så mycket tid att ta oss an cb pcw osv. Dels har (hade) vi inte tillräkligt många skillade membs i klanen. Däremot har jag "Ult3gra" bestämmt mig för att iallafall ha en publicclan. Vet ej om resten av de andra TMCS membsen väljer samma väg men det är så vi kommer att göra iallfall. Publicclanen kommer förmodligen att vara mer öppen för nya spelare som vill in i klanen än tidigare. Mer som en kul grej med andra ord.
Tycker ärligt talat att puplic "maffia servrarna" är roligare att spela än pcw, cb osv.
JAja inget mer att skriva här nu tror jag.
PS. Grattis IX som ägde oss totalt på dust2 och dust. All ära åt er? En fråga varför spelar ni så mycket bättre på pcw än på maffia? (förstår att tp har en del i spelet men jag tyckte ni aimade bra och allt som gör en spelare bra var bättre på pcw än på maffia!)


Ult3gra


Jag förstår mig inte på dig..
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Sg



Joined: 05 Dec 2002
Posts: 1250

PostPosted: Mon Jan 20, 2003 15:35 pm    Post subject: Reply with quote

Hmmm jag har inga argument kvar....Kanske ni har rätt Confused
Jaja vi får väl se hur det blir (hata mig inte nu killar)
Ult3gra
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Linu_z



Joined: 04 Dec 2002
Posts: 299

PostPosted: Mon Jan 20, 2003 15:55 pm    Post subject: Jo... Reply with quote

Jag fattar inte just nu vad ult3gra vad han vill med detta!!!! Anledningen till att jag lämnar är att jag vill spela pcw, cw men det vill inte resten av clanen!!! Visst puplic e kul men ett grymt tp på en cw är grymmare!!!
Jaja simon du får väll lycka till med dina argument!!!!






pS. jag tog mortal med glocken på cbble Ds. Razz
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Sg



Joined: 05 Dec 2002
Posts: 1250

PostPosted: Mon Jan 20, 2003 15:56 pm    Post subject: Reply with quote

Linus du har aldrig upplevt grymt tp på pcw...
Trodde du det eller?
Lycka till med klansök linus.(mest lol)
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Linu_z



Joined: 04 Dec 2002
Posts: 299

PostPosted: Mon Jan 20, 2003 16:03 pm    Post subject: Simon Reply with quote

Simon lägg ner! Haha mest lol på dig själv! Nej det är ju klart att man inte att kan uppleva ett skönt tp när halva clanen är emot att ens försöka!!! Men simon lycka till mets statskåteriet, det är ju trots allt därför du spelar!!!
Razz Men en dag kommer du oxå att ligga på 1plats på maffia!!!




Simon glöm inte att stänga av Wh innan nästa pcw!!!!!
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Sg



Joined: 05 Dec 2002
Posts: 1250

PostPosted: Mon Jan 20, 2003 16:06 pm    Post subject: Reply with quote

Men linus jag spelar (till skildnad från dig) för att det är KUL och lamar mig inte (du har rykte över hela maffia att vara skit lam linus...). Jag försöker planta bomber och deffa så ofta som möjligt. Har aldrig sett dig deffa. Men nu lägger vi ner denna diskution då detta forum inte handlar om dig eller mig linus.
Carpe Diem
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Linu_z



Joined: 04 Dec 2002
Posts: 299

PostPosted: Mon Jan 20, 2003 16:09 pm    Post subject: jo Reply with quote

jag tycker personliget att simon "ult3gra" ska bannas för detta han kränker ju mig!!! Jo simon lycka till!!!!
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Sg



Joined: 05 Dec 2002
Posts: 1250

PostPosted: Mon Jan 20, 2003 16:13 pm    Post subject: Reply with quote

Jasså men linus ärligt...Har du kul eller?
Linus wrote:
Simon lägg ner! Haha mest lol på dig
Men simon lycka till mets statskåteriet, det är ju trots allt därför du spelar!!!
jag tycker personliget att simon "ult3gra" ska bannas för detta han kränker ju mig!

Kränker inte du mig då?

Nej dåså linus.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
slurp



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 2739
Location: Orsa

PostPosted: Mon Jan 20, 2003 16:26 pm    Post subject: Reply with quote

Ult3gra wrote:
(du har rykte över hela maffia att vara skit lam linus...).


Har han ?
Inte va jag har märkt..
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Fairlane
lammkött


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 5318
Location: Stockholm

PostPosted: Mon Jan 20, 2003 16:43 pm    Post subject: Reply with quote

Som sagt de personliga problemen reder ni nog bäst ut själva.

Saken är ju den att vissa vill spela pcw/cw och andra inte. Det är inget konstigt i det och att man då går skilda vägar.

Vad gäller public-klaner så har jag faktiskt förståelse för det. Det kan vara ett gäng kompisar som vill visa att man hänger ihop på något sätt, ha något gemensamt även om man sen inte spelar pcw/cw. Sen är det lättare att hitta sina vänner då på servrarna.
Back to top
View user's profile Send private message
slurp



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 2739
Location: Orsa

PostPosted: Mon Jan 20, 2003 18:49 pm    Post subject: Reply with quote

Fairlane wrote:

Vad gäller public-klaner så har jag faktiskt förståelse för det. Det kan vara ett gäng kompisar som vill visa att man hänger ihop på något sätt, ha något gemensamt även om man sen inte spelar pcw/cw. Sen är det lättare att hitta sina vänner då på servrarna.


Jo, där känner man ju igen sig..
Visst har man skapat klaner på LAN och lirat public.. Men sen upplöses såklart klanen när LANet är slut..
Ni kanske har sätt mig me clantagen "gl'o'gg |".. De va en LAN klan..
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
luffaz`



Joined: 05 Dec 2002
Posts: 492

PostPosted: Mon Jan 20, 2003 20:35 pm    Post subject: Reply with quote

SLUTA CHATTA ULT3GRA OCH -LINUS-

www.mIRC.com
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Linu_z



Joined: 04 Dec 2002
Posts: 299

PostPosted: Tue Jan 21, 2003 8:50 am    Post subject: Reply with quote

Nej vi chattar inte har icq msn mirc som vi andvänder isåfall!!! Men nu kan ni ta bort detta onödiga forum!!!!
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Clan talk All times are GMT + 1 Hour
Goto page 1, 2, 3  Next
Page 1 of 3

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies