HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Vad stör du dig på?
Goto page Previous  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Balzamon
Admin


Joined: 05 Apr 2004
Posts: 2614
Location: Borås/Brämhult

PostPosted: Mon Jan 29, 2007 22:03 pm    Post subject: Reply with quote

ShoCK_FX wrote:
Quickis wrote:
På tal om det. Stör mig på folk som vill snacka i telefon i timmar. När det inte finns något väsentligt att prata om. utan bara massa "va göööör du?", "va gör du nu?", "tänker du på?".
av någon anledning oftast tjejer hehe. eller ja. bara tjejer



I second that, jag hatar prata i telefon så jag tycker också det är sjukt jobbigt, som sagt var så gott som bara tjejer som orkar/vill prata telefon 1 timma i sträck. Är det nån tjejkompis som ringer mig så säger jag alltid till efter ett tag att jag måste göra nånting eller så för att komma undan Smile Dock brukar jag prata med min flickvän rätt långa stunder i telefon, men oftast sätter jag på mig mitt handsfree och diskar eller nått annat vettigt som inte kräver tankekraft under tiden, på det sättet blir man av med den tråkiga diskan som då inte blir så tråkig eftersom man pratar telefon samtidigt Smile

Ahh nice tips mannen! Smile

_________________
What ever happend to sex, drugs and rock n' roll, now we just got aids, crack and techno.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
[GTI]Zwonka
Admin


Joined: 28 Jun 2004
Posts: 2815
Location: Strawcity

PostPosted: Tue Jan 30, 2007 6:55 am    Post subject: Reply with quote

maria wetterstrand... detta jävla mensmonster! ser ut att vara i ständigt pms-läge Razz

tjoo!
Back to top
View user's profile Send private message
Dude
swm:s byfyllo


Joined: 02 Oct 2002
Posts: 5883

PostPosted: Tue Jan 30, 2007 17:11 pm    Post subject: Reply with quote

Jag stör mig på att småungar som inte kan stava och förkortar allt.
Inskickade SMS i City som ingen kan läsa om man inte haft Lunarstorm.
"Ja ma deeeejjj!! Elskar dej mit bejbe!!"
Jävla lunarungar!

Sen ogillar jag starkt pöbel. Hormonstinna ungar på krogen som slåss om köplatsen till garderoben osv.

Äckliga gubbar och kärringar som slänger bröd till fåglar inne i stan när dom väntar på bussen (det ska man göra i parken!).

Bleka och feta människor som inte skyler sig.

Folk som blonderar sig hemma så det blir en kombo mellan grönt och kissgult.

Tjejer som lägger en macka med foundation i ansiktet men glömmer bort halsen så dom är helt likbleka på halsen men knallbruna i ansiktet. Köp ett klippkort på solarium!
Back to top
View user's profile Send private message
ishimura



Joined: 02 May 2003
Posts: 2281

PostPosted: Wed Jan 31, 2007 0:54 am    Post subject: Reply with quote

Kanske borde klargöra mitt uttalande lite.

Det är inte så att jag stör mig på folk som klagar om de får fel mat på McDonalds eller om taket på bilen slits av i biltvätten på Statoil.

De jag stör mig på är de som vareviga dag sitter och klagar på samma sak om och om igen.

Om man har problem med samma sak varje dag så är det väl bara att fixa det?

Argh!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
[siLL]Dexer
Admin


Joined: 06 Jun 2003
Posts: 1474
Location: Gävle

PostPosted: Wed Jan 31, 2007 7:02 am    Post subject: Reply with quote

Min hals som alldeles för ofta vill dra på sig halsfluss . . .
Back to top
View user's profile Send private message
slurp



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 2739
Location: Orsa

PostPosted: Wed Jan 31, 2007 11:25 am    Post subject: Reply with quote

Balzamon wrote:
Jag stör mig som faaaan på att man "måste" vara social fast man ibland varken orkar eller vill. Jag verkligen hatar när man är trött som fan efter skolan eller jobbet och sätter sig på bussen hem. Jag sätter mig ensam i ett säte och drar på mig mp3n och vill bara koppla av. Då går det självklart in nån halvbekant man knappt tycker om som man ska tjöta med hela bussresan fast man hellre skulle vilja döda honom. Alltid samma jävla skit också. "Tja läget, görs, gjort i helgen, annars?, hur går de me bruden?" och bla bla bla. Lämna mig ifred för helvete.


Word! Jag kan vara jääävligt social, när jag vill. Ibland orkar jag bara inte. Då är det jobbigt att "låtsas" vara trevlig.

För övrigt orkar jag inte tänka ut en massa andra saker som jag stör mig på. Förutom skolan, för tillfället. Skoltrött som aldrig förr.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Maledrach
Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 904

PostPosted: Wed Jan 31, 2007 15:08 pm    Post subject: Reply with quote

det värsta som finns är folk som ALLTID ligger i fel fil på motorvägen och sen vägrar flytta på sig när man kommer närmare ä.ven fast man blinkar med helljusen och tutar, det är tomt i alla filer men dom måste ligga i mittfilen eller i vänsterfilen. hamnade idag bakom en taxi som läg i 100 i vänsterfilen trotts att det va tomt i dom andra. vägra de flytta på sig, trotts att jag kom där lite över den lagliga hastigheten och tutade tillslut och började blinka men nej taxi borde ju inte kunna sånt dom kör ju aldrig bil.......
Back to top
View user's profile Send private message
miklo!
Senior Admin


Joined: 30 Nov 2002
Posts: 3179
Location: Göteborg/Lerum

PostPosted: Wed Jan 31, 2007 15:13 pm    Post subject: Reply with quote

Maledrach wrote:
det värsta som finns är folk som ALLTID ligger i fel fil på motorvägen och sen vägrar flytta på sig när man kommer närmare ä.ven fast man blinkar med helljusen och tutar, det är tomt i alla filer men dom måste ligga i mittfilen eller i vänsterfilen. hamnade idag bakom en taxi som läg i 100 i vänsterfilen trotts att det va tomt i dom andra. vägra de flytta på sig, trotts att jag kom där lite över den lagliga hastigheten och tutade tillslut och började blinka men nej taxi borde ju inte kunna sånt dom kör ju aldrig bil.......


mhm det är jävligt störande, oftast kör jag om i mittfilen istället... använder inte helljuset eller tutan innan utan kör om i mittfilen och hoppas att den man kör om känner sig dum. det roligare är dock att efter man kört om så brukar de reagera precis så som man vill och lägger sig i mittfilen efter omkörningen. Very Happy

_________________
Squadron är min lekkamrat
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Maledrach
Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 904

PostPosted: Wed Jan 31, 2007 15:48 pm    Post subject: Reply with quote

jo men när jag skulle göra det så kom det ju alltid nån jävla lastbil som också låg i felfil (mitten) så då hade jag ju ingen chans. brukar också köra om på insidan men efter ett litet missöde med farbror blå så är jag ganska rädd om mitt körkort och vill inte plocka fler poäng hos dom så att jag blir av med kortet så jag försöker att undvika det. Men många som kör taxi brukar tro att dom kan göra precis vad dom vill i trafiken och kör därför efter sina egna regler och inte alla andras.
Back to top
View user's profile Send private message
pihl
Senior Admin


Joined: 26 Oct 2002
Posts: 1651
Location: root

PostPosted: Wed Jan 31, 2007 15:50 pm    Post subject: Reply with quote

Jag stör mig på mina kompisar som spelar wow och inte gör något annat än att prata om det Rolling Eyes

Ner med wow och upp med normala(re) spel så som stepmania!

_________________
satf - smrt.st
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Kitano
Admin


Joined: 26 Apr 2004
Posts: 828

PostPosted: Wed Jan 31, 2007 16:31 pm    Post subject: Reply with quote

Jag stör mig på det här:

Vi är ett ganska stort gäng polare så när en av oss fyller år brukar de andra gå ihop och dela på nåt fint till den personen, nu senast hade jag verkligen inga pengar, då menar ja att jag ligger på minus. När det är dags att betala kommer frågan upp vem som ska lägga ut för de grabbar som inte är med och handlar, då säger direkt tre grabbar att de absolut inte tänker lägga ut, jag hade gjort det men hade helt enkelt inte så jag täckta kostnaden, det slutade med att jag fick betala halva och samma kille som betalade gången innan fick lägga ut igen. Det här har vi gjort en 10 gånger och det är samma 3 personer som lagt ut varje gång av ungefär 10 stycken.

Den attityden, att bara ta för givet att nån annan alltid ska göra det stör mig så jävla mycket, särskilt när det gäller snålhet mellan polarna...

_________________
Built the ROC from a pebble, pedalled rock before I met you,
Pedalled bikes, got my nephews pedal bikes because they special // Jay-Z, never let you down
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Fairlane
lammkött


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 5318
Location: Stockholm

PostPosted: Wed Jan 31, 2007 16:39 pm    Post subject: Reply with quote

Jag håller med om att folk som ligger i vänsterfil på motorväg och vägrar flytta sig när det finns utrymme är irriterande, men bara om vi talar om motorvägar med 90 km/h eller högre. Annars är det lika irriterande att ha en dåre bakom sig som blinkar vilt för att jag ligger i vänsterfil på en 70 km/h-sträcka bara för att det är motorväg. Oftast har jag ett bra skäl att ligga där och då får de vackert köra om till höger.

Annars så stör jag mig väldigt mycket på folk som inte kan accelerera på påfartsträckorna eller retardera på avfartsträckorna. Där jag kör av/på motorvägen dagligen så är hastigheten 90 km/h. Hastigheten som folk lyckas komma upp i på påfartssträckan är 60-70 för de flesta. Vid avfarter påbörjas inbromsning långt ut på motorvägen. Ok, om det är tokhalt, men annars får man nog försöka trycka ner den högra pedalen en aning. Effekten som blir dagligen är att bil ett blinkar vänster och kör på motorvägen i cirka 60 km/h. bilarna i högerfilen tvingas bromsa kraftigt och avstånden blir minimala. I dessa minimala luckor ska övriga alltså tränga sig in bara för att en bilförare tror att det är säkrast i trafiken om man står näst intill still.

_________________
"Most people play hard to get. I play hard to want.” - Ford Fairlane
Back to top
View user's profile Send private message
[GTI]&an_oger



Joined: 09 Nov 2002
Posts: 3404
Location: stömsund/jämtland

PostPosted: Wed Jan 31, 2007 18:16 pm    Post subject: Reply with quote

Med en annan topic på G på forumet så kom jag på att jag kan dropa en sak jag stör mig på jävligt mycket.


Sportfånar som ska över reklamera spelare.

Foppa kommer till start nu vinner vi (eller gjorde vi det fast foppa kom ? )
Zlatan ska spela från start nu blir det guld (eller)

Enda gången svensk sportfåneklubb har hylla en spelare över alla gränser och säter höga förväntningar på laget för att en spelare kom in så är det när henrik larsson ska spela i landslaget..... han verkar vara en kille som kan tagga resten av laget att höja sig ett par snäpp i övrigt så är våra "proffs" en bunt egensinnade egoister som endast lyckas för att deras självförtroende liger högt över huvet och dom heldre sjuter än passar.


Så svensk sportfåneklubb skit ner er.

_________________
oger dum.... men vet vart han ska FRAMÅTT!!!!!

http://www.givetheiron.se/
http://www.metalgbg.com:8000/index.php forum för metalmusik.
Back to top
View user's profile Send private message
Balzamon
Admin


Joined: 05 Apr 2004
Posts: 2614
Location: Borås/Brämhult

PostPosted: Wed Jan 31, 2007 18:18 pm    Post subject: Reply with quote

Kitano wrote:
Jag stör mig på det här:

Vi är ett ganska stort gäng polare så när en av oss fyller år brukar de andra gå ihop och dela på nåt fint till den personen, nu senast hade jag verkligen inga pengar, då menar ja att jag ligger på minus. När det är dags att betala kommer frågan upp vem som ska lägga ut för de grabbar som inte är med och handlar, då säger direkt tre grabbar att de absolut inte tänker lägga ut, jag hade gjort det men hade helt enkelt inte så jag täckta kostnaden, det slutade med att jag fick betala halva och samma kille som betalade gången innan fick lägga ut igen. Det här har vi gjort en 10 gånger och det är samma 3 personer som lagt ut varje gång av ungefär 10 stycken.

Den attityden, att bara ta för givet att nån annan alltid ska göra det stör mig så jävla mycket, särskilt när det gäller snålhet mellan polarna...


Oh, sånt kan va jävligt jobbigt =(

_________________
What ever happend to sex, drugs and rock n' roll, now we just got aids, crack and techno.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Maledrach
Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 904

PostPosted: Wed Jan 31, 2007 22:27 pm    Post subject: Reply with quote

Fairlane wrote:
Jag håller med om att folk som ligger i vänsterfil på motorväg och vägrar flytta sig när det finns utrymme är irriterande, men bara om vi talar om motorvägar med 90 km/h eller högre. Annars är det lika irriterande att ha en dåre bakom sig som blinkar vilt för att jag ligger i vänsterfil på en 70 km/h-sträcka bara för att det är motorväg. Oftast har jag ett bra skäl att ligga där och då får de vackert köra om till höger.

Annars så stör jag mig väldigt mycket på folk som inte kan accelerera på påfartsträckorna eller retardera på avfartsträckorna. Där jag kör av/på motorvägen dagligen så är hastigheten 90 km/h. Hastigheten som folk lyckas komma upp i på påfartssträckan är 60-70 för de flesta. Vid avfarter påbörjas inbromsning långt ut på motorvägen. Ok, om det är tokhalt, men annars får man nog försöka trycka ner den högra pedalen en aning. Effekten som blir dagligen är att bil ett blinkar vänster och kör på motorvägen i cirka 60 km/h. bilarna i högerfilen tvingas bromsa kraftigt och avstånden blir minimala. I dessa minimala luckor ska övriga alltså tränga sig in bara för att en bilförare tror att det är säkrast i trafiken om man står näst intill still.


är det 70väg får du köra om på högersida så då spelar det ju egentligen ingen roll vart man ligger så det rä ganska irriterande när folk ligger bakom och blinkar då. sen håller jag med om påfarterna. där min far bor går det från 2 filer till 3. och ändå måste folk som kör i 70-80 lägga sig i mittenfilen direkt. vilket gör att jag måste antingen köra om på insidan eller så måste jag slänga mig ut i vänsterfilen eftersom jag trycker på så fort jag får fritt framför mig. och självklart ska alla tvärnita så fort dom ser skylten till deras avfart.
Back to top
View user's profile Send private message
Cat
Master Admin
Personnel


Joined: 08 Apr 2003
Posts: 2330
Location: Såsen.

PostPosted: Wed Jan 31, 2007 22:37 pm    Post subject: Reply with quote

Jag stör mig på småglin som inte fattar grejen med "mitt" och "ditt", även så stör jag mig på folk som ska bygga hopp i skidbacken för "hoppet som finns suger", och förstöra mer för annat folk. Håll er i parken ffs.
Strålande exemel finnes på http://www.freeride.se/forum/thread.php?t=36106&p=1
En poäng till den som kan lista ut vem jag är.. Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message
Oskar-



Joined: 07 Oct 2002
Posts: 3248
Location: Dekadensen

PostPosted: Wed Jan 31, 2007 22:39 pm    Post subject: Reply with quote

Jag stör mig på avundsjuka människor som inte kan acceptera att vissa är mer framgångsrika än andra!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
toffeln



Joined: 17 Nov 2002
Posts: 507
Location: Stockholm

PostPosted: Thu Feb 01, 2007 7:38 am    Post subject: Reply with quote

Jag stör mig på snorungar som tror att framgång är hur mycket ens farsa tjänar i lön när de själva inte lyft ett finger i hela sitt liv för att ha pengar.
_________________
Be men, or be more than men. Be steady to your purposes and firm as a rock. This ice is not made of such stuff as your hearts may be; it is mutable and cannot withstand you if you say that it shall not.
Back to top
View user's profile Send private message
n3uro
2007 Gulddonator
2007 Gulddonator


Joined: 14 Jan 2003
Posts: 2643
Location: Borås, Sweden

PostPosted: Thu Feb 01, 2007 11:07 am    Post subject: Reply with quote

toffeln wrote:
Jag stör mig på snorungar som tror att framgång är hur mycket ens farsa tjänar i lön när de själva inte lyft ett finger i hela sitt liv för att ha pengar.


Låt dom tro det då, och vänta med att skratta åt dom tills dom kommer på att de pengarna dom levt av är knarkpengar, eller att deras farsa säljer hemliga band till ryssland, eller något annat roligt. Very Happy Razz

_________________
Vila I Frid mamma

Gun Andersén. 1955 - 2006-11-19
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
slurp



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 2739
Location: Orsa

PostPosted: Thu Feb 01, 2007 11:18 am    Post subject: Reply with quote

Cat wrote:
Jag stör mig på småglin som inte fattar grejen med "mitt" och "ditt", även så stör jag mig på folk som ska bygga hopp i skidbacken för "hoppet som finns suger", och förstöra mer för annat folk. Håll er i parken ffs.
Strålande exemel finnes på http://www.freeride.se/forum/thread.php?t=36106&p=1
En poäng till den som kan lista ut vem jag är.. Rolling Eyes

Hahaha! Hela den där sidan verkar ju verkligen vara fylld med småbarn som inte har någon koll alls. Du äger sönder dem totalt, men det tråkiga är att de är så små och outvecklade att de inte ens märker det själva Wink Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Next
Page 3 of 12

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies