HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
fruntimmer och deras makt över oss.
Goto page 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Volvo 240



Joined: 13 Nov 2002
Posts: 6731

PostPosted: Sun Jun 10, 2007 5:04 am    Post subject: fruntimmer och deras makt över oss. Reply with quote

Kommer bli väldigt långt detta men hoppas ändå på några råd Smile

Siter här nu i samma tillstånd som jag varit i en månad hjärtklappning, ångest.. Kan inte äta, inte sova, gått ner massor med vikt.. Saknar helt livsglädje och motivation till ånting Sad Spelar varken spel eller kollar på film ens :S

Vårat förhållande började April 9 2006 tilll mars 23 2007. Allting var väldigt bra och jag har aldrig känt en sådan stark kärlek. Lite smolk i bägaren var det dock, hon vågade inte göra nmmer två hos mig och brast helt plötsligt ut i gråt. Gråten är ju inget så, bara hålla om henne och visa att man finns.

Men att hon vägrade gå på toaletten på 3-4 dagar när magen skriker efter att knuffa ur det. Det var jobbigt, och det förstörde flera helger tex min födelsedag, hon vågade inte komma för hon var rädd att behöva gå på toaletten Sad För att hon skulle kunna det så fick jag gå iväg ut ur huset i minst 10 minuter. Om det bara var vi två hemma. Detta förbättredes dock på hösten då d et räckte att jag lyssnade på musik med lurar medans hon var där. Hon satt och led av sina magsmärtor och vi blev alla jätteoroliga och tyckte hon skulle åka till akuten med mera.

Sedan till hösten, ja säg början på September. Då hade hon fått in mig på msn, som jag helst undviker eftersom saker lätt blir missförstådda i instant chatts. Och mycket riktigt så började hon häva ur seig de mest konstiga sakerna "jag hatar dig" "du äcklar mig" och andra rent fruktansvärda saker..

Det här fortgick till och från eskaleade totalt i mitten på oktober när hon hittade _gamla_ loggar från en annan tjej. Självklart skulle jag slängt dessa men. Det var gamla utagerade saker sen jan 06.

Men jag förklarade som det var och hon lämnade det gamla bakom sig precis som jag... Trodde jag, alla ytterligare urfall hade ju anspelningar på henne den tidigare. "åh du bara längtar efter henne jag hatar dig" då hade jag inte varit intresserad av el kanppt chattat med den andre tjejen på 10månader...

PÅhopp om precis allt ni kan tänka er, "läser du tidningen efter maten din jävla pensionär" "Måste du lussma på så usel musik" medans hon gärna spelar Ultima Thule på piano... Ja om vitt skilda ting helt enkelt, och ibland rena hemskheter.

Märk väl att allt detta har skett på msn. Irl har det varit helt motsatt. Sur kanske 4-5 gånger totalt. Dessutom om ja skullegå iväg till en kompis eller titta på tv eller ens sitta vid datorn och spela så blev hon sur/irriterad.

Ingen chatt på 15min så gnällde hon om dålig stil osv. Man kan inte sitta och chatta flera timmar i flera månader utan att det blir att man inte har nåt att prata om till sluT!

Hon vad ibland om förlåtelse och jag för lät ju henne med hopp om bättring. För irl var det jättebra. Men allt det där hon sagt tärde ju.. Och saker som att hon, ofta ofta gick upp och satte sig vid datorn (som fö var på dygnet runt) istället för att va med mig känns också väldigt upplyftande.

Sen i jan så "opererades" jag, fick en spruta i ögat Razz och på hemvägen tittade jag in hos henne.. 3 minuter var man intressant sen var det datorn. Och en dag då hon tjatat å tjatat å vi bestämde att jag skulle ut till henne nästa dag.. När man kommer dit så låter det "jag känner inte för att va soscial idag, åk hem" samt "var det nåt du ville" Och när jag är påväg mot dörren så brister hon i gråt och ångrar sig :/

När jag köpte min nya bil så ville hon att ja skulle ringa henne när hon kommer hem, sjävlklart gör jag det. 5 minuter sen skulle hon spela wolfenstein "nu har ja inte tid med dig mer" Sad

I januari så började jag tvivla på mina känslor för henne, mycket pga allt fruktansvärt elakt och dumt hon har sagt. och på hennes ibland väldigt egoistiiska beteende med mera.

Det märkte hon och hon bönade och bad mig att inte lämna henne. Lovade att hon skulle bättra sig Och jag ville ju inte det heller pga att ja tvivlar under en period. Jag ville ju trots allt lösa det här. Så min nya bil.. den dög inte såklart... Allt möjligt var fel osv. Hon kan spela musik och gör det väldigt bra, tyvärr använder hon det som medel för att trycka ner folk.

Sedan kom en major operation och jag förlorade väldigt mycket syn i 3 månaders tid. Var hos hnne dagen innan och då verkade saker bättre.

Men när man var hemma nyopererad och hon hälsar inte på mig en enda gång, ringer inte men säger att hon tänkte gjort det. Anledningen till att hon inte vågar hälsa på är att min mor är normalt trevlig mot henne och undrar hur det är osv "frågor som faller osm bomber" kallar hon det. Och eftersom hon redan i september sa att jag får inte prata om henne med nån så är hon rädd för vad nån klan veta om henne m,ed... :/



två½ vecka efter operationen ville hon göra slut för att det är så dött... "tro fan dett det är dött när jag knappt kan se å mår allmänt dåligt" Dagen efter åkte jag ut till henne med bussen, för att vi måste prata igenom saker. Det gick inte att prata mycket allvar med henne för det klarar hon inte av irl säger hon.. men vi blir iaf tillsammans igen. Häromkring fick jag även reda på att jag hade en tumör på ena njuren. "coolt" tycker hon.. Sad

Några dagar så är det bra sen kommer hennes påhopp och utfall på saker igen. detta fortgår var och varannan dag. 23e mars gör jag slut med orden att jag orkar inte längre med ditt ständiga tjurande och drygande. Hon tycker det är bra och säger att jag ska "hoppa å va glad"


Efter 2 dagar säger hon-
-kommer du dö av din cancer?
-det tror ja inte
-attans, var väl dumt.
-Men vad är det
-varför kunde du inte bara dött
-önsketänkande, men det är iaf det jag vill ;.

2 dagar efter säger hon att hon älskar mig och aldrig ville att det skulle ta slut och hon vill ha det tillbaka. Samtidigt som hon säger att hon vill hata mig. Efter vad hon sa så kunde jag bara inte ens tänka på att tycka om henne igen, för jag blev så arg och ledsen..



Iaf efter 1mån och rejält mycket hintar från henne till att vi ska träffas, Så börjar jag få känslor för henne igen.
Jag ringer hnne och förklarar hur jag känner att jag vill ha henne tillbaka och det har verkat som hon vill detsamma med mig iom alla hintar. HOn svarar jaa du är så välkommen så,kom å ta tilblaks mig.

Så jag köper blommor, en liten present å tar med senaste bondfilmen + dricka och blir utskjutsad. Allt fungerar hur bra som helst och Det känns som det ksulle fungera. Hon vill kramas och pussas å hålla handen osv... men efter avklarat sex.. så säger hon till mig att hon blivit förälskad i en internetkompis i holland.. 16 år. Ja blir ju helt chokad och fattar ingenting.. Jag fattar inte hur man kan vara så elak :/

Och nu sitter jag här, kan inte äta eller sova, tappat vikt, kär... Träffat henne några gånger till då hon bönat och bett verkligen att ja ska träffa henne. Gick bättre varje gång.. Sen var han i holland "otrogen" mot henne så då sket hon i honom. I torsdags åkte jag ut helt spontant å köpte med mig glass å grejer som hon ville ha. Vi funkar väldigt väldigt bra tillsammans irl och allt känns som förut nästan, och vi skiljdes åt med en kyss (en godnattkyss men ändå)

Sen dan efter säger hon att hon att holländaren blivt kär i henne igen osv..

Hon vet ju hur jag känner. Så varför gör hon såhär? Vill träffas.


Jag vet inte vad jag ska göra, är inte säker på vad jag vill eller hur. Är dock ganska säker på att jag vill ha tillbaks henne.. även om jag inte förstår riktigt varför. Ni oändligt erfarna maffianer, hjälp.

Tack för att ni läste.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
n3uro
2007 Gulddonator
2007 Gulddonator


Joined: 14 Jan 2003
Posts: 2643
Location: Borås, Sweden

PostPosted: Sun Jun 10, 2007 9:17 am    Post subject: Reply with quote

Du ber henne dra åt helvete. Visst är det jobbigt med fruntimmer, men det finns mer brudar i världen. Ok, ALLA brudar kanske inte lirar Ultima Thule på piano och spelar Wolfenstein, men det finns fler brudar därute, trust me...
Bruden verkar ju ha någon form av personlighets-störning. Att hon ens vill att du ska dö, gör inte det saken glasklar? Dessutom, vad jag har läst, så har hon behandlat dig som skit nonstop.

Krya på dig mannen för fan, och glöm inte att det finns grymt många miljoner brudar i Sverige, så leta på ffs. Smile

_________________
Vila I Frid mamma

Gun Andersén. 1955 - 2006-11-19
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
[GTI]Zwonka
Admin


Joined: 28 Jun 2004
Posts: 2815
Location: Strawcity

PostPosted: Sun Jun 10, 2007 10:06 am    Post subject: Reply with quote

Jag blir arg och ledsen när jag läser vad du skriver...

Hon har någon form av psykiska problem, och hon verkar ju vara totalt jävla socialt missanpassad!

Jag förstår om det är jobbigt att du är kär i henne och att du sen kommer få läsa vad vi skriver, men i kärlekens rosa-skimrande värld så ser du förbi saker och du förklarar för dig själv hela tiden att hon menar inte det, hon kommer be om ursäkt. Vilket hon tydligen gör då och då, men tro mig, du tröttnar! Jag har varit i en likadan sits och först när jag gjorde mig av med fanskapet så förstod jag hur jävla dum i huvet hon varit hela tiden och hur jävla dåligt hon fick mig att må genom att kalla mig saker eller som det du skrev om loggarna från nån gammal tjej som hon sedan refererar till varenda gång ni bråkar, sån gammal skit som inte har ett jävla dugg med erat nuvarande förhållande att göra.

Så skit i henne och var olycklig ett tag, det går över jag lovar! Det finns så jävla mycke brudar så ödsla ingen tid på en som behandlar dig som en hög med skit...

Ledsen att höra om tumören! Sad Hoppas den är godartad och att du bara kan operera ut den! Krya på dig Smile

tjoo!
Back to top
View user's profile Send private message
miklo!
Senior Admin


Joined: 30 Nov 2002
Posts: 3179
Location: Göteborg/Lerum

PostPosted: Sun Jun 10, 2007 10:16 am    Post subject: Reply with quote

Håller med Zwonkis. Och jag tror lite som Zwonkis...

Allvarligt talat, tjejens betéende låter allt annat än normalt när man läser det såhär alltså... Bara en sådan sak att man hoppas tumören icke är godartad...

Jag hade släppt den här stenen och aldrig mer försökt hämta den...


Krya på dig!

_________________
Squadron är min lekkamrat
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
soloeyez
Admin


Joined: 30 Dec 2002
Posts: 715
Location: Borås/Villastan

PostPosted: Sun Jun 10, 2007 10:27 am    Post subject: Reply with quote

Tjejen gillar ju på något sätt att styra andra människor och leka med dess känslor.

Visst är det konstigt att man blir kär i Schizzo brudar, som kan vara knäppa.?!

Men saken ligger ju som ett facit framför dig. Vad jag tror så saknar du bara närheten, inte henne.

= dumpa


Krya på dig!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
[FreezeBitch]Lupus
2006 Gulddonator
2006 Gulddonator


Joined: 05 Oct 2002
Posts: 3655
Location: Södermalm

PostPosted: Sun Jun 10, 2007 11:34 am    Post subject: Reply with quote

Väldigt tråkig läsning, kan nog inte förstå hur dåligt den där smörjan får dig att må.

Det här är ett projekt du bara måste hoppa av, lämna, aldrig vända dig om. Det är inte sådär eller ens i närheten eller ens på samma planet som ett förhållande, vänskap eller bekantskap ska vara eller får vara.

Du får inse att den här tjejen inte är rätt. Att hon förefaller vara i stort behov av någon form av professionell hjälp är uppenbart.

Men du.. lämna, dumpa, vänd dig aldrig om.
Som folk sagt tidigare, det finns andra tjejer där ute... men ärligt... om valet stod mellan denna tjej och ingen tjej alls hade jag valt singel alla dagar i veckan.. om jag haft lite perspektiv på det hela och kunnat se från utsidan istället för att vara inne i det som du.

Lämna, lämna, lämna.
Gå till macken och köp en 1,5l läskeblask och promenera, det är nyttigt för kropp och själ. Lycka till.

_________________
_______________________________________________
- Av var och en efter förmåga, åt var och en efter behov. (låter vettigt)
- Min frihet slutar där din börjar (låter vettigt)
Back to top
View user's profile Send private message
Makrillo
Senior Admin


Joined: 04 Apr 2004
Posts: 2400
Location: Halmstad

PostPosted: Sun Jun 10, 2007 11:36 am    Post subject: Reply with quote

Känns väldigt uppenbart som utomseende att denna bruden har något fel. Be henne uppsöka psykolog snarast och lämna henne så snart du kan, nu känner jag ju inte dig jättebra, men du lär förtjäna något betydligt bättre!

Jag hoppas tumören är godartad och att den kan tas bort utan några komplikationer, skrämmande saker! Krya på dig!
Back to top
View user's profile Send private message
kanzinho



Joined: 23 Mar 2003
Posts: 907
Location: Göteborg

PostPosted: Sun Jun 10, 2007 11:42 am    Post subject: Reply with quote

fan sikken jobbig sits.

men summan av allt är ju att man ska leva med en person som behandlar än med respekt och kärlek. brister det i respekt eller kärlek från ena hållet eller andra hållet kommer det aldrig att hålla.

Som det verkar är du jävligt förälskad i denna person, men om man tänker efter, hon kan ju omöjligen vara så jävla okänslig osv som du skrev om, om hon verkligen älskar dig / är kär i dig. Det e jävligt lätt att sitta här å säga vad jag skulle gjort men jag gör det ändå. Kärlek för mig iaf är något man mår bra av, en tjej man älskar är något man vill leva med, hade min tjej äns sagt en grej av d grejor du skrivit här som hon gjort mot dig så hade det inte varit oss längre. Jag må vara skitkär i min tjej nu och vill leva med henne, Men det är inte ens 1 prommille värt det om hon skulle behandla mig som hon som du skriver om behandlat dig.

så jag känner, men det är jag, du är du. alla har sina egna värderingar.
Vill bara önska dig jävligt lycka till med allt, tänk på att om ett förhållande skall funka måste båda må bra med varandra annars e det kört

_________________
carpe diem!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Zirape



Joined: 21 Nov 2005
Posts: 972
Location: leksand

PostPosted: Sun Jun 10, 2007 11:57 am    Post subject: Reply with quote

Svår situation. Du tycker om henne men hur hon behandlar dig är väll sådär endå va.

Jag kan förstå fast endå inte men jag tycker absolut att du ska bryta. Hon har ju något av maktbehov. Kan förstå kanske att du inte gillar att vi kallar henne psykiskt-sjuk, men det känns ju som hon har ett behov att styra över dig.

Hoppas det löser sig med tumören.



Köp lite godis sätt dig och börja lira lite här så blir det bättre Smile
Back to top
View user's profile Send private message
Balzamon
Admin


Joined: 05 Apr 2004
Posts: 2614
Location: Borås/Brämhult

PostPosted: Sun Jun 10, 2007 12:03 pm    Post subject: Reply with quote

Blinded by love?

Tjejen verkar som tidigare sagts lite psykisktstörd. Och jag fattar verkligen att man vill se förbi detta elaka beteende hon haft bara för att man är så kär, har själv suttit i samma sits senaste månaden.
Men mitt råd är helt enkelt att glömma henne och allt som har o göra med henne. Ett förhållande ska vara givande inte tagande. Du mår dåligt av henne då kan det väl inte leda till något gott?

Ne, gå vidare mannen och döda dina känslor så bra det går, annars kommer de dö med tiden om du bara skiter i att träffa henne.
Får hon dig att må dåligt är det väl ingen mening med att vara med henne?

_________________
What ever happend to sex, drugs and rock n' roll, now we just got aids, crack and techno.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Victor



Joined: 24 Jul 2004
Posts: 777
Location: München

PostPosted: Sun Jun 10, 2007 13:30 pm    Post subject: Reply with quote

Jag borde antagligen inte yttra mig i denhär topicen, då jag precis blivit 18, men jag gör det iaf. Visst den bästa känslan i världen är kärlek, det kan jag själv intyga, det finns inget verkligen inget som slår den känslan. Den värsta är olyckligkärlek. Om vi nu ska analysera ditt problem (jag har aldrig träffat personen i fråga) lider hon av någon psykisksjukdom? När jag läste ditt inlägg var schizophreni det första som poppade upp i mitt huvud. Hursomhelst, jag önskar att jag kunde lösa att för dig volvo med ett fingerknäpp, men det kan jag inte. :< Hoppas det löser sig och att du kanske letar en ny flickvän, vilket antagligen är det bästa eftersom den andra leker någonslags sadistisk lek. Lycka till Vovlo!
_________________
Back to top
View user's profile Send private message
[siLL]Dexer
Admin


Joined: 06 Jun 2003
Posts: 1474
Location: Gävle

PostPosted: Sun Jun 10, 2007 15:21 pm    Post subject: Reply with quote

Inte läst allas svar till dig. Dock läst hela ditt inlägg.
Jag tror som solo skrev. Du saknar INTE henne, bara närheten.
Sen till henne. Jag tycker inte för fem öre hon verkar vara fullt frisk.
Sånna där brudar ska man akta sig för. De är på väg neråt och man måste passa sig så de inte drar med en själv.
Att önska att någon dog talar väl sitt egna språk. Samt att bli "kär" i en 16 åring från Holland genom internet...ehhhhh ?!?!?!?!?!
Jag skulle kanske tipsa henne föräldrar om att deras dotter behöver hjälp. Om de nu inte redan märkt det.

Neh , just nu är jag själv jäkligt trött på många tjejer.
De man träffar på krogen är oftast inte vettiga. De är som killar bara ute efter en sak. ( oftast )
Brudar bakom datorn är inte heller nått. De gömmer sig ofta där bakom med massor med problem. ( Dock aldrig träffat en brud som spelar spel osv som man mött genom internet... Så den "erfarenheten" har man lärt sig från andra som råkat ut för de ... samt kanske en lite fördom från mitt håll )
Ska man träffa en normal tjej så måste man nästan göra det genom en kompis eller liknande. Någon som känt henne länge osv

Nu talar jag av egen erfarenhet för jag har varit med om det mesta Very Happy ( Bl.a måååånga schizobrudar., )

Tack fan för att man har många tjejkompisar. Dom är riktigt bra i många situationer. Bl.a "döda" behovet att känna närhet av någon tjej.

_________________
En siLL simmar aldrig ensam !
Back to top
View user's profile Send private message
Fren
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 7556

PostPosted: Sun Jun 10, 2007 17:30 pm    Post subject: Reply with quote

Tveksam om jag tycker hon e psykiskt sjuk (en definitionssak egentligen) men däremot uppför hon sig som en osäker fjortis.
Värsta EMO-sk1llzen där alltså.

Du är, som många sagt, mer intersserad av förhållandet än av henne (annars är DU psykiskt störd Razz Wink).
Be henne bokstavligt talat att dra åt helvete och bry dig inte mer om henne.
Om jag har mina psykosociala teorier på rätt plats kommer hon säkert dra igång en stor scen och kanske hota med självmord(?) som EMO-fjortisar gärna tar till. Skit i det. Det är inte ditt problem och det är INGET du ska känna ansvar för. DU är DIN egen och hon ska vara kapabel att sköta sitt.

Let it go Stefan, let it go.
Nu på momangen!

Annars bannar jag dig! Cool


Hur är det med ögat förresten? Och njuren? Och vad är det för bil? Säger du annat än Volvo 240 får du stryk Razz

_________________
Back to top
View user's profile Send private message
SilentPredator



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4882
Location: Malmö City !

PostPosted: Sun Jun 10, 2007 20:53 pm    Post subject: Reply with quote

Jävlar asså :S finns väl inte så mycket jag kan säga, det mesta har blivit sagt, och ja kärlek kan vara skit ibland asså, man skiter i allt de negativa o tänker bara att allting kan bli bra, även om det inte blir bra, man vvill ju inte se de negativa sakerna.
Men tja, tycker du ska dumpa henne för hon är inte bra för dig uppenbart, finns en jäävla massa andra fina tjejer i Sverige! Lägg detta åt sidan, ta de lugnt ett tag, sen ut och ragga igen i din volvo Smile

Krya på dig!

_________________
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Santa_



Joined: 04 Oct 2002
Posts: 246

PostPosted: Sun Jun 10, 2007 21:06 pm    Post subject: Reply with quote

Kärlek är in i helvete jobbigt.... Ibland.
Men här är det rätt tydligt att saker inte går att lösa med henne.

Lämna och blicka inte tillbaka är väl lättast för mig att skriva.. Den svåra biten blir ju när det är du som måste "göra ditt drag".


Akta dig bara så du inte blir nerdragen av det här själv, för det du blir drabbad av, är psykisk misshandel!

_________________
Nickar nAera- nowadays! *smack* vi syns! Wink
Back to top
View user's profile Send private message
Gulle



Joined: 18 Nov 2004
Posts: 981

PostPosted: Sun Jun 10, 2007 21:36 pm    Post subject: Reply with quote

Jag har inte så mycket erfarenhet av kärlek osv så därför inte uttala mig om det så mycket.

Tänk först o främst på dig själv nu och försök vinna över sjukdomen, krya på dig och glöm inte att hälsa på här lite då och då!

_________________
_________________
Back to top
View user's profile Send private message
Animal Mother



Joined: 02 Feb 2003
Posts: 3231

PostPosted: Mon Jun 11, 2007 0:39 am    Post subject: Reply with quote

Du e en bra påg för fan. Det är bruden det är synd om. Dessvärre verkar det ju inte finnas mycket du kan göra för henne. Dunka henne gul å blå, släng en tjuga i pannan på henne och gå därifrån. Du kommer känna dig bättre efter det, det lovar jag Wink

Minns att du skrev om din tumör för rätt längesen, antar att den är historia nu väl?

_________________
Reach Out and Touch Herr Oberst.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
&tussilago



Joined: 01 Feb 2004
Posts: 2233

PostPosted: Mon Jun 11, 2007 8:51 am    Post subject: Reply with quote

Glöm inte att prata med någon (IRL) också, t.ex. med din mamma. Så har du någon som kan följa upp hur det går.
Sköt om dig Stefan.
Back to top
View user's profile Send private message
Tideypoo
Senior Admin


Joined: 03 Apr 2003
Posts: 1636
Location: Stockholm

PostPosted: Mon Jun 11, 2007 14:25 pm    Post subject: Reply with quote

You know, no one should put up with the kind of abuse she was sending your way, just imagine how you would feel if someone treated your mother or sister that way. She was mentally abusing you, and you do not do that to someone you're supposed to love.

No idea what her problem is, but just delete her phone number from your phone, her emails etc. and move on. You can do much better than someone who treats you like crap.

Take tussi's advice and talk to your mom about it.
Good luck!

Tidey

_________________
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
magnus
Master Admin
Technician


Joined: 28 Mar 2003
Posts: 7066
Location: CLASSIFIED

PostPosted: Mon Jun 11, 2007 22:06 pm    Post subject: Reply with quote

Som Anders så fint uttryckte det. Det där är inte vad ett förhållande bör vara. I ett förhållande respekterar man varandra, man bryr sig om varandra och är ärliga mot varandra. Ingen av de kvallitéerna verkar hon ta med sig. Halvtaskiga bergodalbanor kommer i bättre paket än denna tjej! Släng iväg och hämta aldrig tillbaka, även om hon studsar tillbaka själv. Du kan trösta dig med att du säkert lärt dig massa saker under vägens gång. Visa att du växt och dumpa henne!
_________________
"I believe in Mr Grieves"
-The Pixes

Freeze.. Bitch. ( #FreezeBitch @ q-net )

http://www.mrgrieves.com
http://www.hacka.net
http://www.osant.se

dmi
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion All times are GMT + 1 Hour
Goto page 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
Page 1 of 6

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies