HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Zlatan
Goto page Previous  1, 2, 3, 4  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion
View previous topic :: View next topic  
Author Message
[siLL]MediuM



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 2434

PostPosted: Thu Feb 01, 2007 13:31 pm    Post subject: Reply with quote

ShoCK_FX wrote:
...

Äh väx upp nu, VILL han spela för landslaget, och OM han platsar så är det väl klart att han ska göra det. Lev i nuet grabbar...


Och rök lite weed också leeeeeeeeen.

Vadå vill och om? Han vill ju tydligen inte. Sen om vi kvalar in och han plötsligt vill spela kvartsfinalen för att nu är det en viktig match. Då kan han dra åt skogen i mina ögon. All the way man.. all the way! Tror han att han kommer att kunna hoppa in i ett landslag och spela great utan någon träning med de gubbarna han lirar med?

Jag tycker att det hela är trist för att zlatan är en mycket bra spelare i mina ögon. Men om han want to do this the hard way,.. fine with me MAN!!!!!!! Fine with MiX TOooo!

_________________
Kreditkort. Billiga linser
Back to top
View user's profile Send private message
Quickis
2006 Bronsdonator
2006 Bronsdonator


Joined: 26 Jul 2006
Posts: 290

PostPosted: Thu Feb 01, 2007 14:12 pm    Post subject: Reply with quote

miklo! wrote:

En sista fråga, när uppkom detta hatet mot honom? Efter Göteborg? Eller när Allbäck visade sig vara "bättre" än Zlatan? Något annat?


När han pissade på svenska landslagströjan.
Har man 0 respekt för sitt land ska man inte sätta sin fot på en landslagsmath.

Och skojar du med mig när du inte förstår vart folk får diva ifrån? Man måste ha levt under en sten där idrottsnyheter inte existerar för att inte förstå det Laughing

Men smöra på du för zlatan. Blir nog skitbra. Han blir iaf glad och han får en annan som gör vad som helst för att få han i vårat lag. Allvarligt så är ingen person värd det. Oavsett hur bra de kan förflytta läder med fötterna. Först ska han visa respekt om han vill ha respekt tillbaka. Han beter ju sig som en unge som inte får den där godisbiten i affären och helt plötsligt sätter sig på golvet och börjar gråta.
Fast enligt schock är man en barnrumpa om man är hård mot sånna ungar tydligen Wink
Back to top
View user's profile Send private message
ShoCK_FX
Admin


Joined: 25 Nov 2003
Posts: 275

PostPosted: Thu Feb 01, 2007 14:29 pm    Post subject: Reply with quote

Quickis wrote:

Fast enligt schock är man en barnrumpa om man är hård mot sånna ungar tydligen Wink


Jag tycker att många använder löjliga och irrelevanta argument. That's my point Wink Huruvida zlatan ska få spela framtida matcher med landslaget borde väl ändå grundas på dessa två saker:
1) Han vill och är redo på att satsa fullt ut (dvs inte bara spela 1 match som han känner för och sen skita i resten)
2) Att han är tillräckligt bra och samspelt med dom andra så att han platsar i laget, han ska givetvis inte bara glida in på en räkmacka rakt in i startelvan.

Jag tycker att folk ska leva i nuet, skulle zlatan i vår, sommar eller när som helst uppfylla de två ovanstående punkterna så tycker jag folk ska förlåta/glömma det gamla. Även mördare och våldtäktsmän här i sverige blir ju förlåtna (läs utsläppta från fängelset), dom förtjänar tydligen fler chanser i livet, kan inte zlatan också göra det?
Back to top
View user's profile Send private message
woody
Admin


Joined: 04 Aug 2003
Posts: 1532

PostPosted: Thu Feb 01, 2007 14:36 pm    Post subject: Reply with quote

ShoCK_FX wrote:
Usch va många det är som lipar och grinar över zlatans beteende. I mina ögon beter ni er lika mycket som barnrumpor som han. Bläh usch nej han är en diva, och så pratar han ju på skånska, och vi ska inte ens nämna hans håriga ben! Fy faaan, klart han inte ska spela i landslaget?

Äh väx upp nu, VILL han spela för landslaget, och OM han platsar så är det väl klart att han ska göra det. Lev i nuet grabbar...


jag lever i nuet och i nuet är zlatan en barnrumpa som divar sig.

_________________

http://digg3r.blogspot.com/
Back to top
View user's profile Send private message
miklo!
Senior Admin


Joined: 30 Nov 2002
Posts: 3179
Location: Göteborg/Lerum

PostPosted: Thu Feb 01, 2007 14:43 pm    Post subject: Reply with quote

Quickis, eller, tro det eller ej så är man otroligt trångsynt.

Smöra för Zlatan, haha Very Happy Ajo tjena, jag vill se en rolig fotboll. Välj du Allbäck om du tycker han kan bjuda på finlir, jag väljer Zlatan alla dagar i veckan.

Lustigt är det dock att man inte vet hela historian (nä inte jag heller) men ändå väljer man att lita på media som målar ut Zlatan som skiter i spel i landslaget och gottar sig med Materazzi och sin familj istället. DET blir nog skitbra skulle jag vilja säga Smile

Allt är nog inte alltid positivt även om man tycker att det bara borde vara att sätta sig på första bästa flyg och sätta på sig gulblåa kostymen.

äh skitsamma, jag hejjar på Zlatan samtidigt som jag hejjar på resternade i svenska landslaget. hoppas det löser sig.
hade dock gärna vilja sett en annan tränare Smile

_________________
Squadron är min lekkamrat
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Quickis
2006 Bronsdonator
2006 Bronsdonator


Joined: 26 Jul 2006
Posts: 290

PostPosted: Thu Feb 01, 2007 14:51 pm    Post subject: Reply with quote

ShoCK_FX wrote:
Quickis wrote:

Fast enligt schock är man en barnrumpa om man är hård mot sånna ungar tydligen Wink


Jag tycker att många använder löjliga och irrelevanta argument. That's my point Wink Huruvida zlatan ska få spela framtida matcher med landslaget borde väl ändå grundas på dessa två saker:
1) Han vill och är redo på att satsa fullt ut (dvs inte bara spela 1 match som han känner för och sen skita i resten)
2) Att han är tillräckligt bra och samspelt med dom andra så att han platsar i laget, han ska givetvis inte bara glida in på en räkmacka rakt in i startelvan.

Jag tycker att folk ska leva i nuet, skulle zlatan i vår, sommar eller när som helst uppfylla de två ovanstående punkterna så tycker jag folk ska förlåta/glömma det gamla. Även mördare och våldtäktsmän här i sverige blir ju förlåtna (läs utsläppta från fängelset), dom förtjänar tydligen fler chanser i livet, kan inte zlatan också göra det?


Jag anser mig vara en bestämd person och vill att fel ska leda till konsekvens för att visa föredöme för de andra som funderar på att skita i landslaget. om vi ska dalta med alla spelare kommer de fortsätta vara totalt respektlösa. Landslaget är som swm - "att få spela här är ingen självklarhet, det är ett privilegium."

Miklol, hellre en allbäck som skiter svenskt stål än zlatan som har 0 motivering att slåss för fanan.
Back to top
View user's profile Send private message
SilentPredator



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4882
Location: Malmö City !

PostPosted: Thu Feb 01, 2007 15:51 pm    Post subject: Reply with quote

miklo! wrote:
Quickis, eller, tro det eller ej så är man otroligt trångsynt.

Smöra för Zlatan, haha Very Happy Ajo tjena, jag vill se en rolig fotboll. Välj du Allbäck om du tycker han kan bjuda på finlir, jag väljer Zlatan alla dagar i veckan.



Jag tycker Allbäck kan vara rätt duktig på att "finlira" han också ibland, hans mål mot Spanien t.ex. hög klass på det asså!

Har inte så mycket emot zlatan heller, han har det lilla extra som kan kommas att behövas i svåra matcher!
Men det skulle inte skada om zlatan kunde jobba lite mer, iaf när han spelar i landslaget, tycker han mest går oväntar på bollen, sen om han tappar den börjar han gå igen typ :/
Men jag tycker att zlatan är en jävligt bra fotbollsspelare ändå Razz Sverige behöver lite fler tekniska/roliga spelare tycker jag

_________________
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
McQwert



Joined: 16 Jan 2003
Posts: 1639
Location: Västkusten

PostPosted: Thu Feb 01, 2007 16:37 pm    Post subject: Reply with quote

Tidigare år brukade jag höja Zlatan till skyarna som en av de bästa fotbollsspelarna världen. Måhända är det sant, men hans inställning nu gör att jag bra mycket hellre ser Allbäck i landslaget.

Under det senaste mästerskapet startade Henke och Zlatan från start alla matcher (tror jag?). Zlatan blev allt som oftast utbytt i början av andra perioden efter att ha underpresterat ganska ordentligt, och istället kom Allbäck in och kämpade och slet som en äkta viking.
Zlatan må vara en bättre bolltrollare än Allbäck, men han gör ingen direkt nytta om han bara promenerar runt på plan med en blick som säger "Vad gör jag här egentligen? orkar inte...". Allbäck däremot har en stor vinnarskalle och ger sitt yttersta när han får chansen.

Så Zlatan vill inte spela i landslaget? Big deal! Vi har ett gäng svenska vikingar beredda att ta hans plats

_________________
In Trance we Trust!
Back to top
View user's profile Send private message
Zirape



Joined: 21 Nov 2005
Posts: 972
Location: leksand

PostPosted: Thu Feb 01, 2007 17:20 pm    Post subject: Reply with quote

jag som är helt bakom flötet, har han verkligen pissat på en sverigetröja?
Back to top
View user's profile Send private message
ShoCK_FX
Admin


Joined: 25 Nov 2003
Posts: 275

PostPosted: Thu Feb 01, 2007 17:24 pm    Post subject: Reply with quote

Zirape wrote:
jag som är helt bakom flötet, har han verkligen pissat på en sverigetröja?


Ja, precis innan han bajsa på tomten.
Back to top
View user's profile Send private message
Zirape



Joined: 21 Nov 2005
Posts: 972
Location: leksand

PostPosted: Thu Feb 01, 2007 18:43 pm    Post subject: Reply with quote

hm trodde de bara var jag som fick bajsa på tomten
Back to top
View user's profile Send private message
ShoCK_FX
Admin


Joined: 25 Nov 2003
Posts: 275

PostPosted: Thu Feb 01, 2007 22:03 pm    Post subject: Reply with quote

Zirape wrote:
hm trodde de bara var jag som fick bajsa på tomten


Nej det är ett privilegium som alla vars namn eller nick börjar på Z har Smile
Back to top
View user's profile Send private message
Ice-4-Man



Joined: 18 Jun 2003
Posts: 3874
Location: Borås

PostPosted: Thu Feb 01, 2007 22:04 pm    Post subject: Reply with quote

Jag har ALDRIG gillat Zlatan, och jag kommer ALDRIG göra det heller..
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
[siLL]MediuM



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 2434

PostPosted: Thu Feb 01, 2007 22:08 pm    Post subject: Reply with quote

Ice-4-Man wrote:
Jag har ALDRIG gillat Zlatan, och jag kommer ALDRIG göra det heller..


hatar du invandrare?

_________________
Kreditkort. Billiga linser
Back to top
View user's profile Send private message
fillebus



Joined: 18 Sep 2004
Posts: 627
Location: Lomma

PostPosted: Thu Feb 01, 2007 22:29 pm    Post subject: Reply with quote

[siLL]MediuM wrote:
Ice-4-Man wrote:
Jag har ALDRIG gillat Zlatan, och jag kommer ALDRIG göra det heller..


hatar du invandrare?


Har väll ingenting med det att göra... Gillar inte heller Zlatan, och det har inget med invandrare att göra utan hans attityd.. Han är på tok för mallig och stöddig sedan han blev känd. visst, han kan göra mål men hans attityd gör att jag mår illa.

_________________
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Victor



Joined: 24 Jul 2004
Posts: 777
Location: München

PostPosted: Thu Feb 01, 2007 22:47 pm    Post subject: Reply with quote

fillebus wrote:
[siLL]MediuM wrote:
Ice-4-Man wrote:
Jag har ALDRIG gillat Zlatan, och jag kommer ALDRIG göra det heller..


hatar du invandrare?


Har väll ingenting med det att göra... Gillar inte heller Zlatan, och det har inget med invandrare att göra utan hans attityd.. Han är på tok för mallig och stöddig sedan han blev känd. visst, han kan göra mål men hans attityd gör att jag mår illa.


Varför är alla så känsliga mot hans attityd? Ni ska se honom lira fotboll, inte gifta er med honom. Visst han har tråkig attityd, men personligen bryr jag mig mer om hur han lirar!

_________________
Back to top
View user's profile Send private message
fillebus



Joined: 18 Sep 2004
Posts: 627
Location: Lomma

PostPosted: Thu Feb 01, 2007 22:53 pm    Post subject: Reply with quote

Victor wrote:
fillebus wrote:
[siLL]MediuM wrote:
Ice-4-Man wrote:
Jag har ALDRIG gillat Zlatan, och jag kommer ALDRIG göra det heller..


hatar du invandrare?


Har väll ingenting med det att göra... Gillar inte heller Zlatan, och det har inget med invandrare att göra utan hans attityd.. Han är på tok för mallig och stöddig sedan han blev känd. visst, han kan göra mål men hans attityd gör att jag mår illa.


Varför är alla så känsliga mot hans attityd? Ni ska se honom lira fotboll, inte gifta er med honom. Visst han har tråkig attityd, men personligen bryr jag mig mer om hur han lirar!


Jo visst är han jävulskt duktig på att spela fotboll, men att han ska representera Sverige på det viset han gör med sin "lathet" och ignorans mot rästen av laget vill jag inte se!

_________________
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
[siLL]MediuM



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 2434

PostPosted: Thu Feb 01, 2007 23:30 pm    Post subject: Reply with quote

var ironisk.. men måste lägga till *x* i framtiden!
_________________
Kreditkort. Billiga linser
Back to top
View user's profile Send private message
[GTI]Quest
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 3997
Location: Piteå för det mesta iaf.

PostPosted: Thu Feb 01, 2007 23:41 pm    Post subject: Reply with quote

En begåvning med bollen men en fullständig idiotjävel i övrigt.

Tyvärr har alla vi som betalar skatt betalat det puckot till att nu neka att ställa upp.
Må vara att han inte behövs men deras löner och hela den karusell som landslaget är betalas mycket av skattepengar.

_________________
Are you about done with your pathetic whining?
Feel free to untwist your panties and have a nice, tall, cold, refreshing glass of shut the fuck up already.

[url=http://bullshit.shacknet.nu:8000/stream.ogg.m3u]
Back to top
View user's profile Send private message
[siLL]MediuM



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 2434

PostPosted: Fri Feb 16, 2007 14:44 pm    Post subject: Reply with quote

http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,1002414,00.html
_________________
Kreditkort. Billiga linser
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Page 2 of 4

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies