HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
SD i Riksdagen

 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Makrillo
Senior Admin


Joined: 04 Apr 2004
Posts: 2400
Location: Halmstad

PostPosted: Mon Sep 20, 2010 14:48 pm    Post subject: SD i Riksdagen Reply with quote

Vad tycker folk om det egentligen?

Min personliga åsikt är att det är lite trist, men samtidigt så visar det kanske att emigration och integrering är något som borde debatterats mer inför valet, istället för att bara stänga ute all diskussion.
Dessutom borde man debatterat med SD mer i andra frågor än invandring också, för att visa på andra eventuella brister i deras partiprogram.


Låt oss börja diskutera saker igen, som i the good ol' days! (Jag har dötrist efter jobbet här i Oslo vaffan!)
Back to top
View user's profile Send private message
Sorcerer



Joined: 20 Oct 2002
Posts: 1446
Location: Angered

PostPosted: Mon Sep 20, 2010 15:55 pm    Post subject: Reply with quote

Det är början på slutet på detta land är vad det är. Va? Överdrift? Jag?? Nääää aldrig Laughing

Nä allvarligt talat så är jag inte förtjust i politik öht., har aldrig varit det, har alltid ansett att politiker är ett fint ord för lögnare - och det stämmer ju bra in på SD, det håller iallafall dom flesta politiker med om.

Någon sa till mig att det är bra att SD kommit in i riksdagen - på det sätt för att röra till lite i den "trygghet" som funnits. Vet inte om jag riktigt kan hålla med där.

SD påstod att dom vill ha strängare fängelsestraff - och det håller jag med, om jag tycker att fängelsestraffen i detta land är löjliga, men samtidigt så var det som jag skrev - ett påstående. Dom flesta vet ju att SD's fokus är att motverka mer invandring.

Är inte särskilt förtjust i dom borgerliga eller alliansen eller nya moderaterna o vad dom nu har för fler namn heller, med tanke på deras plan för ett svenskt internationellt skeppsregister - som är ett hot för... ja, dom flesta svenska sjömän, för svenska handelsflottan rent allmänt. Men nu är läget som det är, och ska man se något positivt i det så hoppas jag att reinfeldt håller fast vid det han sa - att man inte tänker sammarbeta med SD.

Min åsikt. Vet dock inte om jag kommer hänga med i att diskutera detta, då jag sällan är här inne Razz Vafan... dom få stunder jag använder min dator gör jag ju det för att spela... Men ska försöka hänga med o se vad andra tycker o tänker.

Btw Markillo, var inte the good ol' days mycket sandlåda? Laughing Diskussioner som ofta spårade ur Laughing

_________________
http://mybigcock.istheshit.net/
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger
Makrillo
Senior Admin


Joined: 04 Apr 2004
Posts: 2400
Location: Halmstad

PostPosted: Mon Sep 20, 2010 22:33 pm    Post subject: Reply with quote

Nej nej, det var enbart 100% seriösa debatter om livet och alla dess gåtor!!
Back to top
View user's profile Send private message
Sorcerer



Joined: 20 Oct 2002
Posts: 1446
Location: Angered

PostPosted: Mon Sep 20, 2010 23:17 pm    Post subject: Reply with quote

Makrillo wrote:
Nej nej, det var enbart 100% seriösa debatter om livet och alla dess gåtor!!


Laughing Laughing Laughing

_________________
http://mybigcock.istheshit.net/
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies