HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
va ska man göra...(tjej problem)
Goto page 1, 2  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion
View previous topic :: View next topic  
Author Message
SilentPredator



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4882
Location: Malmö City !

PostPosted: Thu Aug 09, 2007 18:17 pm    Post subject: va ska man göra...(tjej problem) Reply with quote

Jo så här är det altså, de finns en tjej som jag är jävligt kär i, vi har typ träffats sedan februari. I början när vi träffades så känndes allt bra, vi gick på bio, hon var här hemma sedan en eller två gånger o vi typ strula/kysstes, sedan rätt som de var så sa hon att hon inte riktit visste vad hon kännde för mej och att hon var förvirrad, så hon tyckte att vi bara skulle vara vänner istället. De ble ja rätt lessen över men till slut efter ungefär en månad så hade mina känslor för henne svalnat
fastän vi hade setts ibland på olika fester o så, men sedan rätt som de var så ville hon börja träffa mej igen precis som vi gjort i början och då kom mina känslor för henne tillbaks direkt. Hon kom hit här till mej en del gånger igen o vi hade alltid trevligt o så, brukade glo på film.
Sedan en dag sa hon att hon var kär i mig, då blev jag jävligt glad kan man ju säga och de känndes som vi äntligen skulle kunna bli tillsammans.
Iallafall så åkte hon till sthlm i en vecka några dagar efter hon sagt att hon va kär i mig, vi höll kontakten var dag medans hon var där. Dagen efter att hon kommit hem från sthlm så träffades vi här hos mej igen, allt känndes som vanligt sjukt bra, vi mös o hade trevligt hela kvällen. Iallafall så drog hon ju hem till slut, loggade in på msn och vi började snacka. Rätt som de var säger hon att hon inte vill ha ett förhållande och att hon inte riktigt vet vad hon känner för mig, men hon tror att de kan bli något mellan oss längre fram. JAg blir iaf rätt lessen ännu en gång och efter det har vi bara snackat på msn o med sms, men dock känns de som hon ibland skiter i att svara på mina sms, vilket inte känns så roligt för mej och när ja frågar om vi kan ses så säger hon typ alltid att hon inte alls kan planera saker så vi får se på just den dagen, eller så säger hon att vi kan träffas men istället drar hon o gör nått annat. Men igår så kom hon och hennes kompis hit här o glodde på film, men jag kunde knappt snacka me henne, hon känndes typ..annorlunda.
sen efter de hade varit här så skickade jag sms till henne o så om just läget mellan oss 2 men hon har inte svarat på de än :S

Jag vet inte vad ja ska göra, en del av mej vill bara skita i henne för hon har sårat mej en del gånger, men en annan del tycker om och är kär i henne och vill inte släppa taget :S

Jag förstår mej inte alls på henne...vet som sagt inte vad ja ska ta mej till, ibland känns de helt deppigt när jag börjar tänka på henne och ibland blir ja sur.
jag har försökt få fram ett svar från henne om vad hennes känslor är till mej , men hon svarar inte på de typ :/

Tror också att de känns extra svårt för hon e typ den första tjejen som jag verkligen blivit kär i på riktigt

_________________
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
[FreezeBitch]Lupus
2006 Gulddonator
2006 Gulddonator


Joined: 05 Oct 2002
Posts: 3655
Location: Södermalm

PostPosted: Thu Aug 09, 2007 22:22 pm    Post subject: Reply with quote

Hej du, grattis och sånt... tråkigt att höra också... ett hett tips följer här... håll i dig...

Prata med henne! Ta dig i kragen, träffa henne under kontrollerade former och snacka. Berätta att hon minsann får se till att prata hon också istället för att undvika ämnet. Om hon undviker att svara på frågor får du se till att vaska fram ett par svar ur henne eller tydligt förklara för henne att du tolkar hennes tystnad som att hon inte är intresserad och att du minsann inte tänker gå vecka ut och vecka in och fundera. Nu. Idag. Ja eller nej. Möjligt eller omöjligt. Ett par punkter jag tycker du kan plocka in under konversationen är:


* Jag tycker om dig mycket och tror att det är på ett annat sätt än vänner tycker om varandra. Hur känner du?
* Det är väldigt jobbigt när det ena dagen känns som att du vill att jag ska bli din pojkvän och andra dagen känns som att du ignorerar mig.


PS. Om det skiter sig kan du alltid ringa Fröken Höger. Very Happy

_________________
_______________________________________________
- Av var och en efter förmåga, åt var och en efter behov. (låter vettigt)
- Min frihet slutar där din börjar (låter vettigt)
Back to top
View user's profile Send private message
mts
pensionerad hest


Joined: 05 Aug 2003
Posts: 4658
Location: nkpg

PostPosted: Thu Aug 09, 2007 22:25 pm    Post subject: Reply with quote

hahaha, jag älskar din hjärna lupus!
dubbelkomik att fröken höger ligger precis intill jämmerberget... jag som alltid tyckt att självömkande och onani går hand i hand!

_________________
lvl84 human ironist.
Gick i pension 080805
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
SilentPredator



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4882
Location: Malmö City !

PostPosted: Thu Aug 09, 2007 23:41 pm    Post subject: Reply with quote

[FreezeBitch]Lupus wrote:
Hej du, grattis och sånt... tråkigt att höra också... ett hett tips följer här... håll i dig...

Prata med henne! Ta dig i kragen, träffa henne under kontrollerade former och snacka. Berätta att hon minsann får se till att prata hon också istället för att undvika ämnet. Om hon undviker att svara på frågor får du se till att vaska fram ett par svar ur henne eller tydligt förklara för henne att du tolkar hennes tystnad som att hon inte är intresserad och att du minsann inte tänker gå vecka ut och vecka in och fundera. Nu. Idag. Ja eller nej. Möjligt eller omöjligt. Ett par punkter jag tycker du kan plocka in under konversationen är:


* Jag tycker om dig mycket och tror att det är på ett annat sätt än vänner tycker om varandra. Hur känner du?
* Det är väldigt jobbigt när det ena dagen känns som att du vill att jag ska bli din pojkvän och andra dagen känns som att du ignorerar mig.


PS. Om det skiter sig kan du alltid ringa Fröken Höger. Very Happy


Tack för tipsen Smile Jag har försökt några gånger att träffa henne för att jag vill snacka med henne om typ just det, men änsålänge så har vi inte träffats ensamma :/ tänker inte skriva fler sms o sånt, bollen ligger hos henne just nu typ, men jag måste verkligen prata me henne om detta mellan 4 ögon jepp

_________________
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
eberglund



Joined: 18 Nov 2003
Posts: 1848

PostPosted: Fri Aug 10, 2007 4:52 am    Post subject: Reply with quote

Silent, här kommer mina förslag.

'Ta bort henne från msn, det är den största relationsdödaren någonsin. Varför? Jo därför att när ni väl snackar IRL så har ni redan snackat om alla de här vanliga frågorna som, hur var din dag? etc.

'Sluta jaga henne så jävligt. Många brudar vill ha det de inte kan få, det värsta man kan göra som kille är att skicka massa sms hela tiden med frågor som, hur mår du? m.m.

'Du måste ta tillbaka intiativet(stavning? Rolling Eyes ) Brudar gillar killar som vet vad de vill. Visa henne att du är en grymm kille.

Viktigast: Säg inte att du är kär eller något liknande till henne, då är det Game Over. Nu kallar jobbet Sad
Back to top
View user's profile Send private message
SilentPredator



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4882
Location: Malmö City !

PostPosted: Fri Aug 10, 2007 14:02 pm    Post subject: Reply with quote

eberglund wrote:
Silent, här kommer mina förslag.

'Ta bort henne från msn, det är den största relationsdödaren någonsin. Varför? Jo därför att när ni väl snackar IRL så har ni redan snackat om alla de här vanliga frågorna som, hur var din dag? etc.

'Sluta jaga henne så jävligt. Många brudar vill ha det de inte kan få, det värsta man kan göra som kille är att skicka massa sms hela tiden med frågor som, hur mår du? m.m.

'Du måste ta tillbaka intiativet(stavning? Rolling Eyes ) Brudar gillar killar som vet vad de vill. Visa henne att du är en grymm kille.

Viktigast: Säg inte att du är kär eller något liknande till henne, då är det Game Over. Nu kallar jobbet Sad


Tack för tipsen! Smile Har tänkt på att jag ska köra en nonchalant stil mot henne nu och inte skriva till henne på msn, lunar, sms alls. Så får ja se om hon börjar skriva till mej istället. Ska sluta va den som jagar =P

_________________
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
[GTI]Zwonka
Admin


Joined: 28 Jun 2004
Posts: 2815
Location: Strawcity

PostPosted: Fri Aug 10, 2007 14:44 pm    Post subject: Reply with quote

Ska väl inflika en sak bara som jag känner är annorlunda nu och på många sätt negativt men även positivt. Det är för jävla enkelt idag att ha kontakt. sms, lunar, msn, skype you name it, det finns så många vägar att gå och det finns så många intressanta människor att det är för enkelt att träffa någon, det tror jag kan sabba många påbörjade förhållanden, det är för enkelt att ångra sig sms:"jag vet inte om vi ska ses mer" o sen e de klart... När jag träffade min första tjej, då hade jag knappt mobil, eller, jag kunde iaf inte använda den på samma frikostiga sätt som jag gör idag, utan det var att träffas som gällde, det räckte att gå ut en sväng på stan och ta en glass, bara ses och inte hålla på att flörta på distans med bekväma medel som msn där man kan vara precis sådär som man vill vara men inte kan vara i verkligheten... Kanske att det är problemet här, du kanske är en person som hon verkar gilla via nätet/mobilen, där du kanske uppfattas i en annan "ton" än vad du gör i verkligheten. Skippa sms:en när hon gått, skippa "eftersnacket" på msn efter ni setts, keep it simple! Bjud gärna hem henne, men var inte för på, vänta ett tag och försök igen om hon tackar nej. Min förra tjej träffade jag enbart via nätet, det var väl sådär nu med fasit i hand... Min nuvarande tjej träffade jag genom gemensamma vänner och visst, vi snackade på msn och så, men jag incisterade på att vi skulle ses, så vi gick på dejter, åt luncher och annat och skippade det ändlösa fjäskandet och flörtandet på nätet där men framstår som någon helt annan och dessutom riskerar att hamna i totalt onödiga bråk pga missuppfattningar.

jävlar va mycke det blev Razz men mitt råd är nog endå, var dig själv i verkligheten och skippa alteregot på nätet för hur mycke du än försöker vara dig själv på msn så tror jag inte att du framstår som den du är i verkligeheten. Det kan väl vara en hint till alla internetflörtare Razz Detta var bara lite råd och tankar som jag hade kring din sits, det kanske inte passade perfekt och jag kan ha svävat ut lite, men jag tycker detta gäller generelt då det kommer till nät och sms dejting. Så som någon skrev, i fortsättningen så var inte efterhängsen, och ta´t lugnt Smile Det kan ju vara så att hon tycker om dig som hotmailadress så att säga, men kanske inte förstår dig i verkligheten.

lycka till Smile

tjoo!
Back to top
View user's profile Send private message
SilentPredator



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4882
Location: Malmö City !

PostPosted: Fri Aug 10, 2007 14:56 pm    Post subject: Reply with quote

[GTI]Zwonka wrote:
Ska väl inflika en sak bara som jag känner är annorlunda nu och på många sätt negativt men även positivt. Det är för jävla enkelt idag att ha kontakt. sms, lunar, msn, skype you name it, det finns så många vägar att gå och det finns så många intressanta människor att det är för enkelt att träffa någon, det tror jag kan sabba många påbörjade förhållanden, det är för enkelt att ångra sig sms:"jag vet inte om vi ska ses mer" o sen e de klart... När jag träffade min första tjej, då hade jag knappt mobil, eller, jag kunde iaf inte använda den på samma frikostiga sätt som jag gör idag, utan det var att träffas som gällde, det räckte att gå ut en sväng på stan och ta en glass, bara ses och inte hålla på att flörta på distans med bekväma medel som msn där man kan vara precis sådär som man vill vara men inte kan vara i verkligheten... Kanske att det är problemet här, du kanske är en person som hon verkar gilla via nätet/mobilen, där du kanske uppfattas i en annan "ton" än vad du gör i verkligheten. Skippa sms:en när hon gått, skippa "eftersnacket" på msn efter ni setts, keep it simple! Bjud gärna hem henne, men var inte för på, vänta ett tag och försök igen om hon tackar nej. Min förra tjej träffade jag enbart via nätet, det var väl sådär nu med fasit i hand... Min nuvarande tjej träffade jag genom gemensamma vänner och visst, vi snackade på msn och så, men jag incisterade på att vi skulle ses, så vi gick på dejter, åt luncher och annat och skippade det ändlösa fjäskandet och flörtandet på nätet där men framstår som någon helt annan och dessutom riskerar att hamna i totalt onödiga bråk pga missuppfattningar.

jävlar va mycke det blev Razz men mitt råd är nog endå, var dig själv i verkligheten och skippa alteregot på nätet för hur mycke du än försöker vara dig själv på msn så tror jag inte att du framstår som den du är i verkligeheten. Det kan väl vara en hint till alla internetflörtare Razz Detta var bara lite råd och tankar som jag hade kring din sits, det kanske inte passade perfekt och jag kan ha svävat ut lite, men jag tycker detta gäller generelt då det kommer till nät och sms dejting. Så som någon skrev, i fortsättningen så var inte efterhängsen, och ta´t lugnt Smile Det kan ju vara så att hon tycker om dig som hotmailadress så att säga, men kanske inte förstår dig i verkligheten.

lycka till Smile

tjoo!


Du har nog rätt i att man är en annan person på nätet, tror de flesta blir annorlunda vare sig de vill de eller inte, det är ju 1000 gånger lättare att snacka genom nätet. Men tro mig, jag har försökt en massa gånger att ses IRL me henne, och jag har lyckats i typ 30% av försöken ungefär, skulle jag tro Razz

Men jag har iaf brutit kontakten me henne nu, upp till henne att ta kontakt med mig nu. Och när/om hon väl kontaktar mig ska jag spela svår fångad och vara "kall" typ =)

Efter alla tips änsålänge så saknar jag henne inte så värst mycket nu mera, tänker inte på henne alls ofta!

_________________
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Fren
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 7556

PostPosted: Fri Aug 10, 2007 15:52 pm    Post subject: Reply with quote

Brudar asså... Wink

Som sagt.
1. Jaga henne inte. Då blir hon trängd och det är svårare. Ge henne tid att sakna dig, som när ni slutade träffas första gången.

2. Skippa som sagt att snacka över elektronik. Bestäm träff och sånt där kan ni göra, men chatta inte. Aldrig. Vill hon chatta så förklara bara att du helst pratar med henne IRL.

3. Ignorera henne inte med flit. Speciellt inte som "hämnd". Då kan hon tycka du är elak och inte rätt för henne.
Svara om hon frågar/skriver, men låt henne ta initativet. var då inte "kall typ" eller kort med henne, men behandla henne som en kompis, inte som nån du är kär i. Det räcker. Gör klart för henne att du är öppen på marknaden utan att säga det rakt ut.
Hon kan såklart inte begära att du ska sitta och vänta på henne och det ska du heller inte göra. Lev ditt liv som vanligt och spana på andra tjejer. Hittar du nån annan får hon skylla sig själv för att hon velat. Jag tror hon kommer inse att hon måste göra nåt för du inte ska glida ur händerna på henne.

_________________
Back to top
View user's profile Send private message
Bruno



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1427

PostPosted: Fri Aug 10, 2007 18:45 pm    Post subject: Reply with quote

shit, silentpred med kvinnoprobs. fan kommer ihåg när du var typ 11-12 bast o börja spela på mafia, SP. blev bannad för nåt dumt, hähä. Fan tiden går fort asså. Smile
_________________
"So many assholes, so few bullets." Clint Eastwood Dirty Harry.
Back to top
View user's profile Send private message
SilentPredator



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4882
Location: Malmö City !

PostPosted: Fri Aug 10, 2007 20:52 pm    Post subject: Reply with quote

Fren wrote:
Brudar asså... Wink

Som sagt.
1. Jaga henne inte. Då blir hon trängd och det är svårare. Ge henne tid att sakna dig, som när ni slutade träffas första gången.

2. Skippa som sagt att snacka över elektronik. Bestäm träff och sånt där kan ni göra, men chatta inte. Aldrig. Vill hon chatta så förklara bara att du helst pratar med henne IRL.

3. Ignorera henne inte med flit. Speciellt inte som "hämnd". Då kan hon tycka du är elak och inte rätt för henne.
Svara om hon frågar/skriver, men låt henne ta initativet. var då inte "kall typ" eller kort med henne, men behandla henne som en kompis, inte som nån du är kär i. Det räcker. Gör klart för henne att du är öppen på marknaden utan att säga det rakt ut.
Hon kan såklart inte begära att du ska sitta och vänta på henne och det ska du heller inte göra. Lev ditt liv som vanligt och spana på andra tjejer. Hittar du nån annan får hon skylla sig själv för att hon velat. Jag tror hon kommer inse att hon måste göra nåt för du inte ska glida ur händerna på henne.


Nää de blir inte total ignorans men liksom, hon får skriva till mej nu, och när hon skriver så svarar jag ju, jag vill fan bli 18 nu så ja kan dra ut på roligare klubbar och på pubar/barer! Hitta nya tjejer, som e lättare Razz

De e så jobbit liksom för innan har jag varit me andra tjejer, men sedan "dumpat" dem för jag inte har rätt känslor för dem, men de har varit sjukt kära i mig och när ja väl hittar en tjej som jag blir tokig i så ska de bara bli massa problem >_<
Och hon verkar tro att jag bara kommer sitta här hemma och vänta på henne tills hon vet vad hon känner, no way. Jag fattar inte de med "osäkra känslor" eller så, liksom, man bör ju veta ifall man är kär, eller inte, tycker jag iaf..
Men men nu ska jag till en liten chill 18års fest min polare har, tror dock inte där kommer finnas nårra speciella brudar o ragga på, det är alltid samma gamla tjejer som man bara e polare me Sad Razz


18 om lite mer än 2 månader, längtar!!!!!!!!!!!!!!!!! ^^

_________________
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
SilentPredator



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4882
Location: Malmö City !

PostPosted: Fri Aug 10, 2007 20:55 pm    Post subject: Reply with quote

Bruno wrote:
shit, silentpred med kvinnoprobs. fan kommer ihåg när du var typ 11-12 bast o börja spela på mafia, SP. blev bannad för nåt dumt, hähä. Fan tiden går fort asså. Smile


haha ao, började lira när jag var 12 (kanske 11, men skulle fylla 12 isf xP) på SM Very Happy jaa, jag var lite av en störig fjortis ett tag ^^

Tiden går verkligen fort!! För fort tycker jag! Smile

_________________
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
patte1



Joined: 19 Dec 2003
Posts: 1712

PostPosted: Fri Aug 10, 2007 21:35 pm    Post subject: Reply with quote

Har varit i exakt samma sits. Eller exakt och exakt, varit ute efter en brud som jag ville sätta, inget förhållande eller känslor. Smile
Säger som vissa andra, var lite nonchig på msn, var inte ute efter henne. Låt henne vara ute efter dig. Då är det hon som får valet "Vill jag eller vill jag inte?" istället för att "skrämmas bort" av att man skriver.
Back to top
View user's profile Send private message
Fren
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 7556

PostPosted: Fri Aug 10, 2007 22:08 pm    Post subject: Reply with quote

SilentPredator wrote:
Jag fattar inte de med "osäkra känslor" eller så, liksom, man bör ju veta ifall man är kär, eller inte, tycker jag iaf..
Det är inte så konstigt egentligen.
En del människor vill veta helt säkert innan de ger sig in på nåt, vare sig det gäller kärlek eller bilköp eller jobb. Det är därför hon är med dig, för att känna efter. Låt henne göra det om du trivs med att vara med henne, men förvänta dig inget. Inte än.
Hon har helt säkert känslor för dig, men exakt vad det är vet hon inte. Hon måste ta reda på om det bara är vänskap eller om det är det där pirret i magen.
Man provkör ju bilen innan man köper den.
Och provanställningen är inte bara till för arbetsgivaren. Den anställde måste oxå känna att det är ett bra företag.

Ge henne tid bara, det är allt jag säger, och medans du gör det känner du efter själv. Just in case.

Sen det där med att ragga på krogen. Öppen fråga till alla här. Hur många har träffat sin partner på krogen?
Visst är det lättare att socialisera med alkohol i kroppen (hämningarna släpper om man vanligtvis är blyg), men det är när man är nykter man känner att det är rätt.
Tänk på det, men kör hårt.

_________________
Back to top
View user's profile Send private message
SilentPredator



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4882
Location: Malmö City !

PostPosted: Sat Aug 11, 2007 0:55 am    Post subject: Reply with quote

Fren wrote:
SilentPredator wrote:
Jag fattar inte de med "osäkra känslor" eller så, liksom, man bör ju veta ifall man är kär, eller inte, tycker jag iaf..
Det är inte så konstigt egentligen.
En del människor vill veta helt säkert innan de ger sig in på nåt, vare sig det gäller kärlek eller bilköp eller jobb. Det är därför hon är med dig, för att känna efter. Låt henne göra det om du trivs med att vara med henne, men förvänta dig inget. Inte än.
Hon har helt säkert känslor för dig, men exakt vad det är vet hon inte. Hon måste ta reda på om det bara är vänskap eller om det är det där pirret i magen.
Man provkör ju bilen innan man köper den.
Och provanställningen är inte bara till för arbetsgivaren. Den anställde måste oxå känna att det är ett bra företag.

Ge henne tid bara, det är allt jag säger, och medans du gör det känner du efter själv. Just in case.

Sen det där med att ragga på krogen. Öppen fråga till alla här. Hur många har träffat sin partner på krogen?
Visst är det lättare att socialisera med alkohol i kroppen (hämningarna släpper om man vanligtvis är blyg), men det är när man är nykter man känner att det är rätt.
Tänk på det, men kör hårt.


Mjo men man får väl tänka på vad man gör mot den andra, vi har liksom alltid kyssts o så när vi träffats, och hon har sagt en gång att hon var kär i mig, hon får ju tänka på att hon sårar mig sen genom att sedan inte veta vad hon känner o så..men men...o jag är en person som får lättare att va social me alkohol i kroppen, kan annars va rätt blyg när de gäller nya människor ofta, och därför e de skönt att supa så blygheten försvinner Smile

men jag försöker att inte tänka på henne nu, blir bara deppig o sur när jag gör de typ just nu :S
önskar egentligen att ja bara kan glömma henne och gå vidare, men de går inte >_<

_________________
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Fren
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 7556

PostPosted: Sun Aug 12, 2007 1:03 am    Post subject: Reply with quote

Jo jag vet att det är svårt att glömma. Kör ditt race bara så löser det sig.
Vi alla har varit i en sits dä rman varit olyckligt kär. Vi alla har kommit ur den.

Tänk på att hon är en annan individ än du. Hon tänker olika och agerar olika.
Hon tror sig vara kär i dig men upptäcker att känslorna inte är desamma efter x antal dagar/ceckor och säger det till dig. Jag tycker hon verkar vara ärlig.
Låt henne fundera och känna efter ett tag säger jag bara.
Fortsätt vara en bra kille. Då kommer sagan sluta lyckligt.




hoppas jag Wink

_________________
Back to top
View user's profile Send private message
Micke



Joined: 06 Sep 2004
Posts: 712

PostPosted: Sun Aug 12, 2007 20:06 pm    Post subject: Reply with quote

säger fortfarande tobbe, skit i henne.
_________________
WSAD! QE! (SPACE)
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
SilentPredator



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4882
Location: Malmö City !

PostPosted: Mon Aug 13, 2007 10:27 am    Post subject: Reply with quote

Fren wrote:
Jo jag vet att det är svårt att glömma. Kör ditt race bara så löser det sig.
Vi alla har varit i en sits dä rman varit olyckligt kär. Vi alla har kommit ur den.

Tänk på att hon är en annan individ än du. Hon tänker olika och agerar olika.
Hon tror sig vara kär i dig men upptäcker att känslorna inte är desamma efter x antal dagar/ceckor och säger det till dig. Jag tycker hon verkar vara ärlig.
Låt henne fundera och känna efter ett tag säger jag bara.
Fortsätt vara en bra kille. Då kommer sagan sluta lyckligt.




hoppas jag Wink


mjo alla är ju olika, har inte snackat med henne alls sedan onsdags eller torsdags typ, tänker låta de gå ett tag till och se om hon kontaktar mig, men jag vill iallafall träffa henne en gång och bara snacka med henne om allt, då kommer allt kännas mycket bättre är jag säker på!

Micke wrote:
säger fortfarande tobbe, skit i henne.


Jag kan inte bara skita i henne helt, men just nu så tycker jag hon får ta kontakten med mig, jag vill inte bli ovän med henne för vi har en del gemensamma kompisar också så och går på samma fester ibland


Men, måste iallafall som sagt träffa henne en gång till, och snacka ut med henne!

_________________
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
SilentPredator



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4882
Location: Malmö City !

PostPosted: Mon Sep 17, 2007 15:39 pm    Post subject: Reply with quote

Snackar typ aldrig med henne nu, hon skriver inte till mig så jag skriver inte till henne typ ^^ Men har iaf släppt henne helt nu, it's her loss Razz

Har typ en ny brud nu, som e så mkt bättre och lättare Very Happy

_________________
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Micke



Joined: 06 Sep 2004
Posts: 712

PostPosted: Mon Sep 17, 2007 16:55 pm    Post subject: Reply with quote

e du typ helt horny på henne då typ?
_________________
WSAD! QE! (SPACE)
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion All times are GMT + 1 Hour
Goto page 1, 2  Next
Page 1 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies